Grieks, tja......

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

De meeste vrouwen willen het niet zeg ik uit ervaring. Omdat ze denken dat het pijn doet, omdat ze denken dat het niet hoort, omdat ze hebben gehoord dat het niet goed is dat de anus wordt opgerekt. Ik doe het meer om de experience maar het voelt niet fijner. Vagina is softer en warmer, meer zacht vlees binnen. Moslimvrouwen hebben er minderproblemen mee dan andere, waarom weet ik niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door prikkeman Bekijk bericht
      . Moslimvrouwen hebben er minderproblemen mee dan andere, waarom weet ik niet.
      Wel de verklaring is wel logisch hoor, veel willen nog steeds als maagd het huwelijk in. Dus laten zij zich zonder problemen in de kont nemen, omdat dit vaak ook de eerste ervaring met penetratie is worden ze er ook nog vaak bloedgeil van. Over het algemeen mijd ik moslim vrouwen, maar toch heb ik zeer positieve ervaringen met Iraanse dames.
      Zelf vind ik anaal sex geweldig, de schaamlippen bewegen zo mooi mee, het is voor mij echt geil om te doen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd82 Bekijk bericht

De kont is strakker dan de vagina. Daarbij wil ik wel de kanttekening plaats dat de vagina qua strakheid constanter is.

Los van het gevoel, spreekt anale seks mij om meerdere redenen aan. Ik ben een uitgesproken billenman en wil van alles uitspoken met een lekker kontje. Bovendien komt anale seks neer op een totale overgave van de vrouw. Ook heeft het iets rauws: meer dan bij vaginale of orale seks is het bij anale seks puur seks om de seks zélf.
        Ben het er mee eens dat het voor mij ook het gevoel is van de totale overgave van de vrouw. En dat word ik geil van. Het neuken op zich vind ik vaginaal eigenlijk lekkerder, zolang de dame nog een beetje strak is.
        Vind vele vrouwen lekker!

Commentaar

Hier ben ik weer met een vraag haha en ik hoop dat het niet begint te vervelen, maar ik vind geen betere plaats om vragen zoals deze te stellen, want als ik het op de moment zelf aan de klanten vraag dan krijg ik als enige antwoord: "ik weet het niet" dus ik hoop hier op meer succes.

Mijn vraag gaat deze keer over het anaal vingeren (bij een vrouw) en aangezien het perfect aansluit bij dit topic, vond ik het onnodig om een nieuw topic te starten.
          Een eeuwige frustratie (bij mij althans, ik weet niet goed hoe het zit met andere dames in het vak) is dat er spontaan anaal wordt gevingerd zonder dat dit aangeboden wordt in de advertentie of zonder dat dit op voorhand is besproken.
          Hoewel ik wel een liefhebber ben van anaal, ben ik nooit een grote fan geweest van vingerwerk en zeker niet in die zone, al snap ik zeker dat dit door sommige vrouwen als aangenaam wordt ervaren en daar is dan ook absoluut niets mis mee.

Mijn vraag is echter waarom dit zoveel gebeurt zonder dat er van de dame uit enige aanleiding wordt gegeven om deze handeling uit te voeren. Er wordt dus praktisch van uit gegaan dat dit als aangenaam wordt ervaren terwijl ik persoonlijk vind dat alle anale 'spielerei' niet tot de standaard mogelijkheden behoort (of ben ik verkeerd?) Is dit iets dat - net als gewoon vingeren - bij veel dames in het standaardpakket zit en er dus vanuit wordt gegaan dat dit bij alle andere dvp's ook zo is? Het kan hé, 10 jaar geleden zat pzc ook niet in het standaardpakket en da's de laatste jaren bij de meesten ook veranderd, dus het kan. Dames hier op dit forum: wat zijn jullie ervaringen?

