Wat is de "Basis" van Hookers

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wat is de "Basis" van Hookers

Het valt mij op dat een aantal leden zeer actief zijn in de nieuwsrubrieken, stamcafe etc terwijl ze geen recensies schrijven en datgene niet delen met ons waarvoor dit forum bedoeld is.
    Sterker nog ik kom Forumleden tegen die in 4 jaar nog nooit een Dames,Raam,Prive,Club enz,enz, bericht geplaatst hebben.

Vaak zijn dit leden die tegen andere leden aanschoppen of op een bepaald thema gericht zijn om te discussieren. Echter ik heb vaak mijn twijfels of dit een goede zaak voor Hookers als forum is.

Is het misschien een idee dat een lid (op dames na natuurlijk) minimaal 5 recensies of zo geschreven moet hebben om elders nog zoveel te kunnen posten?

Wat vinden jullie?

Re: Wat is de "Basis" van Hookers

Zie topic: Alleen lezen? Dan betalen maar http://www.hookers.nl/showthread.php?t=197411

Echter dat gaat nooit werken. Lees het uitgebreide topic nog maar eens goed door want daar staan de antwoorden op jouw vraag.

Ik wil er nog enkel iets over kwijt; het forum moet levend gehouden worden dus ook aan niet-recensenten hebben we wat aan. Als alle niet-recensenten weg zouden vallen gaat dit forum naar het inactieve en wordt het een dooie en saaie boel. Maar nog altijd is het zo, dat de motor van hookers.nl draait op recensies.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pistoletje Bekijk bericht
      Het valt mij op dat een aantal leden zeer actief zijn in de nieuwsrubrieken, stamcafe etc terwijl ze geen recensies schrijven en datgene niet delen met ons waarvoor dit forum bedoeld is.
      Sterker nog ik kom Forumleden tegen die in 4 jaar nog nooit een Dames,Raam,Prive,Club enz,enz, bericht geplaatst hebben.

Vaak zijn dit leden die tegen andere leden aanschoppen of op een bepaald thema gericht zijn om te discussieren. Echter ik heb vaak mijn twijfels of dit een goede zaak voor Hookers als forum is.

Is het misschien een idee dat een lid (op dames na natuurlijk) minimaal 5 recensies of zo geschreven moet hebben om elders nog zoveel te kunnen posten?

Wat vinden jullie?
      Hoi Pistoletje,

De grondbeginselen en het bestaanrecht van www.hookers.nl zijn mij niet bekend, maar ik vermoed inderdaad dat dat primair het uitwisselen van informatie aangaande de lichamelijke kenmerken, kwaliteiten en de gehanteerde prijzen van DVP is.

Toch zijn ook de onderwerpen en discussies daar om heen zeer interessant en ik ben van mening dat alle discussies open moeten staan voor iedereen.

Dus ook voor mensen die geen DVP bezoeken. Mijns inziens maakt dit zo'n discussie alleen maar interessanter, omdat het desbetreffende onderwerp dan vanuit diverse invalshoeken belicht wordt. Als je alleen maar mensen hebt in een discussie met hetzelfde gedachtegoed dan heb je geen discussie meer.

Wel begrijp ik heel goed jouw ergenis betreffende personen (mollen genaamd) die tot doel hebben deze discussies te ondermijnen of te sturen, omdat zij een "zeker doel" nastreven en/of bepaalde belangen behartigen.

Mij lijkt het de taak van de moderators om deze "mollen of anderslachtig negatief volk" er uit te vissen, tot de orde te roepen en eventueel te bannen. Ik merk op dat de moderators zich zeer zeker met deze taak bezig houden.

Je kunt als lid de moderators (lees:scheidsrechter in deze) er altijd op wijzen dat je van mening bent dat een discussie niet "netjes" verloopt en hem verzoeken of hij eens naar de desbetreffende discussie wil kijken.

Dus nogmaals mijn mening:Regels stellen en mensen bij voorbaat uitsluiten om mee te doen aan discussies komen deze discussies zeker niet ten goede!

groet,

HL 69.
      In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Wat vinden jullie?
        Beste Pistoletje het is niet om je af te zeiken,maar je hebt 9 recensies in 5 jaar tijd.
        Dat kan we bezoeken niet allemaal even veel dvp,s.
        Maar dat zou dus inhouden dat je pas na 2,5 jaar iets mag posten in de andere topics.

