Beinvloed hookers.nl je keuze? Kloppen de recensies?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Beinvloed hookers.nl je keuze? Kloppen de recensies?

De vraag is deze: beinvloeden de recenties op deze site de keuze van de wandelaars voor bepaalde dames?

Ikzelf kan zeggen dat ik met grote regelmaat de recenties lees maar dat ik vrijwel nooit op zoek ga naar een bepaalde dame die is beschreven. Zeggen de dames daar zelf wel eens iets over? Merken zij het wanneer er een ecentie is verschenen?

Een andere vraag is of de recenties wel kloppen? De een beleefd iets natuurlijk anders dan de ander. Mijn ervaringen zijn dat de te mijden meiden over het algemeen inderdaad als zodanig geklasificeerd kunnen worden maar de toppers zijn dat niet altijd.

Nuttig, dat deze vraag weer eens gesteld wordt. Sinds ik deze site ken, houd ik er heel nadrukkelijk rekening mee en dat bevalt uitstekend! Nooit meer tegen een zeperd aangelopen en zelfs een paar topervaringen gehad die ik anders zou zijn misgelopen.
    Ik kan natuurlijk mazzel hebben gehad, het geluk is met de dommen, maar in mijn ervaring zijn de recensies zeer betrouwbaar. En dan heb ik het over de positieve, want alleen die 'controleer' ik.
    Kijk, je moet natuurlijk niet op details afgaan, want h*erenbezoek blijft mensenwerk. Als de ene loper ergens een warm onthaal heeft gekregen, is een ander nog niet verzekerd van exact dezelfde bejegening. Vooral niet als die ander naar zweet stinkt, vijftig kilo reuzel aan zijn lijf heeft hangen, een vervelende zeikerd is, of een scheve bek met tanden, schilferig eczeem of meer in het algemeen een nare rotkop heeft. Maar de teneur blijkt toch vaak verrassend goed te kloppen. Niet voor niets is de teneur ook meestal behoorlijk constant als een vrouw meermaals wordt besproken.
    Kortom, het leven blijft een verschrikking en een mens kan maar beter dood zijn, maar Hookers is geweldig!

Commentaar

Ja ik ben via hookers aan de lekkerste shemales gekomen die er op de wallen zitten.Ga al zeker 15 jaar naar shemales maar altijd naar priveadressen.Ook prima maar Sheila met haar 25cm is er niet meer en je wil toch wat.Via hookers aan Brenda gekomen en die heeft iets meer dan 20cm in haar slipje en lekker dik.
      En Dominque niet te vergeten heeft ook een grote lul en die is ongeremd,doet aan plassex,sm ed.
      Ik hoef niet meer te bellen,ik weet wanneer deze dames werken en laat me zeker 1 x per maand door deze dames verwennen.Ook door deze site aan Kelly gekomen ook gezegend met een grote lul.Makkelijk als je weet waar je ze kunt vinden want dan hoef je niet te zoeken en te gluren in dat slipje.Ben dol op shemales maar wel met een grote lul want ik wil wel wat voelen.

Commentaar

Ja hookers.nl beinvloed het loopgedrag. Ik ben eerder geneigd om naar een heleboel vrouwen niet te gaan ondanks alle geile berichten. Maar ja je onthoud ook niet alles dus je neukt maar wat raak.
        Dames merken de berichten echt wel, ze lezen ze, en sommige negatieve zijn echt schadelijk voor een meisje.
        Van Miranda op het zandpad gehoord dat zij liever geen berichten over haar wil zien en dat er ook negatieve berichten over Katja waren die zeer hinderlijk voor haar waren. Nu zijn er alleen maar zeer positieve berichten over haar.
        Veel recensies zijn uiterst gekleurd of lekker aangezet. Maar over de te mijden meiden is denk ik redelijk waar. Over het algemeen schept men liever op dan dat men toegeeft een blauwtje of een slechte beurt te hebben gehad.
        Groet Willem2

Commentaar

Ook ik laat mij regelmatig leiden door recensies op hookers.nl, bovendien lees ik ook recensies over dames van plezier die ik zelf al eens heb bezocht.
          Mijn mening is dat de recensies kloppen. Dankzij deze site heb ik al aardig wat goede ervaringen beleefd .

