Stoppen met lopen. Hoe?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Stoppen met lopen. Hoe?

Stoppen met lopen is lastig als je steeds maar de behoefde voelt aan seks met een DVP. Blijf uit de buurt en denk er niet meer aan. Zoals de alcoholist uit de buurt van de drankhandel moet blijven. En niet nog een glaasje om het af te leren. Elke maand niet geweest is weer een maand (financiële) winst. Net als afvallen of bijv. gokverslaving. Maar alles went, ook mooie vrouwen. Zelfs de mooiste babes winden mij na zo'n 15 jaar niet meer zo op. Ik bezoek alleen nog een paar oude bekenden voor een babbeltje en wat seks. Als die stoppen stop ik ook, al zal ik me vast wel nog eens laten verleiden. De kik van vroeger is er niet meer, maar vroeger ging ik altijd met een heel tevreden gevoel weer naar huis. Seks gehad met de mooiste vrouwen en nog aardig ook. Dat zou ik in het gewone leven nooit hebben gehad.

Daarom kun je beter steeds naar een paar favorieten gaan, dan ken je elkaar beter.

Ik had een aantal heel aardige gezellige en aantrekkelijke DVP's. Nu zij gestopt zijn is voor mij het leukste ervan af. Een nieuwe DVP zoals zij zal ik maar moeilijk vinden. Ik denk dus maar een tijd te stoppen om weer financieel bij te komen. Na een tijd denk je, laat de herinnering mooi blijven, zo'n ervaring als vroeger zul je niet meer hebben.

Wist je dat er tijd van de harems mannen van 20 waren die al geen enkele interesse meer hadden in een vrouw? Ze hadden al zoveel seks gehad dat het wel hadden gezien. Marsepein is ook lekker maar als je het elke dag eet wil je ook wel eens wat anders.

Aftrekken als je weer in de verleiding komt helpt ook, dan heb je in elk geval weer een tijdje geen behoefde aan seks. En indien nodig de behandeling herhalen.

Commentaar

• 'Stoppen met lopen' doe je volgens mij nooit meer helemaal.

Het is ondertussen toch ook al bijna 20 jaar geleden dat ik mijn eerste DVP bezocht.
      Tussenin wel eens meer dan 10 jaar niets, absolute windstilte. Maar uiteindelijk rol je er dan toch weer in...:-)
      In het begin deed ik alleen de ramen, dan privé ontvangst, dan clubs/swingers en dan wat afwisselen.

Ik let erop dat ik maximaal 1 keer per maand 'zondig'.
      Geen schuldgevoel, geen bergen geld kwijt en meer goesting en spanning.
      Merk ik dat ik er even genoeg van krijg, dan stop ik even.

'Finaal stoppen' lijkt me wat abstract. Ik zal wel finaal stoppen wanneer ik doodval.
      Morgen nog eens een stapje zetten. :-P

Commentaar

• Ik ben van plan om tot 1 januari te stoppen met dvp. Ik gaf er weer teveel geld aan uit en ik werd vorig jaar verliefd op een dvp en dit jaar ook weer. Het werd een obsessie in beiden gevallen waarvan 1 bijna uit de hand liep​​​​​. Ik heb onder een aantal accounts ook domme dingen geschreven hier waar ik mij nu voor schaam. Ik heb nu ook een begeleidster voor mijn obsessies en ik sta op de wachtlijst voor het SARR maar dat duurd 7 maanden. Maar ik ga dus professionele hulp krijgen omtrent mijn obsessies en autisme. En ik bied mijn excuses aan omtrent mijn domme reacties hier op het forum vroeger. En de dvp laat ik de komende maanden ff met rust en ik ga iets aan mijn obsessies doen. Ik ben ook gestopt met alcohol en geminderd met cola ivm hartkloppingen. Ik ben dus goed bezig. Ik wou gewoon even vertellen dat het goed met mij gaat.

hou mijn verleden hier op hookers er aub buiten (vooral met namen enzo. Ik wil niet weer problemen)

Commentaar

• Stoppen met lopen? Ik wil juist gaan rennen............. Waarom mezelf straffen door me mijn favoriete hobby te ontnemen? Ik leef maar één keer en wil er graag zoveel mogelijk van genieten.
          Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

