Prostituees die genieten met klanten

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leuk als een dame geniet, maar bij de betaalde seks ga ik voor mijn eigen genot.
    Ik wil het haar graag naar de zin maken, maar als ze faked, vind ik dat prima. Ik fake in ieder geval niet! ;-)
    Een dame die actief is en haar best doet, lijkt van haar werk te genieten en is iemand waar ik bij terug wil komen.
    Een dame die passief is en er een boeltje van maakt, geniet duidelijk niet van haar werk en ziet mij niet meer terug.
    Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

• Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame zich aan het eind van een werkdag zich liet gaan en een orgasme had :-)
      En ik heb wel eens de vraag gekregen met een dame buiten haar werk af te spreken omdat ze de sex lekker vond.
      Ergo - het kan.

Commentaar

• Als DVP heb ik best vaak seks, maar ik ben dit werk niet gaan doen in de veronderstelling dat ik iedere keer geniet van de seks met mannen. Wel vind ik het leuk en spannend om te zien hoe een man geniet van seks met mij. Dat geeft mij (op een andere manier) een goed gevoel en daar geniet ik van.

Uiteraard kan ik ook genieten van seks (ik ben immers niet vies van seks). Maar of ik geniet van de seks hangt af van mijn stemming en van de man. Het zijn meestal vaste klanten die mij zover weten te krijgen dat ik ook geniet van de seks. En dat is zeker geen onaangename bonus. Daarnaast komt het soms voor dat ik een woest aantrekkelijke man ontmoet die ik nog niet eerder heb gezien. Als vervolgens blijkt dat hij weet wat hij moet doen in bed, dan geniet ik al vrij snel.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tippie1775 Bekijk bericht
          Ik wandel nog niet zolang dat uit uitgebreide ervaringen kan putten, maar kan een dame de samentrekkende bewegingen in haar vagina ook faken? Of is dat een teken dat het echt is?.
          Een dame met goede bekkenbodem spieren kan dit idd.
          Je schijnt deze spieren ook te kunnen trainen als je ze niet of minder hebt.
          Ik ken dame die nooit klaarkwam maar 80% dacht dat ze echt kwam omdat ze mega goede bekkenbodem spieren had en daar regelmatig trucjes mee kon uilhalen, waardoor heren gevoel kregen ze komt klaar en ze dus ook nauwer werd waardoor heren sneller spoten, dus dacht ze ik vind het tijd dan ging ze met haar spieren wat doen en dan was man zo gefinisht.

Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

• Klanten hebben dan ook de neiging om de warme gevoelens van hun sekspartner te overschatten. Niet alleen denkt de meerderheid van de klanten dat prostituees echt opgewonden raken van betaalde seks, de meesten denken ook dat een prostituee positieve gevoelens over de klant heeft (40% van de woorden die klanten gebruikten om de gevoelens van de prostituee te beschrijven, was positief). Volgens eerder Amerikaans onderzoek, gebruiken prostituees zélf slechts in 9% van de gevallen positieve woorden; de overgrote meerderheid (77%) is negatief over seks met een klant. Ook opgewonden raken ze nauwelijks. Psychologisch onderzoek laat juist zien dat de eigen seksuele gevoelens van prostituees die lang in het vak zitten, behoorlijk schade oplopen. Seks gaat voor prostituees in de eerste plaats om geld; seksueel plezier en genot hebben er weinig mee te maken.

(een fragmentje uit
            https://www.nemokennislink.nl/public...js-van-pijpen/)
            God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door lovemachine Bekijk bericht
              Leuk als een dame geniet, maar bij de betaalde seks ga ik voor mijn eigen genot.
              Ik wil het haar graag naar de zin maken, maar als ze faked, vind ik dat prima. Ik fake in ieder geval niet! ;-)
              Een dame die actief is en haar best doet, lijkt van haar werk te genieten en is iemand waar ik bij terug wil komen.
              Een dame die passief is en er een boeltje van maakt, geniet duidelijk niet van haar werk en ziet mij niet meer terug.
              Dit is precies wat ik bedoel. Als je geld betaal voor een service. Dan doe je toch wat je van te voren afspreek? Ik ga geen poes likken als ik betaal

Commentaar

• Uiteindelijk gaan we inderdaad voor ons eigen genot. Zelf probeer ik toch eerst een DVP het naar haar zin te maken.

Hoe goed ze kunnen faken weet ik niet maar het leukste is om er allebei een goed gevoel aan over te houden.

Soms lukt het soms niet.

Commentaar

• Iedereen gaat voor eigen genot naar een dvp.
                  maar als de dame ook geniet doet ze volgens mij meer moeite, zeker in een privé huis of bij privé ontvangst.
                  bij de ramen voor 15 min is het natuurlijk anders, dat is afwerken en buiten.

