Waar zijn ze gebleven?...........De dames van toen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• ik heb het niet bijgehouden, heb dames bezocht vanaf mijn 20e en soms een paar jaar niet vanwege ziekte of relatie, soms 3x in de week dames bezocht soms 2x per maand , over tig jaar,tja,lol dat zijn er wel heel veel, mijn god daar had ik een villa voor kunnen kopen

maar zeker toppers onthouden maar die zoek ik niet meer want die zijn van 10 of 5 jaar of misschien wel 20 jaar geleden dus die zijn gestopt, of oud of andere looks gekregen, dat gebeurt immers met ons ook als bezoeker nietwaar?

Commentaar

• Waar is Nathalie van het Zandpad gebleven. Op het laatst naast de brug. Milf, kinky blond Nederlandse.
      Always on the run

Commentaar

• Als ik iets mag bijdragen, Anna in Doetinchem, Eroscentrum Escape. Zat op K.14 en later op K.10. Waanzinnig mooie tieten en grote tieten (75DD) en gewoon een fraaie meid om te zien. Type buurmeisje waar je een natte droom van kan hebben. Daar heb ik heel wat geld achtergelaten. In een paar woorden, waanzinnig mooie tieten, nepblond en groene ogen. Had eigenlijk een hele basic service. Niet(s) zonder binnenband, geen zoenen, maar wel waanzinnige standjes. Op de barkruk van voren en voorover, tegen de muur voor en achter, van opzij, rand van het bed, freestyle van achteren........ Ik heb haar na 2005 nooit meer gezien. Verdomme, kan na 12 jaar nog weer geil worden als ik aan haar denk. Had altijd een heerlijk luchtje op, Dior Addict. Ik liep jaren geleden door het centrum van Munster en een dame loopt langs met dat geurtje. Kreeg gelijk een schok door mijn onderlichaam.

Groet,

CurryWurst.
        Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Commentaar

• haelen (nederlands limburg) paradiso bij huub ! in 1990 ik was 23 jaar had net een relatie van enkele jaren achter de rug !en werd door een kennis mee genomen naar die club ! ! ongelofelijk wat ik daar toen heb mogen aanschouwen ! we waren nog maar juist binnen !!enkele klanten (stuk of 5 ) zaten aan de toog met 1 meisje ! maar gelijk kwamen er stuk of 15 meiden in sexy outfit zich voorstellen ! de een nog knapper dan de andere allemaal tussen de 19 en 30 J schat ik ! ze waren zo mooi allemaal ..het leken wel fotomodellen uit een of ander modeblad ! eerste x mijn oog laten vallen op een bulgaarse dame ! ik weet het niet zeker meer maar denk dat ik voor 1 uurtje 150gulden kwijt was ..gewoon mijn ding gedaan ! en het weekend erna opnieuw naar deze gelegenheid gegaan ! maar nu meer met de uitbater en zijn vriendin kennis gemaakt ..en we konden mekaar goed verstaan zelfde soort humor enzo ..op het einde van de avond toch maar een poolse uitgekozen waar ik mee naar boven ben gegaan ! boven op de gang kwam ik die bulgaarse van het weekend ervoor tegen ! en die babbelde even met die poolse en plots was ik met die 2 meiden op een kamer .die 2 meiden hebben mij toen alle hoeken van de kamer laten zien ! terwijl ik maar voor 1 meisje voor een uurtje betaald had ...pfff ik zou er veel voor over hebben voor die nacht nog eens een keertje opnieuw te mogen beleven !! ben benieuwd of er hier wandelaars zijn die de gelegenheid destijds ook hebben gekend

Commentaar

• Valerie een shemale uit de barndesteeg op de wallen.wat mis ik haar zeg.we staken bijelkaar onze tong in elkaars kont en daarna neukte ik haar keihard terwijl we heel snel tongen lebberden.heel erg geil

Commentaar

• in de jaren 90 zat er een hele mooie thaise in spijkerkwartier... ze zat meestal tegenover de loods... het was geen typische thaise...ze was behoorlijk groot voor een thaise en leek wel iets van een mix..had ook flinke borsten en een heerlijk figuur... ze had een foto van haar aan de muur hangen waar ze in de zee poseerde... het was echt een mooie en leuke meid... heeft daar echt jaren gewerkt en ineens was ze vriendin van een van de mannen die daar de kamers runden... voor het laatst dat ik haar zag was bij de plaza bar op korenmarkt endaarna haar nooit meer gezien....ben echt benieuwd hoe het deze dame is vergaan..