• Stoppen is voor mij ook geen wens. Ervaar het bezoeken van ontvangstdames ook helemaal niet als verslaving of obsessie. Ik ga alleen als ik lekker uitgerust ben, mijn favoriete dame beschikbaar is, ik er echt zin in heb, en ik er uiteraard tijd voor heb. Heb een goed lopend bedrijf, dus tijd is voor mij niet altijd vanzelfsprekend. Een bezoekje kost mij toch al snel bijna een halve dag, omdat ik altijd buiten mijn eigen woonplaats naar een privehuis ga (heen en terugreis totaal snel 1 a 1,5 uur), mij lichamelijk vooraf altijd helemaal netjes verzorg (ook zo een uur) en last but not least altijd een tot twee uur afspreek. Ik ga gemiddeld denk ik 1 keer per 3 a 4 weken, en zo is het voor mij gewoon perfecte quality time voor af en toe. Juist ook omdat ik het niet te vaak doe, blijft het voor mij denk ik iets om naar uit te blijven zien.

Kan dus niet helpen met tips over stoppen, nooit over nagedacht :-)

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Mellow Bekijk bericht
              - schaamte als je een leuke 'normale' vrouw leert kennen: "zij verdient geen h**renloper"
              De leuke normale vrouw heb ik 30 jaar geleden leren kennen, zij is nog steeds de allerleukste/grappigste/gezelligste en ik bedenk dagelijks hoeveel geluk ik heb gehad om haar tegen te komen.
              Waarom dan toch aan de wandel? Omdat ik (zoals zoveel wandelaars) andere behoeften heb waar ik mijn wederhelft niet mee lastig wil en mag vallen. Een DVP is altijd een goede oplossing geweest.

Oorspronkelijk geplaatst door Mellow Bekijk bericht
              de angst regelrecht betrapt te worden (nog niet gebeurd)
              Beslist. Een paar keer ben ik in omstandigheden geweest waarin het net goed ging, ik wandel bijna niet meer maar de laatste paar keer was het bijna raak, zoals slecht alibi of DPV bezocht waar veel sigarettenrook hing. En vorige week heb ik me weer -misschien- in de nesten gewerkt:

Ik reed naar DH en ben daar al zeer lang niet meer met de auto geweest. Toen ik in de buurt van de Doubletstraat wilde parkeren realiseerde ik me dat je niet meer met muntjes kunt betalen (daarom kwam ik immers niet meer met de auto) en net op dat moment kwanm er zo'n fijne scan-auto van parkeerbeheer (?) langs rijden.
              Waarschijnlijk staat mijn bolide dus op de foto en ligt er binnenkort een beschikking op de deurmat. Zodat ik wat heb uit te leggen.

Omdat de parkeermeter bovendien niet mee werkte heb ik maar van het parkeren én het bezoek van een DPV afgezien en was ik het ineens weer helemaal zat en vraag ik mij nog steeds af waar ik mee bezig was..

.

Commentaar

• De laatste tijd ben ik meer en meer op wandel. Niet dat men libido gestegen is , ik heb altijd wel zin. Het werkt gewoon erg verslavend , zoveel verschillende meiden om uit te kiezen. De lichte spanning vooraf. Achja de ene maakt een reis naar verre oorden, de ander maakt geregeld een wandelingetje.

Stoppen zit er iig niet in.

Commentaar

• Als je wilt stoppen en toch de sex met jou favouriete dame niet kan/will missen: vraag haar ten huwelijk en als zij ja zal zeggen en zij stopt met werken (je bent tenslotte een gentleman) dan stop je automatisch met wandelen en wel om drie redenen.

1) Je zal het zo druk krijgen met je business om al het geld te gaan verdienen ten einde jou dame tevreden te stellen dat je weinig tijd overhoud en nog minder geld.

2) De tijd dat je wel overhoud gaat op aan het aandacht geven aan je eens favoriete dame, als ze favoriete was voor jou dan was ze dat ook voor een hele schare klantjes. Al die klantjes vulde haar poesje de hele dag/nacht en daarna streelde die klanten haar ego door haar complimentjes te geven in de hoop een paar gratis minuutjes te winnen (dat wist ze ook wel, maar nu mist ze al die aandacht).