En aan de anale vingeraars onder jullie: waarom vinden jullie het leuk om iemand anaal te vingeren (opnieuw, geen verwijt, vraag het mij gewoon al heel erg lang af en heb tot nu toe nooit een volledig antwoord gekregen)? Of is het ook de gedachte dat telt? Zijn er veel vrouwen die hier geil van worden en dat dit dan op zijn beurt geil is voor de man? Want waarom een man anale penetratie leuk vindt en zelfs het gewone vingeren, daar kan ik mij nog in vinden, maar anaal vingeren bij een vrouw is een fenomeen dat aan mij compleet voorbij gaat. Is er ook een reden waarom dit tegenwoordig als 'normaal' wordt beschouwd? Althans, daar ga ik vanuit afgaande het aantal keren dat dit is voorgevallen.

Persoonlijk vind ik het niet zo fijn dat net deze handeling wordt uitgevoerd zonder dit te bespreken of op z'n minst te vragen of dit ok is. Zelf zou ik dit nooit doen, laat staan in deze setting en bij iemand die ik totaal niet ken. Maar ik hoop op positieve antwoorden en stel deze vraag enkel omdat ik dit beter wil begrijpen en als ik iets begrijp, dan kan ik daar ook beter mee omgaan.

Bedankt!
          Pleasure is my business

Commentaar

Omdat ik.het gewoon lekker vind??? Hmmmm
            Daarnaast vind ik heel.opwindend, iets zeer intiems te doen dat niet standaard voor de dame is.
            De dame in kwestie moet jou meer dan gewoon vertrouwen.

Het liefst vingeren zonder condoom. Maar goed niet alle dames gaan kanaal spoelen. Dan is een condoom met glij middel een prima oplossing.
            Al enige ervaring:-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Coco Berry Bekijk bericht
              <..>
              Mijn vraag is echter waarom dit zoveel gebeurt zonder dat er van de dame uit enige aanleiding wordt gegeven om deze handeling uit te voeren.
              <..>
              Ik vind dat het sowieso ongepast om dit zonder het vooraf te bespreken te doen. Ik kan me als man ergens wel inbeelden dat tijdens o.a. doggy style het vrij aanlokkelijk wordt om met de kont te beginnen spelen, maar het lijkt me inderdaad iets dat zeker niet standaard is (en ook iets waar relatief vrij weinig vrouwen voor in zijn).

En aan de anale vingeraars onder jullie: waarom vinden jullie het leuk om iemand anaal te vingeren (opnieuw, geen verwijt, vraag het mij gewoon al heel erg lang af en heb tot nu toe nooit een volledig antwoord gekregen)? Of is het ook de gedachte dat telt? Zijn er veel vrouwen die hier geil van worden en dat dit dan op zijn beurt geil is voor de man?
              Ik vind het persoonlijk wel fijn om te doen bij een vrouw. Tijdens bijvoorbeeld doggy style voelt het aanzienlijk strakker als er bvb een duim in - en uit de kont glijdt. Analoog aan het inbrengen van een buttplug. Maar ik ben dan ook zelf een kontenman, ook vind ik anaal vingeren best wel geil tijdens het geven van orale seks, zodanig dat de mond en beide handen alles iets om handen hebben.

Naast het fysieke aspect vind ik inderdaad ook de gedachte best geil, net zoals bij anale seks zelf is het toch de vrouw die toch een extra deel van zichzelf 'geeft' wat het toch wat intiemer kan maken. Nu zou ik het nooit doen bij een vrouw die ik niet goed ken, net daarom.
              Uit de vrouw haar standpunt heb ik toch al feedback gehad dat ze het ook fijn vindt, het is uiteraard belangrijk niets te overdrijven, die dingen aanvoelen, e.d. maar het zou de vrouw toch richting het gevoel van een DP kunnen geven.

Commentaar

waarom vinden jullie het leuk om iemand anaal te vingeren
                Bij één van de dames die ik regelmatig bezoek doe ik dat ondertussen zowat bij elk bezoekje. De reden heb je eigenlijk al zelf genoemd: die bepaalde dame vind dat erg leuk, wat het op zijn beurt ook voor mij leuk maakt om te doen. Die redenering gaat trouwens voor alles op: het is altijd leuk om iets bepaald bij een dame te doen als je dan merkt dat ze het graag heeft, of het nu gaat om beffen, tepels likken, ...., of anaal vingeren.

