Een nieuw topic maken?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Een nieuw topic maken?

Ik heb tot nu toe alleen op topics beantwoord...
    Hoe kan ik een nieuw topic invullen bv in Prive ontvangst , antwerpen , kapellen , damexx ?
    in berichten, links van mijn profiel, kan ik alleen onderwerp & tekst invullen maar niet naar welke specifieke forum...
    Overal gezocht, niet gevonden, alvast bedankt

Ga naar de rubriek waar je een nieuwe topic wilt starten en klik vervolgens op 'nieuw onderwerp' (links boven).

Commentaar

Bedankt Deadalos maar links boven in de rubriek zie ik alleen "recensie schrijven" en ik wil een topic open om ervaring van anderen over een dame te weten alvoor naar haar te gaan....
      En sorry for mijn dummy vraag...

Commentaar

Ah oké. Is geen domme vraag.
        In de hangout kan je een nieuw onderwerp beginnen.
        Bij de andere rubrieken kan je een nieuwe recensie starten, mits van de betrokken dame nog geen topic bestaat.

Kan je wat specifieker zijn? Waar wil je precies wat?

Commentaar

Als je ervaringen zoekt van anderen met een dame waar nog geen topic van bestaat, kan je dit vragen in "Wie heeft ervaring met?", hier:

https://www.hookers.nl/forum/hookers...t-ervaring-met

De subfora die onderverdeeld zijn in Thuisontvangst/Plek etc. zijn enkel voor het plaatsen van recensies, niet voor het verzoeken van recensies of ervaringen.

Commentaar

Ik vind niet direct een antwoord bij de stickies. Hoelang duurt het ongeveer eer een nieuw topic van een relatief nieuwe gebruiker te zien is?
            thanks!

Commentaar

Hallo,

Bij nieuwe leden verschijnen de berichten eerst in de wachtrij ter goedkeuring van een moderator van die betreffende rubriek.

De moderator zal in principe binnen 24 uur jouw bericht goed- of eventueel afkeuren.

Groet,
              Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Aan het werk...
              X