De ergernissen TOP TIEN

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nu het woord "handdoek" is gevallen, even mijn ergernis.
    Bij raambezoek is het me meerdere keren opgevallen dat er niet zo op hygiëne gelet wordt. Dezelfde handdoek die op het bed ligt wordt bij minstens 4 bezoekers gebruikt.
    Na de eerste bezoeker wordt ie 180 graden gedraaid, bij de derde bezoeker omgekeerd, en bij de vierde weer 180 graden. En vaak wordt dan gezegd dat ze een schone gepakt hebben... Toch maar een eigen handdoek meenemen?
    "these are observations from a hill..."

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door dahliaflower68 Bekijk bericht
      Ben ik schuldig aan die punten en kommas, probeer er verandering in te brengen.
      doe me best.
      Ik dacht daarbij niet aan jouw bijdragen

Commentaar

1. Dames die zeggen Engels te spreken in hun advertentie, maar uiteindelijk maar een paar woorden kennen.
        2. Dames die graag hygiënische klanten willen hebben, maar zelf vies werken en/of leven.
        3. Vijandige houding (kan begrijpen dat je je dag niet heb, maar dan kan je beter helemaal niet ontvangen of dit werk gewoon niet doen).
        4. Mij als een kind behandelen.
        5. Klok kijkers of dames die gewoon tijdens het wippen hun telefoon beantwoorden voor nieuwe afspraken.
        6. Om de minuut vragen of ik al ben klaargekomen.
        7. Wachten voor de deur tot de klant voor mij weg is omdat de afspraak uitliep (maar dan toch die verloren tijd van mijn afspraak aftrekken ). Ook altijd leuk om te weten hoe de die voor jou ging er uit ziet...
        8. En natuurlijk: mogelijkheden niet nakomen.

Commentaar

Aan het werk...
        X