Bang om tijdens het wandelen een bekende tegen te komen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bang om tijdens het wandelen een bekende tegen te komen.

Hallo.

Als ik aan de wandel ga ben ik altijd bang om een bekende tegen te komen.
    Voorbeeld 1:
    Ik kom uit een privehuis en toevallig komt net mijn buurman (familielid, collega enz) langs lopen.
    Ik zou niet weten hoe ik moet reageren (ik denk dat ik helemaal dicht sla).
    Voorbeeld 2:
    Ik kom in een privehuis en wordt voorgesteld aan 4 dames.
    De vierde dame is een bekende (buurvrouw, familielid enz).
    Ook in deze situatie zou ik niet weten hoe ik moet reageren.
    Of deze dame kiezen en een leuk (half)uurtje beleven.
    Of een andere dame kiezen en een teken geven van mondje dicht. :-X

Voorbeeld 1 hoop ik nooit mee te maken.
    Voorbeeld 2 is wel spannend maar kan ook vervelend uit pakken.

Hebben jullie ook deze angst?.
    Is het al eens voorgekomen en hoe was de reactie?.
    Aan de dames op deze site: zijn jullie al eens een bekende tegen gekomen en hoe was de reactie aan beide kanten?.

Gegroet Hans.

Hallo Hans,

Mijn reactie op je voorbeelden.
    Voorbeeld 1
    Als je de club uitkomt. : "Ehh... hoi. :-["
    In de club: "Hé ook jij hier, en hoe gaat met je vrouw en kinderen. "
    Voorbeeld 2
    De buurvrouw of kennis: Zou haar zeker de eerste keer niet kiezen. Maar het is voor haar net zo vervelend als voor jou.
    Een familielid: Zou haar helemaal niet kiezen. Het is vervelend om je zus, nicht, tante, enz. daar tegen te komen. Het is pas echt vervelend als het je eigen vrouw of erger nog je dochter is.

Gelukkig is mij het bovenstaande nog nooit overkomen.
    En ik hoop ook niet dat het ooit gebeurd.

Commentaar

Sinds mijn gewandel heb ik geen relatie dus heb ik sowieso geen verantwoording naar het thuisfront.

Uit de club: Clubs zien er discreet uit. Dus als diegene het al weet komt hij er zelf ook. Maar het boeit mij niet. In de Hunsepassage een keer bij het ronden van een hoek tegen een collega aangelopen. Allebei gewoon hoi gezegd met een lachje maar later nooit erover gehad. Was geen direkte collega dus ik weet niet wat zijn thuissituatie is en hij weet dat niet van mij

Bekende in club: Lijkt mij SUPERGEIL ;D
      Een oude chatdate ging later op de Geleen 84 werken maar wilde mij niet als klant. Wel altijd effe naar binnen geweest om bij te kletsen maar ze wilde prive en zakelijk niet mengen. Familie lijkt mij niet leuk maar ik zou de confrontatie juist wel opzoeken. Vrijwillig heb ik geen problemen maar als er sprake is van dwang (loverboys) dan breekt toch echt de pleuris los >

Commentaar

Ik ben zelf weleens met een goed collega samen naar een club geweest.
        Geen enkel probleem.
        Maar je zult je zus of buurvrouw maar als 1 van de dames voorgesteld krijgen.

Commentaar

Ik heb dit ook nog niet meegemaakt.
          Op het moment dat je een collega/buurman/... tegenkomt IN een club of bij de ramen lijkt het me niet zo erg. Beide mensen blijken dan hetzelfde vertier te zoeken.
          Kom jij natuurlijk net uit de club en gaat hij/zij gewoon naar de slager, twee deuren verder, dan kan het genant worden. Prettepret spreekt van 'geen relatie dus geen verantwoording' maar ik denk dat er ook nog zoiets is als 'een stempel opgedrukt krijgen' - hXXrenloper.
          Ook al ben je vrijgezel er heerst nogal een taboe.

