Stoppen met lopen. Hoe?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Stoppen met lopen. Hoe?

Na tien jaar wandelen begin ik van mijn prostitutiebezoeken langzaam maar zeker schoon genoeg te krijgen. En wel om de volgende redenen.

- kosten rijzen de pan uit (heb er veel voor moeten laten)
    - toch altijd een wat leeg gevoel na afloop
    - bang voor SOA, met name HIV
    - mogelijk misbruik dame, kas spekken van criminelen
    - schaamte als je een leuke 'normale' vrouw leert kennen: "zij verdient geen h**renloper"
    - de angst regelrecht betrapt te worden (nog niet gebeurd)
    - het gevoel een junk te zijn
    - groeiend minderwaardigheidscomplex
    - de beste en mooiste dames zijn al jaren uit het vak
    - het aantal aantrekkelijke dames is werkelijk veel minder dan voorheen
    - kortom: het is mooi geweest

Gelukkig is het niet alleen maar kommer en kwel geweest. Van sommige dames dank ik onze lieve heer op mijn blote knieën dat ik ze heb mogen nemen. Maar ik leef wat bezoekjes betreft steeds meer in het verleden, zie mijn topic "mooiste dame ooit". Of ik spuug mijn gal uit over bepaalde dames. Zoals elders op dit forum vandaag. Weinig betoon van enthousiasme dus.

Maar het zal hondsmoeilijk worden. Een man moet nou eenmaal. Het is veel meer een geestelijke dan lichamelijke verslaving. Daar komt nog bij dat ik in de buurt van de Wallen woon. Verhuizen dan maar? Mijn deadline is 1 augustus aanstaande. Dan is het precies tien jaar geleden dat ik voor het eerst een dame (Braziliaanse in de Dollebegijnsteeg) bezocht.

Ik heb dus een vraag aan de ex-lopers onder ons. Bestaan jullie überhaupt? Hoe hebben jullie het geflikt? Of is "eens een h**renloper altijd een h**renloper", de waarheid als een koe? Er zijn toch ook junks gestopt met spuiten? Alle behulpzame tips zijn welkom. Alvast bedankt.

En tegen de aspirant-lopers zou ik zeggen: bezint eer gij (betaald) bemint.

Groeten,

Castaman

Goede financiele prognose maken, en je eraan houden. kan je het echt niet betalen dan ook niet doen. Gewoon roeien met de riemen (handen) die je hebt.

Je moet er gewoon van genieten, en nagenieten. niets om je schuldig te voelen.

helemaal mee eens. echter, rokers hebben ook kans op allerlei ziektes. in het verkeer heb je ook kans op een ongeval. etc. etc. Ik zou het erger vinden om het thuis over te dragen. Dan het te krijgen.

Vaak heb je dat wel door. helaas pas achteraf. ga er dan ook niet meer heen.

- schaamte als je een leuke 'normale' vrouw leert kennen: "zij verdient geen h**renloper"
    Vrouwen zijn erger als mannen. ik heb liever dat een vrouw naar een gigolo zou gaan als een relatie buiten de deur. en helaas kiezen ze liever een leuke vent buiten de deur om eens een keer lekker te wippen of een relatie te onderhouden. Maak het onderscheid tussen liefde en sex.

sluit alle risico's uit vwb het thuisfront. ingeval van bekenden ga desnoods ergens heen waar je niemand kent buiten de stad (het dorp).
    Nee, gewoon zoveel mogelijk vrouwen neuken in dit korte leven. betaald en onbetaald.

zet dit om in een positief gevoel. jij neukt toch lekker en geniet ervan. Ik wordt er juist zelfverzekerder van.

Echt niet!

Dit lijkt maar zo.

dat bepaal je helemaal zelf.

en eens een HL altijd een HL, grotendeels waar. of je moet echt wel heel sterk zijn. Ben zelf ooit 8 jaren gestopt.

Commentaar

grappig om een klant te horen klagen over hoe moeilijk het is om te stoppen met 'lopen', ik dacht dat het alleen voor ons prostituees (ex voor mij inmiddels) moeilijk was om te stoppen met werken. is het werkelijk zo dat (de meeste) mannen geen nee kunnen zeggen tegen de wens van hun piemel?
      dat lege gevoel na afloop wekte verbazing bij me, mag ik daar iets meer over horen? herkent iemand dit?

