Pijpen zonder condoom

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Ook het liefst zonder.. Al kijk ik wel uit bij wie..
    Vroeger (tot 15 jaar terug) in het SKW altijd met.. Ik weet niet waarom, misschien omdat er in die raambuurten altijd zo'n rare sfeer en dito volk hangt
    Naderhand en nog steeds bijna uitsluitend privedames.. En daar ben ik ook selectief in.. In de laatste 5 jaar bijna altijd zonder laten pijpen en als mevrouw er voor in is dan bef ik ze ook gerust totdat ze me zowat buiten kijkt bij wijze van..
    Ik ben ooit wel eens bij een meisje geweest en omdat ze erg lekker was en niet zonder zoog moest het maar.. Was achteraf nog best lekker ook.. Ligt ook geheel aan de techniek die ze beheerst..
    Neuken altijd met..

Commentaar

Neuken altijd mét, tenzij héél erg vertrouwd. De zachte touch werkt voor mij niet zo, en dan blijft een condoom toch een extra 'huid' als het ware. Ik heb toch graag directe voeling met de dame. Keuze van de dame wordt dan wel heel erg belangrijk. Bij beffen de situatie ter plekke beoordelen of alles schoon, fris en verantwoord is. Nog geen narigheid ondervonden, maar je kan altijd een keer pech hebben.

Commentaar

ook bij mij neuken altijd met vaginaal en anaal, discussie uitgesloten, pijpen zonder alleen met dames die ik al een tijdje ken, nooit nieuwe dames, meestal ook niet gelijk beffen, het is al spannend genoeg om de eerste keer met haar te neuken op dat moment, haar hele lichaam is al zo spannend genoeg... zoenen en tongzoenen kan wel (ok heel soms al beffen ook als het goed aanvoelt, voor mij erg belangrijk om hem zo nog extra hard te laten worden en ik wil ze graag proeven die (frisse) poesjes ) al maar meestal ook pas bij de tweede keer, als het ijs gebroken is na de 1ste keer

Commentaar

en ach ja ik ga het liefst nog steeds naar privehuizen, altijd halfuurtjes tegenwoordig en voor die 8 tientjes wil ik het liefst alleen zo lang mogelijk neuken om klaar te komen (incl zoen,en tongzoenen, aftrekken, vingeren en beffen dus zonder extras, alleen soms voor anaal)
          voor een echte pijpdate tot en met het eind en zelfs langer heb ik een thuisontvangstje dat is 50 euro
          allemaal niet heel goedkoop maar beter dan al die ranzigheid elders waarbij het risico alleen maar toeneemt denk ik om iets op te lopen
          'n risicotje nemen we allemaal wel eens maar je moet ook genieten van het leven!!! daarom laat ik me ook eens per jaar even testen op de big five...

Commentaar

Pijpen meestal met condoom. Tenzij ik weet dat de dame het goed en lekker kan, of er niets extra's voor vraagt. Een extra vergoeding heb ik er alleen voor over als dat het ook waard is.
            Een eerste bezoek vaak pijpen met. En als het goed aanvoelt een vervolgbezoek mogelijk zonder. Een enkele keer bij een eerste bezoek gelijk voor pijpen zonder gegaan n.a.v. zeer goede recensies daarover (wat ook klopte).

Commentaar

Meestal zonder, maar let hier wel vaak op de mondhygiëne van de DVP. Met condoom is er bij mij helaas geen gevoel, dus ik kan dan net zo goed binnenblijven om zelf m'n dop te wrijven.

Commentaar

bij mij lukt het soms ook wel met condoom, waarschijnlijk van dat dunne soort, ligt ook aan de DVP hoe die het doet, maar dat laat ik alleen doen als ik niet klaar kan komen in haar kutje
                en bij de voorbereiding laat ik me ook wel eens pijpen met om hem extra hard te krjjgen, lukt het niet verder (niet erg goed in pijpen ) of gewoon niets bijzonders (te weinig gevoel...) dan ga ik sneller over op de hoofddaad op zich, dat moet ook wel want het gevoel wordt snel minder met een condoom erom, zodra ik een kutje of af en toe en kontje in ga wordt ik vanzelf hitsiger op dat moment...
                dus het pijpen met op zich is voor mij soms een extraatje voor een voorspel (ik bef haar liever als het uitkomt) en/of naspel, hoofddoel is altijd het neuken (met) en zo langgggggggg mogelijk...
                Laatst gewijzigd door Deadalos; 19-03-19, 14:02.

Commentaar

Aan het werk...
                X