Een kennis in de club lijkt mij ook supergeil, in mijn fantasie dan. In de werkelijkheid is het misschien heel anders. Als het enigszins een leuke buurvrouw/kennis/... is zou ik zeker met haar apart gaan. Ten eerste om te praten maar als ze er geen probleem van maakt zou ik ook een heerlijke wip maken.
          En in de buurt of in de kennissenkring mondje dicht, hehe.

Commentaar

Ok, de club is nu wel behandeld...
            Maar wat als je in een ramenbuurt zit?? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik aan het rondkijken was en opeens een mede-studente met haar vriend tegenkwam die toeristisch aan het rondkijken waren. Gelukkig reed ik richting station, en heb dus het verhaal gemaakt dat het de korste route daarnaar toe was...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stengelbengel
              Ik weet toevallig dat een bovenbuurvrouw van mij in een club werkt.
              Zij weet niet dat ik dat weet ;D
              Ik had het toevallig van iemand gehoord die hier ook in de flat woont.
              Ben naderhand een paar keer op versschillende dagen langs die club gereden en er stond idd haar auto.
              Ze ziet er best wel goed uit moet ik zeggen, lang zwart krullend haar, mooi figuur, cup C, lang en altijd vriendelijk echt een mooie meid om te zien.
              Je zou niet van haar zeggen dat ze in een club werkt.
              Met haar zou ik best wel eens.....................
              Maar hoe zou de reactie zijn als ik ernaartoe zou gaan en voor haar zou kiezen ?
              Hoe moet dat als ik haar dan later hier op de gallerij tegenkom, wat best wel vaak gebeurt.
              Gaaf zeg. Ik zou die buurvrouw ook eens met heel andere ogen bekijken als ik dat wist. Ik kan me goed voorstellen dat je er eigenlijk heel graag langs wilt.
              Als je vrijgezel bent lijkt het me dat je er ook geen problemen mee krijgt.
              Maar misschien moet je er toch goed over nadenken. Hoewel ik zelf ook niet te houden zou zijn wanneer een leuke buurvrouw 'tegen betaling te neuken is' kan het zijn dat de gedachte misschien vele malen geiler is dan de praktijk.

Je kunt stellen dat er geen reden is om aan te nemen dat zij BETER in bed is dan de andere dames waar je wel eens komt. Slechts het feit dat het een buurvrouw is geilt je op. Als dit tijdens de sex zo blijft heb je een wereldwip (en elke keer dat je haar daarna in de flat tegenkomt springt je lul waarschijnlijk weer omhoog).

Maar misschien ben je gespannen wanneer het puntje bij paaltje komt en is de wip niet zo geil als je dacht. Dan schiet je er weinig mee op om jezelf als "wandelaar" bekend te maken bij haar.

Een moeilijke afweging zou het voor mij zijn. Maar ik zit niet in jouw situatie.

Commentaar

Toen ik bij het Muntelbolwerk binnenliep, zag ik dat de deur werd opengedaan door een kennis van me, ze was daar gastvrouw. Was een vreemde, doch coole gewaarwording

We hebben ff bijgekletst (ja, ze is cool, zei ik toch ) en toen ben ik met een van de dames naar boven gegaan. Ze is pas na een jaar ermee opgehouden (toen raakte ze zwanger van haar vriend).