Commentaar

Hallo Majoor,

> is het werkelijk zo dat (de meeste) mannen geen nee kunnen zeggen tegen de wens van hun piemel?

Dat kunnen de meeste mannen uitstekend anders zag een willekeurige winkelstraat of strand er op een zomerse dag heel anders uit!

Ik kies zelf vol overtuiging voor het wandelen en geniet er intens van.

>dat lege gevoel na afloop wekte verbazing bij me, mag ik daar iets meer over horen? herkent iemand dit?

Ja, ongeveer 1 op de 10 keer heb ik een soort kater, dan deed de dame vervelend of klikte het gewoon niet. Dan heb ik even het gevoel dat ik er mee wil stoppen. Maar na een weekje is dat weer over, en ik heb nooit twee slechte ervaringen na elkaar gehad dus dan ga ik fijn weer aan de wandel ;-)!

Commentaar

Mannen kunnen inderdaad heel moeilijk nee zeggen tegen de wens van hun piemel. Ze zijn nou eenmaal zo geprogrameerd. Uiteindelijk zijn we gewoon dieren, mannen en vrouwen. Ga en vermenigvuldig u.....

Prostitutie wordt het oudste beroep van de wereld genoemt en het is nog steeds een actueel beroep. Het zal nooit uitsterven. Zolang er prostituees zijn zijn er ook klanten. Het mes snijd aan twee kanten. klanten zijn blij dat er prostituees zijn en prostituees zijn blij dat er klanten zijn.

Het is erger als drugs, daar kun je nog van afkicken. maar stel je voor afkicken van sex.

Als klein jongetje begin je plotseling vrouwen leuk te vinden. je gaat nadenken over sex. dan begin je te trekken. Maar ja er komt een moment dat je je pik ook wel in een kut wil steken. dan krijg je een vriendin en begin je te neuken. Je hebt dan misschien ook wel andere vriendinnen en die neuk je ook. Dan wordt je ouder en krijg je een vaste relatie of ga je trouwen. je neukt dan steeds hetzelfde kutje jaar in jaar uit. Ondanks een goed sexleven kiezen de mannen toch voor wat afwisseling. elke dag brood met pindakaas is ook niet alles.

Sommige mannen hebben pech en het vrouwtje wil niet altijd met je neuken. misschien neuk je maar 1 keer per maand. Nou ik garandeer je dat die man gaat wandelen of gewoon buiten de deur gaat eten. als ie dat niet doet is ie niet helemaal gezond. Dit komt ook andersom voor! Dan gaat het vrouwtje op jacht.

Mensen zijn van nature niet monogaam.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Castaman
            Na tien jaar wandelen begin ik van mijn prostitutiebezoeken langzaam maar zeker schoon genoeg te krijgen. En wel om de volgende redenen.

Dat is zo, maar elke hobby kost geld. Gewoon een kwestie van de tering naar de nering zetten.

Ik ben zo vrij geweest om deze redenen bij elkaar te zetten, omdat ze elkaar nogal overlappen.
            Je hoeft je niet schuldig te voelen over sex. Zolang jij je netjes gedraagt tegenover je medemensen, hoef jij je niet tegenover medemensen over je prostitutiebezoek te schamen.
            Ik beschouw mijzelf als een heel net jongetje, want ik lieg niet, ik steel niet en in de bus sta ik op voor bejaarden. Dat ik hoeren bezoek doet daar niets aan af.

Daar heb je condooms voor. En vertrouw op de wetten van de statistiek (de meeste vrouwen die uit gewoonte een condoom gebruiken dragen geen ziekte met zich mee en de kans dat je in 1 keer met HIV wordt besmet bij onbeschermd contact met een seropositief persoon is maar een paar procent), maar tart ze niet (gebruik dus altijd een condoom).

Klopt, goed opletten en selecteren dus.

Al word je betrapt, wat dan nog? Als ik het goed begrijpt heb je nu geen relatie. Dat betekent 2 dingen:
            1: je hoeft aan niemand trouw te zijn.
            2: je kunt heel logisch verklaren dat je een hoer bezoekt

Absoluut gezien misschien wel, maar dat is volgens mij doordat het totale aantal prostituees is gedaald als gevolg van strengere politiecontroles.

Dat is jouw conclusie. Ik wens je er veel succes mee, maar schroom niet om gewoon terug te keren naar de dames van plezier wanneer je daar de behoefte toe voelt.