Is dit iets dat - net als gewoon vingeren - bij veel dames in het standaardpakket zit
                Ik denk van niet. Maar ik weet het eigenlijk niet zeker. De enige manier om te weten te komen of het bij een dame 'in het pakket zit' is om het aan de dame te vragen of het te proberen, maar ik ben zelf nogal aan de 'bedeesde' kant om dat zomaar te proberen of zelfs te vragen (omdat ik dus toch sterk het gevoel heb dat het niet standaard is).
                Die ene dame waarbij ik het wel doe, heeft tijdens vorige bezoekjes meermaals zelf mijn vinger naar daar geleid . Dan weet ik dus dat het niet gespeeld is, en dat ze het echt graag heeft. Vanaf dan ben ik het bij haar dus ook spontaan beginnen doen.

waarom dit zoveel gebeurt zonder dat er van de dame uit enige aanleiding wordt gegeven
                Dat weet ik dus ook niet. Ik doe het enkel als er wel een duidelijke aanleiding is.

Commentaar

Mijn vraag gaat deze keer over het anaal vingeren (bij een vrouw) en aangezien het perfect aansluit bij dit topic, vond ik het onnodig om een nieuw topic te starten.
                  Een eeuwige frustratie (bij mij althans, ik weet niet goed hoe het zit met andere dames in het vak) is dat er spontaan anaal wordt gevingerd zonder dat dit aangeboden wordt in de advertentie of zonder dat dit op voorhand is besproken.
                  Hoewel ik wel een liefhebber ben van anaal, ben ik nooit een grote fan geweest van vingerwerk en zeker niet in die zone, al snap ik zeker dat dit door sommige vrouwen als aangenaam wordt ervaren en daar is dan ook absoluut niets mis mee.

Mijn vraag is echter waarom dit zoveel gebeurt zonder dat er van de dame uit enige aanleiding wordt gegeven om deze handeling uit te voeren. Er wordt dus praktisch van uit gegaan dat dit als aangenaam wordt ervaren terwijl ik persoonlijk vind dat alle anale 'spielerei' niet tot de standaard mogelijkheden behoort (of ben ik verkeerd?) Is dit iets dat - net als gewoon vingeren - bij veel dames in het standaardpakket zit en er dus vanuit wordt gegaan dat dit bij alle andere dvp's ook zo is?
                  Ik denk dat dat komt omdat mannen veelal een beetje horkerig zijn, en vrouwen soms verwarrende signalen afgeven - ook in de prostitutie. Bespreken van opties vind ik zowiezo niet prettig en verstorend, ik houdt mij in eerste instantie strikt aan wat de dame aanbied.....maar vaak krijg ik non-verbale signalen / feedback dat het o.k. is dat de grens verlegd wordt.....n.b. ik ben lekker aan het beffen, en de DVP beweegt mee met de heupen....de tong glijd naar de onderzijde van de vulva - de heupen komen bij de volgende beweging iets verder omhoog, en mijn tong strijkt langs haar anus - en zo werk je langzaam verder -

m.a.w. vaak is het een kwestie van aftasten -bij mijn dates dan - ik zou nooit zonder aanleiding of opmaat mijn duim in een DVP's anus steken, maar het kan wel gebeuren, je leest hoe iemand reageert op je stimulaties - in positieve en negatieve zin natuurlijk. Een kwestie van goed aanvoelen dus, iets waar mannen vaak moeite mee hebben, zo blijkt wel uit jou ervaring zou ik zeggen.

Commentaar

Ik had het geluk een ervaren DVP waar ik regelmatig kwam eens bij verrassing anaal te nemen.
                    Het was haar eerste keer anaal. Het gaat wanneer ze je vertrouwt.
                    Voor haar een bijzondere ervaring, ze bleek het als zeer opwindend te ervaren.
                    Sommige vrouwen zijn in dat gebied erg gevoelig en ervaren anaal als extra stimulerend.

Het is ook een beetje een machtsspel, de vrouw is echt overgeleverd aan de man.
                    Ik denk dat het daarom wel onder de SM noemer valt.

De overtreffende trap is een sandwich waarbij de vrouw anaal en vaginaal genomen wordt door twee mannen.
                    Dat deed ik ooit met een koppeltje waarbij de vrouw fantasieën had om de hoer te spelen.
                    Ze vond het heerlijk op diverse manieren dubbel gepenetreerd te worden.

Belangrijk: doe het met beleid. Hard rammen waarbij de vrouw pijn ondervindt is uit den boze.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tall Bekijk bericht
                      Ik blijf het vreemd vinden, in veel reacties wordt aangegeven anaal te hebben gesext maar toch maar weinige die er hier over wensen te reageren.
                      Zo bijzonder zal het dus wel niet zijn.

Tall
                      Heerlijk ik doe niet anders
                      Vooral voor de wat kleinere pik is anaal neuken een uitkomst, de kut is vaak te ruim en te nat met als gevolg weinig gevoel en er uit glijden
                      In het kontje moet de eikel eerst door de veerkrachtige kringspier die zich om de lul blijft klemmen wat een fijn gevoel is .
                      Het lekkerste is dan ook als je de pik niet helemaal tot achterin duwt maar zorgt dat de eikel steeds heen en weer door die spier gaat, veel vrouwen knijpen ook op dit punt
                      Geil gezicht wanneer je klaargekomen bent ,het gat staat nog open en het kwakkie druppelt er uit.
                      Pik na afloop wel cleanen goed velletje omhoog want een beetje poep blijft daaronder vaak zitten.
                      Een echte geile vrouw pijpt je schoon

Commentaar

Bedankt voor de reacties! Ik vind het erg leuk dat ik hier mijn vragen kan stellen en dat er serieus op wordt gereageerd. Geeft mij een enorm goed gevoel en zo kan ik mijn werk steeds beter uitvoeren.
                        Ik heb nogal de slechte gewoonte om heel bot te reageren als zoiets gebeurt terwijl ik eigenlijk wel weet dat dit (meestal) niet slecht bedoeld is en dit (zowel de handeling als mijn gedrag op dat moment) kan de sfeer serieus verpesten.
                        Nu heb ik opnieuw een beter idee van het hoe en het waarom en kan ik daar beter mee omgaan.
                        Pleasure is my business

Commentaar

Bij mij stond in hoofdletters in de advertentie geen anaal spel bij mij. Omdat ik het gewoon na paar keer proberen niet fijn vond (extreem pijnlijk en spoelen was met ook een hel).
                          Maar er waren toch altijd mega veel heren die toch probeerde een vingertje die kant op te brengen terwijl ik naast ze lag en met mijn hoofd bij hun geslacht lag om oraal te geven, en met mijn doosje dus bij hun binnen handbereik. Ik waarschuwde altijd 2x, bij een derde keer geen waarschuwing meer dan beet ik in hun geslacht waarbij ze dan verschrikt en boos reageerde vaak, maar na uitleg ik heb je 2x gevraagd/gezegd geen anaal waarom blijf je proberen dan moet je ook maar eens pijn ervaren, want anaal doet mij ook pijn.
                          Ook al zet je in je advertentie duidelijk je absolute NEE dingen, mannen blijven toch mannen en proberen het aan de telefoon al, je over te halen, en ook regelmatig blijven ze proberen bij bezoek dan moeten ze dingen maar voelen als ze ook tijdens de date niet naar je luisteren. En daarna worden ze ook meteen in mijn telefoon opgeslagen als NW dus niet welkom meer.
                          Ik denk dat het ook komt omdat mannen jagers zijn, en ze ook alles willen voor in geval van prostitutie voor de beste prijs, en daarom alles wat ze willen toch blijven proberen.
                          Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

Er lijken zich twee items door elkaar af te spelen:
                            - Waarom anaal (het eigenlijke topic);
                            - Mannen zonder respect voor de vrouw.