Commentaar

Ik ben ooit tijdens het wandelen een collega tegen gekomen. Ik had niets te verantwoorden: was toen vrijgezel. Deze collega (die ik niet goed ken overigens) had blijkbaar wel wat te verbergen want hij liep daarna rond als een kip zonder kop. In groningen heb ik ooit een dame achter het raam gezien die ik meende te kennen. Toen ik goed wilde kijken ging in een flits het gordijn dicht. Dat bevestigd mn gevoel dat het inderdaad de dame was die ik dacht dat het was. Geen goede bekende ofzo. Fantaseer wel eens dat ik een oud klasgenoot of collega achter het raam tegen kom die daar wat bijverdient. Voor 99% zeker zou ik dan naar binnen stappen, tenzij de dame vreselijk geschokt is... ;D

Commentaar

Ik ben ooit eens in een peepshow in Antwerpen met een oudleerling van de school geconfronteerd. Het meisje was me in de school al opgevallen als zeer sexy met lange blonde haren, steeds kort gerokt en een mooi figuur. Ik gaf er wel geen rechtstreeks les aan maar kende haar van de toezichten.
                    Toen het gordijntje van de peepshow openging herkende ik haar onmiddellijk. Ik kroop snel achteruit in de schaduw van het hokje.
                    Nadien ben ik nog terug geweest want het trok me wel aan. Ik weet niet zeker of ze me herkende maar ze bleef wel lang en uitdagend voor mijn raampje staan. Op een bepaald moment kwam zij zeer dicht en keek via het raam naar mijn broek. Zij vroeg of ik mijn penis tevoorschijn wilde halen. Toen zette zij één been hoog op de richel, keek mij recht in de ogen en vingerde zichzelf klaar.
                    Ik wachtte een ronde tot het terug haar beurt was. Er waren geen andere klanten en weer kreeg ik een prachtige show vlakbij mijn raampje. Zij nodigde mij uit in de privécabine maar dat heb ik niet gedurfd. Ik weet nog altijd niet of ze me herkend heeft. Sindsdien heb ik haar niet meer gezien in de peepshow.

Nu pas, dus enkele jaren na de ontmoeting in de Peepshow, heb ik hetzelfde meisje teruggezien in het Schipperskwartier, achter de vitrine van een bordeel. Ik ben niet binnengegaan, maar in mijn fantasie doe ik het heimelijk wel.
                    A Thing of Beauty is a Joy for Ever (John Keats)

Commentaar

In de Red Light dsitrict van Brussel, ben ik es op een leraar van me gevallen, nu hebben we het niet precies over de dames gehad, maar hij heeft me wel pintjes betaald tot ik erbij neerviel! Maar ik heb er geen black-out aan overgehouden

Commentaar

Ik woonde in Gouda en was lid van de Operette vereniging, ik ging met mede weten van mijn vrouw regelmatig naar de Sexotheek. Kwam ik daar niet de regiseur tegen van de O. vereniging. Hij wist niet waar hij moest kijken maar ik groette hem gewoon, jij ook hier. Had ik dat moeten doen? Ik was een keer bij een vrouwtje geweest ook in Gouda, zie ik haar bij mij in de straat we hebben elkaar gewoon enthousiast begroet. Ik was in het begin ook bang dat ik bekenden zou ontmoeten, maar ze zijn net zo bang als jij.
                        Dus waarom zou je bang zijn, als ik lang weg blijf en mijn vrouw vraagt waar ik was, zeg ik vaak bij de hoeren, ze gelooft het niet maar toch spreek ik wel eens de waarheid. Hoe groffer je gedraagd in je antwoorden, des te ... Kom je een bekende tegen en die erover gaat lullen, nou dan zag hem toch ook!

Groetjes Klootviool ;D

Commentaar

Dit is me nu een keer overkomen zo'n 4 jaar geleden op de Poeldijksestraat in Den Haag. Ik was op zoek naar mijn favoriete dame: ze zat toen meestal naast de eerste ingang van de passage daar v.a. de hoefkade (helaas is ze al een jaartje verdwenen) . In een van de laatste kamers voor de passage kwam net een collega van mij uit de kamer van een nogal forse donkere vrouw. Ik keek hem grijnzend aan en hij wist niet hoe snel ie weg moest zijn. De volgende dagen heeft hij mij op mijn werk zoveel mogelijk gemeden. Dit was voor hem heel moeilijk, want we hadden een kamer slechts enkele meters van elkaar. Verder was hij getrouwd en een stuk of 4 kids, terwijl ik toen zonder vaste relatie zat en dus niemand iets te verantwoorden had.

