Bug: ik kan geen recensies plaatsen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bug: ik kan geen recensies plaatsen

hallo ik zou graag een recensies willen plaatsen hier over een Dame maar dat lukt niet gaat om deze gedeelte van het forum https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...d-aa/friesland

Gewoon de groene knop bovenaan recensie schrijven?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door paulus2 Bekijk bericht
      Gewoon de groene knop bovenaan recensie schrijven?
      ja dat doe ik ook en dan vul ik alles in maar dan kan ik niet verder dat is mijn probleem het knopje om verder te gaan blijft licht grijs ik kan ddus niet naar de 2e blad , maar heb alles wel ingevuld

Commentaar

Ok, maar dan weet ik het verder ook niet.

Commentaar

wij krijgen ook nog reacties van klanten die wel kunnen inloggen maar geen recensies kunnen plaatsen of al vastlopen in het recensieformulier en vervolgens alles vast zit...

vr groet

Team House of Dreams
          Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 12-09-17, 08:40.
          Privehuis House of Dreams - Amersfoort - Soesterweg 271 - Tel: 033 461 3293 - 7 dagen per week geopend

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door big papa Bekijk bericht

ja dat doe ik ook en dan vul ik alles in maar dan kan ik niet verder dat is mijn probleem het knopje om verder te gaan blijft licht grijs ik kan ddus niet naar de 2e blad , maar heb alles wel ingevuld
            Wanneer je niet verder kan zijn er verpliuchte velden niet ingevuld. indien je dit wel hebt gedaan dan graag een print screen toevoegen aan je post

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door HKRS-admin Bekijk bericht

Wanneer je niet verder kan zijn er verpliuchte velden niet ingevuld. indien je dit wel hebt gedaan dan graag een print screen toevoegen aan je post
              oke zal ik dat doen zodra ik tijd heb

Commentaar

Wat er kan gebeuren is, dat de naam van de club niet ingevuld staat in een reeds bestaande draad. Aangezien het veld grijs is, zou je ten onrechte kunnen denken dat je het niet kunt invullen. Het kan echter wel, daarna wordt de knop groen om naar stap twee te gaan.

Commentaar

Ik kan wel een recencie schrijven, maar op het moment dat ik een foto wil uploaden slaat het scherm vast zodra ik op het fotoicoontje op de balk klik. Internet explorer 11. Ook wel vervelend dat je dan ook je hele tekst kwijt bent, vroeger sloeg de site je tekst om de paar seconden op, dat was wel handig in dit sort gevallen.

Commentaar

Zie je af en toe een gele balk verschijnen waarin je gevraagd wordt wat je wilt doen? Dat is de autorestore functie. Ik heb deze met het schrijven van dit bericht expres even gebruikt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door groentje1970 Bekijk bericht
                      Zie je af en toe een gele balk verschijnen waarin je gevraagd wordt wat je wilt doen? Dat is de autorestore functie. Ik heb deze met het schrijven van dit bericht expres even gebruikt.
                      begrijp niet wat je bedoelt en op je foto zie ik ook niks bijzonders

Commentaar

Foto had er ook niets mee te maken. Ik keek alleen maar even of ik ook de tekst kwijt was na het plaatsen van een foto.

Ok, het werkt als volgt. De site slaat het nog steeds op. Mocht er nou iets mis gaan ga dan met de 'back' toets even terug. Dan begin je opnieuw met je plaatje. Bovenin het tekstvak zie je dan een gele balk die vraag wat je wilt doen met de bewaarde tekst. Restore of discard zijn de twee opties.

Wel had je de tekst natuurlijk niet kwijt moeten zijn na het plaatsen van een foto. Mocht jij, of anderen, hier vaker last van hebben dan het graag melden.

Commentaar

ik kan niet verder naar stap 2 het knop wordt maar niet groen om door te gaan.
                          rec.png

Commentaar

darkvegeta inmiddels toch gelukt zie ik? https://www.hookers.nl/forum/ts-trav...44#post1860544

Commentaar

Vanaf 8-12-2017 lukt het niet meer om een recensie te plaatsen, middels de recensieknop.