Commentaar

Caveman,

Herkenbare signalen! Na bijna twintig jaar frequent ´wandelen´ werd het voor mij afgelopen jaar van onschuldig vermaak een verslaving die geen bevrediging meer gaf! Uiteindelijk heb ik het aan mijn partner opgebiecht, zie poll : Hoe reageert je partner als ze erachter komt?

Inmiddels zijn we een jaar verder en het dwangmatig bezoeken is voorbij, heel incidenteel bezoek ik nog een dame. Wat ik vorig jaar in 1 week bezocht, bezoek ik nu hoogstens in een half jaar! Zonder hulp van mijn partner was minderen mij niet gelukt!

Groet,
              Wimwim

Commentaar

Caveman = Castaman

foutje, sorry ;D

Wimwim

Commentaar

je kunt alleen stoppen als je dat zelf wil, maar gezien je twijfel zal dat niet meevallen.
                  naast dat ik erg van mijn vrouw houdt zit ik als man ook opgezadelt met een oude natuurwet, wij moeten onze genen verspreiden ! en het liefst zo veel mogelijk nakomelingen maken, tja en met de natuur valt niet te spotten.
                  Ook ik herken het dwangmatige wat sommige van mijn medewandelaars ook erkennen, en soms heb ik er ook genoeg van. Dat gaat dan een tijdje goed, maar ben ik in de buurt van Amsterdam dan kan ik het toch niet laten om even over de OZ te lopen, om te zien of er nog een leuk meisje is wat mij met een grote glimlach vraagt of ik niet zin heb om even binnen te komen ?
                  Escape from reality vindt ik dat wel eens, het overkomt mij als burgerman nou niet echt vaak dat een leuk jong meisje voorstelt om even naakt op bed te gaan liggen...
                  Ik realiseer me dat het allemaal toneel is, maar vindt het toch wel een prettig gevoel om tegen een geringe vergoeding de mooiste meisjes bovenop me te zien plaats nemen, om mij tot een heerlijk hoogtepunt te brengen. Ben zelf bang dat ik hier pas mee kan stoppen als mijn willy dienst weigert.
                  vrouwen... wat kunnen ze toch lekker zijn

Commentaar

wel eens aan een parenklub gedacht ???

er zijn veel klubs waar je als man alleen goed terecht kan
                    niet alleen voor de sex maar ook voor de spanning

en als je tegen je aspirant (vriendin) zegt dat je een parenklub bezoeker bent klinkt dat minder enstig dan een hoerenloper.
                    bovendien combineer je zo een leuke avond uit inklusief eten met mogenlijke sex en spanning
                    ik heb begin is het wat onwennig maar als je vaker komt leren ze je al gauw kennen.
                    bovendien zijn er best dames die zo nu en dan eens met een leuke vent naar een klub wilt gaan
                    de meeste mensen daar zijn keurige nette mensen die zorgvuldig met hygiene omgaan
                    geen junks ed dus ook minderkans op hiv
                    denk daar eens over het is een leuk alternatief
                    en je kan de lol delen met een leuke vriend od want samen gaan en kijken wat je scoort geeft toch een bepaalde spanning??

stom idee???

sorry ik zeg maar wat, just try to help

Commentaar

Castaman

Buiten het feit dat de kosten inderdaad de pan uit rijzen herken ik mezelf maar in 1 van je andere punten.

Je punt: schaamte als je een leuke normale vrouw leert kennen: *zij verdient geen h**renloper* drukt kernachtig uit wat ik ongeveer anderhalf jaar geleden zelf heb ervaren.

Maar was dat reden om te stoppen? Neen, dat zeker niet, maar vanaf dat moment is het wel anders geworden. Frequente bezoekjes aan verschillende dames zijn veranderd in regelmatig bezoek aan juist die ene dame. Ook de aard van die bezoekjes is veranderd. Geen sex meer (had en heb dat thuis overigens voldoende) met de bewuste dame, hooguit een rugmassage. Maar het uur en soms meer wordt nu ingevuld met leuke gesprekken, een uurtje de stad in en/of een dinnerdate. Dit alles tot volle tevredenheid.

Ook deze uitstapjes kosten natuurlijk geld wat je natuurlijk maar één keer kunt uitgeven en dus is automatisch het probleem van de drang naar meer oplost.

Hoe denken de dames overigens zelf over dinnerdates etc.?

