Serverproblemen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Serverproblemen

Steeds vaker krijg ik dit bericht

De server is momenteel te druk. Probeer het later opnieuw.

.

Bericht weg blanco pagina en maar weer opnieuw beginnen .
    Er waren de laatste keer 600 bezoekers, is dat al te zwaar voor de hookers server
    Hoe zit het dan met het record .

Re: Serverproblemen

Oorspronkelijk geplaatst door kutvulling
    (...) Bericht weg blanco pagina en maar weer opnieuw beginnen (...)
    Tip voor het schrijven van een recensie:
    Doe dat eerst in een Word-document (of andere tekstverwerker) gewoon op de computer.
    Daar kan je vooraf ook nog even de spellingscontrole overheen laten gaan om schrijf- en typefouten eruit te halen.

Met de rechtermuisknop kan je vervolgens alles selecteren en kopiëren om vervolgens te plakken op de site. Alinea-indeling en dergelijke wordt keurig overgenomen.

Mocht er iets mis gaan, dan heb je altijd nog het origineel.
    Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hitsige man
      Heel vreemd: na het aanloggen zag ik zojuist dat ik 65535 ongelezen berichten heb. Nu bleek dat gelukkig niet waar te zijn, maar je schrikt wel even.
      Even een paar berichten wissen zal je zien dat daarna weer de werkelijke status wordt aangegeven.

Groet Bobby Vitale
      Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dark Hair
        ligt het nu aan mijn computer of hebben jullie het ook

Traag, traag, slaap, slaap, traag.

darky
        Ook bij mij alles in orde.
        Wat lokaal helpt is:
        • af en toe de cache leegmaken,
        • kijken of er geen overbodige programma's resident zijn in het geheugen (task manager/taak manager) en
        • last not but least bijvoorbeeld spybot runnen om ff te kijken hoe het met de spyware is.

Groet, LP

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sub
          Ik heb de laatste tijd ook regelmatig, dat ik na meerdere uren niet online geweest te zijn op nieuwe posts klik en dat de site dan zegt dat er geen nieuwe berichten zijn. Maar als ik dan zelf op een bepaalde rubriek klik BV Antwerpen Ramen, dat er dan toch meerdere nieuwe berichten staan.
          Grz Sub
          Gebruik hier "berichten van vandaag" voor.
          Dan krijg je zo'n mooie paarse balk die de scheiding aangeeft tussen postings na het laatste moment dat je online was, en de periode daarvoor.
          [img]www.hookers.nl/adimg/143/snelmenu_172x313.jpg[/img]

Verder is mijn ervaring onder deze uname ook, dat alles naar behoren werkt.
          Af en toe een kleine tijd wachten op een volgende zoekopdracht.
          Ingelogd als moderator is er geen beperking t.a.v. het snel achter elkaar zoeken (gelukkig)

groet, Ew

Commentaar

Helemaal te gek als het opgelost kan worden,
            Wel een tip voor allen die lange epistels schrijven en het vervolgens kwijt raken doordat het posten niet is gelukt.
            (Deze tip is niet van mezelf maar ooit gekregen van Binky007, is die ook nog wel eens online hier?? :-))
            Maak je bericht eerst in een tekstverwerker (als is het kladblok) dan heb je het nog als het niet lukt en hoef je het er alleen maar steeds in te plakken.
            Of kopieer te tekst voordat je het post zodat je het meerdere keren kan plakken.

Commentaar

Onderhoudswerkzaamheden

A.s. maandag zal Hookers gaan verhuizen naar het cybercenter van Midhold.

