Recensie op forum?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Recensie op forum?

Ik heb een recensie geschreven en gestuurd met als onderwerp Mrs. Angitia. Na het volledig invullen van het formulier ook verstuurd. Als reactie heb ik het bericht ontvangen dat mijn recensie door en moderator moet worden goedgekeurd alvorens op het forum te verschijnen. Het is de allereerste maal voor mij. Wat heb ik fout gedaan? Ik ontvang geen reactie en mijn recensie verschijnt niet op het forum. Vriendelijk dank voor hulp.

Intussen wel gevonden op forum. Dit bericht als onbestaande beschouwen. Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door ronyboy; 15-11-10, 21:46. Reden: Verbetering

Re: Recensie op forum?

Hoi,

Je doet niks fout.
    Bij beginnende leden die nog weinig gepost hebben, zal hun bericht eerst door de moderator van die rubriek goedgekeurd moeten worden, voordat het bericht of de recensie geplaatst wordt. Dit is zo ingesteld om de ergste vervuiling, zoals spam berichten etc. te kunnen onderscheppen.

Het ligt dus niet aan jou.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ronyboy Bekijk bericht
      Ik heb een recensie geschreven en gestuurd met als onderwerp Mrs. Angitia. Na het volledig invullen van het formulier ook verstuurd. Als reactie heb ik het bericht ontvangen dat mijn recensie door en moderator moet worden goedgekeurd alvorens op het forum te verschijnen. Het is de allereerste maal voor mij. Wat heb ik fout gedaan? Ik ontvang geen reactie en mijn recensie verschijnt niet op het forum. Vriendelijk dank voor hulp.
      als je nieuw bent moeten je eerste berichten altijd eerst door een moderator gekeurd worden, maakt niet uit of het een recensie is of niet, gewoon beetje geduld hebben!

oeps krukkie was mij net voor...
      Laatst gewijzigd door vlaamseREBECCA; 15-11-10, 21:48. Reden: vraag was al beantwoord

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlaamseREBECCA Bekijk bericht

als je nieuw bent moeten je eerste berichten altijd eerst door een moderator gekeurd worden, maakt niet uit of het een recensie is of niet, gewoon beetje geduld hebben!

oeps krukkie was mij net voor...
        hoelang duurt het voordat je niet meer nieuw bent ik heb al vaker wat gepost en er is nooit iets van terug te vinden
        iedere dag geil is ook een geregeld leven

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door daffie69 Bekijk bericht
          hoelang duurt het voordat je niet meer nieuw bent ik heb al vaker wat gepost en er is nooit iets van terug te vinden
          en je bent al lid sinds 2006?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlaamseREBECCA Bekijk bericht
            en je bent al lid sinds 2006?
            dat zeg ik

Commentaar

Het heeft er ook mee te maken in welke rubriek je post. Mijn reacties worden bijvoorbeeld wel direct geplaatst, met uitzondering van de rubriek nieuws. Dan moet ie ook eerst nog goedgekeurd worden.
              En als ik me niet vergis is dat voor de zoektocht en een nieuw topic in geouwezwam ook het geval.
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dick31 Bekijk bericht
                Het heeft er ook mee te maken in welke rubriek je post. Mijn reacties worden bijvoorbeeld wel direct geplaatst, met uitzondering van de rubriek nieuws. Dan moet ie ook eerst nog goedgekeurd worden.
                En als ik me niet vergis is dat voor de zoektocht en een nieuw topic in geouwezwam ook het geval.
                dit klinkt als pure onzin
                verder heb ik geen commentaar op de site
                Laatst gewijzigd door daffie69; 22-11-10, 19:04.

Commentaar

Worden ook de "recensies" die geplaatst woorden door de "vriendjes" van de dames er eens uitgevist?
                  Soms ligt het er metersdik bovenop,ergenis ten top!

Commentaar

Jacques,

Elke recensie wordt door een moderator bekeken. Als het duidelijk te bewijzen is krijg je ze niet eens te zien en soms vermoeden we het wel maar kunnen we het niet bewijzen. Ga er maar vooruit dat er bij ons Moderators en goed ontwikkeld gevoel zit voor dit soort dingen.
                    Soms zijn recensies echter zeer enthousiast, vooral bij mensen die net posten op dit forum, maar zijn ze wel oprecht. Ga dus ook bij voorbaat van het positieve uit.
                    Mocht je echter bij een recensie toch je twijfels hebben dan kun je de moderator van de betreffende rubriek altijd een privebericht sturen, dan kan hij het nog eens bekijken.
                    Dick31
                    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Nadat je de registratie als lid op het forum hebt afgerond, inclusief het bevestigen van je registratie middels de toegezonden link, ben je in staat om te reageren en om recensies te plaatsen. Je eerste berichten worden altijd gemodereerd.

Als je een bericht of recensie wilt posten, ga je naar de rubriek waar je denkt dat deze thuis hoort. Daar druk je eerst op de knop alfabetisch om te kijken of er niet al een topic over is, vooral bij recensierubrieken heel handig. Ik ga hier verder op de recensierubrieken waarbij een recensieformulier om de hoek komt kijken.