Voor alle duidelijkheid: er moet altijd over en weer respect zijn. Ik doe geen dingen bij de dame die vooraf niet besproken / afgesproken zijn en wil dat andersom ook niet. In de geilheid van het spel kan het zijn dat de een iets doet wat de ander niet wil en waar niet over gesproken is vooraf of dat de een denkt dat de ander iets gaat doen, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Dan dient er op dat moment even over gecommuniceerd te worden en - afhankelijk van de "ernst" - wordt er doorgegaan (niet met de omstreden handeling, maar met de rest van de vrijpartij) of gestopt. Net zoals ik geen dingen bij de dames doe die zij niet willen, wil ik ook niet dat zij dingen bij mij doen die ik niet wil. Voorbeeld: een meisje dat in 69 me in mijn gezicht plast terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Zoiets doe je niet en is net zo respectloos als een dame anaal penetreren met vinger of pik terwijl dat niet overeengekomen is. Maar: dit onderwerp is m.i. offtopic.

Waarom anaal:
                            Kan toch wel erg geil zijn. Iets bijzonders. Iets wat je niet altijd wil / kan / doet, maar soms naar verlangd. Het zijn de verboden vruchten die je toch stiekem eens wil proeven. Op zich is het denk ik meer de gedachte dan de daad die het extra geil maakt. Het idee dat de dame haar kontje beschikbaar stelt, is speciaal. Je lul er in zien glijden, vind ik op zich misschien nog wel geiler dan het gevoel aan mijn lul. Vaak is het toch best lastig om binnen te komen, mijn lul moet extra hard zijn en mag niet verslappen. Aangezien ik niet al te klein geschapen ben (noem me een bluffer, maar ik hoor het van diverse dames ook buiten de wereld van de betaalde sex) hebben de dames er vaak een beetje schrik voor om hem van achteren te nemen. Als er dan een meisje is dat het wel doet, is dat extra opwindend.
                            Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Vooraf bespreken ben ik niet helemaal met je eens hoewel ik onderschrijf dat het wel zo zou moeten.
                              Soms is een "verrassingsaanval" extra spannend voor de partner maar ook voor de man.
                              Je weet niet hoe ze reageert. De vrouw die soms nog maagdelijk is in het anale bereik weet niet wat haar overkomt.
                              Belangrijk is dat je als initiatiefnemer de vrouw respecteert en stopt wanneer ze aangeeft dat ze het niet wil of kan ivm pijn.

De DVP die ik anaal ontmaagde bleek het super geil te vinden.
                              Heb haar ook een keer zo genomen terwijl haar vriendin er bij was.
                              Die ging flink met haar vagina aan de gang. Het was een geweldig geile sessie.
                              De DVP die ik anaal nam vroeg later of we het afgesproken hadden, nee het was puur inspiratie van het moment.
                              Beide DVP waren 100% hetero maar deden elkaar regelmatig uitgebreid plezier met beffen.

Ik heb dit later nooit meer mee gemaakt in de vrije sector.
                              Voor dit soort belevenissen ben je aangewezen op DVP die graag experimenteren.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lovemachine Bekijk bericht
                                Er lijken zich twee items door elkaar af te spelen:
                                - Waarom anaal (het eigenlijke topic);
                                - Mannen zonder respect voor de vrouw.

Voor alle duidelijkheid: er moet altijd over en weer respect zijn. Ik doe geen dingen bij de dame die vooraf niet besproken / afgesproken zijn en wil dat andersom ook niet. In de geilheid van het spel kan het zijn dat de een iets doet wat de ander niet wil en waar niet over gesproken is vooraf of dat de een denkt dat de ander iets gaat doen, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Dan dient er op dat moment even over gecommuniceerd te worden en - afhankelijk van de "ernst" - wordt er doorgegaan (niet met de omstreden handeling, maar met de rest van de vrijpartij) of gestopt. Net zoals ik geen dingen bij de dames doe die zij niet willen, wil ik ook niet dat zij dingen bij mij doen die ik niet wil. Voorbeeld: een meisje dat in 69 me in mijn gezicht plast terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Zoiets doe je niet en is net zo respectloos als een dame anaal penetreren met vinger of pik terwijl dat niet overeengekomen is. Maar: dit onderwerp is m.i. offtopic.