Commentaar

Bedankt voor de reacties. Het blijkt hieruit dat er wel degelijk een groep mensen is die zijn keuze bepaald aan de hand van de recenties op dit forum.

Commentaar

Ik vind de informatie ook erg nuttig. Je kunt zo eens een nieuw adresje op doen.

Als je veel wandelt, maak ook je ook nog vanalles mee (goed en slecht). Het is prettig dat je leest dat anderen soortgelijke ervaringen opdoen. Het is namelijk niet iets dat ik bespreek op mijn werk tijdens de koffie en via het forum kun je dan toch ervaringen delen.

Overigens is het niet zo dat ik uitsluitend op pad ga op basis van de beoordelingen hier. Ten eerste print ik niet de hele mikmak uit en dan is het vooral bij de ramen wel erg lastig te onthouden wie waar staat en hoe de verhalen zijn.

Maar ik heb bijvoorbeeld Mary in de Hunsepassage Den Haag geprobeerd n.a.v. de goede verhalen. Ik wist dat ze daar stond maar was nog nooit naar binnen gestapt.
              Zeer positieve verhalen gelezen en idd, het is een grote geile fuck show die ze opvoert, echt goed.

Maar ook vind ik dat andere beoordelingen niet altijd overeenkomen met mijn bevindingen. Ik probeer dus niet te veel verwachtingen vooraf te hebben omdat het dan net anders blijkt dan je vooraf dacht.

Commentaar

Mijn ervaring in Utreg is dat de info vaak zéér betrouwbaar is, uiteraard heb je er ook fantasten tussen zittuh! Maar een dame die door 3 verschillende mannen de hemel in wordt geschreven is vaak gewoonweg goed! Dus dat voorkomt teleustellingen hé!

Overigens dit geweldige forum bestaat bijna een jaar en is gewoonweg een perfecte vraagbaak, databank voor de levensgenieters onder ons ;D

groet,
                (prettige feestdagen)
                Wimwim
                Laatst gewijzigd door darkvader vitale; 10-09-07, 18:46. Reden: Dode url eruit.

Commentaar

Waarschijnlijk kloppen de recensies vrij goed.
                  Het valt me inder geval wel op dat de dames die postief besproken worden het behoorlijk druk hebben.
                  Omdat we allemaal anoniem schrijven, hoeven we denk ik niet zo bang te zijn voor opschepperige stukjes van personen die niet toe durven te geven dat hun bezoekje zwaar tegenviel.

Gisteren bezocht ik nog een dame op het Zandpad die zich er erg makkelijk van afmaakte. Helaas ben ik het nummer vergeten. Ik kon haar ook niet terugvinden bij de recensies die tot nu toe geschreven zijn. Maar de volgende keer dat ik op het Zandpad ben ga ik gewoon even terug om te kijken op welk nummer ze zit. Dan volgt de recensie alsnog, want ik vind dat iedereen er recht op heeft te weten dat deze dame zich er makkelijk vanaf maakt.

Als we door ons geschrijf ervoor kunnen zorgen dat kwalitatief mindere dames van plezier hun leven beteren of er mee op houden, is dat een zeer goede zaak.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kronos
                    Waarschijnlijk kloppen de recensies vrij goed.
                    Het valt me inder geval wel op dat de dames die postief besproken worden het behoorlijk druk hebben.
                    Dan weten we nog steeds niet of die dames het druk hebben omdat ze zo goed zijn of omdat ze zo postief besproken worden.

Een dame (of haar vriend, pooier, loverboy) kan ook een positieve recensie over zichzelf schrijven, als gevolg waarvan ze het drukker krijgt. Het lijkt me gewaagd om dan uit die drukte te concluderen dat die recensie vrij goed klopt.

Commentaar

Waarde collega's,

Hierdoor deel ik U mede, dat een goed voorbeeld van,
                      naar mijn ervaringen, de recensies zijn inzake de Opensexclub, BZH383 in Den Haag.
                      De berichtgeving is correct, tot aan de rokerig ruikende badmantels aan toe. Misschien zijn ze ondertussen al een keer uitgewassen, want ik ben er helaas al geen half jaar meer geweest.
                      Zoveel mogelijk juiste meldingen dragen bij aan het succes van deze site.

