Waar zijn ze gebleven?...........De dames van toen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Waar zijn ze gebleven?...........De dames van toen.

Ooit heeft u de eerste schreden gezet in deze hobby. Uw eerste DVP ontmoet.

Jaren lang was ik een trouw bezoeker van een amateur huis in de buurt van mijn toenmalige woonplaats. 1x in de maand trok ik een schone onderbroek aan en ging een avondje neuken voor - toen nog - 35 Gulden per half uur. Het huis noemde zich een parenclub met amateur thema. Er kwamen weinig paren.

De dame die ik daar al die jaren mee naar boven nam was Sylvia. Kort, blond, krullend haar, rond de 160, ca 48 kg, en rond de 30 toen. (ik spreek over de jaren 90 van de vorige eeuw.)
    Sylvia en ik kregen in de loop der jaren een leuk contact, konden over van alles praten en hadden fijne sex. Het was allemaal standaard, ik boven, doggystijl, maar het kreeg ook iets vertrouwds na al die jaren.

Een andere dame was van surinaamse afkomst. Ben haar naam kwijt. Laat ik haar voor nu even met Suri aanduiden. Suri was midden 20, lang donker haar, grote borsten (D puur natuur) en vertelde me ooit dat ze samen met haar vriend parenclubs afstruinde tot ze tot de conclusie kwam dat mannen ook voor konden betalen. Door de week had Suri een goede baan in de acountancy en in het weekend lag te genieten van andere mannen in de club, onder toezicht van haar vriend. In de loop der jaren neukte Suri op die manier een 2e woning in Spanje bij elkaar.

Er kwamen buitenlandse dames bij, de zaak werd meer profi, Suri en Sylvia kwamen niet meer. Net als al die andere nl dames.
    Het bezoek liep terug en de tent ging dicht, voorgoed. Suri en Sylvia heb ik nooit meer gezien. Wel kwam ik in een andere club een vrouw tegen die ik van uit mijn oude tent kende. Zij vertelde me dat Suri en Sylvia gestopt waren.

Het is meer dan 15 jaar geleden dat ik ze gezien heb, toch denk ik nog met plezier regelmatig aan hun terug. Ik vraag me wel eens af, hoe het nu met hun zou zijn. Wat ze doen, of ze hun doelen van toen in het leven hebben bereikt.

Je eerste Dame die vergeet je nooit.
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Re: Waar zijn ze gebleven...........De dames van toen.

Leuk topic

Mijn eerste dvp was Isabelle uit Instituut Maxima (Gent-België). Leuke uurtjes mee gehad en ze sprak toen al van stoppen omdat haar kinderen "de jaren des onderscheids" naderden (5-6 jaar) en ze het moeilijker had om hen steeds voor te liegen wat ze deed.
    Ben er daarna niet meer bijgeweest (na X aantal bezoekjes toch steeds hetzelfde) en ze heeft het nog een dik jaar getrokken en nadien heb ik haar nergens meer gezien. Vraag me soms ook af wat ze nu doet..

Andere dvp was Eva uit Prive Aphrodite (ook Gent): leuke jonge studente. Zou ze getrouwd zijn nu.? Afgestudeerd?

Ach ja, nostalgie

Commentaar

Waar zijn ze gebleven, de dames van toen? Goede vraag!!!!

In tegenstelling tot wat men ons wil doen geloven werkt het overgrote merendeel van de dames gewoon omdat ze daar voor zichzelf een reden voor hebben. Wanneer de doelstellingen die aan die reden ten grondslag liggen bereikt zijn, dan stappen ze uit het vak.

Andere vrouwen houden graag vast aan de inkomsten die het prostitutiewerk biedt, en werken door totdat de inkomsten vanwege hun leeftijd dermate inkrimpen dat ze het de moeite niet meer waard vinden.

Weer andere vrouwen blijven hun hele leven werkzaam in de branche. Alleen is dit een dermate hoge uitzondering dat zulke vrouwen zelfs in diverse programma's van de Verschillige VARA ten toon gesteld worden

SlowWalker

Commentaar

Mijn eerste dame ben ik allang vergeten maar een paar dames zijn mij toch wel bijgebleven. Vroeger (zo"n 15/20 jaar geleden) kwam ik nog regelmatig in de Doubletstraat. Bezocht daar vaak Lisa, een dame uit Finland die alleen op zondag en donderdagavond werkte. Zeer geile en gewillige dame, haar lesbische trio"s met haar nederlandse vriendin Angela waren ongeevenaard!
        Later in de Geleenstraat lange tijd vaste klant geweest bij Suzy, een mooie Argentijnse, een andere favoriet van me was spaanse Rita uit de Hunsepassage en een blonde dame (naam vergeten) die altijd in de kamer links naast de ingang van de Hunsepassage zat (heeft ook lange tijd op Geleenstraat 98 gewerkt). Marlee, een thaise shemale was ook een toppertje waar ik regelmatig kwam en niet te vergeten Franse Anna (kinky en sm) en de geilste van allemaal was toch wel spaanse Carmen(Geleenstraat 98 en later Hunsestraat 37 boven), een echte bloedgeile nymphomane!!
        Tegenwoordig vind ik het toch wat minder worden in vergelijking met de goeie ouwe tijd...

