Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Geboortedatum verplicht?

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geboortedatum verplicht?

Waarom is het opgeven van een geboortedatum verplicht?

Als ik mijn profiel wil aanpassen moet ik eerst mijn geboortedatum aanpassen. Dit lukt niet.

Commentaar

Verplicht of niet, kan me voorstellen dat we aan moeten geven dat we ouder dan 18 zijn.

Maar het lukt mij tot nu toe niet te vinden waar ik deze kan aanpassen

En het vervelende is dat ik wijzigingen van de instellingen niet kan opslaan zolang ik geen valide geboortedatum heb.

Commentaar

En ik kan de geboortedatum niet aanpassen?

Commentaar

Het lijkt momenteel niet mogelijk om je geboortedatum aan te passen. Zolang die niet juist staat kan je ook geen andere instellingen in je profiel bewaren.
          Bedankt, administrators, voor alle inspanningen!
          Groet, Rcie

Commentaar

Schiet mooi op om dat aan te zetten ...

Commentaar

Ook last van, hallo daar dit is een Musthave :-)

Commentaar

Kan deze ook ergens op een lijst?

Is erg vervelend voor veel forumleden dat het niet mogelijk is vrijwel alle, en dus ook de gewenste privacy, instellingen van het profiel te wijzigen!!
                Vooral ook omdat de nodige privacy instellingen toegevoegd zijn en\of standaard veel verder open staan dan op het oude forum.

Ook het niet aan kunnen passen van de andere instellingen maken het gebruik van het forum er niet makkelijker op.

Commentaar

Dit is een conversiefout. In de vorige versie stond mijn geboortedatum goed, nu ben ik op mijn profielpagina ineens een halfjaar ouder geworden en staat op de wijzigingspagina 00-00. Ik denk er sterk over om 15 jaar geschiedenis maar weg te gooien en opnieuw te beginnen.

Commentaar

En een ander vervelend dingetje is dat je niets in de instellingen kunt aanpassen omdat je een onjuiste geboortedatum zou hebben. Maar die geboortedatum kun je vervolgens ook niet aanpassen.... Probleem doet zich in elk geval voor met IE en Chrome.

Commentaar

Dit was mij ook al gevallen en ik ervaar het als zeer ergelijk. Bepaalde persoonlijke instellingen zoals nieuwste berichten bovenaan kan ik niet opslaan omdat,, zoals ook door anderen al is gememoreerd, mijn geboortedatum niet valide is. Maar die kun je dus niet aanpassen.
                      Dit is 2 weken geleden voor het eerst gemeld maar nog niets mee gedaan!
                      Sinds de upgrade bezoek ik H. stukken minder en vraag me af ik daar de enige in ben. Het lijkt mij in ieder geval niet wenselijk als leden wegblijven.

Commentaar

Groentje
                        Titel van deze sticky topic kan worden aangepast in:

Geboortedatum aanpassen is mogelijk!!

Het probleem is opgelost, ik heb mijn geboortedatum aan kunnen passen en kan nu ook mijn privacy instellingen en andere opties zetten zoals ik wil

Dank hiervoor, maakt het gebruik er weer een stuk eenvoudiger op!

Wat de privacy instellingen betreft:
                        Is er ergens een definitie te vinden van het verschil tussen "Leden" en "Abonnees"?

Commentaar

Kijk, dat is mooi. Een abonnee is een lid die tot jouw vrienden behoort.

Commentaar

Aanpassen van je geboortedatum is nu mogelijk. Klik op je gebruikersnaam, user settings en dan de bovenste regel. Uiteraard naar waarheid ingevuld. Je kunt de datum ook verbergen.

Commentaar

Aan het werk...
                            X