Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Wat is jouw grens leeftijdverschil ? (of heb je die niet ?)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Wat is jouw grens leeftijdverschil ? (of heb je die niet ?)

Ik heb ervaring met vrouwen tussen de 18 en 49 jaar

50+ daar ligt mijn grens. Ik weet niet wat het is maar 50 ja dat roept voor mij gewoon "oma" 😌😜

En mijn regel is sowieso "is ze onder de 18 jaar dan doe ik niks met haar" of deze variant "is ze onder de 18 jaar dan kom ik niet in haar klaar"

Commentaar

Voor mij is minimumleeftijd 18jaar, logisch lijkt me...

Verder heb ik een keer sex gehad met een jonge "oma" ergens half of eind de 40 en dat viel nog best wel mee... voor mij is de max grens daar waar de aantrekking (visueel) stopt...

Commentaar

Ik ben ondertussen een vijftiger, maar lichamelijk nog redelijk in vorm. Vind jonge vrouwen wel sexy en geniet er ook van om sex met hun te hebben. Maar de kans is toch aanwezig dat door het leeftijdverschil de kans op een klik kleiner is dan bij vrouwen van ongeveer 40 jaar. Met de tweede categorie is de sex vaak beter. Van vrouwen van 50 jaar en ouder waar ik ook wel sex mee heb gehad waren de ervaringen wel heel verschillend. Echt knetterend werd het echter zelden. Voor mij ligt de maximale leeftijdsgrens op ongeveer 45 jaar. Af en toe kan ik toch niet de verleiding weerstaan om een jonge, mooie vrouw te bezoeken, met inderdaad het risico op het missen van een klik.

Commentaar

Wat betreft de leeftijd denk ik dat dit afhankelijk is van welke dame uw bezoekt ,ik tel ook al aardig wat jaartjes ,als ik een dame bezoek is ze altijd jongen dat ik zelf , meisjes van +- 25 jaar zijn te jong voor mij en dikwijls te onervaren ,ik ben en man die het graag langzaam aan doet ,en bij die jonge meisjes moet het vlug gaan , centjes moeten nog verdiend worden ,al heb ik wel eens een dame van 64 jaar in bed gehad op een vakantie ,we lagen samen op het strand en ze vroeg of ik niet bij haar kwam liggen om een praatje te maken ,ze kwam van de Limburg ik was verbaasd want het was in Cyprus ,deze dame zag er nog best goed uit ook ,dus samen op die avond afgesproken iets gedronken en nadien vroeg ze of ik op de kamer ook nog iets wenste te drinken ,was de beste seks van jaren dat ik heb meegemaakt ,dus er staat zeker geen leeftijd op !! ze was trouwens al drie jaren zonder man vertelde ze later , heb ze nadien nog drie maal thuis bezocht ! nu hebben wij enkel nog telefonisch contact ,maar misschien toch nog eens een uitstapje maken naar de Limburg
          Last edited by Krukkie; 22-11-16, 19:25. Reden: onnodige quote; we hebben een "reageer op discussie"-knop

Commentaar

Ik heb onlangs een triootje gehad met moeder en dochter.
            Moeder was 45, 2 jaar jonger als ik. Dochterlief was 19, even oud als mijn oudste zoon... Maar het was dik in orde met alles erop en eraan. Voor mij is 19 dan ook de minimale leeftijd maar 50+ is géén probleem zolang ze me maar voldoende opgegeild krijgen.
            When You care for someone more than they deserve, You get Hurt more then You deserve...
            If You have sex, Just be gentle but leave your heart at home.