Oorspronkelijk geplaatst door Jake Roberts
                              Een keer of 5 via de knop "Recensie schrijven" geprobeerd om hier een recensie te plaatsen.
                              Op tabs 1 t/m 4 krijg ik keurig de groene vinkjes.
                              Als ik daarna in tab 5 op de 'plaats recensie' klik, gebeurt er niks, geen flikker, tot een keer of 5 aan toe, in verschillende browsers.
                              Ook niet na herstarten laptop.
                              Ik weet niet of er iets met dit topic is, of dat het aan mij ligt. Aan alles te zien, wacht het systeem ook helemaal nergens op.
                              Misschien kan iemand die ook bij Alina geweest is, en van plan was om een recensie te schrijven, dat proberen om te kijken of het hem wel lukt.
                              Ik bedoel dus een recensie met formulier via 'recensie schrijven', niet een 'plaats reactie'.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Everywhere
                              https://www.hookers.nl/forum/raampro...06#post1870206
                              In elk geval bij deze dame in Alkmaar is geen recensie te plaatsen
                              Ik heb geprobeerd een test recensie te plaatsen maar de knop is "Kaput"
                              Je de tekst na de recensie schrijven maar er zit geen "actie" meer aan de knop "Plaats recensie"
                              Je kunt wel op de knop klikken maar er gebeurd helemaal niets.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie
                              Ik heb hetzelfde

Everywhere
                              : je kunt alle velden invullen, bij stap 5 kun je ook naar de knop "plaats recensie" en vervolgens doet het systeem niks.
                              Midhold: ik gebruik Windows 10 met Edge vanaf de laptop.

Je collega Cremaster in Alkmaar heeft ook al gekeken rn zie ook een bericht in Den Haag

En is tot de conclusie gekomen dat hij het ook niet kan

https://www.hookers.nl/forum/raampro...47#post1870247
                              Ik gebruik Win 7 met Firefox.
                              Kan in Nijmegen ook geen recensie toevoegen.
                              Maar ook twee anderen in het topic in Alkmaar kunnen geen recensie plaatsen en neem aan dat die andere configuraties hebben
                              Dus lijkt me iets in de pagina opbouw waarbij de actie die aan de knop hoort te hangen niet gekoppeld is.
                              Leek even of er in Eindhoven wel een recensie is geplaatst maar dat is niet zo, dat is een reactie
                              Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick
                              Ik heb hetzelfde probleem als ik een recensie wil schrijven bij de Duitse Saunaclubs: alles gaat goed totdat je de recensie wilt plaatsen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door halfroomcup
                              zelfde probleem hierzo, wilde er 2 posten vandaag maar je komt tot scherm 5 (alles ingevuld) en je kunt zo vaak als je wil op recensie plaatsen klikken maar hij blijft op scherm 5 hangen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck
                              Belgische fora delen hebben het probleem nu ook.... Men kan geen recensies meer schrijven.
                              Oorspronkelijk geplaatst door thejackal699
                              Ik kan ook geen recensies plaatsen ondanks dat ik alle velden heb ingevuld. Als ik op de groene knop druk gebeurd er niet zowel als in IE en FF niet.
                              Oorspronkelijk geplaatst door robin789
                              ik wilde zojuist ook een nieuwe recensie plaatsen.. zelfde probleem.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Donald Dump
                              ik wilde recensie topic openen in clubs privehuizen utrecht, alles ingevuld , laatste stap werkt niet, krijg hem niet online.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bazookajoe
                              Ik heb hetzelfde probleem.
                              Ter info: Firefox 57-01 op Mac OS High Sierra 10.13

Laatst gewijzigd door Krukkie; 10-12-17, 10:48.
                              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Ik kan ook geen recensies meer posten, bij de laatste stap (5) kan ik ook niet verder!

Commentaar

Helaas, de laatste stap blijft bij mij ook steken. Alles geschreven, maar het bericht bereikt het forum niet als ik op de groene knop druk. Volgens mij wordt het geschrevene ook niet gesaved, dus helaas voor Jan met de korte achternaam bezig geweest. Hopelijk wordt het opgelost.

Commentaar

Het is raadzaam om een bericht te schrijven in Word en daarvandaan te knippen/plakken naar het forum. Als het dan mislukt heb je tenminste niet voor jandoedel zitten schrijven. Kun je het later nog een keer proberen. Maar wel lullig dat het zo moet.
                                    Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Ik had vandaag hetzelfde probleem ... kon alles netjes invullen tot tab 5 ... enkel de laatste knop om de recentie effectief te plaatsen reageerde niet. Getest op mijn GSM en op mijn ipad. Ik probeer het zometeen ff met mijn laptop.
                                      -----
                                      It's only money ... You need to spend it to enjoy it !!!

Commentaar

ik had hetzelfde probleem met mn laptop ; verschillende keren geprobeerd en alles ingevuld
                                        Recensie versturen lukt niet

Commentaar

Ik heb het net ook met mijn laptop getest ... idem probleem (zelfde probleem met gsm en ipad ... zie comment hierboven). Dat schrijven in Word en dan kopieren/plakken helpt niets ... maar nu heb ik in ieder geval wel mijn review klaar staan als het probleem is opgelost. Hopelijk snel.
                                          -----
                                          It's only money ... You need to spend it to enjoy it !!!