Groetjes
                      Deepee

Commentaar

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met dames die hier een goede recensie hebben gekregen.
                        Wat uiteraard een belangrijk punt is het aantal verschillende recensenten en wie de recensenten zijn. Recentelijk heb ik een ervaring men een dame gehad die volgens mij voornamelijk recensies heeft gehad van zichzelf en van "vrienden".
                        Ik denk als je als wandelaar hier vrij zeker van bent, je dit via een interne mail moet melden aan de moderator.

theinspector

theinspector

Commentaar

Ik heb door hookers.nl een aantal heel erg goede dames "ontdekt". Maar ik let wel heel goed op of een recensent maar een berichtje heeft gepost. Ik ga er vanuit dat iemand, die een stuk of twintig recensies heeft geschreven, over verschillende dames, betrouwbaar is. Het valt me wel op dat het voorkomt dat over een dame door meerdere personen maar een recensie wordt geschreven ... dat vertrouw ik dus niet. Verder is een ervaring natuurlijk ook vaak persoonlijk, d.w.z. met de een klikt het wel en met een ander niet. Maar toch .... een aantal hele leuke adresjes overgehouden aan jullie recensies. Bedankt!!

Commentaar

Ik ben ook van mening dat als een dame door meerdere personen, die zelf dikwijls recensies schrijven, de hemel in is geprezen, de kans op een geslaagde ontmoeting stukken groter wordt. Recensies van een persoon die steeds dezelfde dame of anders hetzelfde privehuis of massagesalon beschrijft ben ik geneigd met veel korrels zout te nemen. Maar in zijn algemeenheid heb ik door deze site toch een aantal dames/privehuizen leren kennen waar ik nu met plezier kom en waar ik anders nooit zou heen zijn gegaan. Verder is er natuurlijk altijd zoiets als persoonlijke voorkeur. Ikzelf heb wel eens recensies gepost van dames waar ik heel positief over was terwijl later blijkt dat anderen die dame maar niks vinden (ikzelf hou bv van een beetje mollig terwijl dat voor sommigen een afknapper is). Maar hookers verschaft zeer zeker een hoop nuttige informatie die indien je die op de juiste wijze weet te filteren een hoger wandelplezier opleveren. Ook denk ik dat dames in privehuizen zeer zeker gemotiveerd worden om goed hun best te blijven doen omdat ze weten dat een aantal slechte recensies rechtstreeks in hun beurs doorwerken. Dus ik zou iedereen willen motiveren om zo objectief mogelijk te blijven schrijven in het belang van ons allemaal (ook de dames die goed werk verrichten zijn hiermee gebaat).

Commentaar

Ik vind de recenties over het algemeen heel waardevol en gebruik ze voornamelijk als ik naar een voor mij minder bekende bestemming ga of een bestemming waar ik lang niet geweest ben. Schrijf daarna uiteraard zelf ook een recensie.
                              Leuk vind ik ook dat ik inmiddels zelf naar aanleiding van mijn bezoeken een paar vragen van andere leden heb gekregen in de berichtenbox.
                              Sport blijft natuurlijk om zelf nieuwe toppertjes te ontdekken.

Gr. Beffieman

Commentaar

Ben door de site al flink op avontuur geweest, de informatie die je hier krijgt werkt heel drempelverlagend.

De informatie is goed, en als je daaraan twijfelt neem je gewoon contact op met de schrijver. Dat is zowieso leuk, heb al prettige contacten met medeliefhebbers opgedaan.

Nog een puntje over het effect op de dames. De markt is enorm groot, een slechte recensie geeft een meisje niet minder klanten dan ze normaal zou krijgen als er geen Hookers was. Maar een positieve kan wel een flinke toeloop geven. Het effect van de site is dus zowel voor de meisjes als de klanten eigenlijk alleen positief.

Wel denk ik dat het vooral voor een aantal amateurtjes bedreigend is dat er zo tot in details over ze geschreven kan worden, je ligt toch met je intiemste details op straat. Ik zou er dan ook voor pleiten om aan de part-time dames zo weinig mogelijk over Hookers te vertellen.

