Bang om tijdens het wandelen een bekende tegen te komen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Bang om tijdens het wandelen een bekende tegen te komen.

Vanavond tijdens 't wandelen 'n gevalletje bekende tegenkomen. Ik passeerde 'n collega. Tijdens m'n tweede rondje ben ik 'n praatje aangegaan met hem. Luchtig onderwerp. Al gauw ging 't over werk (leuk als je week vakantie hebt). Toen 't praatje bijna doodviel heb ik mij verontschuldigd en ben bij 'n DVP naar binnen gegaan. Jawel, voor de ogen van m'n collega naar binnen gegaan. En na afloop stond m'n collega er nog. Zelfde luchtige praatje. Hij merkte zelf op niets te zeggen op 't werk. Ik had 't geeneens gevraagd (en was dat ook niet van plan). Hij weet dat ik 't andersom ook niet doet, omdat niemand iets te maken heeft wat hij/ik/überhaupt iemand in z'n privéleven uit vreet.

M'n andere collega's getuigen van kortzichtigheid. Hun denken dat ik sinds 't overlijden van m'n vrouw in 2013 geen seks meer heb gehad. Na m'n opmerking dat hun niet weten wat ik privé allemaal doe zijn ze uitgepraat.

Nogmaals: ik snap die hele taboe niet rondom bezoeken van DVP. Je begaat geen moord. Men maakt gewoon gebruik van 't aanbod wat er is. Ik zal niet oordelen als iemand naar de heren gaat. Moet ieder voor zichzelf weten. Zo denk ik overigens niet sinds ikzelf ben gaan wandelen, maar altijd al gedaan..

Njoyer

Commentaar

Een wandelaar wordt door de maatschappij gezien als een man die geen vrouw kan krijgen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cervaes Bekijk bericht
        Een wandelaar wordt door de maatschappij gezien als een man die geen vrouw kan krijgen.
        Volgens een vriendin van mij die bijklust is 80% van haar klanten getrouwd........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cervaes Bekijk bericht
          @cervaes, voor 80% fout gedacht. Dat kan jij wel denken, maar kan je dit onderbouwen. De wandelaars zijn getrouwd, of hebben een relatie.
          Hoe de maatschappij erover denkt zal ons een worst wezen. Misschien worden we wel gezien als vieze mannetjes. Nou en...
          Er heerst een veel te groot taboe op.

Het percentage dat als man zijnde, geen vrouw kan krijgen, is enorm laag. (Ik ga dit niet onderbouwen) Op elk potje past een deksel.

Tip) Misschien over dit onderdeel is een topic gaan starten. Je zal versteld staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door instalmen Bekijk bericht
            @cervaes, voor 80% fout gedacht. Dat kan jij wel denken, maar kan je dit onderbouwen.
            Voor 100 procent fout gelezen, Instalmen.
            De "maatschappij" denkt dat alleen de lelijkerds naar de dames gaan.
            Terwijl de werkelijkheid anders is.
            Ik sluit me aan bij Cervaes met de opmerking dat de maatschappij hypocriet is.

Een man die vele vrouwen neukt, is stoer.
            Maar als je er voor betaalt, ben je een viezerik.
            Een vrouw die het met meerdere mannen doet, is een hoer.

Volgens mij zijn dat de stereotype gedachten die in de maatschappij leven, althans geuit worden.
            Want de individuele gedachten blijken bij velen anders te zijn..........
            Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lovemachine Bekijk bericht

Een man die vele vrouwen neukt, is stoer.
              Maar als je er voor betaalt, ben je een viezerik.
              Een vrouw die het met meerdere mannen doet, is een hoer.
              Sorry, moest bij deze alinea aan dit liedje denken ; toch wel de nagel op de kop als je het mij vraagt:

Ludacris - Hey Ho (ft. Lil Kim & Lil Fate)

https://www.youtube.com/watch?v=26hj6KKwKGQ
              Pleasure is my business

Commentaar

@Johny en instalmen: Ik gaf antwoord op de vraag waarom de maatschappij nou zo negatief doet over prostitueebezoek.

Het percentage dat als man zijnde, geen vrouw kan krijgen, is enorm laag. (Ik ga dit niet onderbouwen) Op elk potje past een deksel.
                Niet waar. Veel mannen kunnen geen vrouw krijgen, al staan ze op hun kop of rennen ze vijf rondjes om de Aarde.
                Laatst gewijzigd door cervaes; 29-12-16, 21:44.

Commentaar

Ik vertelde onlangs dat ik tijdens 't wandelen 'n collega was tegengekomen. Vandaag was m'n eerste werkdag na vakantie en (zoals verwacht) werd ik aangesproken door de collega. Subtiel en discreet. Was eigenlijk nog 'n best gezellig gesprek. Ervaringen over de DVP, etc. In de loop van ons gesprek kreeg 't geheel 'n andere wending. Ineens vroeg m'n collega of ik 'n keer zin had om met hem mee te wandelen, gevolgd door de opmerking dat als ik niet wilde 't ook in orde was. Ach, ik zie er geen kwaad in. Collega is 'n stil type en heeft weinig kwaad in de zin. Enigszins lijkt mij wandelen met hem nog best "gezellig".

M'n collega zocht wel continu toenadering uit nieuwsgierigheid. Praten met hem erover vindt ik niet erg, maar heb hem wel 't wijze advies gegeven om onze andere collega's goed in de gaten te houden. Hun zien alles en hebben grote oren.

Njoyer

Commentaar

Ik kwam vorige maand die bekende van vroeger weer tegen. Ik kwam zaterdag 's nachts naar buiten gelopen na gedane pret, ik draaide naar links waar hij stond tegenover het naast gelegen huis. Ik kon hem niet missen. Ik keek hem in de ogen en zag hem even schrikken. Ik liep door want had na de pret geen reden meer om te blijven hangen.

Ik ben al in geen tijden meer uit geweest om te dansen en later die maand kwam ik hem met uitgaan tegen. Ik stond aan de dansvloer en hij kwam van achter naast me staan. Lange tijd niet gezien zei hij. Lange tijd niet gezien zei ik en we spraken over waar we waren met ons leven. Wat kunnen wij mannen soms toch heerlijk ongecompliceerd zijn.

Commentaar

als militair komen de collega's elkaar regelmatig (in uniform) tegen bij het wandelen. Zelfs de hoogste heren en de kans is eigenlijk best groot omdat vaak de hele club op hetzelfde moment terugkomt van een oefening. Van een compagnie met 150 man kom je dan al snel iemand tegen gezien het geringe aantal plekken waar je in de buurt kan lopen. Vrijdag middag loopt standaard de hele kazerne leeg en is de kans het grootst. Grappig is eigenlijk dat we daar allemaal heel normaal over doen en praten over DVP's tijdens het werk ook gewoon kan. het word niet als iets sociaal onwenselijks gezien. Zou de rest van de maatschappij een voorbeeld aan mogen nemen met hun vooroordelen over DVP's.

Ik voel tegenwoordig überhaupt weinig spanning bij het in en uitgaan. Ik ben inmiddels wel gewend dat oude dametjes en buurtbewoners je aankijken. Ik schaam mij niet. Verder een andere bekende niet tegengekomen maar ga ook nooit dicht bij huis wandelen. Wel leuk om soms te zien hoe andere wandelaars schrikken als je bijv. net naar buiten komt en zij ongezien probeerden snel naar binnen te wippen. bijv. bij DS in Den Haag waar ze die heg hebben en ze haast letterlijk tegen je aan knallen.

Commentaar

Voor mij is het eigenlijk heel eenvoudig. Ik wil niet worden herkend en dus geen bekenden tegenkomen. Oplossingen zijn erg eenvoudig:
                        1. Haal de dame op en neem haar mee naar een hotel of je huis.
                        2. Zorg dat je heel vroeg in de ochtend een afspraak maakt.

Tot op heden slechts enkele keren (vage) bekenden gezien.

Commentaar

Ik ben weleens met een maat van mij na het stappen een sexclub binnengegaan bij ons in de buurt.Stappen we de tent binnen zat de halve sportschool daar binnen hahaha.Niemand wist het van elkaar dat was echt gezellig.Het allermooiste was dat de oudere broer van een andere maat van ons de trap af kwam die voelde zich wel betrapt hahaha.Nooit verder verteld zelf maar dat gold niet voor iedereen daar helaas.vieze kutsnitch maar ja.Tegenwoordig intereseert het me niet meer of iemand het weet en als ze er problemen mee hebben betekent het dat ze dus erg bekrompen zijn en zich beter voelen dan een ander.Nou doei dan!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Inquisiteur Bekijk bericht

Ik meldde eerder dat ik een keer 's nachts een vriendin van een vriend door het straatje zag rijden. Enkele weken geleden zag ik haar weer. Ik denk dat ze in de buurt woont en ben benieuwd of ik ooit van die vriend een vraag ga krijgen.
                            Het wordt nog iets beter. De dame in kwestie werkt sinds een half jaar in een cafe waar ik ongeveer eens per maand kom. Ik heb geen rare blikken van haar gehad.

Commentaar

Meest heftige dat ik op dit gebied heb meegemaakt is een vader die in een club zijn dochter tegenkomt.
                              Dat gaf aardig wat consternatie.