verder nog een kanjer jennifer colombiaanse die links van de brug zat op het zandpad...was een heel klein meisje met altijd hele hoge hakken... zat vaak te blowen maar was echt supermooi... beetje J-lo gezichtje...weet iemand waar zij gebleven is ??

pff als je zo terug denkt zijn er wel heel veel speciale dames nog waar je afvraagt waar ze zijn... kan wel een hele top50 maken

Commentaar

• Jaren geleden, het zal 2005 of daaromtrent geweest zijn, heb ik een aantal maal het genoegen gehad om met een rondborstige Brabantse dame af te spreken. Zij ontving doorgaans in een motel in Kasterlee (B) en wat ik mij kan herinneren stond zij bekend onder de naam Dutchessex. Dutches omdat zij uit Baarle Hertog kwam en de sex, dat spreekt voor zich. Haar echte naam heb ik geweten maar ben ik vergeten.
                Zijn er wandelaars die ook van haar, uitzonderlijke, diensten gebruik hebben mogen maken en misschien weten of zij nog ergens actief is.
                Don't step on my blue suede walking shoes!

Commentaar

• Begin jaren 80, ik 21 zij 22 .Geleenstraat, DH, overdag. Brenda heette ze, blonde krullen, lsnge ochtendjas, vrij lang en echt mega tieten. Tweede keer na het neuken over haar komende rijexamen zitten kletsen, tot ik de kamer werd uitgezet door de gastvrouw. Nog een paar keer bij haar geweest, daarna was ze plotseling verdwenen. Jaren later nog een keer s'avonds in de Geleen bij haar geweest, was ze ineens into zwart leer. Wel geil. Daarna nooit meer gezien.

Margot uit de Berkelslaan in Rotterdam. Classy rijpere dame. Vaak langs geweest, ook nog een keer bij haar thuis in DH toen ze even uit haar werkkamer was gezet.

Inderdaad Carmen uit Spanje op het ZP en in de geleen. Heerlijk wijf, heerlijke tieten. Geil.

Katja, Geleen op de hoek bij de passage. Mooie hangtieten, lekkere brede kont. Heerlijk tongzoenen, voor het eerst ZC in de mond van een dame gespoten. Schrok me dood, maar ontzettend lekker. Ook al gestopt.

Sandra, Ingrid, Bianca, Ellen, Ellie, allemaal geleenstraat, allemaal ouder zien worden, sommige mooi en sommige niet, allemaal gestopt.

Nu Mir in de roze passage k7. Hoop dat zij nog jaren doorgaat, echt een ouderwets toppertje.

Knoep

Commentaar

• In Hoorn was er tot ongeveer drie jaar geleden een mooie slanke ebony dame die ontving vlakbij het station Risdam. Ik meen dat graaf griezelstein (of iets van dat) de eerste recensie had geplaatst.
                    Volgens mij begon haar naam met een N maar ben ik niet meer zeker van.
                    Ze was destijds volgens eigen zegge halverwege 20 dus zal nu begin 30 zijn.
                    Ze had een tattoo van een vlinder op haar bovenrug en goed Nederlands sprekend.
                    Ben benieuwd of iemand weet waar zij gebleven is.

Commentaar

• Weet iemand iets van Denise ...van Karins Home??

Commentaar

• Walkwalk..
                        ik denk dat je de dame bedoelt die nu op de doublet k 23 zit....
                        zou daar eens gaan kijken...
                        heet nog steeds Patricia

Commentaar

• Niemand die weet waar deze dame is gebleven en of ze nog ontvangt?

Oorspronkelijk geplaatst door juul3 Bekijk bericht
                          In Hoorn was er tot ongeveer drie jaar geleden een mooie slanke ebony dame die ontving vlakbij het station Risdam. Ik meen dat graaf griezelstein (of iets van dat) de eerste recensie had geplaatst.

Commentaar

• Ben na een lang verblijf in Azië voor langere tijd in Nederland. Kwam tussendoor wel een paar keer naar Nederland en ging dan naar de rooie brug in Utrecht.
                            Dat is inmiddels al enkele jaren verleden tijd. Ik had er twee "vaste" vriendinnen waar ik erg graag kwam.