Midhold heeft een gloednieuw, dedicated cluster van servers voor Hookers ingericht en gaan daar vanmiddag nog een stresstest op doen. Als dat allemaal goed verloopt dan zal de migratie definitief maandag plaatsvinden. Er wordt dan om 9 uur begonnen met de verhuizing en de verwachting is dat het ongeveer een half uur zal duren. Gedurende die tijd wordt er op Hookers een melding geplaatst dat de site wegens onderhoud niet bereikbaar is.
              Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Onderhoudswerkzaamheden

De database hikt af en toe nog, maar niet te vergelijken met hoe de toestand voor maandag was. Men is bezig bij Midhold om h.e.a. te optimaliseren.
                [img]www.hookers.nl/adimg/143/dbase_error_423x367.jpg[/img]

Groet, LP

Commentaar

Re: Onderhoudswerkzaamheden

Oorspronkelijk geplaatst door hans240
                  Hopelijk keert de oude kwaliteit weer snel terug. Nu ook veel last van witte schermen. Maar nog erger: de recensie zoek functie werkt NIET....
                  Hadden we nog niet getest, maar waren we wel bang door de recensieformulieren en teller tijdelijk weg te halen. Er wordt door de nieuwe technische wizzkids hard aan gewerkt, dus graag een beetje geduld in deze.
                  Dick31
                  EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02

Ik ben overgestapt naar firefox en heb geen last meer.Firefox is veel sneller als microsoft. Tis even wennen maar dan heb je ook wat.

Johnnie01

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow
                      Sinds gisteren heb ik moeite om berichten te plaatsen, ik krijg steeds een 'PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02' melding. Hebben andere dat ook of ligt het aan mij?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie01 Bekijk bericht
                      Ik ben overgestapt naar firefox en heb geen last meer.Firefox is veel sneller als microsoft. Tis even wennen maar dan heb je ook wat.

Johnnie01
                      Gisteren kreeg ik ook een bericht niet geplaatst, foutboodschap niet geregistreerd. Daarvoor en daarna werd een pagina vaak niet gedisplayed. Toen opnieuw hookers.nl ingeaan met Mozilla Firefox, en daarna werden alle pagina's zonder problemen getoond.

I.h.a. wil Firefox op het web nog wel eens zaken openen, die I.E. niet geopend krijgt, vooral trailers e.d. Maar ik gebruik Firefox alleen als ik specifieke problemen met I.E. ondervind, want I.E. vind ik er allemaal wat gelikter uitzien, en die tabs heeft Firefox niet.

Commentaar

Heb met beide browsers problemen.
                        And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore
                          Dit soort opmerkingen van gebruikers zorgt ervoor dat ze niet serieus genomen worden door software-ontwikkelaars. FireFox heeft namelijk al sinds versie-1 tabs. Micro$oft heeft dit concept in IE7 van Mozilla gekopieerd. Een typische wereld-op-z'n-kop opmerking van een gebruiker die vrijwel elke software-ontwikkelaar tegen z'n borst stuit.
                          G.C.
                          Bij Firefox zit een nieuwe tab in het pull-down menu van File/Bestand, maar dat wist u natuurlijk al. Niet iedereen verkent dat blijkbaar. Jammer dan als software-ontwikkelaars zich daardoor op de tenen getrapt voelen. Bij IE staat de nieuwe tab wel altijd klaar, een muisklik dichterbij a.h.w.

Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore
                          Dat IE er gelikter uitziet is helemaal gelul. Je kan FireFox eruit laten zien zoals je wilt, dus ook precies zo als IE. Je hebt in FireFox namelijk de VRIJHEID om het uiterlijk te veranderen. En vrijheid is iets waar Micro$oft nog nooit van gehoord heeft.
                          G.C.
                          Interessant idee, dat je Firefox er precies zo als IE uit kan laten zien. Ikzelf gebruik Firefox zoals die komt. Heb wel geprobeerd om het uiterlijk te veranderen, maar niet gevonden. Het is maar net hoeveel iemand van zijn kostbare tijd besteedt om dat uit te zoeken. Is dat simpel, zo ja hoe moet dat dan ? En als het niet simpel is, heeft iemand een link naar waar dat beschreven staat ? B.v.d.

Overigens lijkt het soms niet IE zelf dat faalt. Als iets met IE onder Vista niet opent, dan wil het met IE op mijn XP-machine nog wel eens lukken.

