Studentes

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Studentes

De jongere dames worden wel erg vaak als studentes neergezet, ik vraag me dan toch vaak af 'in welk vak'. Als je de sites van veel privéhuizen moet geloven dan werkt half vrouwelijk studerend Nederland in deze branche. Als dit echt zo is, dan ben ik verbaasd! Het verkoopt wel lekker natuurlijk.

Misschien omdat sommige mannen hier opgewonden van worden om een studente te neuken, ik heb ook geen idee.
    En als ze zelf adverteren hopen ze misschien dat de klant 'medelijden' heeft dat ze het als studente het niet breed hebben.

Maar ik snap wat je bedoelt, het valt mij ook erg op.
    Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Als mannen mogen kiezen dus een jonge vrouw of een oudere kiezen de meesten voor het eerste. Vrouwen weten dat, dus liegen ze massaal wat hun leeftijd betreft. Trouwens, niet alleen daarover wordt er ongestoord gelogen, je wil niet weten hoeveel vrouwen ik gekust heb en naar een asbak smaken, terwijl in hun profiel stond dat ze niet rookten.

Commentaar

Haha ja jokken doen ze graag, ik zag vandaag toevallig een advertentie: "ik ben puntje-puntje uit Italië", en onderaan: ik spreek Engels en Spaans.

Commentaar

Toch ook wel weer komisch, je moet het maar durven!
          Inderdaad, als je belazerd wilt worden moet je in deze wereld zijn, dat weet iedere klant in zijn achterhoofd wel. Alleen als je ergens anders 'iets koopt' kun je nog reclameren, hier ben je je goeie geld al kwijt voordat de echte waarheid aan het licht komt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Staddorp Bekijk bericht
            De jongere dames worden wel erg vaak als studentes neergezet, Het verkoopt wel lekker natuurlijk.
            Of als hockeydame of stewardess

Commentaar

nou als verpleegsters heppik ik ze ook gekend....
              is zeker een lekkere gedachte als ze je pik wast in het ziekenhuis...

Commentaar

sorry ....'verpleegsters'....

Commentaar

Natuurlijk is een "studente" een gimmick. De dames verven hun haar, vergroten hun borsten en billen, spuiten hun lippen voller of dragen bepaald type kleding. Waarom? Omdat er altijd wandelaars zijn die dat aantrekkelijk vinden. Dat betekent inderdaad niet dat er massas studentes, verpleegsters, stuwardesses, tandtartsassistentes of hockeydames als DVP bijklussen.
                  “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

[QUOTE=ps4;n2122562]Misschien omdat sommige mannen hier opgewonden van worden om een studente te neuken.

Eigenlijk sta je er met dat vermoeden helemaal niet naast. Men associeert studentes meteen met meisjes van goede huizen waarvan de ouders nooit zouden kunnen denken dat hun dochters hun lichaam verkoopt voor wat extra centen. En het idee dat je een studente neukt die op het moment voor hoer speelt en zes jaar later officier van Justitie is geworden maakt je nog geiler. En daar spelen de adverteerders op in.

Commentaar

Maar als we toch inmiddels als wandelaar wel weten dat het slechts zelden echt een studente is, dan is die extra 'geilheid' toch ook weer snel verdwenen, en is er toch geen enkel verschil meer met de 'gewone' dames.

Commentaar

Voor een ervaren wandelaar zeker maar vergeet niet dat er genoeg onervaren klanten rondlopen en die trappen er makkelijker in. Bovendien is het ook bekend dat er in de tijd van Yab Yum in Amsterdam ,sommige dames die deze sexclub als studentes verkocht door een echte studente werden gebrieft. Op deze manier konden ze hun zogenaamd studiecursus overtuigend vertellen. Zij werden ook over de juiste woordkeuze en deftige houding geïnstrueerd.
                        Laatst gewijzigd door Deadalos; 10-03-19, 22:57.

Commentaar

Bovendien gaat het om de fantasie. Je weet als wandelaar ook dat de dames in privehuizen in hun "echte" leven ook gewoon moeders, dochters en zussen.
                          “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

"Studente" betekent toch gewoon "dame onder de 24" in deze wereld ? Net zoals dat elke dame boven de 30 automatisch een MILF is, ongeacht of de M waar is of niet.
                            En er zullen vast genoeg jonge meiden zijn die de prostitutie ingaan om een studieschuld te voorkomen/af te betalen, maar tussen alle verschillende dames die ik ontmoet heb, zat er maar 1 die ook uitgebreid wou vertellen wat ze studeerde en zo.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Welder Bekijk bericht
                              Voor een ervaren wandelaar zeker maar vergeet niet dat er genoeg onervaren klanten rondlopen en die trappen er makkelijker in. Bovendien is het ook bekend dat er in de tijd van Yab Yum in Amsterdam ,sommige dames die deze sexclub als studentes verkocht door een echte studente werden gebrieft. Op deze manier konden ze hun zogenaamd studiecursus overtuigend vertellen. Zij werden ook over de juiste woordkeuze en deftige houding geïnstrueerd.
                              Voor de jonge wandelaars: Yab Yum: https://nl.wikipedia.org/wiki/Yab_Yum_(bordeel)
                              Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Daffy Duck Duck thanks, ik heb wel veel over dat bordeel gehoord inderdaad. Voor mij waren bordelen toen nog niet zo aan de orde.
                                Heb inmiddels hier er ook al wat meer over gelezen over de link die je plaatste.
                                Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobje82 Bekijk bericht
                                  "Studente" betekent toch gewoon "dame onder de 24" in deze wereld ? Net zoals dat elke dame boven de 30 automatisch een MILF is, ongeacht of de M waar is of niet.
                                  En er zullen vast genoeg jonge meiden zijn die de prostitutie ingaan om een studieschuld te voorkomen/af te betalen, maar tussen alle verschillende dames die ik ontmoet heb, zat er maar 1 die ook uitgebreid wou vertellen wat ze studeerde en zo.
                                  Of dat alle dames met lang sluik haar aan hocke doen, of dat alle dames met een zwartomrand brilletje secetaresse zijn....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobje82 Bekijk bericht
                                    Betekent toch gewoon dame onder de 24 in deze wereld?
                                    Weet ik dat ook weer, ben zelf 27 jaar en ben zowel DVP als studente. Wat betekent dat in deze wereld? LOL.

Commentaar

Of al die zogezegde zusjes. Ongelooflijk hoeveel 'heren' daar in trappen...
                                      I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Maar wel logisch dat de sexhuizen deze benamingen blijven gebruiken, zij mikken immers op de nieuwe klanten. De meer ervaren klanten vinden hun weg toch wel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Damour Bekijk bericht

Betekent toch gewoon dame onder de 24 in deze wereld?
                                          Weet ik dat ook weer, ben zelf 27 jaar en ben zowel DVP als studente. Wat betekent dat in deze wereld? LOL.
                                          Geen idee wat dat betekent, Hoe omschrijf je jezelf als je adverteert als DVP?

Ik haal alleen wel een stereotype aan wat in heel veel advertenties van jongere dames terug komt. (En nee, 27 is ook nog lang niet oud, weet ik ook wel)