Commentaar

Als ik af en toe het gemak zie waarmee recensies soms "verdwijnen" dan denk ik ook wel eens, ik stop ermee zonde van de tijd die je erin steekt.

Wat vinden jullie?

Commentaar

De recensieteller zegt niet altijd hoeveel recensies je hebt geschreven want er zijn mensen die schrijven wel recensies maar vullen geen recensieformulier in en gaat je recensieteller niet omhoog. En als de recensie het archief in gaat en die na circa 2 a 3 jaar worden verwijderd gaat je recensieteller ook omlaag. Dus al met al kun je niet altijd zeggen hoeveel recensies men heeft geschreven. Vandaar dat er staat "Actieve recensies".

Commentaar

Het blijft moeilijk Marthy.
              Er zijn bijvoorbeeld grote getallen mensen die zich bijvoorbeeld aanmelden,om te posten in de Soahoek.
              Ze stellen allerlei vragen,bedanken nooit en je hoort niks meer van ze.
              De account blijft bestaan en zo nu en dan komen ze weer met een nieuwe vraag.
              Uiteraard is het goed dat ze geholpen worden.
              Maar vaak ook 0 recensies of info voor ons.

Commentaar

Wat ik uit Pistoletje zijn bericht opmaak is dat het alleen gaat om de zeer actieve schrijvers die nooit een recensie schrijven. De mensen die zo nu en dan een berichtje plaatsen vallen buiten de boot.

Zoals hitsige man ooit zei in dit rubriek; je kunt beter een individuele oplossing bedenken dan een algemene oplossing, en ik denk dat het hier ook op gaat. Mensen die nooit recensies schrijven maar verder wel nuttige info verspreiden die kun je niet zomaar beperken, alleen de mensen die regelmatig storend gedrag vertonen. Maar dit werd m.i. altijd wel gedaan...

Commentaar

Is me eerlijk gezegd nooit opgevallen. Er wordt sowieso weinig meer geschreven imho in de ouwe**** hoek sinds FK gekicked is. Voorheen werd die nogal aangevallen terecht of niet, laat ik even in het midden

Zal eens kijken, nu kan me ik me overigens wel voorstellen dat brunette en kitty1940 weinig recensies schrijven

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B-King Bekijk bericht

Zal eens kijken, nu kan me ik me overigens wel voorstellen dat brunette en kitty1940 weinig recensies schrijven
                    wij, de dames, zijn 'vrijgesteld'

Commentaar

Hoi allemaal,

Hierboven staat een zeer sterke en scherpe analyse van Giovanni, die ik in ieder geval niet kan (en wil) weerleggen. Zijn er soms anderen die dat wel kunnen?

Verder ben ik het met Giovanni eens dat het een vaste harde kern is die recensies schrijft en dat andere (niet-schrijvers) daar (mede) van profiteren.

Aan de andere kant, denk ik, dat als iedereen over elk bezoek een recensie zou schrijven, je dan op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer kan zien. Met andere woorden:Blijft het dan wel overzichtelijk?

Is het dus juist niet mooi dat niet iedereen schrijft?

Een minpuntje in deze laatste stelling is wel dat nog niet elke dame een topic heeft, dus is de informatie niet volledig.

Over de dames die wel beschreven zijn, is mijns inziens over het algemeen informatie genoeg.

groet,

HL 69.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B-King Bekijk bericht
                        Is me eerlijk gezegd nooit opgevallen. Er wordt sowieso weinig meer geschreven imho in de ouwe**** hoek sinds FK gekicked is. Voorheen werd die nogal aangevallen terecht of niet, laat ik even in het midden

ook al een kitty1940? bedoelde je mij soms kitty1983
                        Ben opeens een stuk ouder
                        wie weet dat ik ooit nog een recentie schrijf schat de kans klein maar ik kan nogal eens impulsief verlangen naar een vrouw

xxx
                        Kitty

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marty McFly Bekijk bericht
                          De recensieteller zegt niet altijd hoeveel recensies je hebt geschreven want er zijn mensen die schrijven wel recensies maar vullen geen recensieformulier in en gaat je recensieteller niet omhoog. En als de recensie het archief in gaat en die na circa 2 a 3 jaar worden verwijderd gaat je recensieteller ook omlaag. Dus al met al kun je niet altijd zeggen hoeveel recensies men heeft geschreven. Vandaar dat er staat "Actieve recensies".
                          Klopt en ik heb veel meer recensies geschreven maar dan wel over dezelfde dame dus mijn teller gaat daar ook niet omhoog van. Ik heb bijvoorbeeld 9x Romina bezocht en 4x Judy/Lewina bijvoorbeeld en elke keer een uitgebreide recensie geschreven.

Maar ik maak me meer ongerust over wandelaars die zeggen dat ze geen recensie willen schrijven over een dame omdat ze het anders te druk gaat krijgen en dat hij wellicht dan moet wachten. Dat is wel erg erg egoistische, zowel richting dame als richting mede-wandelaars.
                          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Die paar discussies op dit forum wegen niet op tegen al die recensies die dagelijks hier worden schreven in de diverse recensierubrieken. Het meeste aantal berichten vind je daar terug en niet in de rubrieken die hier worden aangehaald, dus met de basis is niets mis.
                            Het aantal recensies op naam mogen geen privileges geven om anderen de mond te snoeren. Dit soort discussies leiden er alleen maar toe dat leden afhaken en er in de secundaire rubrieken minder geschreven gaat worden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
                              Klopt en ik heb veel meer recensies geschreven maar dan wel over dezelfde dame dus mijn teller gaat daar ook niet omhoog van. Ik heb bijvoorbeeld 9x Romina bezocht en 4x Judy/Lewina bijvoorbeeld en elke keer een uitgebreide recensie geschreven.

Maar ik maak me meer ongerust over wandelaars die zeggen dat ze geen recensie willen schrijven over een dame omdat ze het anders te druk gaat krijgen en dat hij wellicht dan moet wachten. Dat is wel erg erg egoistische, zowel richting dame als richting mede-wandelaars.
                              Wanneer deze Quote een "Citaat" van de besproken Dame is, heeft het niet schrijven van een recentie te maken met "Respect" en niet met "Egoisme"

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore
                                Tuurlijk hoeft het qua aantal allemaal niet tot op de recensie afgewogen te worden. Maar na verloop van tijd krijg je toch zo iets van: "al te goed is buurman's gek", en hou je je informatie voor je. Ten minste: je gaat je informatie verspreiden op een manier dat er niet tienduizenden 'luistervinkjes' van mee profiteren zonder enige vorm van wederdienst of zelfs maar een uiting van dankbaarheid.Ciao,
                                Giovanni
                                Giovanni,

Ik vind schrijven leuk en voor mij is het een kleine moeite om zo af en toe een recensie te schrijven. Ik doe dat niet altijd, maar dat heeft dan op zo'n moment meer met de drukte in mijn privéleven en/of werk te maken.

Jouw standpunt in deze begrijp en respecteer ik, als je zegt dat je (of geneigt bent om) je info voor je wil houden of op een andere wijze wil verspreiden. Wellicht is jouw uitgebreide relaas (ergens hierboven) aanleiding voor de moderators van hookers om dit gegeven eens te bespreken met elkaar.

Ik had eigenlijk verder nooit zo in de gaten dat er zo vele profiteurs (leech) zijn op deze site. Mijn ogen worden nu wel geopend in dit topic.

Mijn eigen (bescheiden) input zal ik (afhankelijk van privé en werk) toch gewoon op hetzelfde niveau houden. Dit dan om de welwillende bezoeker en leden te informeren en ook omdat ik schrijven leuk vindt.

groet,

HL 69.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore
                                  De overweldigende aanwezigheid van 'leeches' (noem het beestje maar gewoon even bij z'n naam) op dit forum is een belangrijke reden dat Giovanni nog maar mondjesmaat recensies plaatst.
                                  Die McFly is en blijft een trouwe schrijver en schrijft altijd (ik ben te eigenwijs om me iets van een ander aan te trekken ), althans als het een nieuwe dame betreft en ongeacht of ik het druk heb. Voor mij is het min of meer een plicht om te schrijven, het is een gewoonte die ik mezelf heb aangeleerd.