Commentaar

Aight 😃😎 een teeny en een MILF dus...nou dat gaat op mijn bucketlist 😜😜😜

Ik kan in elk geval stellen dat mijn leeftijdsgrens tussen de 18 en de 49 ligt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hoplahop Bekijk bericht
                Ik heb onlangs een triootje gehad met moeder en dochter.
                Moeder was 45, 2 jaar jonger als ik. Dochterlief was 19, even oud als mijn oudste zoon... Maar het was dik in orde met alles erop en eraan. Voor mij is 19 dan ook de minimale leeftijd maar 50+ is géén probleem zolang ze me maar voldoende opgegeild krijgen.
                Deze ervaring wil ik ook wel eens meemaken.
                Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Ik ben een stuk in de 60 en vrouwen vanaf de helft van mijn leeftijd kan ik interessant vinden.
                  waarbij het uiterlijk niet zwaar negatief moet zijn (hoeft dus zeker niet een stuk te zijn) en vooral ook belangrijk, die perfekt zich verzorgen (ook hygiene).
                  Dan rust uitstralend, dus niet klokkijken en zeker niet snel afwerken. Ook praatje, iets persoonlijks zowel voor als achteraf waardeer ik zeer.
                  Met genoeg ervaring om je een tijd op het randje te houden en dan weer even terug "zakken" en dat 1-2 x voordat ze je klaar laat komen. Ik ben zelf nogal passief in bed, laat graag de vrouw het werk doen. Concentreer mij graag op het ondergaan en genieten.
                  Naar boven toe heb ik ervaring tot de leeftijd van 50, echter zelden is dat dan een succes geweest. Hoewel, soms ook wel. Dus van 30 tot 50 jaar en heel af en toe een paar jaren jonger dan die genoemde 30, maar dan zijn dat meestal vrouwen waarvan ik weet dat die al (een) kind(eren) hebben. Die dus volwassener zijn voor hun leeftijd.

Ik waardeer en respecteer de DvP´s en weet graag wat over haarzelf, haar gezin, kinderen, achtergrond. Hou van een vriendschappelijke band en zal bv kleine kadootjes geven voor haar kind(eren). Natuurlijk is er dan het gevaar dat men geld "ruikt", en men probeert, meestal door op je medelijden te spelen, extra geld los te krijgen. Doe ik dus niet. Wel, als ze een echt rot dag hebben, koop ik hen een eenvoudige warme maaltijd of geld om terug naar huis te kunnen, of beiden. Wandel vooral in Azie.

Commentaar

Minimum leeftijd ligt voor mij midden-20. Geen vaste regel, maar bij jongere meiden merk je toch te vaak een gebrek aan levenservaring en zelfverzekerdheid. Maximum leeftijd heb ik ook niet echt, een paar van mijn betere ervaringen waren met vrouwen boven de 40. Wel belangrijk dat ze een beetje de moeite nemen om lichamelijk in vorm te blijven, maar ook op latere leeftijd is het toch goed haalbaar om een mooi figuur vast te houden.

Commentaar

Gezien mijn leeftijd ga ik toch voor de rijpere dames, soms is het moeilijk in te schatten . Het liefst vanaf 40 jaar. Het gevoel met gedwongen prostitutie te maken te hebben is bij deze groep lijkt mij verwaarloosbaar

Commentaar

Ben zelf 51, als ik dame kies ( eigenlijk niet netjes gezegd) is ze nooit jonger dan mijn oudste zoon.

een keer meisje gehad net zo jong als mijn dochter destijds (19) en op de kamer was wel oke.
                        terug in de auto gaf me toch een soort van verkeerd (rot)gevoel.
                        Heb me toen voorgenomen dit ook nooit meer te doen.
                        Mijn max grens is 40/42, en moet ze er goed uitzien.

Commentaar

Ik ben 42 ik heb geen uitgesproken voorkeur voor een bepaalde leeftijdsgroep. Ik val op strakke, afgetrainde hard bodies van begin 20 maar kan in principe ook genieten van dames die bijna 20 jaar ouder zijn dan ik. Als jonge puber kon ik behoorlijk fantaseren over moeders van vriendjes, oudere tv presentatrices etc. dus dat zat er al vroeg in. Wel is het natuurlijk zo dat er in een willekeurige groep meiden van 20-25 jaar oud meer 'lekkertjes' zitten dan in een groep vrouwen van 53-58 of ouder, dat is logisch. Oudere dames zijn in mijn ogen dus heerlijk maar dan bedoel ik alleen diegenen die zichzelf altijd zowel qua voeding als qua beweging goed verzorgd hebben.

Als ik gebruik maak van de diensten van een DVP is dat altijd in de beter bekendstaande privéhuizen in de regio Rotterdam-Den Haag. Met internet en ramen heb ik geen ervaring en daar heb ik ook geen behoefte aan. In die privéhuizen valt meestal de keuze op meiden tussen de 25 en 35 en een enkele keer een 'jonkie' van 21-22 als ze een volwassen indruk maken. Als er meer 'oudere' dames in privéhuizen zouden werken zou de keuze daar zeker vaak op vallen. Ik heb zowel met jonge meiden als oudere dames supersex gehad, het gaat er uiteindelijk toch om of je een 'klik' hebt of niet, gelukkig is dit bijna altijd wel het geval