Utrecht dicht, 020 is een toeristen attractie geworden, Den Haag is een koude bedoening.
                            In een kleinere plaats vond ik een winkel die me goed beviel. Jammer genoeg was de eerste kennismaking met een dame daar een teleurstelling.
                            Toen maar gevraagd naar mijn twee vriendinnen die daar ook werkten. "Hoe is het met je" dikke zoenen en meteen weer afspraken mee gemaakt.
                            Ik had ze sinds het opheffen van de bootjes niet meer gezien. Wordt het toch weer gezellig

Commentaar

• Tja... dames van toen...

Miss DeeDee, uit Den Haag, Surinaamse Meesteres. Is al jaren gestopt, helaas, en doet nu hele andere dingen, en dat is maar goed ook, want ik was bereid heel veel grenzen te verleggen voor haar. En als we het dan toch over SM dames hebben, er zat een Nederlandse brunette op Geleenstraat 98, die was ook geweldig, maar dat is ook al weer zo'n 15 jaar geleden.

En dan was er Jennifer, een mooie latina met een heel klein buikje en lang zwart haar, zat op 122, op een dag gaf ze haar echte naam en privénummer, later was ze ineens verdwenen.

Als ik zo mijn geheugen afgraaf betrap ik me er op hoe veel ik vergeten ben... ik kan me nog enkele latina's in de Doublet herinneren, die erg prettig waren. Inmiddels ook allemaal uit de (Haagse) straten verdwenen.

Commentaar

• Volgens mij kwam in Den Haag Ria. tegen. Haagse Ria werkte op het Zandpad in Utrecht op een bootje direct als je het Zandpad op reed. Heb daar menig uurtje doorgebracht.
                                Prachtige grote borsten en ze liet zichzelf nooit onbetuigd, volgens mij ben ik uren met mijn tong bezig geweest. Iemand enige informatie over Ria, mag via IM.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door juul3 Bekijk bericht
                                  In Hoorn was er tot ongeveer drie jaar geleden een mooie slanke ebony dame die ontving vlakbij het station Risdam. Ik meen dat graaf griezelstein (of iets van dat) de eerste recensie had geplaatst.
                                  Deze dame is gestopt en verhuisd.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem1977-III Bekijk bericht

Deze dame is gestopt en verhuisd.
                                    Dankje, nog wel eens iets van haar gehoord?

Commentaar

• Nee, helaas

Commentaar

• De enige die altijd in m,n geheugen zal blijven zitten is Esma uit de Doubletstraat.
                                        In m,n hele carriere nooit een meegemaakt die beter was dan zij.
                                        Kreeg begin van het jaar een tip dat zij een paar dagen werkte in antwerpen maar daarna nooit meer wat vernomen.
                                        Ik blijf altijd hopen dat ik Esma nog ooit een keer zou kunnen bezoeken.
                                        Tot nu toe is zij altijd nummer 1 gebleven en dat qua prestaties maar ook qua uiterlijk en vriendelijkheid,
                                        Ik heb haar zo vaak bezocht dat Esma mij ook direkt zou herkennen.
                                        Dusssss waar OOOh waar is ESMA

Commentaar

• In het laatste jaar van het Zandpad bezocht ik regelmatig een mooi donkerharig oost europees poppetje dat overdag aan de rechterkant zat (redelijk in het begin)
                                          Heb haar na de sluiting van het Zandpad nooit meer gezien en ben door de jaren heen zelfs haar naam en nationaliteit (Roemeens?) vergeten.

Ze was vrij stil maar wel erg lief en erg aantrekkelijk in mijn ogen.
                                          ok de sex was altijd op een lieve manier en hoewel ik meer van de wat ruigere sex hou was die zachte manier precies wat ik wilde.

Vlak na de sluiting heeft ze ooit bij "waar zit deze dame nu" gestaan zonder een reactie.
                                          Daarna volledig uit het oog verloren.

Ben toch wel benieuwd wat er van haar geworden is

Commentaar

• mijn allerbeste ervaring was een aantal jaren geleden op het zandpad met Laura.
                                            zij was pools en had een wat afstandelijke houding, maar eenmaal binnen heb ik het niet beter mee gemaakt dan bij haar.
                                            ze heeft ook af en toe met een vriendin in Groningen gewerkt.
                                            ik begreep later dat zij inmiddels was gestopt, maar ik mis haar nog elke dag.