Commentaar

Ja, waar zijn ze gebleven. In de jaren 80 zaten de wallen en Geleen vol met NL dames. Beoefenen NL dames dit vak niet zo veel meer? Ja, ze zijn er nog wel maar toch in de minderheid. Daarmee wil ik niet beweren dat het toen beter was. Kan het niet zo goed vergelijken want heb mezelf ook ontwikkeld Ik had toen goede ervaringen en heb die nu ook.

Groet,
          Vanzwol

Commentaar

Waar ik nog geregeld aan denk: Ineke, ze tippelde zo'n 30 jaar geleden op de Sittarderweg in Heerlen, leuke meid waar ik goede herinneringen aan heb overgehouden. Volgens mij had ze connecties in Eindhoven waar een oom van haar iets met auto's deed, iets uit de racerij geloof ik. waar zou ze tegenwoordig zijn..................

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol Bekijk bericht
              Ja, waar zijn ze gebleven. In de jaren 80 zaten de wallen en Geleen vol met NL dames. Beoefenen NL dames dit vak niet zo veel meer? Ja, ze zijn er nog wel maar toch in de minderheid. Daarmee wil ik niet beweren dat het toen beter was. Kan het niet zo goed vergelijken want heb mezelf ook ontwikkeld Ik had toen goede ervaringen en heb die nu ook.

Groet,
              Vanzwol
              Ze zijn er nog wel, maar worden ondergesneeuwd door dames die niet eens een verblijfsvergunning hebben Ze zijn allemaal mooier en gewiekster dan de Nederlandse dames en zodra de belasting ze achterhaald zijn ze verdwenen naar hun eigen land. Dus Nederlandse dames moet opboksen tegen prachtige, zwart werkende dames. Dan is het vrij logisch dat er steeds minder Nederlandse dames zijn of bijkomen...Net zoals de vrachtwagenschauffeurs moeten opboksen tegen oostbloktruckers. Niet te doen dus
              Leeftijd is als wijn, hoe ouder hoe beter!

Commentaar

Er zullen best genoeg Nederlandse dames zijn die ook in het zwart werken of althans gedeeltelijk in het zwart.

Ik kende er spijtig genoeg 1 persoonlijk die in Nederland van een uitkering(en) leefde, de Nederlandse staat goed in het zak zette en ondertussen de DVP in Antwerpen kwam spelen achter de ramen. En zo zullen er nog wel vele zijn...

Dat terzijde wil ik me nooit meer persoonlijk inlaten met DVP + ik ben heel blij dat de Oost Europese dames actief zijn in het vak, want dit zijn vaak de mooiste. Naar mijn smaak toch.

Nu iets oudere heren terug naar waar zijn ze gebleven....... De dames van toen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joke ( van Cor) Bekijk bericht
                  Ze zijn er nog wel, maar worden ondergesneeuwd door dames die niet eens een verblijfsvergunning hebben Ze zijn allemaal mooier en gewiekster dan de Nederlandse dames en zodra de belasting ze achterhaald zijn ze verdwenen naar hun eigen land. Dus Nederlandse dames moet opboksen tegen prachtige, zwart werkende dames. Dan is het vrij logisch dat er steeds minder Nederlandse dames zijn of bijkomen...
                  Ja, snap ik. De vraag is waar ze dan gebleven zijn. Is jouw conclusie dat er minder in de business zitten maar een gewone baan zoeken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cumboy Bekijk bericht
                    een blonde dame (naam vergeten) die altijd in de kamer links naast de ingang van de Hunsepassage zat (heeft ook lange tijd op Geleenstraat 98 gewerkt).
                    Deze blonde dame was Corrin.
                    Zwarte fully fashioned nylons achter het raam doet wonderen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joke ( van Cor) Bekijk bericht
                      Ze zijn er nog wel, maar worden ondergesneeuwd door dames die niet eens een verblijfsvergunning hebben Ze zijn allemaal mooier en gewiekster dan de Nederlandse dames en zodra de belasting ze achterhaald zijn ze verdwenen naar hun eigen land. Dus Nederlandse dames moet opboksen tegen prachtige, zwart werkende dames. Dan is het vrij logisch dat er steeds minder Nederlandse dames zijn of bijkomen...Net zoals de vrachtwagenschauffeurs moeten opboksen tegen oostbloktruckers. Niet te doen dus
                      De politie en de belastingdienst tezamen gaan op het Zandpad in Utrecht regelmatig langs bij buitenlandse vrouwen voor controle naar de juiste verblijfsvergunningen en hun sofi nummer. In andere plaatsen met raamdames zal dit ook wel gebeuren. Buiten de clubs wordt het bij prive dames iets lastiger.
                      Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Jaren geleden bezocht ik met regelmaat Tanja. Deze schoonheid werkte op de achterdam en kwam altijd op de motor. Volgens mij was dat een ducati.
                        Ze is volgens mij gestopt maar als iemand weet of ze nog actief is dan hoor ik het graag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol Bekijk bericht
                          Ja, snap ik. De vraag is waar ze dan gebleven zijn. Is jouw conclusie dat er minder in de business zitten maar een gewone baan zoeken?
                          Luister..als je stelselmatig wordt overgeslagen omdat je Nederlandse bent, moet je wel iets anders he? Uiteraard zullen de verdwenen Nederlandse dames echt wel een andere baan hebben gevonden of zijn misschien mama geworden?
                          Leeftijd is als wijn, hoe ouder hoe beter!

