Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Eerste ongelezen..

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eerste ongelezen..

Beste,

Het is enige tijd geleden dat ik de site nog bezocht, en die ziet er nu veel strakker uit, zo hebben we het g raag ;-)

Enkele vraagjes toch over zaken die ik precies mis:

- Vroeger zag je duidelijk welke dames nieuwe recensies/reacties hadden sinds je laatste bezoek, nu gaat het precies enkel over een recente periode (een week?) dat de berichten als niet gelezen worden aangeduid.
    - Vroeger had je ook een knop om naar het eerste ongelezen bericht te gaan, dit was een super handige knop, die ik nu toch wel mis (of er compleet over kijk..). bij gebrek hieraan moet je echt bericht per bericht nalezen (in een bepaalde periode) om te weten wat je al las of niet. Dit werkt helaas tijdrovend en minder uitnodigend om de site te gebruiken.

Misschien zijn hier al oplossing voor en ben ik onhandig ;-), hulp is dus welkom :-)

Greetz,

Erco

Naar het laatste bericht gaan gaat nog net zo als vroeger.

Op de homepagina zie je rechts naast de avatar van de laatste poster, de titel van de draad staan. Daar klik je op.
    In een subforum zie je rechts, in de kolom 'laatste bericht' naast de tijd van de post, een blauw knopje met twee pijltjes er in. Daar druk je op.

Zo zou het, in theorie, moeten werken. Is de draad slechts één pagina kort, dan werkt het niet goed. Gebruik dan even de 'end' knop van je toetsenbord. En soms werkt het domweg niet goed en eindig je ergens midden in de draad als deze erg lang is. Op dit punt is het helaas nog niet geheel bugvrij, helaas.

Commentaar

Aan het werk...
    X