Commentaar

Misschien toch nog even iets over een nadelig effect van gedetailleerde beschrijvingen.
                                  Sommige recensies vermelden dat een meisje anaal deed, tongzoende of pijpte zonder condoom, terwijl ze bij een later bezoek heftig ontkende daar ooit aan te doen.
                                  Misschien was de recensie verzonnen, maar ik denk zelf eerder dat de meisjes zich bij sommige mannen veel verder laten gaan dan bij andere, dat is ook hun goede recht. Als na een recensie over tongzoenen of pzc opeens tientallen mannen speciaal daarvoor komen, terwijl ze het alleen bij uitzondering doet, voelt het meisje zich in een hoek gedrongen. Van twee meisjes vermoed ik dat ze daarom met pzc en zoenen gestopt zijn. Dat is toch wel jammer...

Ook hier dus: heren denk even na voor je te openhartig bent!

Commentaar

Pokey is een aardige, correcte kerel, zoveel is zeker. Maar ik vind toch dat we vooral WEL zo openhartig mogelijk moeten blijven - om de doodeenvoudige reden dat Hookers daarvoor bedoeld is, en heel snel zou afglijden als we zelfcensuur gingen plegen.
                                    Het lijdt natuurlijk geen twijfel dat h*ertjes met de ene klant meer doen als met de andere. (Logisch, mijn groentenman kan het met sommige klanten ook beter vinden als met andere, en de eerste groep kan erop rekenen dat hij de lekkerste sinaasappels voor ze uitzoekt.) Maar we moeten niet vergeten dat onze vakdames, God zegene hen, als volwassen vrouw hun keuzes maken en hun voorkeuren bepalen, en dus ook niet moeten mekkeren als die keuzes en voorkeuren consequenties hebben. Door een site als Hookers ligt hun bedrijfsvoering inderdaad open en bloot op straat, met het door Pokey beschreven ongemak als gevolg, maar dankzij diezelfde site hebben ze ook de mogelijkheid om zich in hun vak te onderscheiden en zo meer geld te verdienen - en je zult het zuur met het zoet moeten nemen.
                                    Ze doen het per slot van rekening voor de poen, jongens. Poen die wij moeten ophoesten. En als we met Hookers willen voorkomen dat we ons goeie geld weggooien, zullen we zo eerlijk mogelijk moeten zijn.
                                    Geen gezeik, iedereen rijk.
                                    Zelf ben ik als recensent volstrekt discreet over de persoonlijke ontboezemingen die ik zoal hoor (zonder daar ooit om te vragen, godbetert), laat staan dat ik iets schrijf over eventuele privécontacten met een vrouw. Maar als ze me zoent, z.c. pijpt of me haar poepertje offreert, dan vermeld ik dat. Omdat ik het volmaakt zinloos zou vinden om het niet te vermelden. En ik heb bovendien op Hookers kunnen vaststellen dat ik nóóit de enige ben die bepaalde privileges geniet...
                                    Wie op basis van een recensie bij een onbekende dame binnen stapt, moet zich realiseren dat die recensie hem geen garanties op een bepaalde bejegening biedt.
                                    Merk je dat jij altijd wat zuiniger wordt behandeld, of royaler moet betalen, ga dan eens na of je misschien iets aan je persoonlijke hygiëne kunt doen, en denk eens eerlijk na over hoe je je opstelt (zomaar een tip: langurig vooroverleg over uit te trekken kledingstukken en het plegen van bepaalde handelingen, gekoppeld aan eindeloos gepingel, wekt over het algemeen weinig geilheid op bij een vrouw). Of ga eens in je nakie voor de badkamerspiegel staan en vraag je in gemoede af of je buik niet wat strakker en je spieren wat boller kunnen. Ze doen het dan wel voor de poen, maar het blijft natuurlijk mensenwerk.
                                    En wat de betrouwbaarheid van al die recensies betreft: er is hierboven al uitgebreid uitgelegd hoe je het kaf van het koren kunt scheiden, maar ik wil me tot slot nog even bij Pokey aansluiten - stuur bij twijfel even een intern mailtje. Dat werkt vaak heel verhelderend, al geldt ook hier dat de respons afhangt van hoe je je aandient.