Commentaar

Zoals ik als eens eerder opmerkte kun je me tot de veteranen rekenen. Ik ben een regelmatige bezoeker, die af en toe van zichzelf vindt dat hij er maar een punt achter moet zetten. Maar elke keer opnieuw ga ik voor de bijl, terwijl ik denk dat ik mezelf toch goed in de hand kan houden. Maar de verslaving is hevig en afkicken is me na al die jaren nog steeds niet gelukt. Het ziet er naar uit dat ik morgenavond weer de wandelschoenen aantrek, en ik verheug mij er stevig op, al vind ik mijzelf een zwakkeling. Wie heeft de gouden afkick- tip voor mij?(al weet ik niet zeker of ik die wel wil horen)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenvriend
                          Zoals ik als eens eerder opmerkte kun je me tot de veteranen rekenen. Ik ben een regelmatige bezoeker, die af en toe van zichzelf vindt dat hij er maar een punt achter moet zetten. Maar elke keer opnieuw ga ik voor de bijl, terwijl ik denk dat ik mezelf toch goed in de hand kan houden. Maar de verslaving is hevig en afkicken is me na al die jaren nog steeds niet gelukt. Het ziet er naar uit dat ik morgenavond weer de wandelschoenen aantrek, en ik verheug mij er stevig op, al vind ik mijzelf een zwakkeling. Wie heeft de gouden afkick- tip voor mij?(al weet ik niet zeker of ik die wel wil horen)
                          Vrouwenvriend:

Mag ik als een jonkie(newbie wat je ook wil noemen) aan de veteraan vragen waarom we maar 9 berichten van je hebben mogen lezen? Daarvan zijn niet alles recensies. Ik ben maar net paar maanden begonnen, van mij zullen wel meer recensies komen. Ik verwijt u niks, maar zal toch vriendelijk willen verzoeken of u zowel goede als slechte ervaringen met ons te willen delen. De kwaliteit van deze forum is hoog, maar kwantiteit is ook best belangrijk ! Ik weet het, met meer recensies wordt het stoppen met lopen voor de mensen nog moeilijker, maar hier zijn wel meer mensen die nog niet willen stoppen hoor dan wel willen stoppen.

Castaman:

Ik zal ook hier even mijn mening geven over het stoppen met lopen, maar hoe?

Heel simpel, niemand dwing je iets te doen, dus als je echt man genoeg ben, dan stop je gewoon en geen gezeik.

Ik ben zelf man genoeg ;D om te zeggen dat ik nog niet kan of wil stoppen, dus ik blijf nog wel wandelen. Ook omdat ik geen financiele problemen, heb geen gevoel dat ik criminelen-pot spek, heb toestemming om te wandelen , heb nog genoeg mooie vrouwen gezien die ik weleens verder kennis wil maken, kortom ik heb geen enkele reden om te stoppen. Het is een voorrecht die de man heeft om het lichaam (harten win je niet zomaar) van een vrouw met geld te mogen kopen/huren voor een bepaalde tijd voor bepaalde handelingen. Geniet gewoon lekker van, in prive-sfeer krijg je niet zo makkerlijk de kans om met allerlei mooie vrouwen te mogen sex-en, dus waarom zeurt men dan nog?

Groet,
                          Chineesje

Commentaar

Ha collega's!

Momenteel heel actueel voor me dit onderwerp.
                            In juni vier ik m'n twijfelachtige jubileum (5 jaar lopen) en eigenlijk vind ik dat een mooi moment om er een punt achter te zetten.
                            De laatste tijd vind ik het er (een enkeling uitgezonderd) niet beter op worden en dan kan ik m'n geld wel beter besteden.

Mzl,

Smoothdick

Commentaar

Om te kunnen [en willen] stoppen met lopen lijkt het mij noodzakelijk om aan andere dingen dan alleen aan sex met vrouwen te denken.
                              Verdiep je in een van je hobby's
                              Ook kan je natuurlijk elke keer als je de behoefte voelt de hand aan jezelf slaan - is trouwens nog een stuk goedkoper ook.
                              Ten derde kan je ook al je energie [dus je libido] in je werk stoppen - dan heb je 's avonds en in het weekend
                              geen puf meer om naar de dames van plezier te gaan.
                              --- Niet dat ik overigens van plan was te stoppen met wandelen; twee keer per maand vind ik niet veel.

Commentaar

misschien een andere vraag.

