Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

zoekfunctie

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• zoekfunctie

in de update lijst staat dat de zoekfunctie terug zou werken, maar als ik een naam ingeef waar ik zeker van ben dat deze een paar hits oplevert krijg ik deze toch niet te zien.
    ofwel is het dus nog niet helemaal in orde ofwel moet er nu iets extra worden aangeduid of ingesteld worden, maar dit ben ik precies nog niet tegen gekomen dan.

Voorheen kon je met geavanceerd zoeken het ID nummer van kinky.nl gebruiken om forums te vinden waarin de url van een dame vernoemd werd. Deze functie werk nu niet meer, Zoeken op een id-nummer geeft nu geen enkel resultaat.

Commentaar

Ik hoop dat ze nog dit gaan fixen want het is best irritant om te vinden of er review zijn... Dvp verandere elke keer andere naam zo dat je moeilijk haar kan vinden.

Of ze moeten via google console opnieuw laten indexeren zodat we via google kan zoeken.

Commentaar

Zelfs zonder geavanceerd zoeken werkte dit altijd. Gewoon de getallen van Kinky URL intikken, bv 565250 en de review kwam gelijk naar voren.

Groot gemis dat dit nu niet meer kan

Commentaar

ben eens door de lijst gegaan waar de dame zou moeten bij staan die ik wilde opzoeken maar kan ze niet vinden, dus vermoedelijk is het hier mis gelopen..

Commentaar

Het ene wel en het andere niet. Bij mij is het ook niet anders.

Commentaar

idd,zoekfunctie werkt niet zoals google,zocht ook op recente naam,kreeg alleen oude hits

Commentaar

als ik het draadje van een bepaalde dame zoek, wordt die niet gevonden.
                als ik dan in mijn abonnementen zoek wordt ze wel gevonden.
                I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door matten Bekijk bericht
                  idd,zoekfunctie werkt niet zoals google,zocht ook op recente naam,kreeg alleen oude hits
                  Het is maar net wanneer Google de site crawled.

Commentaar

Onlangs heb ik een dame bezocht, waarvan ik zeker weet dat er een recensie-string bestaat. Als ik haar naam in de zoekfunctie gebruik krijg ik echter een lijst zonder haar recensie-string. Als ik haar kinky.nl ID-nummer gebruik krijg ik geen resultaten. Dit betekent dat het gebruiksgemak van hookers.nl fors achteruit is gegaan. Daarnaast gaat het al snel tot vervuiling (en dus veel meer werk voor de moderators) zorgen, want gebruikers gaan dan eigen recensie-strings opstarten, terwijl dit helemaal niet nodig is. De moderators zullen dus in de toekomst veel meer tijd bezig zijn met het samenvoegen van recensie-strings om hookers.nl nog enigszins overzichtelijk te houden. Het verdwijnen van het kunnen zoeken op kinky.nl ID-nummer is vooral bij het vinden van oplichters erg vervelend. Deze veel van naam veranderende dames, kunnen nu minder makkelijk geïdentificeerd worden en zullen daarom meer slachtoffers onder de wandelaars maken. Veel wandelaars gebruiken hookers juist om oplichting of slechte ervaringen te voorkomen. Daarbij is een goed werkende zoekfunctie essentieel. Zonder goede zoekfunctie is een deel van het bestaansrecht van hookers in het geding.

Commentaar

ik mis de functie zoek een recensie

Commentaar

Ik kom thuis uit het buitenland en zie ineens de nieuwe layout..
                        Je kan niet meer zoeken op de services die de meiden verlenen en in de totaalscores zijn ook ineens de helft van de services verdwenen zoals pzc e.d.. Wordt hier nog aan gewerkt of blijft het bij dit? Zo ja dan vind ik t forum er ZEER op achteruit gegaan. Dan geen hookers meer Maar misschien heb ik het fout.

Commentaar

Ik las ergens dat de zoekfunctie weer zou werken... bij mij niet...

Commentaar

De zoekfunctie geeft bij mij systematisch 0 resultaten op terwijl ik weet dat het er een pak zijn. Jammer, nut van hookers valt voor mij zo weg

Commentaar

yep meer teleurstelling dan verbetering

Commentaar

Tamelijk bizar. De meest gebruikte functies ontbreken nu.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door likkielakkie Bekijk bericht
                                  Ik kom thuis uit het buitenland en zie ineens de nieuwe layout..
                                  Je kan niet meer zoeken op de services die de meiden verlenen en in de totaalscores zijn ook ineens de helft van de services verdwenen zoals pzc e.d.. Wordt hier nog aan gewerkt of blijft het bij dit? Zo ja dan vind ik t forum er ZEER op achteruit gegaan. Dan geen hookers meer Maar misschien heb ik het fout.
                                  Dit! Zie ik iets over heeft hoofd of worden services als PZC echt niet meer weergegeven?

Commentaar

Het heeft met de nieuwe Duitse wetgeving te maken. Er wordt naar een mogelijkheid gekeken om het los te koppelen voor NL en BE.

Commentaar

Alles leuk en wel maar dit is een Nederlandse site. Het lijkt me niet meer dan logisch om de Nederlands wet in acht te nemen en niet de Duitse. De hysterie over de nieuwe Duitse prostitutiewet bereikt hier wel zijn top mee.

Johnny

Commentaar

Het probleem is dat er zat Dames beschreven worden die in Duitsland werkzaam zijn. Daar wij hen niet in de problemen willen brengen is er voorlopig geen andere keuze. Het is voor de Duitse zedenpolitie geen probleem om op ons forum mee te lezen. Vervelend, maar het is niet anders.

Commentaar

Er zal wellicht een hoop commentaar komen maar ik stel het toch maar even voor. Ik lees heel veel klachten of opmerkingen over de zoekfucktie. Als ik het zo lees zal het voor heel veel mensen een verademing zal zijn als dat weer wordt veranderd (mods, it-ers en leden). Er wordt hier, in verhouding, veel minder over Duitsland geschreven dus misschien een idee om topic Duitsland even uit te zetten tot het gescheiden kan worden. Ik denk dat het aantal mensen dat er blij van wordt groter is dan het aantal dat teleurgesteld zal zijn. Anders gezegd, nu is iedereen "de dupe" en als Duitsland uit staat alleen de mensen die "soms" naar Duitsland uitwijken.

Johnny

Edit: suggestie in de groep gegooid.
                                          Laatst gewijzigd door groentje1970; 31-07-17, 10:33.

Commentaar

Wanneer komt het grote zoek programma terug. Zoeken naar types en plekken en voorkeuren