Commentaar

Vader komt dochter in een club tegen!
                                Je kunt het ook omdraaien...dochter ziet dat vader naar de meisjes van plezier gaat!
                                Ik ben benieuwd hoe vader dat aan zijn eega gaat uitleggen.
                                De conclusie zou kunnen zijn: vader en dochter kijken en elkaar diep in de ogen en spreken af dat dit het diepst bewaarde geheim tussen beiden wordt
                                Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Echt bij het wandelen was het niet, maar een tijdje geleden heb ik wat vanaf een tweedehands site gekocht.
                                  De verkoper was niet thuis, maar zijn vrouw zou er wel zijn, prima.
                                  De deur ging open en verdomd, wij kenden elkaar
                                  Ze schrok behoorlijk, ik ook trouwens.

Mevrouw had een aantal jaren geleden in een privéhuis gewerkt, ver buiten haar huidige woonregio. Ze was toen een van mijn favoriete dames.
                                  Ik ben er nog even op de koffie gebleven, even bijpraten. We hebben maar afgesproken het verder stil te houden.
                                  Wel gezellig, maar ook even goed geschrokken
                                  choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Commentaar

Omdat ik bang ben om bekenden tegen te komen, ga ik nooit naar Alkmaar, Haarlem of Amsterdam. De kans is toch groot dat ik daar bekenden tegenkom. In Alkmaar liep ik ooit naar de parkeergarage en op de Achterdam kwam ik mijn buurman tegen. Gelukkig wandelde ik toen niet. Haarlem en Amsterdam zijn de steden waarin ik mijn sociaal leven, dus dat gaat het hem ook niet worden. Op de Begijnenhof in Haarlem wonen zelfs naast één raam goede vrienden van me.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd82 Bekijk bericht
                                    Vorig jaar schrok ik mij het hoedje toen ik in de Geleenstraat in Den Haag een bekende achter het raam zag staan. Ik wist niet beter dan dat zij in het buitenland woonde, getrouwd was en voor een bank werkte. In april hebben we weer contact met elkaar gekregen en onze bekentenissen gedaan. De dame plaagt me er vaak mee.
                                    Den Haag is voor mij een 'ideale' stad om de dames van plezier te bezoeken. De kans om daar bekenden tegen te komen is vrij klein en vanuit mijn woonplaats is het behoorlijk goed te bereiken. De precieze locatie van de ramen helpt ook mee.

En toen gebeurde het vorig jaar toch! Normaal gesproken ga ik alleen naar de Doublet, maar vorig jaar na mijn vakantie wilde ik even uitgebreid door de snoepjeswinkel lopen. Dus ik ging ook even een kijkje nemen in de Geleenstraat. Lopend vanuit de Hunsestraat kwam ik aan. Terwijl ik bleef staan op de hoek tussen de Hunsestraat en de Geleenstraat, ging ik even scannen. Kijken of er wat leuks tussen stond. Terwijl ik slechte ogen heb, viel mijn aandacht meteen op één dame die redelijk ver van mij vandaag stond. Ze keek op dat moment voor haar naar linksonder en vervolgens op straathoogte dezelfde kant uit. Een nerveuze blik was goed waar te nemen. Meteen bekroop mij het gevoel dat ik de dame kende. Héél even - nog geen seconde - bleef ik haar aanstaren, maar in mum van tijd keken we elkaar recht in de ogen aan. En ja hoor, het was de dame waarvan ik vermoedde dat zij het was. Ik schrok me dood!
                                    Met de hand voor mij mond liep ik de straat uit, meteen terug de Hunsestraat uit. Ik was astonished en zei tegen mezelf "dat is [...]!". Er gingen allerlei vragen door mijn hoofd. Ergens had ik wel een beetje de angst dat zij mij ook had herkend, maar daar ging het eigenlijk niet om.

Even daarna besloot ik voor mezelf dat ik me vergist had. Het kon gewoon niet waar zijn en ik liep maar naar de Doublet om daar een leuke beurt van een Russische te krijgen. Sinds vorig jaar wandel ik vaak met een vriend van me, maar die was er dit keer niet bij. Pas geleden las ik mijn WhatsApp-berichten van toen terug. Ik heb uitgebreid verslag gedaan van mijn beurt die ik kreeg, maar over de bekende dame heb ik toen geen woord gerept. De herinnering heb ik weggedrukt. Ook toen later op haar Facebook-pagina foto's met haar achter het raam kwamen te staan, wilde ik het ook niet geloven. De dame sprak mij nog een keer aan om te zeggen dat die foto's nep was en ik geloofde het. Zeker toen ze mij een paar weken later vertelde vanwege het lastigvallen met nepfoto's haar Facebook te sluiten.
                                    Inmiddels weet ik beter. Nadat ik begin dit jaar weer op Facebook zag en toevoegde, hebben we in april onze bekentenissen gedaan. En nu denk ik wel eens bij mijzelf 'shit, was ik toen maar naar binnengestapt'.