Daarna ben ik hem nog 2x tegengekomen in de warme straten van den haag. Hij heeft me daar nooit gedag gezegd, maar was waarschijnlijk oppgelucht dat ik op werk nooit iets heb laten merken van zijn heimelijke bezoekjes.

Kort geleden ben ik van baan veranderd. Nu kan ik dus weer nieuwe collega's tegenkomen in de warme buurten.....

Commentaar

Het is mij een aantal jaren geleden overkomen...
                            Ik had op een avond in (toen nog op de Woonboulevard) Heerlen een heel leuk jong blond meisje opgepikt, en bij mij thuis een gezellige avond beleefd. De dag erna ging ik met mijn vader naar de Gamma op de Woonboulevard in Heerlen, maar onderweg moest eerst getankt worden. Op het moment van afrekenen loopt ook mijn vader mee de shop in om een zak zuurtjes te kopen. En net op dat moment als ik sta af te rekenen komt zij, juist de meid van de avond te voren, ook de shop binnen. Gekleed in haar tippel-outfit. Op gepaste toon groette ze mij "Hee E...! hoe is het?" Met erachter een lieve opmerking over de voorgaande avond. Het is een geluk dat mijn vader slechthorend is, en zijn hoorapparaten niet in had, want op de vraag "wie was dat? Met zoiets ga jij toch niet om" antwoordde ik met opluchting dat ze me naar de weg gevraagd had.

Commentaar

Ik wil bij deze alle wandelaars nogmaals aanspreken op hun normen en waarden. De omerta is de hoeksteen van ons bestaan als wandelaar.

Als je een bekende tegenkomt, dan moet je 'm altijd een beetje intimideren door 'm strak in z'n ogen aan te kijken. Door elkaar aan te kijken met die typische blik van verstandhouding weet je vervolgens dat de ander zich ook aan de omerta zal houden.

Ik ben alleen m'n twijfels over minister Zalm. Deze speelt de laatste tijd rare spelletjes en gisteren kwam hij ook nog eens de Amsterdamse wallen inspecteren.

Jan Peter B

Commentaar

Beste JPB,

Kan me je twijfels aangaande ons aller Gerdje Zalm goed voorstellen....

Is mogelijk het gevolg van het feit dat meer dan 90%
                                der zalmproductie kweek betreft...

Wat dat al niet aan genetische achteruitgang inhoud!

Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet bij machte ben om het "gemiddelde Hookers-lid " de strekking van de "OMERTA" uit te leggen.

Dus doe eens een poging zodat wij ruim voor 22 januari 2003 ons een in dier voege welgewogen oordeel daar over kunnen vormen.

Tot zwijns, Harry

Commentaar

Heeren,

Ondanks mijn vele jaren wandelervaring is het mij tot op heden gelukkig(klop,klop), nog nooit overkomen dat ik een bekende tegenkwam.

Ben wel bijna vorig weekend betrapt in Arnhem. Ik zag nog net op tijd enkele collegae een stukje verder op wandelen.. Gelukkig zagen ze mij net en ik keek wat zij daar zoal deden..

Ze bleken dus in de rosse buurt te wonen. Hun hadden dus een goede reden om er rond te lopen. Maar zelf zou ik niet weten hoe ik het zou moeten uitleggen.
                                  Ook omdat men weet dat ik best een eindje moet afleggen..

In het verleden ben ik wel eens met een maten op pad geweest. Je weet het wel, eens ff rondkijken en dan ieder voor zich naar binnengaan.

Gelukkig zijn dit soort bezoekjes onder ons gebleven.

Sagat
                                  Thai rak Thai!

Commentaar

Als mijn buurvrouw daar zou zitten, ik zou haar nemen , lijkt mij wel een geil vooruitzicht, hangt er van af hoe ze eruit ziet natuurlijk.

