Is je DVP bezoek bekend in je relatie?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Is je DVP bezoek bekend in je relatie?

Het zal geen verrassing zijn dat veel bezoekers van DVP's een relatie hebben of getrouwd zijn. Ik was benieuwd in hoeverre deze bezoekjes bekend zijn bij de vrouw/vriendin? En zo niet, wat doe je als het ooit bekend zou worden?

Leek me een vraag die al eerder gesteld is, maar kon met zoekfunctie geen gelijke thread vinden.

Re: Is je DVP bezoek bekend in je relatie?

Was niet zo'n probleem bij mij, vriendin was ex-DVP...
    A Dirty mind is a joy forever

Commentaar

Ik ben niet getrouwd en heb geen relatie. Ook heb ik familie vrienden en bekenden nooit iets verteld over deze hobby van me. Ik heb wel het idee dat het bekend is bij sommige, maar dat heeft tot nu toe niet geleid tot een ander soort contact met die personen.

Wel zie ik met enige regelmaat mensen uit mijn dorp in de diverse wandelgebieden waar ik verder niets mee heb. Best leuk voor een klein praatje zo nu en dan, en zeer goed voor de service als ik iets koop in hun zaak.

Commentaar

Ik heb enige tijd een "open" relatie gehad. Gek genoeg was mijn h--renbezoek, afgezien van mijn twee vaste meiden, in die tijd nagenoeg nul. Nou ja, eigenlijk is het ook niet zo heel vreemd, want ik bepaald weinig tekort. Een paar keer op haar verzoek een trio gedaan.

De problemen die onze relatie de das omdeden hadden niets met seksuele jaloezie te maken, alles met het feit dat ik te veel werkte. Stom.
        I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Mijn vrouw weet van mijn verleden (heel veel putas).
          We zijn inmiddels 12 jaar getrouwd en ik heb al die tijd geen aanstalten gemaakt, maar ik voel dat ik aan een wandeling toe ben. Maar open en eerlijk kan ik er niet over zijn.....weet gewoon niet hoe ik dat moet brengen enzo, want ik kom niets tekort (ok ze slikt niet ).

Commentaar

Jan,

Dat je weer wil gaan wandelen zal ze waarschijnlijk ook niet slikken......

Fijne dag allemaal

Gr. Sjaak 75

Commentaar

Nee. Dan zou het meteen een scheiding zijn. Zo zit ze in elkaar en ze is er ook duidelijk over. Emotionele klap voor haar en dito voor dochterlief, die nog volop in de groei is, (en dat doe je het beste met 2 ouders vind ik). Zelf zou ik er ook kapot van zijn. Glad ijs bevindt ik me op...

Nu heb ik het slechts één keer gedaan en wat me weerhoudt het weer te doen is bovengenoemd risico. Echter het was retegeil dus het risico blijft bestaan.

Overigens mijn vrouw echt goed in bed. Maar ik wil gewoon vaker.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pokerpietje Bekijk bericht
                Ik ben niet getrouwd en heb geen relatie. Ook heb ik familie vrienden en bekenden nooit iets verteld over deze hobby van me.
                Ik ben ook niet getrouwd, en heb ook geen relatie. Van mijn vrienden weet er maar één het, en niemand van mijn familie weet het.

Commentaar

Voor mij zijn de regels simpel. DVP-bezoek alleen als ik single ben. Aangezien ik dat momenteel ben dus wel, maar zodra ik een relatie heb dus niet. Scheelt ook weer lastig gedoe.

Vertel ik mijn partner dat ik DVPs bezocht heb? Inmiddels niet meer, het heeft in het verleden nog wel eens wrijving opgeleverd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tim_the_toolman Bekijk bericht
                    Voor mij zijn de regels simpel. DVP-bezoek alleen als ik single ben. Aangezien ik dat momenteel ben dus wel, maar zodra ik een relatie heb dus niet. Scheelt ook weer lastig gedoe.
                    Voor mij geldt dat ook. Het is voor mij onwaarschijnlijk dat ik een relatie zal krijgen.