3) Je kan het wel uit je hoofd laten zelfs maar in een straal van 5 km. van een wandel gebied te komen. Al haar ex collega's die jou ook inmiddels kennen (ondanks dat jij ze niet kent) zullen onmiddelijk jou ega verwittigen dat haar man aan de wandel is en vragen of zij het klappen van de zweep inmiddels is verleerd (want anders zou man lief daar nooit zijn). Je mag hopen dat er niet iemand is die een beetje op jou lijkt want dan heb je een probleem.

Aan het einde van de rit gaat al jou resterende libido (na het vele geld verdienen, niet zo bijster veel) op aan sex met je partner en het geld eveneens.
                  Wedden dat je wel wil stoppen.

Commentaar

• Zie het als de evolutie theorie van Darwin. Elke keer als je iets moois ziet vergelijk je het met een aap. Wedden dat je libido er mee kapt ? (en je geen geld uitgeeft)

Commentaar

• Ik weet niet wat voor onzin The F. Dutchman allemaal zegt hier, maar wat een fantasie zeg. Mijn complimenten voor je hypothetische parabel. Ik begeef mij vaker dan mij lief is op het punt van stoppen/doorgaan. Nu ik weer een vriendin heb, denk ik eens terug aan mn raambezoekjes en lees ik wat recensies van wandelaars op (bijvoorbeeld) de Wallen. Een dame krijgt daar al een goede score als ze hem fatsoenlijk kan pijpen (mc) en 2 standjes met aanraken toestaat. Voor slechts 100,-.... Dan is het mij in één klap niets meer waard, dat hele theater. Zeker als je in je achterhoofd hebt dat er nog regelmatig een lieverd naast je in bed ligt die je met volle overgave pijpt en zo'n beetje alles voor je overhebt in bed.

De dames met kinky in hun pakket en die het nog goed kunnen ook, blijven misschien nog een guilty pleasure, maar daarbuiten is het bijzonder verwaarloosbaar. Excuses, maar ik moest dit voor mijzelf even hardop relativeren.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door The F. Dutchman Bekijk bericht
                        Als je wilt stoppen en toch de sex met jou favouriete dame niet kan/will missen: vraag haar ten huwelijk
                        Geen enkele dame die achter het raam zit is op zoek naar een echtgenoot.
                        Ze verkopen sex omdat het goed verdiend.
                        En hoe aardig ze je vinden is vooral gebaseerd op hoeveel geld je besteed

Het laatste waar ze op zitten wachten is een huwelijksaanzoek, of je nou vaste klant bent of niet.
                        Ze zitten er om geld te verdienen en vertrouwen ons net zo ver als ze ons zien (dus tot het einde van de straat)

Als ze een Nederlandse echtgenoot willen dan zijn daar genoeg andere en voor de dames veel gunstiger mogeljkheden voor, zeker vanuit thuis in Oost Europa.
                        Internet, datingsites en betrouwbare bemiddelingsbureau's zijn er daar zat, maar onze raamdames hebben daar niet voor gekozen.

Ja, je maakt misschien kans als je zwemt in het geld, maar de meesten bezoekers van raamprostitutie zijn niet schathemeltje rijk
                        Wie een vriendin of vrouw zoekt kan beter een account nemen op relatieplanet of een of andere site die oost europeese dames aanbied of iets vergelijkbaars.
                        Stuk goedkoper, 100.000.000.000.000.000x meer kans succes.

Daar heb je op die sites ook nog eens veel minder concurentie dan bij een raamdame.
                        Raamdames hebben al snel 200 klanten per maand, de kans dat ze net jou de leukste, grappigste, aardigste, liefste, mooiste etc etc vind is niet zo groot.
                        En een vrouw die heel veel mannen kent die leuker zijn dan degene van het aanzoek, zegt nee.

Buiten dat, vaak weet familie van niks en ze weten echt wel dat als een relatie klapt dat de meeste mannen er niet voor terug deinsen om dan de familie in te lichten over hoe ze elkaar hebben leren kennen. Dus als een dame al wil trouwen, het laatste wat ze zal kiezen is een klant.

En als haar familie wel weet dat ze werkt?
                        Dan wordt het probleem zeker niet kleiner.
                        Dan is het dus onvermijdelijk dat ook jou familie alles te horen krijgt, want deze dames gaan echt niet hun mond houden over hun verleden omdat jij dat wil....
                        Dat worden dan nog jaren lang gezellige verjaardagen....

Commentaar

• Hahaha, een zak zout bij de post van The F Dutchman jongens! Al zit er ook een kern van waarheid in.. En als je beide zakken leeg zijn zegt ze houdoe en bedankt!

