Gezocht maatje

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Iemand zin om sauna/clubs in Duitsland of nl te bezoeken? Beetje rond de 35 a 45. Vervoer heen geen probleem bob terug....daar is deze vraag voor hehe.

Commentaar

• Zoek je een bob of ben je de bob?

Commentaar

• Wie zin om een keer met mij naar een DVP te gaan? Zelf 23, rond de 1.90 lang en woon in de buurt van Hilversum

Commentaar

• Iemand zin om vandaag Wendy Brabant samen te bezoeken?

Commentaar

• Ik ben op zoek naar iemand voor een MMV trio. Omgeving: noord-Brabant. Ik ben zelf 25, zoek het liefst iemand die wat ouder is.

Ik heb zelf nog geen ervaring met dvp trio's dus ik hoor graag suggesties. Ik sta open voor zowel een vrouwgerichte trio als evt bi-seksueel. Voor dat laatste zoek ik dan wel een top, want ik ben zelf meer bottom.

stuur maar een berichtje als je interesse hebt.

Commentaar

• iemand zin in MMV bij een meid in amsterdam gebied?

Commentaar

• Is het misschien een idee om een chat groep in het leven te roepen met mensen die samen willen wandelen, b.v. Op KIK daar kan het anoniem en je hebt er makkelijker zicht op dan wanneer je iedere keer deze website moet openen

Commentaar

• Prima plan! Wie start hem?
                  Laatst gewijzigd door Deadalos; 13-11-18, 22:57.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door ntmd Bekijk bericht
                    Prima plan! Wie start hem?
                    Voeg mij maar toe
                    warmbloedje

Commentaar

• goed idee ik kijk dan ook even mee ik zoek namelijk iemand voor mmv in leeuwarden

Commentaar

• Voeg mij ook maar toe: Mitchel_Schipper

Commentaar

• Ik heb een groep aangemaakt. Als je wilt worden toegevoegd; plaats je username hier of bericht me even met je username.

Commentaar

• MitchelS Kun je mij toevoegen?

flappiedappie

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door MitchelS Bekijk bericht
                              Ik heb een groep aangemaakt. Als je wilt worden toegevoegd; plaats je username hier of bericht me even met je username.
                              Wil je mij ook toevoegen?
                              Zeeman
                              In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

• Sjoerdhazenberg mijn naam op kik

Ik zoek een man die met mij wil wandelen in groningen friesland laat maar horen

gr.sjoerd

Commentaar

• iemand zin in een wap party ( mmv) omgeving amsterdam

Commentaar

• Hallo medewandelaars,
                                    Ik ben op zoek naar iemand die samen willen afspreken met Angelina in Almelo, voor een trio. Stuur een pb als je interesse hebt. Ik hoor het graag

Commentaar

• binnenkort een uitgebreide kennismaking met angelina , lijk mij leuk.

Commentaar

• ik heb angelina gezien op een bekende site niet echt mijn type maar het zou in de praktijk heel anders kunnen uitpakken maar het is vooral de afstand

Commentaar

• Fairtje is mij naam voeg me ook maar toe

Commentaar

• Ik heb ook wel interesse om eens een mvm trio te proberen (niet Bi maar raak niet snel in de war), omgeving Amsterdam, leeftijd tussen 40 en 50.

Commentaar

• Wie wil er mee naar de Doubletstraat voor een bi trio met een van de vrouwen?