Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Bug: storingen met verschillende browsers

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Met de Samsung browser op mobiel blijven de pagina's van boven naar onder springen bij het naar onder scrollen om het laatste bericht of review te lezen. Hoogst irriterend.
    Een oplossing zou mss al kunnen zijn dat de recentste review aan de top van de pagina komt ipv onderaan ...

Commentaar

• De standaard op de site is weer terug naar: titel is oudste bericht en klik op blauw pijltje helemaal rechts ( naast de naam van de laatste poster ) is het meest recente bericht.
      De internet browser op een Samsung is echt een onding. Hij ver***** de mobiele weergave volkomen. Mijn dringende advies, installeer Mozilla Firefox en je gaat de mobiele weergave zien zoals hij bedoeld is. Geloof me, het is dan echt een plaatje.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door groentje1970 Bekijk bericht
        De standaard op de site is weer terug naar: titel is oudste bericht en klik op blauw pijltje helemaal rechts ( naast de naam van de laatste poster ) is het meest recente bericht.
        De internet browser op een Samsung is echt een onding. Hij ver***** de mobiele weergave volkomen. Mijn dringende advies, installeer Mozilla Firefox en je gaat de mobiele weergave zien zoals hij bedoeld is. Geloof me, het is dan echt een plaatje.
        Bedankt voor de tip.

Ik heb het geprobeerd met mozilla maar het helpt niet. Zelfde probleem en visueel geen verschil met samsung browser bij mij.

Wat ik jammer vind is dat het enkel bij deze site is dat ik problemen heb.

Toch wel raar in het tijdperk dat bijna iedereen mobiel surft er een site wordt gemaakt die mobiel niet goed werkt en waar essentiele functionaliteiten voor tijdens het wandelen zelf (knop alfabetisch) niet terug te vinden zijn op de mobiele applicatie maar wel op de desktopversie.

De nieuwe mobiele site van youppie werkt wel naar behoren en daar kan je bovendien in 1 klik switchen naar desktopversie waar je dan terug oude site krijgt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door white rabbit Bekijk bericht
          Met de Samsung browser op mobiel blijven de pagina's van boven naar onder springen bij het naar onder scrollen om het laatste bericht of review te lezen. Hoogst irriterend.
          Een oplossing zou mss al kunnen zijn dat de recentste review aan de top van de pagina komt ipv onderaan ...
          We gaan je punt oppakken

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door koen303 Bekijk bericht
            Iphone 7 plus laatste update.

van zodra ik echt een post wil lezen, blijft safari hangen en moet ik afsluiten en app weer opstarten...

nog mensen die dit voorhebben?
            Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPad van 5 jaar oud

Commentaar

• Hallo,

Gezien IE11 eerder bugden getracht met Microsoft edge een nieuw topic toe te voegen.

Enkel knop recensie verschijnt (onder privé-huis Duitsland)
              Eerste scherm kan ik netjes invullen ... maar dooklikken naar tweede scherm bugt.

Jammer. Dan maar geen nieuw topic.

Indien iemand om te helpen het topic Zaubermaus te Kitzingen (regio Franken) kan toevoegen ... vul ik daarna aan met m'n ervaring.

Gr

Commentaar

• Heb je wellicht een verplicht veld niet ingevuld? Als dat niet het geval is klik dan op de volgende tab.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door groentje1970 Bekijk bericht
                  Heb je wellicht een verplicht veld niet ingevuld? Als dat niet het geval is klik dan op de volgende tab.
                  Bedankt, maar ... alle verplichte velden waren ingevuld.

Commentaar

• Kun je wel op de volgende tab drukken?

Commentaar

• Mini probleem (PC \ Firefox)

Weet niet of anderen het ook ervaren: Maar zeer weinig actieve forums als bijv raamprostitutie Deventer en Utrecht springen na verloop van tijd op "donkerblauw" om aan te geven dat er activiteit geweest is.
                      Terwijl dat niet zo is.

Gewoon in Utrecht of Deventer gaan staan en Markeer alles gelezen heeft geen effect, op de overzichtspagina blijft het forum donkerblauw

Het lukt alleen om deze subforums de status gelezen terug te geven als ik de knop op de hoofdpagina gebruik en het hele forum als gelezen markeer.
                      Komt dit bij anderen ook voor of zit het ergens in mijn eigen configuratie?

Commentaar

• Klopt Everywhere, dat heb ik ook bij Deventer, Zeeland en Overijssel.