Hoe te stoppen? Gewoon net als met roken. Je half lege pakje weg gooien en niet meer kopen. Klinkt simpel, is het ook. Maar ja, die discipline he...

Commentaar

• Ahummm, een forse kern van waarheid zit er zeker in mijn 'oplossing', groter dan menigeen zal denken.
                            Het is een voorspelling van hoe het waarschijnlijk zal gaan lopen in zulk een scenario. Het is vooral ook sarcasme (auto in dit geval).

De moraal van het verhaal is dat er veel zaken slecht zijn voor jou, teveel roken, drugs, alcohol, junk-food zijn verslavend en slecht.
                            Wandelen is dat niet, je moet jezelf onder controls zien te houden, een beetje disciplene. Zodra je werkt voor een baas en 3 dagen na het storten van je salaris alles is uitgegeven aan de dames dan heb je een groot probleem.
                            Maar dat probleem heeft niets met wandelen te maken of je aantrekkingskracht voor prostitutiuees of sex.
                            Dan heb je een gebrek aan zelf-discipline waardoor ook op andere vlakken je leven een puinhoop zal zijn.
                            Heb zelf ook wel eens echt zin om te wandelen en dan doe ik het niet, heb zeven jaar niet gewandeld en nu weer zeker in het begin even extra van genoten.
                            Jezelf af en toe eens lekker laten verwennen, jezelf trakteren op een bezoek aan een super lekkere dame is niet verkeerd.

Commentaar

• Ik begrijp je 'oplossing' en snap je sarcasme ook. Ik wandel (raar woord want ik bezoek alleen prive huizen) amper 2 jaar en heb het nodige al wel gezien/gehoord en hier gelezen en heb denk ik al een goed beeld over hoe het wereldje in elkaar zit.
                              Als single is het wel fijn om eens per maand je even lekker te laten verwennen/om te verwennen. Het is idd discipline. Als ik vandaag ga, heb ik morgen weer zin, of anders zondag wel.. En dat duurt een week, dan word het weer minder en kan het dan prima vol houden. Als ik na elke keer toe zou geven trekt mijn geldboompje dat niet.

Commentaar

• Je kunt stoppen door aan iets anders te denken. Of een leuke hobby zoeken.

Commentaar

• Wow het is nu al meer dan 4 jar geleden dat ik hier iets poste (de tijd vliegtt!!) maar wil nu eindelijk ook een duit in het zakje doen. Ik ben overigends niet 100% gestopt,(soms kan ik de verleiding niet weerstaan als ik in de buurt van de rode ramen bem ) maar wel voor een groot deel.

Voor mij was vooral de sluiting van het zandpad een enorme prikkel om (grotendeels) te stoppen, alle andere raambuurten waren òf te ver weg, òf gewoon ondermaats. Bovendien waren al mijn favo's toch al ermee gestopt. Ik heb het nog een tijdje op de Weaze in Leeuwarden geprobeerd, maar ook daar ging het zienderogen achteruit (net als alle raamburrten trouwens).

Andere redenen zijn voor mij hetzelfde als alles wat hier al opgenoemd is: de hoeveelheid tijd en geld dat het kost (en de niet altijd even goede service), steeds meer van mijn vaste en favoriete dames die stopten of vertrokken naar elders, de emotionele leegte achteraf, het gevoel een vuilak en een loser te zijn, het idee allerlei Oost-Europees crimineel gespuis te steunen en wat al niet meer. De sluiting van het zandpad deed de rest.

Natuurlijk moet ik het ook niet erger maken dan dat het is: ik heb geweldige seks gehad met sommige geweldige meiden, dat zeker. Ik Heb zo'n beetje alles wel gedaan wat ik heb willen doen en wat dat betreft mag ik zeker niet klagen. Bovendien ben ik na mijn wandel ervaring kritischer naar mijzelf gaan kijken en wat overtollige kilo's weggwerkt (dat was echt nodig, geloof me!!). Natuurlijk zaten er ook mindere tussen, maar ja dat is het risico van het wandel vak. Maar ja, om nu iedere keer 50 euro te riskeren voor een tegenvaller vind ik ook weer te gek.