Commentaar

• Ik krijg vaak complimenten over mijn gebef. ik doe het niet alleen graag (lik liever aan een kut dan aan een postzegel) maar schijn het goed te kunnen. 69 is ook heerlijk maar hoeft niet eens. Ik nestel mijn koppie ook zo graag tussen de dijen. heerlijk als je bij een ontlading met je kop in de houtgreep wordt genomen tussen haar dijen. wat ik dan alleen meemaak bij Aziatische dames is dat ze het ook lekker vinden maar me weg duwen voordat ze klaarkomen. niet elke Aziatische. Maar als het me gebeurt is het altijd bij een Aziatische. een blanke dvp die ik goed ken zegt hiervan niet op te kijken. andere cultuur.
                    trouwens deze blanke dvp is er ook 1 die wil genieten. ze vind zich absoluut niet geschikt voor een massagesalon. ze wil al dat lekkers zeker in zich voelen iets wat ldaar niet kan officieel. Ik krijg ook geregeld waarschuwingen dat ik niet te vroeg moet klaarkomen bij het pijpen. De dvp wil ook geneukt worden. Ze wil hem voelen. als je het juiste gereedschap hebt in je broek of je weet je tong goed te gebruiken zijn er best wel dames die zelf ook willen genieten. daar ga je dan ook terug want sex is toch de mooiste teamsport die er is.
                    moet er wel bij zeggen dat ik nooit naar de ramen ga. wellicht is het daar anders omdat ze je daar toch zsm buiten willen werken.

Commentaar

• En naar wie ga je dan wel terug als ik vragen mag?
                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 28-02-19, 19:42.

Commentaar

• Waarom zo'n quote als je reageert op het voorgaande bericht??
                        Vervuiling!!

Commentaar

• Die zijn er genoeg.Hoewel verdienen de motivatie is heb ik vele hoeren gehad die zich helemaal leip lieten pompen en squirtend klaar kwamen.Zelfs op de wallen een nederlandse meid die perse wilde tongzoenen terwijl ze haar benen om me heen klemde om zo diep mogelijk geneukt te worden.

Commentaar

• Ik maak me geen illusies en iets wijs hierover. Het gaat over een dienstverlening.
                            Men maakt mij niet wijs dat dames het voor hun eigen plezier doen. Men doet dit uit financiële overwegingen.
                            Wat acteerwerk hoort daar ook bij om de klant een goed gevoel te geven.
                            Dit werk is geestelijk en lichamelijk al zwaar genoeg voor hen.

Commentaar

• hoewel ik een zwak heb voor een dvp met tint, licht of donker, ga ik dus ook terug naar blanke dvp's. Enkele die van mijn voorkeur weten vroegen zich wel eens af waarom ik voor hun koos en bleef terugkomen. niet altijd is een getinte dvp aanwezig en als je bij het voorstellen een naam hoort die op hookers met goede recensies staat kies je daarvoor want op dat moment wil je. en als die blanke meid de juiste instelling heeft en ja dus ook zelf ervan geniet blijf ik daar terugkomen. 1 uur bij een thaise die geen Nederlands praat en amper Engels is heel lang. en natuurlijk blijft dit dienstverlening waarvoor je betaalt. maar ze bestaan heus dvp's die ervan genieten en ja ze zullen niet zeggen omdat ik zo van jou geniet mag je gratis.
                              maar ik merk wel dat ik door mijn voorkeur voor tint een getinte eerder het voordeel van de twijfel geef dan een blanke als haar instelling niet klopt. een blanke hoeft na 1 slechte beurt voor mij al niet meer. ik ervaar vaak dat de jongere meiden alleen voor het geld gaan. in massagesalons is dat wel eens anders. Ik tref daar geregeld studentes die zeer geile massages geven (zonder extra's). studentes in een privehuis vallen mij vaak tegen.

Commentaar

• Kan je ook namen geven :-)
                                Laatst gewijzigd door Deadalos; 07-08-18, 22:03. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

• Ik ben slecht in namen. bij massagesalons is het verloop nogal groot. ik hoor dat ook van iemand die de dames op de foto zet voor website en om de haverklap wordt opgeroepen. De dames rouleren bij massagewereld ook nog eens veel tussen filialen waar ik dan niet overal kom. heb het zo vaak ervaren dat ik 2x dezelfde had die prima beviel en een half jaar later al foetsie was. ik doe geen moeite meer. loop wel binnen en zie wie er is. Studentes zijn vaak ook alleen maar in het weekend daar terwijl ik ook doordeweeks ga. zo dook laatst een masseuse ineens in Heerlen (MW) op die ik eerder in Maastricht (MW)1x had gehad. Die herkende ik dan wel met voorstellen. In Maastricht een duomassage als maandspecial. En in Heerlen met haar alleen masseren veel erotischer. Kan zijn dat ik ook de intensief had. Ik merk dat bij MW de basis b2b minder erotisch is geworden sinds ze de duurdere tantra hebben hernoemt tot intensief. Dames met jarenlange ervaring willen die basis b2b nog wel eens zo erotisch als vroeger geven. Dit was in Heerlen een donker getinte studerende dame Tatyana.

Commentaar

• ik heb deze week een zeer bijzondere ervaring gehad om nooit te vergeten
                                    duidelijk staat er geen sex op de deur maar het liep bij mij toch echt anders
                                    voor de tweede keer met deze dame op de kamer en heerlijk intieme massage gehad
                                    toen ging ik haar masseren met warme olie en begon heel sensueel en ook haar kusjes gegeven bij haar oor
                                    toen begon ze zichzelf te vingeren en werkte zich totdat ze klaarkwam toen kon ik het niet laten mijn vinger in der kutje te steken ze begon heel zwaar te kreunen kwam schokkend klaar
                                    en ik had weer een stijve en paalde zo mijn lul van achter naar binnen
                                    heerlijk in haar klaargekomen en zij kwam ook voor de twede keer klaar ik voelde de verkramping en ze stuiterde alle kanten op
                                    ik heb nu haar prive nummer en spreken binnenkort af
                                    ik mag bij haar thuis komen en ze wil gelijk voor me koken ik ben benieuwd
                                    ik ben nu nog aan het bijkomen van ons avontuur
                                    nog nooit meegemaakt

Commentaar

• Ok, 2 dagen verder, vast vandaag, zaterdag, afgesproken. Hoe was het??

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasamopen Bekijk bericht
                                        ik heb deze week een zeer bijzondere ervaring gehad om nooit te vergeten
                                        duidelijk staat er geen sex op de deur maar het liep bij mij toch echt anders
                                        voor de tweede keer met deze dame op de kamer en heerlijk intieme massage gehad
                                        toen ging ik haar masseren met warme olie en begon heel sensueel en ook haar kusjes gegeven bij haar oor
                                        toen begon ze zichzelf te vingeren en werkte zich totdat ze klaarkwam toen kon ik het niet laten mijn vinger in der kutje te steken ze begon heel zwaar te kreunen kwam schokkend klaar
                                        en ik had weer een stijve en paalde zo mijn lul van achter naar binnen
                                        heerlijk in haar klaargekomen en zij kwam ook voor de twede keer klaar ik voelde de verkramping en ze stuiterde alle kanten op
                                        ik heb nu haar prive nummer en spreken binnenkort af
                                        ik mag bij haar thuis komen en ze wil gelijk voor me koken ik ben benieuwd
                                        ik ben nu nog aan het bijkomen van ons avontuur
                                        nog nooit meegemaakt
                                        En dit was bij?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door stekelplant Bekijk bericht
                                          als je het juiste gereedschap hebt in je broek of je weet je tong goed te gebruiken zijn er best wel dames die zelf ook willen genieten. daar ga je dan ook terug want sex is toch de mooiste teamsport die er is.
                                          moet er wel bij zeggen dat ik nooit naar de ramen ga. wellicht is het daar anders omdat ze je daar toch zsm buiten willen werken.
                                          Die dames kun je ook bij de ramen wel vinden. Waar ik normaal €50 voor 20 tot 30 minuten betaal, ben ik eens een ruim uur binnen geweest voor dezelfde prijs. Na de "standaard" tijd heb ik wel aangegeven dat mijn tijd er eigenlijk op zat, waarna ze aangaf dat ik mocht blijven liggen omdat ze het fijn en ontspannend vond.
                                          Ik kwam alleen voor een massage, maar na de massage hebben we nog ruim een halfuur liggen knuffelen en (tong)zoenen. Op het eind wel zo geil dat ik haar kon neuken, maar vond dat mijn tijd er toen echt wel op zat. Als ik had gewild was dit nog mogelijk geweest. Misschien een volgende keer?
                                          Ondanks dat we niet hebben geneukt, waren we beide wel warm en bezweet. Zo fijn

Commentaar

• Het gebeurt niet vaak, maar soms slaat de vonk over na een aantal bezoekjes, ook achter de ramen.
                                            Als je niet alleen aan je eigen gerief denkt, dan kan zij er ook enorm van genieten.
                                            Betere sex met haar dan met mijn eigen vrouw moet ik zeggen.
                                            Naam ga ik niet delen om privacy redenen.