Tot hoever kun je gaan?
                                In mijn geval is dit toch redelijk ver. iedere dag alle sites afstruinen op zoek naar nieuwe dames terwijl je toch genoeg dames kent die goed werk leveren.
                                Meestal ga ik naar TWEE dames op een avond achter elkaar en dit soms DRIE maal per week.
                                Laatste tijd komt het dan ook voor dat ik gewoon niet klaar kan komen omdat de kick gewoon weg is. Het begint een gewoonte te worden!!!
                                Misschien iemand met hetzelfde probleem?

Commentaar

trespa70,

Lopen is net drugs en alcohol. Je moet het gebruiken en niet misbruiken. Dan blijft het leuk.

Af en toe wat alcohol is heerlijk. teveel en je krijgt koppijn een kater en je maakt meer kapot dan je lief is.

Ook het lopen moet je doseren.

Stel dat je al enkele weken niet bent klaargekomen. dan ben je zo geil als een beer. je bezoekt een dame, dan heb je kans dat binnen de kortste keren je kruit loost. daarnaa bezoek je een andere dame en maakt er een plezierige tijd van en je komt weer heerlijk klaar, nog steeds geil omdat je al zo lang niets hebt gehad. en je kan er dan nog wel een hebben of meer.
                                  Ik denk dat die dag je nog heel lang zal bijblijven omdat het zo lekker was. maar als je het elke dag zou doen of enkele keren per week dan is de lol er snel vanaf.

Commentaar

Help ik wil ook al zo lang stoppen !
                                    hoe langer ik loop, hoe minder ik ermee inzit en hoe meer ik terug loop...probleem en niet voor mij alleen zo blijkt het...we moeten proberen een beetje te doseren en het op 1 maal per maand te houden of zo...bij mij is het soms reeds 2 X per week en ze is niet van de goedkoopste trouwens ook....
                                    Het is volgens mij iets dat in ons allemaal zit in onze genen denk ik, we zijn van uit de oertijd reeds geboren jagers en we erfden van onze voorouders dus dat jagen, wat ook op vrouwen slaat om een goede (paarmaat) te kunnen vangen.
                                    daarmee lopen of (jagen) we....onze natuur houd ons bezig

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                      Help ik wil ook al zo lang stoppen !
                                      hoe langer ik loop, hoe minder ik ermee inzit en hoe meer ik terug loop...probleem en niet voor mij alleen zo blijkt het...we moeten proberen een beetje te doseren en het op 1 maal per maand te houden of zo...bij mij is het soms reeds 2 X per week en ze is niet van de goedkoopste trouwens ook....
                                      Het is volgens mij iets dat in ons allemaal zit in onze genen denk ik, we zijn van uit de oertijd reeds geboren jagers en we erfden van onze voorouders dus dat jagen, wat ook op vrouwen slaat om een goede (paarmaat) te kunnen vangen.
                                      daarmee lopen of (jagen) we....onze natuur houd ons bezig
                                      In jouw verhaal kan ik me goed herkennen. Het begon ooit met eens in de zes weken of zo. Geleidelijk aan werd dat meer en meer. Het schaamtegevoel nam navenant af. Misschien dat daar een van de oorzaken ligt dat je steeds vaker gaat. Ondanks alles krijgt het lopen toch een plek in je leventje. Naar het stoppen moet je toe groeien. Ik focus me op 1 augustus. Dan ben ik precies eentiende eeuw h**renloper. Mooi genoeg geweest.

"Waar wil is is een weg"

Commentaar

Het is als met stoppen met roken - of je doet het ineens of in etappes... of het lukt je nooit.

Ligt aan je eigen karakter wat het beste past, lijkt me.

Zoals Castaman het heeft opgebouwd, zo zou je het ook kunnen afbouwen.

Commentaar

allemaal heel herkenbaar.

Bij mij is het ook uit de hand gelopen.
                                          En ook ik herken inderdaad het 'lege' gevoel achteraf.

Op een gegeven moment ga je uit gewoonte en als je eenmaal langs de ramen gaat.....dan ga je niet zonder wip naar huis...zelfs als je droomvrouwtje(s) er even niet zijn.

Dan kost het een hoop geld waarvan je achteraf als je hersens het weer van je pikkie hebben geewonnen toch wel een beetje spijt hebt.

Discipline daar draait het om. Verder zijn er natuurlijk heel veel profesionele hulpverleners maar om nou ergens op te gaan biiechten dat je enorm sex-verslaafd bent dat is nogal wat.

Petje af voor wimwim die zo dapper open kaart heeft gespeeld. Dan heb je ballen hoor.