Hieronder wat voorbeelden van rijpere schoonheden (alle 3 50+):

image hosting without registration

Commentaar

Ik ben de 60 gepasseerd en kan absoluut niet vrijen met een vrouw en ook een DVP onder de 35. Ik vind weliswaar heel leuk om naar jonge vrouwen te kijken maar voor de rest niets terwijl ik een paar maanden geleden met een jonge studente van pakweg 23 jaar in bed had kunnen belanden. Zij was geen DVP trouwens en wij ontmoetten elkaar toen op een zomerfestival. Spontane ontmoeting ook nog. Maar stel dat ik met zo een jonge meid naar bed ga,dan voel ik me een oude vampier die wat jong en vers bloed gaat zuigen. Ondanks het feit dat die jonge dame zelf mij aantrekkelijk vindt.En dat gevoel wordt nog meer versterkt door een bezoek aan een jonge DVP want de ontmoeting gebeurt dit keer op een financiële basis en niets zegt bijvoorbaat dat ze me een leuke man vindt. Ergens heb ik het idee dat ik misbruik maak van haar situatie als 60tiger. Een rijpere DVP staat veel langer in het metier en ik voel me daardoor mentaal niet zo belemmerd.

Commentaar

Ik heb over dit onderwerp nooit nagedacht en realiseer me dat ik met mijn 58 een oude heer ben. Zo voel ik me niet zo. Qua leeftijd ga ik tussen de 18 en 45 maar eerlijk gezegd vind ik zo rond de 20 het mooist en aantrekkelijkst. Normaal gesproken zijn die meisjes het meest onbereikbaar maar fysiek gezien het lekkerst. Dat ze jonger zijn dan mijn kinderen doet me niets. Ook qua seks staan deze meisjes hun mannetje en de kans op dat ze zelf klaarkomen is bij hen het grootst. Dat is voor mij dan weer de bonus.

Commentaar

Ik zelf ga altijd liever voor een rijpere dame dan mijzelf, mag ook best de 50 gepasseerd zijn. Wel vindt ik het belangrijk dat ze goed verzorgd is zich vrouwelijk kleed en het figuur totaal plaatje klopt. Meestal vraag ik ook naar lange laarzen en lak of latex. Het wind mij gewoon ontzettend op om iets te doen wat in de "maatschappij" niet als normaal wordt ervaren. Heb het bv in de supermarkt al als ik een mooie rijpe dame zie lopen.

Commentaar

ik ben 35 en voor mij varieert mijn smaak tussen 18 en 30
                                  ouder is uitzonderlijk maar dan zien ze er wel maar 20 uit of zo
                                  Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Ik heb eigenlijk geen leeftijdsgrens. Meestal kies ik dames van rond m'n eigen leeftijd. Maar zou wel een dvp willen van 21 jaar.

Commentaar

Leeftijd is maar een getal.
                                      Houding, gedrag en uitstraling is voor mij veel belangrijker dan het getal.
                                      Een beetje brutaal, zelfverzekerd, sexy en met gevoel voor humor zijn de dames en meisjes die mij aantrekken.
                                      Vaak blijken zij dan meestal wat minder zelfverzekerd te zijn als dat zij in eerste instantie doen voorkomen. Dat brengt eea dan meestal weer in balans.
                                      De meeste meisjes cq dames waar ik mee in contact kom, zijn tussen de 22 en 26 met enkele uitschieters naar boven maar zelden naar beneden.
                                      Madalina in Goch was daar met haar 19 een uitzondering op, evenals Elvira in Xanten en een niet nader te noemen dame die de zestig al gepasseerd bleken te zijn. Alle drie voldeden ze wel aan de bovenstaande criteria!

Niet de leeftijd maar het goede gevoel om samen een leuke tijd te hebben geeft bij mij de doorslag.

Commentaar

Klopt als een bus
                                        Last edited by Krukkie; 08-01-17, 11:00. Reden: onnodige quote verwijderd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door leukefotograaf Bekijk bericht
                                          Ook qua seks staan deze meisjes hun mannetje en de kans op dat ze zelf klaarkomen is bij hen het grootst. Dat is voor mij dan weer de bonus.
                                          Als ze 'klaarkomen' dan faken ze het; daar zijn het profs voor. Snap ook niet waarom dat 'de bonus' moet zijn. Jij betaalt haar voor de seks; niet andersom.

Commentaar