Vertel ik mijn partner dat ik DVPs bezocht heb? Inmiddels niet meer, het heeft in het verleden nog wel eens wrijving opgeleverd.
                    Als ik een relatie krijg, zal ik dat niet vertellen. Ik zou ook niet de aanleiding weten om dat te vertellen. Voor haar zal er ook geen aanleiding zijn om hiernaar te vragen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hans66 Bekijk bericht
                      Voor mij geldt dat ook. Het is voor mij onwaarschijnlijk dat ik een relatie zal krijgen.

Als ik een relatie krijg, zal ik dat niet vertellen. Ik zou ook niet de aanleiding weten om dat te vertellen. Voor haar zal er ook geen aanleiding zijn om hiernaar te vragen.
                      Tijdens een spelletje met vrienden als er "truth or dare" gespeeld wordt en deze vraag komt ter sprake misschien en dan ligt het nog aan de dare.

Ze hebben mij nooit met een vrouw/vriendin gezien dus als de vraag ooit gesteld wordt zal ik wel een half antwoord geven met ontoerekeningsvatbare motieven zoals "ik was dronken" of "liet mij opjutten door de rest".

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tim_the_toolman Bekijk bericht

Vertel ik mijn partner dat ik DVPs bezocht heb?
                        Die regel geldt ook voor mij. Alleen DVP's bezoeken als ik single ben. Mocht ik ook een relatie krijgen, dan zal ik het ook niet vertellen aangezien je dan toch wrijving zult krijgen.

Commentaar

Gek idee eigenlijk waarom zou je het niet mogen vertellen, je had gewoon even jeuk en zin in een jonge blom. Waarom zou je dat niet vertellen, kijk je hoeft er niet zelf over te beginnen maar om erover te liegen als ze er naar vraagt. Vind ik ook weer zo ......

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B-King Bekijk bericht
                            Gek idee eigenlijk waarom zou je het niet mogen vertellen, je had gewoon even jeuk en zin in een jonge blom. Waarom zou je dat niet vertellen, kijk je hoeft er niet zelf over te beginnen maar om erover te liegen als ze er naar vraagt. Vind ik ook weer zo ......
                            Tja, goed punt, maar ik vrees toch dat het maatschappelijk gezien te slecht geaccepteerd wordt.
                            In ieder geval ben ik single en weet alleen een goede vriendin van mijn wandelhobby af, voor de rest niemand. En ik zal er ook mee stoppen zodra ik een relatie heb (of ik het dan mijn vriendin vertel is weer een heel andere kwestie).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ZwartePaard Bekijk bericht
                              Tja, goed punt, maar ik vrees toch dat het maatschappelijk gezien te slecht geaccepteerd wordt.
                              In ieder geval ben ik single en weet alleen een goede vriendin van mijn wandelhobby af, voor de rest niemand. En ik zal er ook mee stoppen zodra ik een relatie heb (of ik het dan mijn vriendin vertel is weer een heel andere kwestie).
                              Maar de maatschappij vind het reuze interessant om over dit onderwerp te praten en legio onderwerpen zie je op de tv voorbij komen. Op het werk word stoer over dit beroep gepraat, maar niemand heeft ooit een dame bezocht. Toch worden dagelijks duizenden bezoeken aan dvp ondernomen. En dat zijn niet allemaal singles. Mijn ouders en een vrouwelijke collega weten van mijn bezoeken en mochten anderen het weten, so be it.

Commentaar

Beste medegenieters,

wanneer hookman na een avond uit met vrienden vertrekt dan vragen ze steevast, ga je nog wat leuks doen ???

Ik antwoord dan altijd, ik ga nog eventjes naar de ****EN toe...

Iedereen lacht en grinnikt maar niemand snapt dat ik dan echt niet sta te liegen

Laatst was ik op een feestje dat smiddags gehouden werd ivm met de leeftijd van de aanwezige kids, toen ik vertrok zegt de gastheer tegen me, ga je al weg, waar ga je nog heen dan ?? ik antwoordde, ik ga me lekker laten masseren door een leuk jong blond ding. Iedereen schoot in de lach en wenste me nog en leuke middag/avond toe.

