Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Reactie hookers erg traag

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Reactie hookers erg traag

De reactie van hookers is erg traag
    daarom op deze manier.
    er is een topic gesloten omdat die dame,
    maar ze was op vakantie.

Maar niemand reageer op hem weer open te zetten

Re: Reactie hookers erg traag

Ik ben zeker niet meer zo vitaal als vroeger. Als je mij in het weekeinde een pm stuurt moet je geduld hebben want ben die dagen niet meer online.

Topic dame open gezet.

Groet Bobby Vitale
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby vitale Bekijk bericht
      Ik ben zeker niet meer zo vitaal als vroeger. Als je mij in het weekeinde een pm stuurt moet je geduld hebben want ben die dagen niet meer online.
      Wellicht is het duidelijker om de kreet Super Moderator aan te passen aan die werkelijkheid: deeltijd moderator

Los van die flauwekul om topics van dames op slot te zetten (en dan ook heerlijk consequent in 10% van de gevallen) lijkt het me wel praktisch om ieder forumonderdeel te voorzien van een mail aan de moderator knop zodat we niet meer afhankelijk zijn van een toevallige eenling die net ziek wordt, met vakantie is of op vrijdagmiddag juist bij de prikklok staat te wachten tot het 17:00 uur is

Commentaar

Onderaan de pagina van elke rubriek vindt je de namen van de moderators die daar actief zijn en die je dus een privebericht kunt sturen.
        In Utrecht staat Bobby Vitale nog als moderator genoemd zie ik nu, dus dat de topicstarter bij hem is uitgekomen klopt. Maar die is door de week al zoveel online bezig dat hij in het weekend graag andere dingen doet dan de mail lezen en helaas kunnen we geen afwezigheidsassistent inschakelen als we ook eens afwezig zijn. De rubrieken worden dan wel gemodereerd door de andere moderator van de desbetreffende rubriek of als er slechts 1 moderator is door een supermoderator.
        Dick31
        EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Waar staat tegenwoordig het overzicht welke moderators bij welke gedeelte van het forum hoort?

Commentaar

Dat staat er nog niet, moet nog opgepakt worden. Ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen, de moderators kunnen dit niet zelf aanpassen.

Krukkie
            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Welke moderators horen bij Privehuizen Zuid Holland?

Commentaar

Clubs- en Privéhuizen Zuid-Holland: moderator fanoti

Groet,
                Krukkie
                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Ik heb de indeling van de mods in de rubrieken even hier toegevoegd.
                  Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
                  X