Waarom anaal:
                                Kan toch wel erg geil zijn. Iets bijzonders. Iets wat je niet altijd wil / kan / doet, maar soms naar verlangd. Het zijn de verboden vruchten die je toch stiekem eens wil proeven. Op zich is het denk ik meer de gedachte dan de daad die het extra geil maakt. Het idee dat de dame haar kontje beschikbaar stelt, is speciaal. Je lul er in zien glijden, vind ik op zich misschien nog wel geiler dan het gevoel aan mijn lul. Vaak is het toch best lastig om binnen te komen, mijn lul moet extra hard zijn en mag niet verslappen. Aangezien ik niet al te klein geschapen ben (noem me een bluffer, maar ik hoor het van diverse dames ook buiten de wereld van de betaalde sex) hebben de dames er vaak een beetje schrik voor om hem van achteren te nemen. Als er dan een meisje is dat het wel doet, is dat extra opwindend.
                                Dat de twee samen komen is gevolg van dat een medelid zich afvroeg waarom anaal (wat is daar aantrekkelijk aan en geil)
                                En doordat na een aantal antwoorden er een medelid zich afvroeg waarom ondanks dame aangeeft geen anaal te doen, er toch naar gevraagd blijft worden of dat er zelfs gewoon tijdens de dat geprobeerd wordt te anaal te vingeren. Omdat anaal vingeren toch niet echt gezien wordt als anale seks en het daarom dan wel zou kunnen.En het gewoon spontaan gedaan wordt.
                                Beide waren vragen om uitleg. Vandaar dat het door elkaar heen is gaan lopen.
                                Iedereen heeft ook recht op vragen en antwoorden.
                                Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sexyelise Bekijk bericht
                                  Beide waren vragen om uitleg. Vandaar dat het door elkaar heen is gaan lopen.
                                  Iedereen heeft ook recht op vragen en antwoorden.
                                  Dan constateren we beide het zelfde feit, namelijk dat er twee dingen door elkaar heen lopen.
                                  Twee dingen die gezien de berichten nauw met elkaar samenhangen.
                                  Respect over en weer is altijd van belang en niet alleen bij sex / in de relatie DVP en klant.

Ik zie niet in waarom anaal vingeren geen anale sex zou zijn. Alleen taaltechnisch is het toch al duidelijk: ANAAL vingeren?!
                                  Zodra de anus gepenetreerd wordt, is er zeker sprake van anale sex. Dat geldt zelfs bij het strelen of likken van de anus.
                                  Allemaal vormen van anale sex, waar volgens mij weinig ruimte voor discussie over mogelijk is.
                                  Je kunt discussie hebben over wat je wel of niet toelaatbaar vindt om zomaar te doen, maar niet of het anale sex is.
                                  Zoals ik al aangegeven heb, alles m.b.t. anale sex dient naar mijn mening vooraf besproken te worden met de dame.
                                  Er zijn dingen die behoren tot een GFE en die acht ik behoren bij een normale vrijpartij met een DVP.
                                  Maar ook dan zijn er onderdelen die besproken moeten worden vooraf, zoals (tong)zoenen en PZC.
                                  Wat aangeeft dat zaken al snel vooraf besproken moeten worden, ook in het belang van de klant om een leuke date te hebben met de DVP.
                                  Als je dingen doet die niet afgesproken zijn en niet gewaardeerd worden, kun je een vervelende date hebben.......