Ik vertel dus altijd dat ik de dames ga bezoeken alleen geloofd niemand me

de groetjes van Hookman
                                a good fuck a day, keeps de dokter away !!!!!!

Commentaar

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Maar goed, ik ben single en van singles wordt wandelen nog redelijk geaccepteerd. Twee vriendinnen weten al een hele tijd van mijn bezoekjes aan prostituees. Toen ze daar expliciet naar vroegen heb ik het gewoon verteld. Ik ben er nooit op aangekeken. Broers en zussen weten het ook.
                                  Ik heb de laatste jaren twee keer een korte relatie gehad. Op die momenten wandelde ik niet, maar aan de andere kant heb ik er ook nooit geheimzinnig over gedaan dat ik dat daarvoor wél deed. Daar werd door beide vriendinnen trouwens met het nodige begrip op gereageerd.

Commentaar

Tja, in een ideale situatie zou je dit ook gewoon moeten kunnen vertellen, maar een hoop vrouwen willen hier niets van weten en zeggen vervolgens: Tot ziens.

Het is bovendien ook wel lastig om iemand te overtuigen dat je in het verleden dvp bezocht hebt, maar dat je dit absoluut niet doet nu je met haar bent! (als dat al waar is overigens) En nou geloof ik graag dat er dames zijn die er geen moeite mee hebben dat je wandelt tijdens een relatie, maar zonder over cijfers te beschikken durf ik toch wel te gokken dat dit een zeer kleine minderheid zal zijn.

Je wandelhobby verzwijgen lijkt mij doorgaans wel handig, maar of je ook moet liegen als zij er concreet naar vraagt is inderdaad weer wat anders........

Oorspronkelijk geplaatst door hookman Bekijk bericht
                                    Beste medegenieters,

wanneer hookman na een avond uit met vrienden vertrekt dan vragen ze steevast, ga je nog wat leuks doen ???

Ik antwoord dan altijd, ik ga nog eventjes naar de ****EN toe...

de groetjes van Hookman
                                    Dat klinkt inderdaad goed, gewoon zeggen wat je gaat doen, aangezien dat meestal toch niet geloofd wordt. En niemand die achteraf kan zeggen dat je hier over gelogen hebt.

Als ik jouw bericht zo lees, vraag ik mij overigens wel af of men het niet vermoedt. Waarom zou men anders na een avond uit nog vragen of je nog iets leuks gaat doen. Wat voor andere leuke dingen kun je nog doen ná een avond uit?

Groeten,

Tijgerpeper
                                    Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Ben alleen dus hoef geen verantwoording af te leggen. Wandel ook niet als ik een relatie heb, maar vertel ook niet dat ik dat gedaan heb. Helaas wordt er toch minder positief tegenaan gekeken door de meeste mensen. Hypocriete is dan wel dat mensen die erop los geleefd hebben en ieder weekend een andere vrouw opgepikt hebben tijdens het stappen, vaak als helden gezien worden. Dubbele moraal noem ik dat.

Commentaar

Een paar ruimdenkende collega's weten het van mij, de nette getrouwde mannetjes natuurlijk niet.
                                        Zou er ook niet over liegen als mijn relatie er naar vraagt, het zijn delen van mijn verleden die mij veel plezier en tegelijk veel verdriet hebben gebracht.
                                        Als ze het niet accepteert heel vervelend maar dan accepteert ze mij ook niet als persoon en kan ze inderdaad beter gaan.
                                        Ik doe toch niet ook moeilijk over alle ex vriendjes die ze na een drankje of 3 mee nam, nou dan.

Commentaar

Het valt me op dat de meeste posters in deze topic single zijn en niet wandelen als ze een relatie hebben. Toch heb ik de indruk gekregen uit andere posts, dat de meeste dvp-bezoekers een relatie hebben...
                                          Zou dat komen omdat internet- en forumbezoeken/schrijven meer iets is voor de jongere generatie(s)? Of misschien zijn de 'geheimhouders' huiverig om hier te posten. Of beide...

Commentaar