Commentaar

Wat ook erg fijn is van Firefox is bv de auto save functie. Dat wil zeggen je bent zoals ik net een recensie aan het tikken en net voor je klaar bent valt de stroom uit.

Even later start ik de computer weer start firefox en hij haalt de hele recensie terug op 3 woorden na. Dat zijn erg fijne opties kan ik je vertellen. Nog afgezien van de handige add-ons die FF biedt

Commentaar

Re: laatse dagen site weer traag / doet niets op sommige momenten?

Ligt niet aan de server.
                              Schoon je eigen pc maar eens op, coockies, tijdelijke bestanden enz. Zal het al een stuk beter gaan. Zo niet, wordt het tijd voor een echte grote schoonmaak...

Groet, Jaccoone

Oorspronkelijk geplaatst door B-King
                              Laatste dagen last van, vanmorgen ook weer. Je opent een pagina of wat en vervolgens zit je te kijken naar lege pagina's omdat hij net kan ophalen lijkt het wel. Even wachten en opnieuw de pagina's verversen helpt meestal wel na een paar pogingen.

Is het aantal bezoekers enorm omhoog gegaan ofzo?
                              Laatste half jaar eigenlijk geen last van gehad.

Grappig detail ik heb deze posting 4 x moeten verzenden voor hij op de website verscheen

Commentaar

Ik weet niet of ik hier goed zit maar de laatste tijd is de tijd niet correct als je iets post
                                Het lijkt wel of de zomertijd nog in staat, is iemand anders dat ook opgevallen?
                                lickmaster of the hookers universe

Commentaar

test voor tijd

Edit: Het was 18.55 toen ik poste en dat is ook de tijd die ik nu zie staan. Dus het probleem zit zo te zien niet op de hooker server

Commentaar

Het is niet zo belangrijk maar na controle in stamcafe op dit moment staat de laatste post op 20:17 en op mijn pc en klok aan de muur staat nu 19:44.

Ik ga nu weer checken en ineens staat ie weer goed de tijd nooit gehad.
                                    Vrijdag de 13e
                                    lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Ik snap al wat Stef bedoeld. Omdat we op Kinky hetzelfde probleem hadden, heb ik me even uitgelogd. Als je je uitlogd, staat de tijd ineens nog op zomertijd, terwijl als je ingelogd bent de tijd wel goed staat. Dat is geen serverfout, maar heeft met de tijdsinstelling te maken. Dat moet een administrator even goed zetten....
                                      Watchtower heeft daar ervaring mee, want hij heeft het op Kinky ook moeten doen...

Groet, Jaccoone

Commentaar

Ik vraag me af of dat wel hetzelfde probleem is, want ik heb niet het idee dat Stef hier ooit wel eens uitlogt

Maar de kwestie dat er een andere (verkeerde) tijd staat wanneer je deze website leest zonder ingelogd te zijn, dat heb ik inderdaad ook al eens vaker geconstateerd. En ook al langer geleden dan sinds de laatste wisseling zomertijd/wintertijd. Misschien dat het tijdens zomertijd wél goed staat, dat zou kunnen, dat was me niet opgevallen.

Wanneer je inlogt dan staat de tijd dus wél goed. Nog weer een reden om je account te gebruiken, zou ik zeggen.

Commentaar

Ook in andere gevallen met verbindingsproblemen met je provider, terwijl je de instellingen niet veranderd hebt, draaien de meeste helpdesk een standaard lijstje af, zonder dat naar de exacte klacht wordt geluisterd.
                                          Soms is het zo, dat de ene helpdeskmedewerker het na een kwartier nog niet heeft opgelost en de andere helpdeskmedewerker het probleem gelijk begrijpt en het in 2 a 3 minuten heeft opgelost. Krijg wel eens de idee, dat er veel deeltijdmedewerkers zijn, die nog weinig ervaring hebben.
                                          Het is dan irretant als je 15 minuten in de wacht hebt gestaan en foutieve antwoorden krijgt.
                                          Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar