Gastheer of gastvrouw

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gastheer of gastvrouw

Ik heb een vraag, ik heb 2x een privehuis bezocht en vroeg me af of sommige huizen ook gastheren hebben ipv gastvrouwen. Zelf vind ik een gastvrouw fijner en ben bang dat als ik een gastheer aantref mn libido onder het vriespunt wordt.

Ik meen ergens hier gelezen te hebben dat ze in Hilversum wel een gastheer hebben, maar dat weet ik niet zeker.
    Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

HM in Amersfoort heeft een gastheer.
      When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Leiden Privé in Leiden. Aardige gast, nog even mee gepraat. Ik dacht dat ik hem herkende van vroeger maar dat klopte dus niet maar we hebben er hartelijk om gelachen

Commentaar

Maison Monty in Rijswijk heeft zelfs 2 gastheren :

Peter en Wesley , hele geschikte peren.
          Een tevreden naaier,
          Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Waar zijn de tijden gebleven dat jan Bik t zelf nog deed in zijn zaken

Commentaar

En dat zijn naam nog gewoon op een race-auto mocht staan...
              When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Een privehuis kan zowel een gastvrouw als gastheer hebben. Dat hangt er van af wanneer je het privehuis bezoekt. Ik spreek uit eigen ervaring. Bij de laatste gastvrouw zou ik het niet erg vinden als ik haar kon kiezen. Ze zag er lekker uit met haar tieten flink vooruit. Daar had ik wel in willen knijpen. hihihi

Commentaar

In mijn jarenlange wandelcarrière kan ik me niet herinneren het ooit meegemaakt te hebben.
                  Wel eens meegemaakt dat de gastvrouw me bij de ontvangst naar een salon leidde waar ik aan een klein barretje iets te drinken aangeboden kreeg. Het was een man die de bar en de drankjes verzorgde. De gastvrouw hield zich intussen met mij bezig en stelde me de meisjes voor. Eens het drankje voor mij stond verdween de man naar de achtergrond. Verder zag ik enkel nog de gastvrouw en de meisjes.

Commentaar

Bij Diane’s Secret in Den Haag zat jaren terug ook een gastheer, heette Peter als ik me niet vergis.
                    Verder alleen vrouwen meegemaakt in Privehuizen, en ook wel eens vrouwen die mooier waren dan de dvp-tjes

Commentaar

Peter die heeft nu zijn eigen privehuis in Rijswijk. In Amsterdam heb je inbos en lommerweg een privehuis met gastheer en ook bij park 118 soms. Vaak zijn er meerdere gastvrouwen en of gastheren in dienst. Of draait de eigenaar soms zelf een dienst. Maar het gaat mij om de meisjes lol
                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 19-03-19, 23:03.

Commentaar

Goed om te weten, dan weet ik een beetje welke huizen moet ontwijken ??

Commentaar

Aan het werk...
                        X