Gezocht maatje

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gezocht maatje

Hallo

Heel af en toe ga ik naar een dame die priveontvangst doet!
    Maar het lijkt me ook spannend om een keer samen met iemand anders bv naar den haag of amsterdam te gaan en daar de dames achter het raam te bezoeken.

Alleen in mijn eentje lijkt me dit niks ... dus als iemand zich geroepen voelt

Kom zelf uit friesland en ben half in de 20.

Re: Gezocht maatje

Kom eens naar Rotterdam, kunnen we samen naar de Thaise massagesalon waar ik 3 straten vandaan woon. Mag je nog bij ons thuis mee eten ook
    ~ Monogamie is bedacht in een tijd dat mensen niet ouder dan 30 werden... ~

Commentaar

Mag ik vragen wat je daar spannend aan vind?

Commentaar

Tsja spannend ...
        lijkt me niet zoveel om alleen te gaan

Commentaar

Ach, best gezellig misschien!
          ~ Monogamie is bedacht in een tijd dat mensen niet ouder dan 30 werden... ~

Commentaar

Kan gezellig zijn. Na het bezoeken van de DVP's ff een biertje doen.

Commentaar

nou ik kom uit denhaag
              en ik ga in het weekend vaak wandelen na 22:00

stuur maar een berichje
              als je nog een wandelmaatje zoekt

groetjess

Commentaar

zoek nog een wandelmaatje, wie gaat er ook graag naar de dames kijken en bezoekje brengen natuurlijk
                ook voor trio mmv, wie weet er dames die hier echt van genieten en helemaal loss gaan

Commentaar

Zoiets lijkt me ook wel wat...
                  Altijd maar alleen gaan is ook maar alleen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blondo Bekijk bericht
                    zoek nog een wandelmaatje, wie gaat er ook graag naar de dames kijken en bezoekje brengen natuurlijk
                    ook voor trio mmv, wie weet er dames die hier echt van genieten en helemaal loss gaan
                    Oorspronkelijk geplaatst door Beffers Bekijk bericht
                    Zoiets lijkt me ook wel wat...
                    Altijd maar alleen gaan is ook maar alleen...
                    Ik denk dat het voor andere wandelaars dan wel handig is, als jullie vermelden waar je meestal wandelt en op welke dagen of hoe vaak in de week.

Groet,
                    Krukkie
                    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Ik woon in de regio Brabant/Limburg, dus ben daar dan altijd te vinden...
                      Vaste dagen heb ik niet, maar ga wel vaak 1x in de week, en dat is vaak de zondag.
                      Maar ik sla ook wel eens ooit over hoor...

Commentaar

wandel meestal in het weekeinde na 18:00 en heel af en toe doordeweeks na 1800
                        zoek niet altijd een dame uit.
                        stop doordeweek vaak even als ik een lange tijd in de auto heb gezeten.
                        wandel meestal een keertje op en neer pak rustig even een bakje koffie.
                        loop nog een rondje en rijd weer verder mits ik een leuke dame gezien heb even een praatje maken en soms naar binnen.
                        (koffieruimte,broodjeszaak,frietzaak zou hier niet verkeerd zijn)

ik ga vanavond ook maar weer eens kijken of barbara of betty er is.

zoek nog een wandelmaatje

Commentaar

Alweer geen regio vernoemd...

Commentaar

oh ja utrecht

wandel meestal in het weekeinde na 18:00 en heel af en toe doordeweeks na 1800
                            zoek niet altijd een dame uit.
                            stop doordeweek vaak even als ik een lange tijd in de auto heb gezeten.
                            wandel meestal een keertje op en neer pak rustig even een bakje koffie.
                            loop nog een rondje en rijd weer verder mits ik een leuke dame gezien heb even een praatje maken en soms naar binnen.
                            (koffieruimte,broodjeszaak,frietzaak zou hier niet verkeerd zijn)

ik ga vanavond ook maar weer eens kijken of barbara of betty er is.

zoek nog een wandelmaatje

Commentaar

Wandelaars gezocht

Ben niet al te lang aan het wandelen geslagen maar in m'n eentje door de steegjes de dames bekijken is meestal helaas van korte duur.

Er zullen vast mede-wandelaars tussen zitten die dit probleem ook hebben; kort gehouden: bijv in het weekend even voor en na een 'wandeling' gezellig een kroegje induiken lijkt me wel gezellig.

Ook zat ik te denken om een keer bij een DVP thuis aan te bellen voor een trio. Ben hetero en niet bi-nieuwsgierig, wil dat ook zo houden!...maar 't lijkt me super om dat mee te maken ... in ieder geval geen must voor degenen die dat niet zien zitten.

Klein groepje van 3 a 4 heren tot een jaar of 40 om de wallen door te cruisen....en of je nou nederlands, turks, marokkaans of negroide bent, afkomst is niet van belang.

Wie lijkt dit wat??

Commentaar

Zelf kom ik uit Amsterdam. Wandel en bezoek daar af en toe een dame, helaas wel in m'n eentje...pret is dus van korte duur. Had graag nog ergens in een cafe rond willen hangen ouwe****en.

Clubs/Privehuizen, of langs bij dames die aan thuisontvangst doen zie ik ook wel zitten.

Indien er geinteresseerden zijn om samen erop uit te gaan, stuur maar een prive bericht.

Commentaar

Re: Gezocht maatje wandelen

zijn er vanavond nog mensen die gaan wandelen
                                  en zoja waar ergens. zit zelf nog te twijfelen tussen den haag,utrecht,alkmaar

Commentaar

Re: Gezocht maatje wandelen

zijn er vanavond nog mensen die gaan wandelen
                                    en zoja waar ergens. zit zelf nog te twijfelen tussen den haag,utrecht,alkmaar
                                    Waar ben je zelf vandaan dan

Commentaar

Iemand zin om vandaag nog te gaan? Regio Helmond

Commentaar

ik wandel altijd over de wallen beetje koekeloeren en natuurlijk naar binnen gaan.
                                        Soms overdag en soms in de nacht.

Mr.E
                                        Zorgen moet je niet maken, maar doen!

Commentaar

Hoi,

Ik zoek een maatje om samen af en toe de geneugten van het ondeugende leven
                                          te verkennen. Samen nakletsen bij een biertje na het wandelen is wel zo
                                          gezellig. Niet te vaak, een keer in de maand of zo.

Ik ben hoger opgeleid, tegen de vijftig in de regio Kennemerland. Ik ga
                                          regelmatig naar Alkmaar maar kijk ook wel eens wat verder.

Wie lijkt dit een leuk idee? Graag reageren via de interne mail.

Gegroet!

Commentaar