Commentaar

Lang heel lang geleden, in een tijd dat ik er niet van kon dromen ooit zelf aan de wandel te gaan liep ik met mijn toenmalige vrouw na een avondje stappen in Amsterdam over de wallen.

Toen we langs een verlicht raam liepen dacht ik even " What the F. Dat lijkt .... wel."
                                      Het was inderdaad een meisje dat ik vanuit mijn middelbare schooltijd kende.
                                      Zij herkende me ook en ze draaide haar hoofd meteen om.
                                      Mijn ex wist niet dat ik haar kende en ik heb het ook zo gelaten.
                                      Vond het heel vreemd om haar achter de ramen te zien.
                                      Ze kwam uit een bemiddelde familie en ik kon me niet voorstellen dat ze het om het geld moest doen.
                                      Was ook geen dom meisje dus ik kon me maar twee mogelijkheden voorstellen.
                                      Of ze was smoorverliefd geworden op een loverboy of ze was er achter gekomen dat ze nymfo was.
                                      Tijdens de schooljaren lustte ze er namelijk wel pap van.

Ik wandel pas vanaf mei 2011 voornamelijk in Den Haag en ben zowel collega's als bekenden tegen gekomen.
                                      Ben reeds ruim voor mijn wandelcarriere vrijgezel en inmiddels maakt het me geen ruk meer uit wie me in de straat
                                      tegenkomt.
                                      Kom vrijgezelle bekenden tegen en maak ook wel eens een praatje met ze en degenen die getrouwd zijn hoeven zich ook niet ongerust te maken.
                                      "Its their Life and they live it the what they want."
                                      Ik kan niet achter hun voordeur kijken hoe hun sex leven is.

In 2011 toen ik pas begonnen was met de ramen in de Geleen te bezoeken stond er een dame achter de ramen die een heel bekend gezicht had.
                                      Hoewel ze vaak naar me lonkte ben ik nooit binnen geweest bij haar omdat ik toen al een paar vaste meisjes had ontdekt.
                                      En toen op een dag stond ik bij de kassa in de supermarkt in mijn woonplaats,
                                      Voor mij in de rij zag ik haar ineens staan met een vriendin.
                                      Ze hadden het over hun tentamens en hun studie.
                                      Zij had mij niet gezien of deed in elk geval alsof ze me niet gezien had.
                                      Ik liet niets merken en hield me koest.

De gouden tijden voor de meisjes waren inmiddels voorbij.
                                      Mijn vaste meisjes hielden het door te weinig inkomsten voor gezien in Nederland en vertrokken.
                                      Eerder genoemde dame was ook niet meer te zien in de Haagse straten maar ik kwam haar toch weer tegen.
                                      Nu in de functie van parkeer wachter.
                                      Niet bepaald het meest geliefde beroep en ze was zichtbaar nerveus toen ze me herkende.
                                      Heb nergens op gezinspeeld en ook geen grapjes tegen haar gemaakt want ze was met een collega.
                                      Heb haar daarna niet meer gezien en hoop dat ze haar studie heeft kunnen afronden en een normale baan heeft.
                                      I'm too old a cat to be fucked by a kitten
                                      but not too old to fuck the kitten.

Commentaar

Ik ben geen bekende tegen gekomen maar wel echt iets beschamend meegemaakt. Ik was 20 of 21, mijn 3e of 4e keer bij dvp, in Deventer bij de bokkingshang vergeten te betalen voor auto parkeerplaats met de auto van mijn ouders..... je raadt het al, mijn vader aan tafel de post open gemaakt en vroeg wie er in die straat geweest was..... Ik vertelde dat dit de enige vrije plek was omdat ik naar Chinees restaurant op zoek was..... of ie mij geloofde weet ik niet maar ik schaamde mij dood! Nu alleen nog verder weg op pad voor de zekerheid en altijd let ik op de betaalde parkeerplaats.

Commentaar

• Ben vorige week mijn overbuur tegengekomen in de BV in Schelle. Hij is getrouwd......
                                          Doen of er niks aan de hand is of als we alleen zijn een gesprekje over beginnen ? Ben alleszins niet van plan om iets te insinueren als zijn vrouw er bij staat.
                                          Hoe zouden jullie reageren ?

Commentaar

• Ik ben daar heel open in, maar ik respecteer de discretie die anderen mogelijk verwachten.

Nooit zou ik dit ter sprake brengen wanneer er anderen bijstaan (bijvoorbeeld de echtgenote), zelfs al is het een kwal van een overbuur, ik vind dat gewoon vals.

Gewoon doen zoals anders, zou dan ook mijn houding zijn. Mogelijk een gesprekje daarover als je alleen met hem bent, al zou ik niet weten welk doel dat gesprekje zou kunnen hebben...