Er is al een topic!
                      Je gaat naar dit topic door op de link te drukken. Je krijgt nu twee opties te zien die belangrijk zijn, namelijk Reageer en Recensie. Heb je alleen een vraag of opmerking dan gebruik je de knop reageer. Wil je een ervaring met een dame delen, waarbij er ook daadwerkelijk fysiek contact is geweest, dan druk je op de knop recensie.
                      Hierna beschrijf je jouw ervaring met degene die je beschrijft. Dit doe je op je eigen manier, maar 1 of 2 regels is wel wat erg kort dus gewoon de totale beleving die je hebt gehad beschrijven.
                      Daarna vul je de rubrieken in het recensieformulier in die nog aan te passen zijn. Dit zal zijn dag van de week, dagdeel, duur, prijs en de diensten waar gebruik van gemaakt is. Sommige vaste gegevens zijn misschien nog niet ingevuld, zoals kleur ogen of haar, dan kan je dit aanpassen. Mocht een gegeven fout vermeldt staan dan graag even een opmerking hierover aan het eind van je recensie.
                      Als alles is ingevuld druk je op reactie versturen en deze zal als hij voldoet aan de boardregels op het forum verschijnen.

Er is nog geen topic?
                      In het betreffende forum vindt je bovenaan de knop recensie. Hier druk je op en je schrijft je beleving op. Daarna moet je het formulier invullen. Bij het adres vul je het adres in tenzij het om een priveadres gaat, dan is het adres priveontvangst!. In de meeste rubrieken met ramen is er ook een link naar een kaartje aanwezig om het juiste adres te vinden. Daarnaast zijn er de uiterlijke kenmerken. Deze kan je invullen met behulp van een drop down menu om je keuzes te maken.
                      Na het beoordelen van de dienstverlening druk je op reactie versturen en je recensie komt online, mogelijk eerst na moderatie door een moderator.
                      Als een dame ergens adverteerd is het wel zo handig om in je bericht een link naar de advertentie op te nemen.

Naar aanleiding van een vraag in mijn mail dit maar eens uitgebreid opgeschreven.

Commentaar

Hallo, ik ben nu ongeveer 4 weken lid hier op Hookers.
                        Heb al verschillende berichten/recensies geplaatst inmiddels.
                        Nog steeds echter worden ze pas na enige tijd geplaatst.
                        Controle ivm nieuw lid denk ik dus.
                        Hoe lang duurt die controle? 'n maand? 'n half jaar?
                        Geen idee?

Commentaar

Volgens mij worden de eerste 3 berichten pas geplaatst nadat ze zijn gecontroleerd en goedgekeurd door een moderator.
                          Vanaf 4e bericht zouden ze meteen geplaatst moeten worden.
                          Alleen als het 4e bericht (en evt. volgende berichten) wordt gepost, terwijl de 1e drie berichten nog niet (allemaal) goedgekeurd zijn, komen deze berichten ook in de wachtrij.
                          Tenminste zo was het een aantal jaren geleden volgens mij.

Commentaar

Ik ga even heel eerlijk zijn, ook wij als supermoderators weten niet hoelang het duurt voor recensies automatisch worden goedgekeurd. Is een instelling op de achtergrond waar wij verder ook niets van weten. Heeft dus niets met aantal berichten ofzo te maken, of duur dat je lid bent. Het wordt door de forumsoftware aangepast.

En in sommige rubrieken wordt de openingspost altijd in de wachtrij geplaatst, ongeacht wie er post.

Commentaar

Dank voor jullie reacties, ik denk dat het inmiddels is opgelost

Commentaar

Hallo

Kan er me iemand helpen hoe ik een recensie moet zetten in de raamprostitutie de dame is nog nergens vermeld???

Commentaar

Re: Hallo

Ga naar de juiste rubriek toe.

Klik op de +recensieknop

Vul alle velden in: bij sommige staat achter het een in te vullen veld een vinkje, zodat je daar de keuzemogelijkheden ziet.
                                  Let op: bij de seksuele handelingen wordt met "intiem" neuken bedoelt en bij "intiem" en "pijpen" staat achter dat veld standaard: met condoom aangevinkt. Mocht je iets zonder condoom doen, dan dien je die keuzemogelijkheid dus aan te passen.

Schrijf in het grote tekstveld een verhaaltje over je bezoek en daarna klik je op de knop "nieuwe discussie versturen."

Succes.

Groet,
                                  Krukkie
                                  It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Het lukt me echt niet al 100 keer geprobeerd???? Komt iedere keer op het dagdeel moet geselecteerd worden ,en ik vul alles in het enige die me niet lukt is het onderwerp , hopelijk kunnen jullie me helpen!!!!

Commentaar

Onderwerp hoef je zelf niet in te vullen, wordt gevormd vanuit de andere velden die je moet invullen. Dagdeel lijkt me geen probleem om in te vullen. Als je alles goed invult moet het verder gewoon online komen.

Commentaar

Echt waar al alles geprobeerd , vind het jammer dat ik jullie er niets over kan vertellen!!! Alles ingevuld dan op het laatste het dagdeel moet ingevuld zijn en ik maar zoeken maar vind het echt niet als er iemand het kan posten voor mij dan vertel ik er alles over!!!! Hopelijk

Commentaar

Ik heb dat ook gehad, maar dan bij het bedrag waarvoor je binnen was geweest. Op één of andere manier kon dat niet doorkomen, nadat ik dat had ingevuld en kon mijn recensie niet geplaatst worden. Verder kon ik overigens wel overal op reageren/discussiëren en schreef ik mijn recensie dan maar zonder het recensie formulier in te vullen. Ik heb hier ook wel eens contact over gehad met een moderator, maar opgelost werd het nooit. Nadat ik een andere computer had gekocht was het probleem voorbij en heb ik nooit meer zoiets gehad gelukkig.
                                          Dus als ik jouw was zou ik gewoon de recensie schrijven zonder het recensie formulier in te vullen. Misschien is het invullen op een andere computer of tablet ook een optie. Succes.

Groetjes M.

Commentaar