Al met al kijk ik met gemengde gevoelens terug; enerzijds geweldige ervaringen opgedaan waar ik met veel plezier aan terug denk, anderzijds krab ik mijzelf weleens achter de oren waar ik in vredesnaam mee bezig ben geweest (zeker met sommige vreselijke lelijke en onverzorgde types die er tussen zaten). Ik heb geen idee hoeveel geld ik eraan heb gespendeert, en ik wil het eerlijk gezegd ook niet weten

Verder wil ik ook nog even toevoegen dat ik verder niemand wil veroordelen; als wandelen jullie voldoening geeft en je kunt het financieel bolwerken moet je het zeker blijven doen, maar ik vraag me bij sommige wandelaars echt af waar ze met hun verstand gebeleven zijn. Zeker als ik zie hoe sommigen zich in laten pakken door die dames.

Nou ja, veel meer heb ik hier niet aan toe te voegen dus ik laat het hier maar bij. Veel succes naar de mensen die wel willen maar niet kunnen stoppen, geloof me mij is het ook meegevallen.

Commentaar

• Ik moet toegeven dat het bij mij een beetje een verslaving is geworden. Ik kan het wel blijven betalen en het is niet dat ik 4x per week ga ofzo. Stoppen? Nee liever niet. Dan blijf ik in het weekend wel eens thuis ipv naar de kroeg te gaan ofzo.

Commentaar

• Ik ben ook op het punt gekomen om ermee te kappen of toch in ieder geval stevig te minderen. Niet dat ik superveel ging, maar het is toch wat teveel en dan vooral tot de service die je krijgt. Alle dagen rij ik over de zogenaamde Chaussée d'Amour van Brustem t/m Heers. Ik ben er al op verschillende plaatsen geweest. Je betaalt daar 50 euro voor een korte pijpbeurt of wat klaartrekken. Om te neuken moet je er vaak 100 euro neertellen voor een korte tijd. Een jaar geleden vond ik nog dames die in die tien minuten wel kort wilden neuken.

Zelf heb ik ervoor gezorgd dat ik de laatste tijd nergens meer dan 50 euro moest betalen. Ik ben eens naar Brussel gereden (Diegem, Steenokkerzeel) maar voor een klein half uurtje plezier zit ik een tijdje in de auto en dat vind ik het niet waard als je niets kunt combineren.
                                      Met die service die ze vaak verlenen en prijzen die worden gevraagd zijn ze zichzelf aan het vernietigen.

Af en toe wil ik ook wel eens een vrouw voelen en daarom zal ik wellicht niet definitief stoppen, maar ik moet me mentaal hierover proberen te zetten. Zelf ben ik het tegenovergestelde van een adonis en zonder mijn bezoek aan dvp's is er geen kans om een vrouw mee naar bed te nemen of een relatie mee te hebben. Ik ben hier ook te braaf voor, want met de vrouwen hun gevoelens spelen is ook niet mijn ding en net deze mannen vallen enorm in de smaak.

Commentaar

• Misschien door aan andere dingen te denken dan denk je ook niet aan de dvp's, En sowieso niet dicht in een hoerenbuurt wonen.

Commentaar

• Ik vroeg mij af of er ook vrouwen hier zitten die om toekomstredenen wellicht overwegen te stoppen. Ik vind het werk zelf hartstikke leuk maar krijg toch een benauwd en dubbel gevoel als ik aan “later” denk..

Commentaar

• Nope, helemaal niet. Die vraag krijg ik enorm veel! "Is dit je hoofdberoep? Doe je er nog iets bij van job? Amai, je doet dit al zo lang? Je overweegt zeker om te stoppen?"

Absoluut niet. Ik ben bewust met deze job begonnen met als doel om dit toch jaren te doen. Tot mijn 40-45 jaar, misschien 50 als ik er nog héél strak uitzie haha! Ik heb wel al een idee wat ik nadien zou willen doen, dat wel, want 50 jaar vind ik toch wel de maximumleeftijd (voor mezelf dan hé). Nu, je weet nooit wat er in tussentijd nog gaat gebeuren, maar zo heb ik het altijd voor ogen gezien, al vanaf dag 1 dat ik met dit werk begon.

Lavidaloca waarover maak je je dan precies zorgen? Geld? Een relatie? Kinderen? Je reputatie? Denk zelf ook veel na over de toekomst, maar kan geen enkele reden vinden om met dit werk te stoppen, dus ben benieuwd naar die van jou.