Wat ik jammer vind - maar waar ik me dan schuldig maak aan hetgeen ik jammer vind - is dat zaken zich gaan vermengen in dit topic (ik introduceer nu een derde onderwerp.......).
                                  Persoonlijk zag ik het topic als een "positief onderwerp": "anaal bij een vrouw waarom" en dat er dan aangegeven kan worden waarom iemand dat speciaal vindt / op zijn wensenlijstje heeft.
                                  Nu wordt het weer vermengd met een voor mijn gevoel "negatief onderwerp": mannen die geen respect hebben voor een dame en ongewenst de anus van de dame beroeren.
                                  Helaas zijn die mannen er, maar ik vraag me af of het zinvol is om hier met regelmaat topics mee te "vervuilen".
                                  Voor mij is Hookers een forum om informatie over dames te verkrijgen, maar ook om gezellig wat te lezen over de belevingen van anderen en over sexuele onderwerpen.
                                  Als een onderwerp telkens vermengd wordt met een hoop negativiteit en offtopic gaat, merk ik dat ik dat onderwerp ga negeren i.p.v. lezen.
                                  Spijtig genoeg zijn er diverse topics waar ik steeds minder lol aan heb om ze nog te lezen.
                                  Het zou prettiger zijn als de topics minder vervuild raakten, hoe moeilijk dat ook te realiseren valt, omdat zaken dicht bij elkaar liggen.

Let op: alles mijn persoonlijke mening met respect voor alles en iedereen.
                                  Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Mijn excuses alvast, het is niet mijn bedoeling om dingen door elkaar te laten lopen of om er een negatief topic van te maken.
                                    Ik stelde mijn vraag voornamelijk omdat het me intrigeerde waarom er zoveel mannen juist dat lekker vinden en of er andere dames zijn die dit ook zo ervaren.
                                    Ik ervaar het niet zo, maar dat wilt niet zeggen dat ik het niet interessant vind, zeker omdat het de laatste tijd zoveel voorkomt en vroeg het me af hoe dit juist kwam en wat daar zo opwindend aan was voor de man zelf.
                                    De antwoorden gaven mij dan ook stof tot nadenken en hoewel ik mijn eigen werkwijze niet ga aanpassen, kan ik wel begrijpen dat bepaalde onbesproken handelingen 'in the heat of the moment' wel aangenaam kunnen zijn, zoals een ander forumlid dan ook heeft beschreven of dat er verkeerde signalen gegeven worden, situaties die ik allebei al eens heb ervaren.

Het was ook niet zo zeer mijn bedoeling om het over het respect of het ontbreken daarvan te hebben, maar ik begrijp zeker waarom dergelijke conclusies worden getrokken en waarom de conversatie die richting is gegaan.
                                    Uiteindelijk ervaar ik zo'n handeling inderdaad niet als respectvol, maar uit de voorafgaande berichten werd het me duidelijk dat dit voor andere dames juist wel heel geil en opwindend kan zijn en net dat vind ik interessant, zeker in de prostitutie.

Maar als ik echt dacht dat dit met respect te maken had, dan zou ik dit in eerste instantie niet beter willen begrijpen, laat staan er raad over vragen, dus mijn excuses als het toch zo overkwam. Dat was zeker niet mijn intentie.

Persoonlijk ging het mij meer over het 'waarom' dan over het feit dat dit gebeurde zonder toestemming. Want eerlijk is eerlijk, desondanks dat ik een hekel heb aan deze handeling, had ik niet het gevoel dat deze mannen mij niet met respect behandelden. De meesten hadden dan ook geen idee dat ik dit niet op prijs stelde (ik ga er altijd van uit dat mensen die een afspraak maken mijn tekst wel gelezen hebben, al leert de ervaring mij natuurlijk dat dit niet altijd het geval is) en dan ook dachten dat ik dit wel aangenaam zou vinden, wat op zich niet zo gek is aangezien ik een lange tijd anaal heb aangeboden en mij ook anaal laat rimmen. De sprong naar anaal vingeren is dus helemaal niet zo groot en kan het hen dan ook niet kwalijk nemen of onder de noemer van 'gebrek aan respect' steken.

Ik merk gewoon dat er heel wat mannen dit geil en opwindend vinden, iets waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben, toch zeker niet bij een vrouw. Ik heb zelf in het verleden wel eens prostaatmassages gegeven desondanks dat ik daar zelf niets aan heb. Maar ik begreep wel dat het masseren van de prostaat heel lekker kan zijn voor een man en iets begrijpen maakt het voor makkelijker om mee om te gaan of uit te voeren. Een vrouw heeft geen prostaat en mijn eigen ervaringen met anaal vingeren waren verschrikkelijk, dus vandaar mijn fascinatie en onbegrip.

