Mobiele versie van deze site?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mobiele versie van deze site?

Beste MOD's,

kleine technische vraag. Is t mogelijk voor een versie van Hookers voor de 'mobiele' leden. Uiteraard is iedereen mobiel maar voor de mobielen onder ons die geen vaste internetverbinding hebben maar wel een PDA'tje. Misschien handig?
    Toodle-fucking-oooo...

Re: Hookers voor PDA?

Ik wil deze wel in opdracht vervaardigen. Wij hebben de kennis in huis.

Geef maar een opdracht!

Commentaar

De pda versie is hiero te vinden : http://www.hookers.nl/archive/index.php/

Commentaar

Even een vraag. Is de versie voor PDA ook geschikt voor GSM-toestellen, of is hier weer een andere versie voor nodig?

Ik ben niet zo technisch aangelegd wat computers betreft. Ik vindt de Hookerssite wel via mijn GSM, maar het lukt om een of andere reden niet om ingelogd te geraken.

8times

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 8times
          Even een vraag. Is de versie voor PDA ook geschikt voor GSM-toestellen, of is hier weer een andere versie voor nodig?

Ik ben niet zo technisch aangelegd wat computers betreft. Ik vindt de Hookerssite wel via mijn GSM, maar het lukt om een of andere reden niet om ingelogd te geraken.

8times
          Hangt er een beetje vanaf wat voor een toestel je hebt. Op een MDA is die perfect te bekijken.

Groet,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Martin
            Hangt er een beetje vanaf wat voor een toestel je hebt. Op een MDA is die perfect te bekijken.

Groet,
            Ik ben in het bezit van een Motorola Razr V3. De term MDA kom ik niet tegen in de handleiding.

8times

Commentaar

Ik heb een MDA Pro en heb heerlijk dit forum zitten lezen op mijn terras in Spanje.

Werkt perfect!
              Zoekt nog 5 miljoen euro om voor altijd te kunnen wandelen in Thailand :P

Commentaar

Het enige probleem is die reclame geworden voor mijn GSM PDA

Verder werkt het wel als je de tijd neemt.
                Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Die reclame tja,

Gisteren ion de trein kreeg die dam ook al van die grote ogen en blosjes op der wangen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
                    Het enige probleem is die reclame geworden voor mijn GSM PDA

Verder werkt het wel als je de tijd neemt.
                    Op de PDA versie van Hookers staat geen reklame...

Commentaar

Nee klopt maar op de gewone site wel.
                      Dus als ik wil reageren op iets moet ik via de gewone site.
                      En toen krrg mijn mede passagier van die

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door admin
                        Op de PDA versie van Hookers staat geen reklame...
                        Ik gebruik op mijn PDA gewoon www.hookers.nl en ik kan dan beter PDA HOOKERS gebruiken.

Excusses, dat ga ik dan proberen en zal mijn bevindingen dan hier opschrijven.

Groeten,

De Cock.
                        Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Is het mogelijk om zoekfuncties toe te voegen aan "PDA Hookers"?
                          Het is nu namelijk een lijst met recensies waar ik de logica nog niet helemaal van begrijp.

Commentaar

ik ben al weer drie pda's verder

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door teddybare Bekijk bericht
                              Het is nu namelijk een lijst met recensies waar ik de logica nog niet helemaal van begrijp.
                              Het is niet zo moeilijk. De PDA versie is een "viewer" met dezelfde forumstruktuur als hookers.nl. Voor de PDA is alles in "platte tekst" omgezet.

Dus het is bedoeld om de informatie in de postings beschikbaar te maken op een PDA. Meer is het niet. Maar wel erg handig als je op een lokatie met dvp's bent. Ter plekke ff kijken of er dames met goede recensies zijn

Groet, LP

Commentaar

Mobiele versie van deze site?

Is er ook een mobiele versie van deze site? Een die geschikt is voor PDA's en smartphone's? Als die er niet is, lijkt het me wel een goed idee als die er zou komen... Wat is nou handiger dan tijdens het wandelen direct even kijken hoe de ervaringen/meningen van anderen over een meisje zijn?
                                Laatst gewijzigd door Krukkie; 14-11-09, 17:01. Reden: Topics samengevoegd

Commentaar

Re: Mobiele versie van deze site?

