Pijpen zonder condoom

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Pijpen zonder condoom

Beste mensen,
    steeds vaker lees ik dat DVP dames aan pzc doen. Mannen betalen hier dan wat extra voor. Sommige dames doen zelfs NZC ( hoe dom is dat!), maar de meeste niet.

Echter pzc lijkt zo'n beetje door elke dame te worden aangeboden. Mijn vraag is waarom de dames dit doen en waarom de heren hier gebruik van maken aangezien dit zeker ookniet veilig is.

soa door pzc
    Herpes, gonorroe, chlamydia, syfilis, hepatitis B en hiv.

Dat is toch niet niets lijkt me?

Hoe is jullie ervaring opvatting over pzc? Ikzelf begin er niet aan in ieder geval.

Re: Pijpen zonder condoom

Uit het oogpunt van de man die gepijpt word. Ze moet dan syfilis, gonorroe of chlamydia in haar mond of keel hebben.

Die kans is naar mijn mening behoorlijk klein. Maar het is altijd een gok, maar ik houd wel van een gokje op zijn tijd.

Voor mij is het heel simpel, dat kleine (soms erg dunne) rubbertje haalt veel te veel gevoel weg. Ik vind het 100x lekkerder om gepijpt te worden zonder condoom.
    “Build your own dreams, or someone else will hire you to build theirs.”

Commentaar

Ik heb er nooit voor bijbetaald. Als ze het niet doet is het uit veiligheid en niet vanwege geld. Meestal doen ze het wel als ik erom vraag. De enige voorwaarde is dat je penis en eikel helemaal schoon zijn. Als ze aan mijn voorvocht slurpt en mijn eikel langs de binnenkant van haar wang wrijft kijkt ze me met zaadvragende ogen aan. Eén keer vroeg ik of ze op haar knieën mij wil pijpen. Dat deed ze terwijl ik stond. Ik pakte haar hoofd en neukte haar mond met snelle stoten.

De kans op een SOA via oraal is heel klein. Ondanks mijn slechte ervaringen bij de ramen heb ik er veel geile dingen gedaan waar ik geen spijt van heb. Als je zeker van je zaak wil zijn moet je alles veilig doen. Het klinkt alsof je naar ervaringen vraagt omdat je het wel wil doen maar niet zeker weet of het het risico waard is.

Ik zie het zo, als ik een meisje zoen kan ze me ook herpes geven.

Commentaar

Nee ik wil het zeker niet doen, het is het risico in mijn ogen zo ie zo niet waard.

Ik vroeg me alleen af of wandelaars deze risico's simpelweg negeren of het niet weten. Ik bedoel je kunt er HIV van krijgen? Zeker snap ik het ook niet van de dames. Goed je kunt er wat eurootjes extra mee verdienen wellicht, maar dat voor een soa of 2.

En zoenen is toch wel echt iets heeeel anders dan PZC hoor.

Mijn vraag is eigenlijk:
        - wie doet het wel en wie niet, waarom wel of niet
        - weten we de risicoos niet?
        - negeren jullie en de dames de risicoos?

Ik probeer te begrijpen waarom men en de dames het uberhaupt doen. Ik begrijp dat nu niet.

Commentaar

Dit lijkt op open deuren intrappen of vragen naar de bekende weg. En dat door iemand waar ik geen recensie van kan vinden. Ik wandel al 50 jaar en heb eenmaal een soa opgelopen. Dus, althans in mijn geval, is het risico niet zo groot en je moet niet alles voor een koopje willen hebben. Mijn ervaring is dat veel meer dames alles zonder doen dan er wordt gerecenseerd meestal moet je eerst wel een band opbouwen dus investeren.

Commentaar

Beste,

Als je mij bedoelt als :'die iemand waarvan je geen recensies kunt vinden'. Die zijn er wel overigens, dus moet je iets beter zoeken. Daarbij al zouden ze er niet zijn, is mijn vraag dan anders of zo?

Het kan best een open deur intrappen zijn, maar voor zover ik lees ( weinig risico , lekkerder ) is er veel naïviteit omtrent dit onderwerp. Informatie over de feiten en de hoogte van de risicoos lijkt me op zijn plaats. ZIjn de risicoos wel zo klein als men hier beweert?

Commentaar

Dame die ik ken is meer dan 5 jaar in t vak en heeft zeker 8000 nummertjes gemaakt waarvan 90% met pzc (dik 7000) nooit iets opgelopen.
              Zij doet zelfs CIM. Echter geen slikken.

Commentaar

Dus het is eigenlijk vrij veilig?