Het ligt dus niet aan jouw pc o.i.d.
                        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Probleem op Iphone, Safari, Firefox, Chrome. "A problem occurred with this webpage, so it was reloaded" (forum overzicht werkt prima)
                          Pagina blijft dan herladen...

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door aridd Bekijk bericht

Probleem op Iphone, Safari, Firefox, Chrome. "A problem occurred with this webpage, so it was reloaded" (forum overzicht werkt prima)
                            Pagina blijft dan herladen...
                            Is al regelmatig geplaatst, heb niet het idee dat er tijd aan wordt besteed.

Commentaar

• Heren,

We lezen de probleempjes, onderzoeken deze en indien nodig komen ze op de buglijst om op te pakken..
                              Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 12-09-17, 09:42.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                                Klopt Everywhere, dat heb ik ook bij Deventer, Zeeland en Overijssel.

Het ligt dus niet aan jouw pc o.i.d.

Willen jullie mij aub iets meer in detail vertellen wat er niet goed gaat? evt. voorzien van een screenshot.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door HKRS-admin Bekijk bericht

Willen jullie mij aub iets meer in detail vertellen wat er niet goed gaat? evt. voorzien van een screenshot.
                                  Is een mini-puntje maar toch.
                                  Uitgangspunt:
                                  Open de hoofdpagina van het forum en markeer het hele forum als gelezen, de tekst van alle sub rubrieken wordt nu "lichtblauw" om aan te geven dat je alles gelezen hebt.

Na verloop van tijd worden enkele topics (bijv raamprostitutie Amsterdam, Alkmaar, Den Haag etc) donkerblauw om aan te geven dat er nieuwe berichten zijn geplaatst.
                                  Als je die items bekijkt of als gelezen markeert wordt de rubriek op de overzichtspagina weer lichtblauw tot er een nieuw bericht geplaatst wordt.

De heel weinig actieve rubrieken als Raamprostitutie Utrecht, Deventer etc waar soms weken geen berichten zijn "springen" na verloop van tijd (dagen, weken?) op donkerblauw (= nieuw bericht geplaatst) zonder dat er een nieuw bericht is.
                                  (Deventer laatste 17-08, Utrecht 30-07).
                                  De enige manier om die rubrieken dan weer op gelezen te zetten is op de hoofdpagina de alles gelezen knop te gebruiken.
                                  Bijv het sub forum Deventer openen en als gelezen markeren helpt niet, "Deventer" blijft donkerblauw terwijl binnen het sub forum alles qua kleur de status gelezen heeft.

Commentaar

• Ik onderschrijf het verhaal hierboven van Everywhere volledig.

Commentaar

• De combinatie van Ipad met de browser Puffin werkt wel goed. Safari, Chrome lieten het afweten. Puffin heeft ook flash in tegenstellng tot Safari.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                                        Ik onderschrijf het verhaal hierboven van Everywhere volledig.
                                        "springen" na verloop van tijd (dagen, weken?)

Dit is belangrijk om te weten. Wanneer??
                                        ik krijg het niet gereproduceerd.

Om welke fora gaat het dan exact?

kun je een plaayje maken wanneer Utrecht bijv. "ineens" op ongelezen staat?

Commentaar

• Ik heb geprobeerd een plaatje te maken met het Windows knipprogramma, maar dat lukt me niet om het dan hier te posten.

Commentaar

• Ik heb zojuist hele forum op gelezen gezet en alles is nu mooi lichtblauw.
                                            Zodra Utrecht of Doetinchem (of een ander forum als het me opvalt) zonder bericht op ongelezen gaat laat ik het weten.

Ander zeer klein "leed"
                                            Bij deze discusie kom ik standaard op pagina 4 uit als ik op de pijltjes van ga na laatste bericht klik.
                                            Aangezien Krukkies bericht nog als laatste getoond wordt in "Over ons" op de hoofdpagina daar ook even op geklikt en deze brengt me ook naar de 4e pagina van deze 6
                                            Een dergelijk probleem heb ik nog niet bij een andere discussie gehad, dus ligt of aan mijn configuratie of de "laatste bericht pointer" van deze discussie blijft hangen

Tekst opmerking. (Kleinste foutje dat er waarschijnlijk op de hele site te vinden is)

In de bovenbalk begint "Wie is er online" met 2 hoofdletters: "WIe is er online"

Jaja, waar zeuren we over ......