Nieuwe raamwijzer

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwe raamwijzer

Vanaf vandaag zal er een nieuwe raamwijzer online komen, onder een andere naam maar de opzet is hetzelfde. Deze wordt niet door Midhold beheerd, maar door mij en kun je zien als een community-effort. Ik vond het bijvoorbeeld een groot gemis dat ik tijdens het wandelen geen raamwijzer meer kon gebruiken om even snel de dame te checken waar je net langsliep!

https://pay6.nl

Er wordt hard gewerkt om deze stad voor stad ingevoerd te krijgen; de steden die ''klaar'' zijn (of waar de dames ingevoerd worden op het moment) hebben als logo een leuke dame, de rest is dus in ontwikkeling en nog niet aan te klikken.
    Het gaat hier om het invoeren van honderden dames in totaal dus het zal even duren omdat ik het TOT NU TOE alleen doe, maar dat kan natuurlijk ook anders:

Als er vrijwilligers zijn om dames in te voeren hoor ik dat graag. Vooral de grotere steden zijn interessant.

- Je wandelt met regelmaat in 1 of meer van de steden
    - Je hebt op hookers een leuke staat van dienst voor wat betreft posts, recensies en gedrag
    - Je weet genoeg van HTML / wordpress om (vrij simpele) instructies uit te voeren
    - Je hebt er geen bezwaar tegen om te communiceren via telegram / of discord o.i.d.

Stuur me dan een privébericht hier met je antwoorden en korte tekst!

Waarom nu al starten terwijl het nog niet af is? Ik wil nu al weten hoe de website zich gedraagt bij grotere bezoekersaantallen, veel verschillende browsers, mobiele OS etc. zodat dingen nog simpel aan te passen zijn. Zijn er tips? Kunnen er dingen anders, beter, sneller? Laat het weten in een reactie in dit topic.

Laatst gewijzigd door Wombraider; 13-03-19, 23:17.
    #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Wombraider Eindelijk een verbetering ik en veel medewandelaars keken hier naar uit ! ondanks dat het toch niet af is alvast bedankt voor alle moeite en tijd die je er in stopt ! een compliment mag ook wel is gemeld worden in plaats van alleen geklaag. Persoonlijk ben ik hier erg blij mee.

Groet,

The Fishermen

Commentaar

Oh wow, wat mooi zeg en overzichtelijk.
      Lees eerst even mijn profiel voordat je een PB stuurt. Hier staat het antwoord op je vraag misschien al in.

Commentaar

Schitterende actie Wombraider Je weet wel hoe je ons blij kan maken hë ?

In verband met een groter bereik om veel reacties en kundige hulp te krijgen van de beoogde doelgroep , is het wellicht een fijn plan om jouw bericht in de rubrieken van alle prostitutie-steden te plaatsen : dus in Den Haag Algemeen , Alkmaar Algemeen etc.
        Een tevreden naaier,
        Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Wombraider Ik ben stiekem toch even benieuwd hoeveel werk je hier aan hebt aan het maken deze mooie raamwijzer. Want lijkt me niet dat je dit zo 1,2,3, even doet. Gaat wel veel van je tijd en energie in zitten, toch?
          Lees eerst even mijn profiel voordat je een PB stuurt. Hier staat het antwoord op je vraag misschien al in.

Commentaar

Vanaf nu uren per dag. Een van de redenen om het nu online te zetten is ook om mezelf te dwingen het af te maken, anders zou het er bij blijven (idee is al uit november 2018)

Het up-to-date houden van alle dames is waarschijnlijk teveel voor mij alleen, dus we zullen zien of er aanmeldingen komen

Commentaar

Jeetje zeg, ja, dat is erg veel inderdaad. Hopelijk krijg je voor het up-to-date houden straks vele goede hulp

Commentaar

Wombraider mooi initiatief erg zeker ook weer nodig met de (Volgens mij) vele wijzigingen.

De flepper 2.0 bedankt voor het delen zodat we er vanaf weten.

Commentaar

Geweldig initiatief! Ik ben een wandelaar die eens in de zoveel tijd gigantisch zin heeft in een dvp (gemiddeld 1 keer per 1,5 maand denk ik) en dan is een actieve raamwijzer echt een must! Keep up the good work! :-)

Commentaar

Super initiatief, ik ben benieuwd, hoe de Amsterdamse raambuurten vorderen .

Commentaar

Ik denk dit weekend Alkmaar + een gedeelte Amsterdam of den haag

Commentaar

Weet je,
                        Veel entousiaste reacties (en met reden).
                        Het ziet er goed uit.
                        En nu de realist in mij ........

De correctheid hangt af van de verslagen van de wandelaars.
                        Een dame waar geen topic van bestaat (en die zijn er in Gent volop), ga je op deze wijzer niet terugvinden.
                        Een dame die verhuist al naargelang de windrichting, die staat op het verkeerde adres aangegeven.
                        Een dame die niet meer actief is, maar de topic staat nog online, ga je nog steeds terug vinden op een adres, niettegenstaande de dame er al lang niet meer is.

Dit zijn de pijnpunten van het systeem.
                        Laat ons nu dus hopen dat er meer geschreven wordt, meer verhuizen gemeld worden om de juistheid van de wijzer te garanderen.

Commentaar

Daarom ook dat Wombraider vraagt om vrijwilligers.

En aangezien er heel veel leden hun klachten op het forum hebben gemeld over een niet werkende raamwijzer, verwacht ik/hoop ik dat er een aantal vrijwilligers zich aanmeldt om mee te helpen.
                          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Fantastisch dat dit project uitgewerkt wordt!

Maar begrijp ik het goed dat je de recensietopics handmatig aan die kaartjes gaat linken? Dat moet toch met één of ander script geautomatiseerd kunnen worden? De topictitels voor de ramen zijn gestandaardiseerd, dus je kan zo'n scriptje een adres uit een titel laten herkennen, dan de url van dat topic laten kopiëren en automatisch op de juiste plek op het kaartje doen verschijnen. Kan niet zo moeilijk zijn, toch?

Commentaar

heb ik geprobeerd maar niet gelukt, het is niet overal standaard. maakt ook niet zoveel uit, eenmaal ingevoerde dame kan ik door heel europa bewegen en makkelijk archiveren/er uit halen

Tot nu toe nul vrijwilligers
                              Laatst gewijzigd door Wombraider; 17-03-19, 01:42.

Commentaar

Jeetje, wat ziet dat er goed uit zeg! dat moet bakken werk gekost hebben en kosten.
                                Aangezien ik niet in de profielschets pas kan ik niet meehelpen.
                                Toch is dit niet iets wat iemand alleen kan doen, maar wel iets waar erg veel mensen baat bij hebben.

Wie kan Wombraider gaan helpen?

Commentaar

Ziet er erg goed uit Wombraider!

Ik heb een beetje kennis van HTML/Wordpress, maar ik voldoe helaas niet aan de andere eisen aangezien ik vrijwel alleen maar priveontvangst bezoek.

Commentaar

bedankt

Commentaar

Aan het werk...
                                    X