Commentaar

Normaal vertel je inderdaad wat er kan en niet kan. Maar soms moet dat groeien tussen een bepaalde dame en jou. Zo bezoek ik regelmatig een bepaalde dame waar het vanaf de eerste keer erg leuk was, maar ze stelde wel duidelijk haar grenzen. Pijpen met condoom, wel tongzoenen, geen anale spelletjes. Doordat ik die dame meerdere keren bezocht heb werd de sex steeds iets ruimer. Tongzoenen wordt heftiger en intiemer. Ze begon tijdens het pijpen mij in mijn anus te vingeren (wat ze eerst niet wilde). Daarna werd het ook pijpen zonder en onlangs mocht ik haar ook -zonder bijbetaling- anaal penetreren. De dame in kwestie heeft me wel verzocht dit niet te vermelden op hookers omdat ze anders in problemen op haar werk komt. Ze zegt dat ze dat alleen bij bepaalde klanten doet die haar regelmatig bezoeken en bij wie het goed klikt. Ik respecteer in zo'n geval die wens ook en schrijf deze priviliges niet op, puur omdat het voor de dame zelf een moeilijke aangelegenheid wordt! Dat is dus een uitzondering: als de dame je verzoekt iets niet op te schrijven over haar, dan doe je dat niet. Anders schrijf je in principe wel op wat er allemaal wel en niet mogelijk is.

Commentaar

Ha Stommeling,

(niet onvriendelijk bedoeld, moet je maar een betere nick kiezen ;-)

Ik ben het in het algemeen gezien helemaal met je eens: de site drijft op eerlijke recensies. En zeker als het over professionele dames gaat is correcte informatie niet bedreigend, daar kunnen ze inderdaad hun voordeel mee doen.
                                        Mijn ene punt is dat we niet aan ieder meisje, met name de part-time amateurtjes, moeten zeggen hoe uitgebreid ze op het internet te vinden is. Het is in ons eigen nadeel als ze daarom zou afhaken.
                                        Het andere punt is dat het geen nut heeft om te vermelden dat een dame doet aan pzc, tz of anaal als dat niet haar standaard behandeling is. Dat heeft tot gevolg dat ze zich strak gaat houden aan een beperkter repertoire, iets waar je zelf ook niet me gediend bent (zie ook de recensie na de jouwe).

Kortom: enige terughoudendheid kan soms in ons eigen voordeel werken!

Commentaar

Ha die Pokey!

(ik hoop niet dat je ooit tijd hebt moeten doorbrengen in jouw eigen nick - zo ja, dan heb je het vast niet verdiend)

Van amateurh*ertjes heb ik als ordinaire ramenloper geen sjoege, dus ga ik op dat punt grif akkoord.
                                          Maar op het andere punt blijf ik bij mijn hardvochtige rechts-liberale mening: standaard of niet standaard, dat moet de dame in kwestie helemaal zelf weten - maar wat ze met mij doet, dat vermeld ik. Zoals ik op het onvolprezen Iens.nl ook schrijf wat IK in een restaurant op mijn bordje heb gekregen, en hoe dat bordje voor me werd neergezet. Ik zie werkelijk niet in hoe je een site als Hookers (of Iens) anders zou moeten gebruiken. Want wat ik beleef, kan een ander ook beleven - aangezien "niet-standaard" in mijn ervaring beslist niet hetzelfde is als "exclusief voor meneer die-en-die".
                                          Dames-van-plezier-beminner lijkt wat dat betreft andere ervaringen te hebben (de bofkont!), en in zijn optiek heeft hij uiteraard gelijk - als je vindt dat je reden hebt om aan te nemen dat jij werkelijk als enige een bepaalde behandeling krijgt, dan is het wel zo gentlemanly om daar je kop over te houden.
                                          Ik heb dat gevoel nooit gehad - en als ik het al eens zou hebben gehad, dan was het wreed gelogenstraft door wat ik van andere recensenten lees. Ik heb doorgaans meer geluk dan die arme Repeltepeltje, maar unieke behandelingen krijg ik nooit - dus zie ik niet in waarom ik hyperdiscreet zou moeten zijn.
                                          Graag besluit ik met het uiten van mijn hartgrondige overtuiging dat wij allen op onze eigen manier het Goede zoeken te doen, dat het opperwezen ons daarvoor belonen zal als wij dood zijn, en dat ik ons in de tussentijd veel succes wens met ons voortbestaan.