Commentaar

Ik denk dat de meesten ook wel bang zijn om bekenden tegen te komen. Het was en blijft toch nog een taboe. Ik zag laatst een bekende, weet alleen niet of hij mij gezien had. Ik denk dat hij ook aan het wandelen was, het blijft altijd wel een kans dat je ze tegen komt. Of je gaat helemaal niet meer wandelen...voor sommigen is dat niet te doen, of je gaat meer naar privehuizen etc, waar de kans op bekenden veel kleiner is. Raam-wandel is vaak toch iets riskanter.

Eigenlijk ben ik eerder benieuwd of iemand bij een bekende binnen heeft gewandeld, dat lijkt mij een interessanter onderwerp. Zeg maar, toevallig je buurvrouw of je oude klasgenote ofzo, jammer dat ik zo'n ervaring niet heb meegemaakt, lijkt mij best kicken iemand te kunnen neuken die je misschien vroeger nooit had durfen dromen
                                      Maar ja, het blijft dus voor mij bij het dromen alleen.....

Iemand anders wel zo'n ervaring?

Gr
                                      Chineesje

Commentaar

Aangezien Oom Piet momenteel tussen wat oudere mensen vertoeft moet hij even niets van het idee van de buurvrouw hebben. Piet is al zeer regelmatig door bekenden gezien, zo kwam hij eens een bekend verliefd stelletje tegen wat ook over de Wallen liep. Prompt stond vervolgens de volgende dag zijn v-mail vol met berichten van een dame die het leuk vond om hierover luidruchtig en dronken op een feestje over te babbelen terwijl zij Piet belde. Echter zij was wel de enige van dat gezelschap die er wat over zei. Aangezien er 70% mannen en de rest vrouwen aanwezig waren heeft Piet sindsdien het sterke vermoeden dat er zich collega-wandelaars in zijn (grote) vriendenkring bevinden. Deze dame heeft later nog wel een beurt gehad natuurlijk!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Chineesje

Eigenlijk ben ik eerder benieuwd of iemand bij een bekende binnen heeft gewandeld, dat lijkt mij een interessanter onderwerp. Zeg maar, toevallig je buurvrouw of je oude klasgenote ofzo, jammer dat ik zo'n ervaring niet heb meegemaakt, lijkt mij best kicken iemand te kunnen neuken die je misschien vroeger nooit had durfen dromen
                                          Maar ja, het blijft dus voor mij bij het dromen alleen.....

Iemand anders wel zo'n ervaring?

Gr
                                          Chineesje
                                          Dit is mij zo'n twee jaar geleden overkomen. Ik reed op een avond met mijn brommer langs de ramen toen ik opeens een oud-collega, die vlak daarvoor was ontslagen, zag zitten. Volgens mij herkende ze mij ook meteen en toen ik even later weer langskwam, ditmaal per voet, schoot ze weg in de hoop niet opgemerkt te worden. Te laat.

Toen ze doorhad dat ik voor haar raam bleef staan kwam ze wat schuchter tevoorschijn en ik gebaarde onmiddellijk dat ik naar binnen wilde. Na haar onnodige smeekbede om het alstjeblieft aan niemand op het werk te vertellen (alsof ik zo gek ben) zijn we maar aan de slag gegaan. Misschien kwam het wel doordat we elkaar al kende (ook al hadden we maar 1 maand samen gewerkt en was het contoact nooit meer dan oppervakkig) maar dit was dit wel een van mijn beste ervaringen en ik ben er in totaal zo'n keer of 5 geweest.

En een paar weken geleden was ik op de tippelzone en meende ik een meisje bij wie ik samen op school heb gezeten te herkennen. Helemaal zeker wist ik het niet en ik vond het ook niet gepast om te stoppen en het haar te vragen. Ben dus maar gewoon doorgereden.