Klaarkomen probleem

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Klaarkomen probleem

Ik heb de laatste tijd dat wanneer ik bij een dvp ben dat ik het moeilijk vind om niet te vroeg klaar te komen.
    Nou ja het is niet echt dat ik er moeite mee heb maar ik begin eigenlijk altijd met missionaris. En als ik dan zeg maar aan het neuken ben is kan ik meestal niet gelijk volop stoten omdat ik anders klaarkom dus wordt het een beetje diepe zachte stoten zeg maar nogal ongemakkelijk. Met doggystyle vind ik het bijna onmogelijk om een beetje uit te stellen zeg maar. Ik ben ongeveer 20/30 keer bij dvp's geweest en ik het sex dus nog niet echt onder de knie ik heb ook nog nooit sex gehad zonder dat ik daarvoor moest betalen dus dat maakt het nog wel wat lastiger.

Grt.

Re: Klaarkomen probleem

Vlak voor de wandeltoch even thuis masturberen? En klaarkomen dan is die druk eraf en kan je tijdens je sexdate langer genieten

Commentaar

Of gewoon een DVP kiezen die niet klaarkomen als kriterium heeft maar waar als je een uur betaalt ook een uur kunt plezier maken, tenslotte betaal je daarvoor.
      En dan maar eens kijken hoeveel kerven je op je "stok" kunt zetten *GRIN*

En er zijn zat schatten van DVP's waar je best nog echt plezier kunt maken hoor....

Commentaar

héhé

de ene heeft last van een te vroege zaadlozing en de andere lukt het zelden klaar te komen tijdens een uurtje dvp .
        Bij mij is het tweede het geval dus (ben 1 keer kunnen klaarkomen op 4 keer een uurtje dvp).
        Hoe komt het zenuwen,spanning, een goed uithoudingsvermogen,.....
        Heb er wel elke keer genot van dat wel maar zou toch wel eens willen klaarkomen tijdens de sex.

Het enige wat ik als oplossing kan bedenken is gewoon verder blijven neuken en mijn eigen lichaam leren kennen (wat ik zeker blijf doen).

grtz

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nero48 Bekijk bericht
          Vlak voor de wandeltoch even thuis masturberen? En klaarkomen dan is die druk eraf en kan je tijdens je sexdate langer genieten
          Je gaat toch ook niet thuis een maaltijd nuttigen vlak voordat je gaat uit eten in een restaurant?

Bij mij is het of het één of het ander. Of ik kom juist heel snel omdat ik te hitsig ben of ik kom juist niet klaar omdat ik me teveel op mijn gemak voel en er dus geen spanning is
          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Een lange bezoek doen i.p.v. een aantal korte bezoeken doen en afspreken dat je meerdere keren mag klaarkomen. En dit vaker doen bij dezelfde dvp.

Commentaar

Proberen te gaan wandelen als je relaxed bent en dus niet als je botergeil bent. Zelf ervaar ik dit als veel prettiger en kom daardoor ook niet te snel klaar.
              Soms kan ik de verleiding in een geile bui ook niet weerstaan, maar de kans is dan wel groot dat ik te vroeg kom.

Commentaar

Ik gebruik soms Durex performa.
                Condoom met product in dat ervoor zorgt dat de eikel iets minder gevoelig wordt.
                Werkt bij mij. Het proberen waard. Duur wel enkele minuten voor het actief wordt.

Laat me weten of het helpt.

Steve

Commentaar

Je noemt standje missio en doggy. Ik kan mij vergissen maar volgens mij zijn dat bij uitstek standjes om snel te komen. Ik schud dan alleen weer niet zo een rij standjes uit de mouw die je wat langer uithoudt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door king1983 Bekijk bericht
                    héhé

de ene heeft last van een te vroege zaadlozing en de andere lukt het zelden klaar te komen tijdens een uurtje dvp .
                    Bij mij is het tweede het geval dus (ben 1 keer kunnen klaarkomen op 4 keer een uurtje dvp).
                    Hoe komt het zenuwen,spanning, een goed uithoudingsvermogen,.....
                    Heb er wel elke keer genot van dat wel maar zou toch wel eens willen klaarkomen tijdens de sex.

Het enige wat ik als oplossing kan bedenken is gewoon verder blijven neuken en mijn eigen lichaam leren kennen (wat ik zeker blijf doen).

grtz

Das wat ik een hele tijd terug al is schreef op jou reactie op het forum toen je voor de 1e keer naar een dvp waard geweest. Een uurtje sex, lekker en ontspannen, maar de echte climax met een dvp, die beleef je pas als je in haar kan komen.

Blijven proberen dus..... desnoods geen 150 euro betalen voor een uurtje, maar drie keer naar de ramen voor 50 euro. Dan heb je drie kansen om te komen in een dvp.

Nog iets dat helpt, afwisseling van dvp helpt ook.

Commentaar

altijd lastig om de zaadlozing uit te stellen, bijna net zo lastig om thuis nog een stijve te krijgen zonder aan mijn favoriete dvp te denken. bij de dvp dan maar weer aan thuis denken; in een massagesalon waar ook andere dingen gebeuren en waar de dame ook nog twee keer hp op het programma heeft, ben ik liever dan weer in de doublet na twee minuten buiten staan

Commentaar

Laatst weer hetzelfde probleem.
                        En een orgasme uitstellen wordt zo klef, ik stoot dan nog 1cm per keer.
                        Maar als ik langer stoot dan spuit ik gelijk.
                        Zal wel met ervaring te maken hebben.