FYI ik zit nu op mijn mobiele telefoon, nokia's met hun symbian zijn ideaal voor de brouwser opera, voor andere smartfoons moet je 't tevreden nemen met opera mini, wat ik momenteel gebruik. Kon beter, maar nog steeds beter dan de standaard brouwers.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door teddybare Bekijk bericht
                                    zoekfunctie as in "recensie zoeken"?

wel dat mis ik dus ook hé, ben je op locatie en wil je lekker je ding doen, even zoeken wie dat hier in de buurt kan? lukt dus niet hé

Commentaar

Ik heb net Hookers.nl gewoon site zowell als de PDA versie bezochte met mijn nieuwe Samsung Ultratouch.
                                      Bij de PDA versie ik zie geen inloggen mogelijkheid, dus kan bestaan leden niet inloggen met de mobiel ?, ook is de Alphabetisch zoek functie niet aanwezig (of minstens door mij niet gevonden) & als men aan 't wandellen is zou dit precis de meest handig functie zijn !!! want net als Teddybare snapt ik niets van de logica achter de huidige opmaak van de voorgestelde recensies, die springen van Sylvia(Geleenstraat) naar Rachida(Hunsastraat) naar Brenda(Doubletstraat) en zo verder zonder begrijpbaar volge-order(?), als men staat bij 'n raam & wilt zien wat voor recensies 'n DVP heeft men kan er uren erover doen om haar te vinden met dit schema...

bij de volldige versie vraagt ie well om in-te-loggen maar ik krijg geen velden waarin ik mij gebruikersnaam & wachtwoord kan invoeren & terwijl ie geeft opties na forums & discussies te gaan, die zijn niet actief links & doen niets (dit kan misschien aan mij mobiel liggen ?), maar als ik via de PDA versie na 'n forum gaat & daarna de optie "view full version" toetsen dan eindelijk krijg ik de bekende hookers pagina (na accepting 10 cookies) met alphabetisch zoeken (trouwens link niet actief-mij mobiel alweer..?)& inlog velden (well actief).

Het lijkt mij well dat mij gebruikersnaam & wachtwoord veel te lang zijn voor handig mobiel gebruik dus zou ik allebei (met naam gebruikersnaam) kunnen veranderen voor korter versies of zou ik een 2de keer als lid registratie maken met korter gebruikersnaam & wachtwoord..???, ben (nog) niet echte van plan recensies te schrijven via mobiel maar zou graag volldige toegang tot alle gegevens. In iedere geval zou graag de alphabetisch zoeken bij de PDA versie kunnen gebruiken. Mobiel internetten is in het opmars & ik personnelijk will uiteindelijk van mij huis PC af kunnen dus dit gebeid, lijkt mij, is de toekomst aan het kloppen.
                                      Zo, ik hoop dat dit verhaal niet te lange & moelijk te verstaan valt,
                                      Groeten.
                                      The Hound of Ulster.
                                      non illegitimi carborundum, carpe diem
                                      eat, drink & be merry, for tomorrow we may die.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanneken Bekijk bericht
                                        zoekfunctie as in "recensie zoeken"?

wel dat mis ik dus ook hé, ben je op locatie en wil je lekker je ding doen, even zoeken wie dat hier in de buurt kan? lukt dus niet hé
                                        Ik zou liever zien, Highheel heeft het ook al geschreven, dat je standaard de berichten in de alfabetische volgorde te zien krijgt in de mobiele versie. Dan hoef je bijna niet meer te zoeken als je 'onsite' bent. Speciaal voor utrecht (weet niet of dit voor andere wandelgebieden ook geldt), zou het mooi zijn als je per DVP zag of ze in de dag- of de avond-/nachtploeg zit.

Ook Highheel's idee om automatisch in de mobiele versie de berichten in volgorde van actualiteit weer te geven, dus de actueelste eerst, is een echte verbetering...
                                        Kijken kijken niks kopen

Commentaar

Hier is afgelopen week over gesproken en is met stip op de todo list van de technische afdeling geplaatst. Weet niet wanneer het af is, maar er wordt dus zeker aan gewerkt.
                                          Dick31
                                          EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Met mijn Sony-Ericsson Xperia X1 gaat het prima op Hookers.nl Het is Windows mobile 6.1 met internetexplorer.