Oorspronkelijk geplaatst door ****eloper1969 Bekijk bericht
                                  Ik had eigenlijk verder nooit zo in de gaten dat er zo vele profiteurs (leech) zijn op deze site. Mijn ogen worden nu wel geopend in dit topic.
                                  Je had dit ook op de voorpagina kunnen aflezen bij Actieve gebruikers op dit moment: 1392 (294 leden en 1098 gasten)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marty McFly Bekijk bericht
                                    Die McFly is en blijft een trouwe schrijver en schrijft altijd (ik ben te eigenwijs om me iets van een ander aan te trekken ), althans als het een nieuwe dame betreft en ongeacht of ik het druk heb. Voor mij is het min of meer een plicht om te schrijven, het is een gewoonte die ik mezelf heb aangeleerd.
                                    Je had dit ook op de voorpagina kunnen aflezen bij Actieve gebruikers op dit moment: 1392 (294 leden en 1098 gasten)
                                    Inderdaad McFly,ik ben het zonder meer met je eens.
                                    Volgens mij is de basis van hookers informatie delen.
                                    Dus gewoon elkaar helpen door informatie te geven aan elkaar.

Ik schrijf dan ook van elke bezochte dame een recensie.
                                    Als ik er meerdere keren kom ,schrijf ik enkel als er wijziggingen zijn.
                                    Herhalen vind ik onnodig.
                                    Verder als ik informatie heb,wat betreft adreswijzigingen of vakantie,s geef ik dit ook door.(soms in het topic en soms in een pm aan de moderator)
                                    Waarom zou je het niet doen,als je anderen kunt helpen?
                                    Wat ik wel vind,hou wat je schrijft over de dames respectvol.

Nogmaals de basis van hookers lijkt mij nog steeds info delen met elkaar.
                                    En als je dan kijkt naar dit soort getallen:294 leden en 1098 gasten.
                                    Waarvan dan mischien hoogstens 30 leden die schrijven,dan valt mij dat wel is tegen!
                                    DD

Commentaar

Wanneer deze Quote een "Citaat" van de besproken Dame is, heeft het niet schrijven van een recentie te maken met "Respect" en niet met "Egoisme"
                                      Maar dan heeft de dame zelf aangegeven dat ze geen recensie wil maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel als een wandelaar zelf aangegeven heeft dat hij geen recensie wil schrijven omdat hij niet wil dat de dame het te druk gaat krijgen, daar gaat het mij om.

Ik vind ook hoe drukker een damer het heeft hoe beter, ik bedoel misschien dat je wat langer moet wachten voor je naar binnen kunt maar dan weet je in ieder geval dat de dame haar heil niet gaat zoeken in een andere stad om daar meer te gaan verdienen bijvoorbeeld
                                      And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Nog even wat over leden die in jullie ogen niks of bijna niets schrijven: er zijn leden met weinig recensies op de teller, maar die de mods wel via de IM nuttige tot zeer nuttige info geven over de dame. Deze info, als die aan mij gericht is bijvoorbeeld, plaats ik dan in het betreffende topic, zonder de naam van dit lid te noemen. Bedanken heb ik hem dan al via een antwoord op zijn IM.

Dit soort leden is ook goud waard voor ons forum en hebben in sommige gevallen gewoon gegronde redenen om dit niet zelf te plaatsen.

Groet,
                                        Krukkei
                                        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

wat mij opvalt is dat degenen die een reactie schrijven over dit onderwerp uitstekend in staat zijn om hun visie cq opvattingen schriftelijk te verwoorden. Dat getuigt van een zekere taalvaardigheid. Niet iedereen heeft die kwaliteiten. Het valt ook niet altijd mee om je gevoel onder woorden te brengen op papier!
                                          Misschien kunnen we dat aspect meenemen in het gesprek.
                                          Wat mij betreft; het staat iedereen vrij om al of niet te reageren. Dank aan degenen die het wel doen en zo anderen van belangrijke informatie voorzien. Respect voor anderen die daar niet voor kiezen.
                                          kus

Commentaar