In ieder geval, ik ben er ongeveer uit ondertussen dus nogmaals bedankt voor de eerlijke en oprechte antwoorden, ben er echt mee geholpen. Vanaf nu mag het van mij helemaal terug 'on topic'.
                                    Pleasure is my business

Commentaar

Persoonlijk heb ik er niet veel met anale sex al begrijp ik wel dat in bepaalde situaties het wat extra's kan bieden aan de sexrelatie. In mijn ogen moeten de sexpartners dan al wel een bepaalde vertrouwensband hebben opgebouwd aangezien het anaal neuken van een vrouw in mijn ogen een totale onderwerping van de vrouw aan de man betreft. Exact dat is iets wat mij niet trekt. Vandaar dat sex met ongelijke machtsverhoudingen, zoals o.a. SM, mij niet interesseren.
                                      Desondanks kan anale sex wel degelijk lekker zijn al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat mijn ervaringen bij diverse sexpartners voornamelijk van eenlaige aard zijn geweest. Ik zoek het nu niet meer op maar indien een dame er om zou vragen, heb ik geen problemen om anale sex te hebben.

Commentaar

@ Lovemachine,

"Waarom anaal bij een vrouw"

De titel van dit topic nodigt uit ervaringen te delen met de TS en de volgers in dit draadje.
                                        Dan komen er ook opvattingen van posters bij die bij voorbeeld respect voor de vrouw ter sprake brengen.
                                        Sommigen vinden dat je niets zou mogen doen dat niet vooraf besproken en uitdrukkelijk is toegestaan door de vrouw.
                                        Daar is best iets voor te zeggen. Het maakt de wedstrijd wel erg saai en zakelijk.

Ik vind dat er best een verrassingseffect mag zitten tijdens de vrijpartij.
                                        Daarbij ga ik er van uit dat een nee van de dame ook gerespecteerd wordt.
                                        Sommige vrouwen willen niet dat hun anus aangeraakt wordt. Dan houdt het gewoon op.

Anale penetratie is een variant die veel bevrediging kan geven.
                                        Er zijn vrouwen die er erg gevoelig voor zijn.

Bij Sexyelise lukt de penetratie niet of is het erg pijnlijk.
                                        De anus van Coco Berry is zelfs tot bloedens toe beschadigd.
                                        Zo moet het dus niet. Haar partner gaat te ver en respecteert haar niet.

Vrouwen waar het wel bij lukt vinden het soms erg opwindend.
                                        Voorop staat dat de man rustig te werk gaat en bij signalen dat de vrouw het niet prettig vindt onmiddellijk stopt.
                                        Wanneer de vrouw weet dat haar partner zo te werk gaat is er vertrouwen. Dat is van belang voor het slagen van het contact.

Vrouwen waarbij ik anaal contact heb kunnen dat met een andere partner soms niet.
                                        Kan zijn dat die te ruw te keer gaan of dat het vertrouwen ontbreekt.

Mijn antwoord op de vraag van de TS is: Omdat het voor man en vrouw een erg geile ervaring kan zijn.

Commentaar

@ Coco Berry,

Aanraken op plaatsen waar je dat niet wilt moet een man gewoon niet doen, of dat nu een privé of een "zakelijk" contact betreft.

Wanneer een klant wensen heeft die buiten het standaard repertoire vallen en die wensen zijn voor hem essentieel dan moet hij dat vooraf vragen.
                                          Dat lijkt me meer dan logisch. Het kan ook zijn dat de klant ook zonder dat die mogelijkheden er zijn met de DVP in gesprek wil raken.
                                          Dan accepteer je als man dat de extra wensen niet vervuld worden.

Als man ga je met respect voor vrouwen met ze om.

Commentaar

Ik ben ook sinds enige tijd een kontjebonker. Heerlijk op zijn tijd. Kan wat mij betreft alleen na afspraak. Enige voorbereiding van ontvangende kant lijkt me ook gewenst. Het is gewoon retestrak en in zekere zin totale overgave en vertrouwen.