Commentaar

Ik denk dat de topic starter niet letterlijk bedoelt waar de specifieke NL dames van 20 jaar geleden gebleven zijn, bijna alle dames van toen zijn niet meer actief. Maar waarom er nu zo weinig NL dames achter de ramen te vinden zijn i.t.t. vroeger.
                            Laatst gewijzigd door Krukkie; 05-06-12, 21:24. Reden: quote er uit gehaald

Commentaar

Sorry, Joke je hebt gelijk. Hij vraagt zich inderdaad af waar zijn oude toppers gebleven zijn.

Groet,
                              Vanzwol
                              Laatst gewijzigd door Krukkie; 05-06-12, 21:25. Reden: quote er uit gehaald

Commentaar

Ja dat verhal ken ik, graag denk ik toerug aan de mooie momente welke ik heb moge beleven, met onder andere
                                heel mooie Agnes en wat denk je van de Diamant uit de Karibik Naomi, zo zijn er nog meer mooie Dames,
                                het gaat jullie goed en het beste voor jullie.

Commentaar

In Amsterdam had je 15/20 jaar terug veel meer Zuidamerikaanse dames, daar is niet zoveel van overgebleven. Ze zijn vooral weggedrukt door piepjonge oosteuropese poppetjes die veel minder opwindend zijn en er gewoon lang niet zo goed in slagen een man te behagen. Daar kun je treurig over doen, maar het is zo, die mooie tijden zijn voorbij.

Commentaar

Mijn beste herinneringen aan de Amsterdamse wallen eind 80er jaren:
                                    2 meisjes in het steegje naast Moulin Rouge (is dat Trompettersteeg?):
                                    Luzie een leuke braziliaantje in de laatste kamer
                                    Ellen, een half indonesische, lang stijl zwart haar en grote sappige borsten, meestal achter het 4e raam.

maar de echte topper zat op de oudezijds achter:
                                    Cha Cha: een nederlandse schoonheid met zwart haar, als een van de eersten in die jaren een volledig geschoren gleufje.

mooie tijden toen ik nog niet de centjes had om een nacht of weekend volledig los te gaan met een dame.

Commentaar

Korte Korsjespoortsteeg, jaren '80, groot pand in het midden dat thans is opgedeeld in kleine kamertjes. Daar stonden Ada (?), een rijpe blonde Hollandse en Mercedes, een eveneens rijpe, Hollands/Braziliaanse met lang zwart haar, grote borsten en vaak een spijkerbroek. Links in het gangetje zat dan nog, als ik het me goed herinner, een quasi-chique dame met roodgeverfd haar en een panterjasje (ik heb haar later volgens mij nog weleens in Oud-Zuid zien lopen). Om de hoek, op het Singel (naast het cafe) had je dan twee Leidse ****en: Tanja (kort, zwart, punkachtig haar) en haar blonde vriendin/buurvrouw, wier naam ik niet meer weet (ze droeg altijd een stretch-jurkje, zwart of roze, had een beetje een pokdalig gezicht en liet zich als een beest afnaaien). Zomaar vijf dames waarvan ik me afvraag: wat zou er van hen geworden zijn?
                                      En ja, het Singelgebied was toen echt gezellig.

Commentaar

Hmmm, al verschillende vragen/zoektochten zo te zien. De rubriek is echter vragend, toch?
                                        Helaas worden er geen antwoorden gegeven. Natuurlijk snap ik dat uit privacy overweging niet in details getreden kan worden maar hunker naar een antwoord (en dan natuurlijk het liefste naar mijn zoektocht)

Commentaar

zoektocht

@juul
                                          Als je echt antwoorden zoekt kun je je vraag waarschijnlijk beter stellen in waar zit deze dame nu?