Kan geen recensie plaatsen/invullen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kan geen recensie plaatsen/invullen

Als ik een recensie invul, dan kan ik niet naar de volgende stap toe. Om deze reden schrijf ik maar een reactie op andere leden, in het topic van mijn keuze. Daarin heb ik dan ook maar wat dingetjes in geschreven, die ik niet in de recensie kon invullen. Enig idee, wat er fout gaat of wat ik fout doe?

Mijn eerste indruk is dat je wellicht een verplicht veld blanco hebt gelaten. Pas als alle verplichte velden zijn ingevuld kun je verder naar de volgende stap. Probeer het nog eens als je wilt.

Commentaar

Jouw geschiedenis volgend heb ik zelf geprobeerd om in onderstaande draad een recensie te plaatsen en helaas, het lukt mij ook niet. Kan HKRS-admin hier zijn licht op laten schijnen?

Het gaat om deze draad en wellicht zijn er nog wel meer in de geschiedenis van Wallenbezoeker! te vinden waar het ook niet werkt.
      https://www.hookers.nl/forum/ts-trav...lder-lo-betina

Maar je doet in elk geval niets fout hoor @Wallenbezoeker!.

Commentaar

Ik ben ook al een paar van dit soort topic's tegen gekomen. Doorgegeven maar tot een oplossing was het toen nog niet gekomen, aangezien ze bij Midhold toen ook niet verder kwamen dan dat ik kwam. Hardnekkig bugje.

Groet Bobby Vitale
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 12-10-18, 19:09.
        Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Aan het werk...
        X