Commentaar

Tja, geluk? En je weet natuurlijk nooit zeker dat ze daadwerkelijk niets heeft opgelopen. Natuurlijk zegt een dame dat altijd omdat ze anders als een risico wordt gezien (en dat nieuws zich snel verspreidt). Kan ook heel goed zijn dat ze wel een keer besmet maar gewoon behandeld is. Voor mij is het te veel russisch roulette. Ik ben het eens met de stelling dat het risico op een soa door pzc erg klein is, maar dat geldt voor 'normale' meiden, die niet tientallen/honderden/duizenden onbeschermde piemels in hun mond hebben gehad. Er hoeft maar er maar eentje tussen te zitten terwijl ze een lage weerstand of wondje in haar mond heeft of iets dergelijks. Een ongeluk zit in een klein hoekje..
                  Plus: hoe leg je het je vriendin uit als je haar opeens hebt besmet na een besmetting door een dvp?

Voor mij dus geen pzc, en liever ook geen dame die dat (onder voorbehoud) aanbiedt!

Commentaar

Best Casanova

In je profiel staat één recensie en 11 berichten. En als ik dat naloop zijn er meer berichten maar géén recensie. En nee ik ben niet naief maar wel selectief. En als je goed hebt gelezen bouw ik eerst een band op.
                    Daarnaast ben ik van mening dat er een zinloze discussie is opgestart, één die steeds weer terugkeert. En ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten. We hebben al genoeg zedenprekers in dit land.

Commentaar

Er is geen naïviteit onder de wandelaars. Het interesseert men gewoon weinig tot niets dat de dame een groot gezondheidrisico loopt door te pijpen zonder condoom.

Zij denken alleen maar aan hun eigen genot en respect voor gezondheid laat ze koud. Hoe dom kan je zijn.

Dit is een eindeloze discussie die telkens op hetzelfde uit draait op dit forum. Dus zonde van je tijd.

Al bij al Casanova 1976 ik mag hoop dat jij hierin wijze beslissingen neemt. Respecteer de dame haar gezondheid en ook zeker die van jezelf.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door casanova1976 Bekijk bericht
                        - negeren jullie en de dames de risicoos?

Ik probeer te begrijpen waarom men en de dames het uberhaupt doen. Ik begrijp dat nu niet.
                        ik heb altijd aan pzc gedaan, 16 jaar lang nooit wat opgelopen, maarrrr... bij het eerste druppeltje voorvocht ging er een cd om, ik was hier erg duidelijk in geen discussie mogelijk, dat leek me een aanvaardbaar risico, uiteindelijk tongzoende ik ook en je weet nooit of iemand (al dan niet paydate) de week ervoor een dame gebeft had die nzc deed he

Commentaar

Wat heeft een recensie met deze discussie te maken. Wat heeft een band opbouwen met een dvp voor belang? Jeukt een soa dan minder erg... Leg dit eens uit! .

Oorspronkelijk geplaatst door anital Bekijk bericht
                          Best Casanova

In je profiel staat één recensie en 11 berichten. En als ik dat naloop zijn er meer berichten maar géén recensie. En nee ik ben niet naief maar wel selectief. En als je goed hebt gelezen bouw ik eerst een band op.
                          Daarnaast ben ik van mening dat er een zinloze discussie is opgestart, één die steeds weer terugkeert. En ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten. We hebben al genoeg zedenprekers in dit land.

Commentaar

Ik weet ook niet wat een recensie er mee te maken heeft. Hij vindt blijkbaar dat iemand die niet veel recensies schrijf geen mening mag hebben of een vraag mag stellen en al zeker deze vraag blijkbaar niet. Tja ach, ik laat hem maar. Gezondheid is voor hem niet belangrijk dat kan en mag natuurlijk. Maar als je pzc doet verpest je het dan niet ook voor andere klanten lijkt me. ( antwoord zal wel nee zijn natuurlijk). laat ook maar ik vraag al niets meer excuus dt ik deze vraag uberhaupt het gesteld, wat naief van mij.

Commentaar

Als je het SOA hoekje doorleest beste topicstarter, dan heb je al genoeg antwoorden op je vragen, lijkt mij.

Als dit een topic gaat worden waarbij de leden die het zonder doen, worden "afgezeken", of andersom: de leden die alles met condoom doen (en dit hier melden) als "moraalridders" bestempelt worden, dan ben ik heel snel klaar met dit topic.

Groet,
                              Krukkie
                              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

ja sluit de topic maar. ik wilde gewoon het gedachten goed van de mensen weten, maar iedereen is meteen op de teentjes getrapt. dus sluit maar hoor.

Commentaar

intiem met condoom als iemand vraagt om zonder te doen doe ik dit niet ik wel geen hiv
                                  pzc ja als de hygiene het toelaat anders niet

Commentaar

pzc kun je ook hiv krijgen.

Commentaar

ja maar dat kans is wel klein want moet via bloed overdragen worden

Commentaar

Ik heb vorig jaar mij veelvuldig laten pijpen zonder condoom en ik heb niets opgelopen. De kans zit erin. Je hebt voor jezelf al besloten het niet te doen. Als je je daar prettig bij voelt, blijven doen.

Commentaar

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=201454 even een link naar het topic in het soa-hoekje, waar we verder niet in discussie gaan over wel of niet maar waar je wel kunt lezen hoe de risico's zijn.
                                          Dick31
                                          EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar