Gedachten tijdens het wachten!

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gedachten tijdens het wachten!

Hele stuk lezen svp., niet direct in de pen klimmen en via de onderbuik reageren!

Ik heb de laatste tijd en ook in het verleden diverse Privéhuizen mogen bezoeken. Het is natuurlijk goed dat er zulke gelegenheden zijn want ze voorzien in een behoefte, ook de mijne, en je kan er een ontzettend leuke tijd beleven met prachtige dames die je niet dagelijks ‘in het wild’ tegenkomt, er zitten vaak schoonheden tussen waarvan je je afvraagt waarom, en spijtig vindt dat, ze in deze branche moeten werken. Maar mij is de laatste tijd iets gaan opvallen wat ik natuurlijk eigenlijk al wel wist, maar nooit zo lang bij had stilgestaan.
    Omdat ik nogal eens wat langer op ‘mijn’ dame, bij meerdere ‘huizen’, in de verzamelruimte heb zitten wachten heb ik enigszins wat ‘behind the scenes’ taferelen gadegeslagen. Hierbij overviel mij toch wel een gevoel van treurigheid. Het is net als met lekker eten, als je zou weten wat er allemaal in zit en hoe het wordt klaargemaakt, dan zou je ineens niet zoveel trek meer hebben. Als de dames in prachtige lingerie of naakt voor je staan, en vervolgens met jou hun ‘kunstje’ doen dan is het allemaal ontzettend leuk en aangenaam. Maar als je ze vooraf in bad-/kamerjassen met grote pantoffels aan en sjaals om, in diverse talen brabbelend en constant met hun telefoons bezig, dan zou je er nog geen vijf stuivers voor uitgeven. Daar zie je pas echt dat het harde business is en hoe weinig lol de dames er eigenlijk in hebben, ook al denken veel klanten van wel. De enige die er met een stralende lach rondloopt is de gastvrouw van dienst, immers ‘KASSA’. Het is heel knap dat de dames zodra de badjas en pantoffels uitgaan en met jou meegaan ze die knop direct kunnen omzetten en totaal van gedaante veranderen in een aantrekkelijke vrouw van vlees en bloed. Aan de andere kant schrik je vaak ook wel van de slimheid en hardheid van de, toch vaak nog jonge, dames, blijkbaar krijgen ze een goede training van het huis want dat kan haast niet aangeboren zijn.
    Ik zie de reacties alweer voor me zoals, waar maak je je druk om, je gaat er toch zelf ook heen, de dames verdienen er goed mee, ze worden niet gedwongen, het is al zo oud als de mensheid. Natuurlijk, dat weten we allemaal, maar laten we nu niet doen alsof het een ‘normaal’ beroep is.
    Welke weldenkende mooie jonge, of wat oudere, zeker een Hollandse, meid kiest nou voor een ‘vak’ waarin je telkens weer je lichaam moet laten gebruiken/misbruiken door allerlei ‘heren’ en waarover je naar de buitenwereld toe altijd geheimzinnig moet doen (andere naam, veel van locatie wisselen, liegen en bedriegen o.a. tegenover de ‘klant’ en familie en vrienden) en waarbij je grenzen bent overgegaan en een reputatie opbouwt die je de rest van je leven nooit meer kwijtraakt, hoe goed de financiële kant ook mag zijn. Er zitten echt meisjes tussen waarvan ik denk “wat zonde dat je hierin bent terechtgekomen”, en hoe ga je dit later eventueel je partner en kinderen vertellen.
    Ik wil zoals gezegd beslist geen ‘moraalridder’ zijn, maar als je lang moet wachten ga je wel eens ergens over nadenken!

Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

(Gloeiende; net een heel stuk getypt, gaat het verloren na het bekijken van het Voorbeeld.
    Ondertussen zijn er wat reacties verdwenen ook??)

Enfin, getraind worden de dames zeker niet en mocht er een opleiding bestaan dan zou 99% van de dames er te eigenwijs voor zijn om die te volgen.
    Wat bezielt een “slimme, mooie (Hollandse) meid” om in de prostitutie werkzaam te zijn?
    Is dit soms alleen weggelegd voor domme lelijke (buitenlandse) meiden?
    Wat bezielt mooie slimme (Hollandse) mensen om werk te doen als arts (bv darmendokter of kankerarts) brandweermens, ambulancepersoneel, opruimer van crimes-scenes/verkeersongelukken, politicus, ambtenaar, U NAME IT.
    Niet elke baan is weggelegd voor iedereen;wat de éen goed kan en graag en goed doet deinst de ander vol afschuw van terug.
    Het getuigt niet van respect om dan die mensen medelijdend te bekijken omdat het je zelf niets lijkt.
    Ik denk dat in dit voorbeeld deze mensen onder meer niet zo geschikt zijn voor een burgermansbaan en dat ze dáár ongelukkig in zouden zijn.
    Deze wereld is waarschijnlijk veel avontuurlijker.
    Wat betreft die gastvrouw; ten eerste niet zo slim om u de wereld behind the scenes te laten betreden, en die smile van haar is niet omdat zij nou zoveel geld binnenharkt hoor.
    Vaak is dat gewoon een manager die een heel gemiddeld loon verdient.
    Here they come! the dogs of lust.
    Out of my mind. into my life.

Commentaar

Met Ronnie eens. Respect is met name ook je eigen medelijdende gedachte niet op andere projecteren.

Commentaar

Toch wel een beetje onderbuik-reacties. Mijn stuk heeft niets met medelijden te maken, het is gewoon een weergave van wat ik waarneem en hoe ik daar tegen aankijk, het is geen oordeel over, of minachting van de dames. Ik heb juist veel respect voor ze en heb ook gezegd hoe knap ik 't van ze vind dat ze dit kunnen, zoals ik al zei ga ik er tenslotte zelf ook naartoe. Misschien toch iets beter lezen en langer nadenken voor je reageert! Behalve eventueel de dames zelf hoeft niemand zich er door aangesproken te voelen!
        Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Commentaar

Nu gaat u mij vertellen dat mijn mening uit onderbuikgevoelens bestaat.
          Denkt u dat als u een schoonmaker tegenkomt die aan het werk is dat diegene zich gewaardeerd voelt, als mens en in zijn werk, als u vertelt hoeveel respect u heeft dat zij dat werk kunnen doen?
          Kom nu toch.
          Maar gaat u lekker met mensen in gesprek die er hetzelfde over denken als u, dat lijkt mij beter.
          Here they come! the dogs of lust.
          Out of my mind. into my life.

Commentaar

Dit is duidelijk niet als discussietopic bedoeld. De topicstarter poneert zijn mening en verwacht enkel instemming. Afwijkende meningen worden op voorhand al neergezet als 'onderbuik'-reacties.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat topicstarter nogal wat issues heeft aangaande prostitutie en dat hij die hier op een nogal trollerige manier wil verwerken (als moraalridder - echt toch wel!). Onder andere door zoals Ronnie aangeeft dezelfde dingen meermaals te posten.
            God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

Ik heb het stuk meerdere malen gelezen.
              Ik weet zelf zoals de schrijver in post 11 ook niet zo goed of dit nou een discussie topic is of dat de starter alleen zijn gevoel hierover op papier wil zetten.

Maar ik denk voor wat betreft het punt over de slimheid/hardheid van dames, dat de dames in dit beroep dit wel moeten gebruiken en ook de jongere dames. Je moet wel van je af kunnen bijten.
              Kijk, ik heb in mijn beroep ook dagelijks nare mensen, ik zie iedere dag het slechtste van de maatschappij binnenkomen. Hierin heb ik ook een bepaalde slimheid en hardheid in, maar dat is meer door ervaring. Wel hebben we daar een zoveel daagse cursus voor gehad, om bepaald afwijkend gedrag te herkennen en hierop te acteren. Ik denk dat iedereen in zijn/haar beroep dus een bepaalde slimheid/hardheid gebruikt.

Ik denk dus niet dat er trainingen/cursussen voor gegeven worden. Dit zullen zij leren na ervaringen en verhalen van mede collega’s misschien hoe ze zich moeten opstellen tegenover ( bepaalde type) klanten. De dames zullen zeer zeker al heel snel door hebben met wat voor type klant ze te maken hebben.
              Ik weet niet of de topic starter dit bedoelt met slimheid/hardheid, maar anders weet ik het ook niet meer hoe ik hier op moet reageren . Ach ja, als dit niet was wat bedoeld werd, dan heb ik dan maar gewoon een leuk stukje geschreven. Het is tenslotte zaterdag hartstikke vroeg in de ochtend, poeh hé, dat ik hier op de vroege ochtend al over überhaupt nagedacht heb over dit topic.
              Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Rubrieksindeling niet mijn bedoeling, het was bedoeld voor alleen de stamtafel (door moderator nu verplaatst)om te horen hoe anderen hierover denken. Het stuk is helemaal niet bedoeld om een mening door te drukken, het is zoals in de titel vermeld en meer niet. Met uit de onderbuik reageren bedoel ik dat als je het met vrienden e.a. wel eens over dit onderwerp hebt er vaak erg hard kan worden gereageerd, en dat blijkt ook hier weer. Het gaat hier immers over het intiemste wat er, in dit geval tussen man en vrouw, kan gebeuren, maar dan als vak. Een vergelijking met andere beroepen is juist vanwege die intimiteit dus, wat mij betreft, niet reëel. Nogmaals, geef wel of niet je mening maar reageer niet zo hard, ik val niemand aan, het zijn slechts mijn gedachten hierover.

Commentaar

Persoonlijk til ik er niet zo zwaar aan..
                  Als jij het het meest intieme vind wat er bestaat tussen man en vrouw, dan denk ik eigenlijk dat het misschien niks voor jouw is?.
                  Ik vind in bepaalde gevallen vertrouwen in iemand zeker zo belangrijk.. Als iemand alles van je weet wat je met niemand verder deelt..
                  Dat heeft verder met sex niks te maken..
                  Ikzelf kan prima sex hebben met iemand waar ik verder buiten op sexueel gebied niks mee deel..
                  Anderzijds net andersom.., er is iemand in mijn vriendenkring die mij heel goed kent.. Maar daar wil ik verder niks mee.. Ik ken haar al sinds mijn scheiding.. Ze is zelf ook single.. Zeker niet lelijk . Maar ik wil er verder niets mee.. Niet omdat ze niet aantrekkelijk is maar gewoon omdat ik haar 100% vertrouw, en ook bepaalde dingen van haar weet wat niemand weet.. Sex zou verder niks toevoegen met haar..
                  Sterker nog, als ik ze niet zou kennen en ze adverteerde dan 'deed' ik haar..
                  Dat zal voor de dames, achter de ramen in huizen en clubs waarschijnlijk net zo zijn..
                  En nogmaals til er niet zo zwaar aan.. Anders heb je in je avonturen op een gegeven moment ook geen lol meer
                  Ik heb het 8 van de 10 keren heerlijk naar mijn zin bij de dames..
                  ??????Ik besef ook al te goed dat ze misschien niet altijd meegenieten.. Maar ik weet binna zeker dat wanneer ik wegga dat ze er geen kut gevoel aan overhouden..
                  Maar ofdat dat bij iedereen is weet ik natuurlijk niet..

Commentaar

Het intiemste op lichamelijk gebied bedoel ik natuurlijk. Zoals gezegd bezoek ik de dames zelf ook en beleef daar, afhankelijk van hoe het tussen mij en haar ‘klikt’ tijdens zo’n bezoek, ook veel plezier aan. Maar het kan ook geen kwaad om af en toe eens even stil te staan bij de wereld erachter zonder er dan meteen ’zwaar aan te tillen’ of er je genot door te laten bederven. En of de dames er geen ‘kut gevoel’ bij hebben, zou je daar ooit echt achter komen. Maar nogmaals, slechts mijn gedachten er over.

Commentaar

Ik denk dat ik wel snap wat je wil zeggen. Ik heb ook een paar keerervaren dat wanneer ik mijn favouriet moest wachten ik in de ruimte waar de dames samenkwamen mocht wachten. Maar zelfs als je wat langer bij een dame komt ze je weleens dingen durft te vertellen. En ja het is inderdaad net in een restaurant. Het zijn niet altijd dingen die je als klant perse wilt weten. Of misschien toch wel. Als je weet hoe zwaar het werk kan zijn. voor een dame. Als je weet hoeveel een dame netto krijgt -na belastingen- van wat jij betaalt. Als je weet hoe erg taboe het nog is, wat voor "smet" er nog aan kleeft. Eens te meer krijg je waardering voor de dames en behandel ik hen, of probeer ik in elk geval, met respect.
                      Aan de andere kant, ondanks dit besef, ga ik niet minder naar dames toe.
                      “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Ik kom er ronduit voor uit dat ik niet blij mee ben dat ik gebruik maak van het oudste beroep ter wereld. Iedere keer worstel ik ermee of ik nou een dvp moet bezoeken of niet. Je houdt toch een business in stand.

Commentaar

Ben het wel eens met de topic starter, heb dingen gezien waar ik van denk wow wtf, dat zijn wel wake up calls voor mij, ik bezoek die dame dan niet meer.
                          (34/100)

Commentaar

Ik ben het wel eens met staddorp de topic starter en begrijp zijn punt en beleving wel
                            en zelf heb ik ook de keerzijde gezien van het werk van de dames van plezier en vind het zelf ook zonde en jammer dat sommige dames in deze branche zitten
                            maar ben er ook over uit dat het hun eigen keuze is heeft hoofdzakelijk met geld te maken
                            Ik ben een tijd met een roemeense om gegaan en nu met een ruschiche vrouw en kom ook bij hun thuis
                            Tegen beter weten in dacht ik ze op een beter pad te krijgen en ze te helpen maar het heeft geen enkele zin
                            ze kunnen niet met geld om gaan dat enerzijds en anderzijds denken ze tegen beter weten in dat ze het beter krijgen in de toekomst wat ik wel wil begrijpen maar ik weet ook dat sommige dames
                            alles weer op maken en dat een tato,s siliconen telefoons etc
                            ook is het voor de dames moelijk om te stoppen omdat ze altijd nog meer verdienen dan in het oostblok

Commentaar

Ik denk dat de topic starter het bij het juiste eind heeft.
                              het heeft niks met Een Morraalridder willen zijn te maken, ook ik ben er achter gekomen dat als je steeds meer kijkjes in de keuken krijgt. Het zeker niet allemaal leuk en goed is. Het is een business, er word je een illusie verkocht en aan die verwachting moet worden voldaan. Ookal heeft de dame in kwestie een rot dag, ze moet je toch vermaken. De drijfveer van de 99% van de dames is volgens mij ook geld en de meeste zijn ook van dit werk van afhankelijk. Ik begin steeds meer in te zien dat je toch iets in stand houdt en krijg steeds meer twijfels of dat wel goed is. Misschien binnenkort vele jaren wandelen er mee stoppen?

Commentaar

Stel iedere wandelaar denkt er zo over (deze business in stand houden) en iedereen stopt ermee. Nou dan gaan al deze meisjes, die je eerst hielp, dus terug naar hun thuisland en zitten ze zonder geld en werk.

Ik heb heel nauw contact met een aantal dvp, je helpt de meisjes er toch echt wel mee hoor (en vaak hun familie ook)

Ik dacht er zelf eerst ook anders over totdat ik een tijdje met een dvp heb samengewoond en van dag tot dag heb kunnen zien wat de drijfveer is en wat met het geld gebeurd

Commentaar

Het gaat er niet over dat wij als wandelaars moeten stoppen of met ons allen heel slecht zijn. Want de vraag is idd of de dames er mee geholpen zijn wanneer er ineens geen klandizie meer is. Juist als je wat meer van hun achtergrond weet krijg je (ik dan) meer respect voor hun.
                                  “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Inderdaad, bij de dames waarbij je de indruk krijgt dat ze er mee geholpen zijn (uit echt armere landen dan toch, maar hoe beoordeel je dat) is het iets makkelijker om je ogen te sluiten voor de schaduwzijdes. Maar je kunt als dame/meisje natuurlijk ook een vak kiezen waarbij het misschien iets langer duurt om hetzelfde te verdienen, maar waarbij je eigenwaarde intact blijft en waar de omgeving toch minder raar tegen aankijkt!

Commentaar

Zoals wat?..
                                      ??????Ze zijn dikwijls de taal niet machtig buiten Engels of Duits.. En over het algemeen toch niet van plan hier te settelen
                                      En bovendien als ze daar zogenaamd 'hoogopgeleid' zijn is dat hier gelijk aan MBO
                                      Dan in de schoonmaak wc's die helemaal ondergescheten heeft schoonmaken?..voor 9 euro bruto?
                                      Denk je dat dat de kwaliteit van leven en je zelfrespect ten goede komt?..

Commentaar

Voor schoonmaak en seks heb je inderdaad geen talenknobbel nodig, maar zoals ik al eerder heb geschreven is een vergelijking met andere beroepen juist vanwege de lichamelijke intimiteit niet te maken!

Commentaar

Ik heb het geprobeerd maar ik kan me toch niet inhouden mij hierin te mengen.
                                          Ik ben wel benieuwd wat voor een een feitelijke “treurigheid” u aanschouwd heeft, wachtend in een kamer die een safe space voor de dames zou moeten zijn.
                                          Ik lees, quote: “Maar als je ze vooraf in bad-/kamerjassen met grote pantoffels aan en sjaals om, in diverse talen brabbelend en constant met hun telefoons bezig, dan zou je er nog geen vijf stuivers voor uitgeven.”
                                          -Zij hebben dus iets comfortabels aan wat ook weer snel uit kan voor een voorstelronde.
                                          -Zij zijn met hun telefoon bezig.
                                          Dat kun je treurig noemen maar is zeker geen gedrag dat alleen bij DVP’s voorkomt maar de hele dag in de ganse maatschappij te zien valt.
                                          -Voorts “brabbelen zij in diverse talen.”
                                          Deze opmerking getuigt van een ongelooflijk dedain. (Als het geen voor u verstaanbare taal betreft dan is het brabbelen?)
                                          Het zou mij niets verbazen als deze dames het gewoon heel vervelend vonden dat er een klant in hun ruimte waar zij zichzelf mogen zijn werd geparkeerd
                                          en u misschien ook niet mogen.
                                          Deze dames zijn gevoeliger voor sentimenten en betere “mensenlezers” dan u wellicht denkt.

Dan lees ik nog het volgende van uw hand:
                                          “Maar je kunt als dame/meisje natuurlijk ook een vak kiezen waarbij het misschien iets langer duurt om hetzelfde te verdienen, maar waarbij je eigenwaarde intact blijft en waar de omgeving toch minder raar tegen aankijkt!

Wie zegt dat hun eigenwaarde niet intact is, wie beoordeelt dat?
                                          Dat zou toch alleen degene zélf kunnen aangeven nietwaar?
                                          Maar nee, dat doet ú voor hen en u kunt dat natuurlijk blijven ontkennen maar misschien moet u uzelf toch de tijd geven eens wat langer en met een open geest over de materie na te denken.
                                          Want als u eerlijk bent ziet u ook wel in dat u onder andere degene bent die u beschrijft in het laatste gedeelte van de aangehaalde zin: “en waar de omgeving toch minder raar tegen aankijkt!”
                                          Nog maar eens ten overvloede: u legt het neer bij anderen maar heeft zelf die vooroordelen en hoewel het niet uw bedoeling is, bent u degene die ze juist níet respecteert.
                                          Dit is niet hetzelfde als niet met respect behandelen want dat u dat doet heb ik alle vertrouwen in maar de grondhouding is er niet één van respect.