Commentaar

ik heb weer een ander klaarkom ding.ik kan niet ,in de kerk zingen, om het maar zo te zeggen.ik moet me na het neuken aftrekken terwijl ze naast me ligt.ik doe voor dat ik naar een dvp ga ook niets thuis want dan spuit ik echt GOED voor jaar

Commentaar

en als ik niet opgewonden genoeg ben om te neuken.is het zelfs gelijk TREKKEN

Commentaar

Probeer eens een dagje partytreff/pauschalclub in Duitsland. Je hebt dan de hele dag de tijd om sex met verschillende (of ook wel dezelfde) DVPs te hebben, en je kunt dus ook met verschillende standjes experimenteren, alles zonder nog aan geld te hoeven denken.
                              Huidskleur maakt niet zoveel uit, als het zieltje maar zwart is!!!

Commentaar

te snel klaarkomen

hoi mede wandelaars ik heb een probleem.
                                ik kom soms te snel klaar vindt dat erg verveelend
                                is er wat tegen te doen
                                gr
                                Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-02-12, 08:59. Reden: samengevoegd met het albestaande topic hierover

Commentaar

Ik heb gelukkig veel controle over mijn orgasme.

Het leuke is dat als ik een vrouw bijvoorbeeld doggy neem en dan stevig, diep en snel stoot ik dit makkelijk lang vol kan houden tot genoegen van de dames. Het is juist meestal een manier waarop de meeste snel klaarkomen maar ik dus niet.

Ik kom veel sneller klaar door een goede pijpbeurt dan neuken, dus neuken kan ik lekker lang volhouden wat ook weer prettig is voor de dames die zich dan vaak klaarmaken met de vingertjes.

Dus eigenlijk geen problemen hier alleen maar veel plezier.

Commentaar

Wanneer ik met condoom moet neuken , wordt het moeilijker om een stijve te houden . Ik ben bijna 49 en 7-8 jaar geleden was ik nog een kettingroker , ik rookte 2 pakjes van 25 Bastos sigaretten per dag . En ik dronk wekelijks ook meer alcohol . Ik deed bijna geen echte sport ( buiten de sex ).Ik bewoog eigenlijk alleen als het echt moest

Rond mijn veertigste had ik nog een vaste vriendin en de sex was niet zo goed meer , omdat ik erectie problemen begon te krijgen . Soms ging het prima , maar meestal weigerde mijn piemel iedere dienst . Door die problemen , maar ook door andere problemen ging ik nog meer roken en drinken .Mijn conditie was rechtuit dramatisch .Mijn relatie ging stuk en toen heb ik enkele jaren als een pater geleefd .Tot ik eindelijk de kracht en de moed vond om te stoppen met roken .Ik voelde geleidelijk dat er terug leven in die lul begon te komen .... ik begon ook te sporten en minder te drinken .Tot ik voor de eerste keer naar een Bar in Hasselt (Be) ben gegaan waar Thaise meisjes zaten . Ik maakte kennis met een leuke Thaise meid genaamd ' An ' ...kortgerokt , leuke tietjes en lekker kontje .Ze begon mijn piemel te strelen en ik kwam haast meteen in een erectie . We zijn naar boven gegaan , we hebben ons ding gedaan (met condoom) en toen ik ongeveer 2 uur later die zaak verliet , stond mijn piet nog steeds in erectie !!Ik ben thuisgekomen en heb me zelf nog een paar keer afgetrokken Sindsdien ga ik bijna jaarlijks minstens 1 keer naar Thailand ...soms zelfs 2x .

Maar sinds kort begin ik dus meer en meer problemen te krijgen met die condoom . Het is net alsof mijn eikel minder gevoelig word . Is dat door de ouderdom of speelt mijn vroegere ongezonde leven nu parten ?Dat ik daardoor een slechtere doorbloeding heb gekregen ? Ik weet het niet ? Ja , ik neem wel al een tijdje Lupitor tegen de slechte cholesterol . Bij mijn laatste bloedcontrole was alles nog ok . Ik hoop dat het maar tijdelijk is , anders ziet de sex er niet goed uit voor de toekomst

Commentaar

Mij is eens door een DVP verteld dat als iemand zich met grote regelmaat aftrekt hij tijdens het neuken minder snel kan klaarkomen. Zij sprak uit ervaring werdt mij verteld. Zelf herken ik mij daar wel in, ook ik heb steeds meer moeite om neukend klaar te komen en los dat op door mij af te trekken en over de DVP te spuiten. Ook gebruik ik sinds een jaar kamagra en dat vinden de meeste dames in deze combinatie best wel prettig. Niet te snel klaarkomen en een hele tijd een stijve vast kunnen houden. Des te meer plezier hebben zij eraan. Behalve de doorgewinterde DVP die je zo snel als mogelijk klaar willen hebben, zoals de meisjes die achter de ramen zitten. Ook de zaadproductie neemt door het vele aftrekken sterk af. Ja ik wordt dus al een jaartje ouder en dan schijnt dit normaal te zijn.
                                      Iemand soortgelijke ervaringen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hypo Bekijk bericht
                                        Zelf herken ik mij daar wel in, ook ik heb steeds meer moeite om neukend klaar te komen en los dat op door mij af te trekken en over de DVP te spuiten.
                                        Wat betekent DVP eigenlijk ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Coike Bekijk bericht
                                          Wat betekent DVP eigenlijk ?
                                          Dame Van Plezier.
                                          Kijk eens bovenaan deze rubriek, daar vindt je bijna alle gebruikelijke afkortingen keurig vermeld.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hypo Bekijk bericht
                                            ... ik sinds een jaar kamagra en dat vinden de meeste dames in deze combinatie best wel prettig. ...
                                            Is kamagra gevaarlijk voor je gezondheid? Wat zijn de bijwerkingen?