De ergernissen TOP TIEN

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De ergernissen TOP TIEN

1. Dame maakt al bij voorbaat een totaal ongeinteresseerde indruk, kijkt je eigenlijk totaal niet aan of hooguit iets van "het is dat er betaald wordt anders zou ik meteen naar RTL - Boulevard gaan kijken".

2. Dame begint aan het karwei maar je merkt al na 1 minuut dat ze je probeert zo snel mogelijk klaar te krijgen om vervolgens snel naar buiten te werken.

3. Zie 2. maar dan zonder dat ze je probeert klaar te krijgen.

4. Dame ziet er zonder kleren veel slechter uit, veel te dik, zware littekens, gigantische hangtieten, terwijl ze aangekleed nog mooi rechtop stonden. Dit weegt des te zwaarder wanneer de dame via internet zich nog had voorgesteld als "lekker wijf", e.d.

5. Dame stinkt.

6. Dame gaat plat op haar rug liggen en doet vervolgens niets meer, alleen nog aangeven waar ze geen zin in heeft, en dat blijkt het meeste te zijn.

7. Dame neemt overdreven de regie in handen, en betuttelt je als een klein kind wat voor het eerst naar de hoeren gaat.

8. Dame praat veel te veel, vooral tijdens sex

9. Dame blijkt van sex niets te begrijpen, althans niet van de fijne sexgevoelens voor de man. Trekt maar wat zonder enig gevoel, geeft drie likjes en dat heet dan pijpen. Of doet je pijn, zonder dat ze het zelf door heeft, dit puur door onervarenheid.

10. Dame geeft aan dat er meer mogelijkheden zijn, maar dat kost (een stuk meer) meer geld, en dan hebben we het over "alle kleren uit" , "incl. pijpen mc", "intiem", dus eigenlijk de normale dingen.

11. Dame laat steeds vallen dat ze getrouwd is of een vriend heeft, vooral op het moment dat jij ligt klaar te komen.

12. Dame kijkt steeds op de klok

13. Dame geeft de indruk gedwongen te worden.

14. Dame heeft heel veel moedervlekken en/of sproeten.

15. Dame zit onder de tatoo's en/of piercings.

16. Dame heeft een normaal figuur, maar heeft al zeker 20 jaar niet meer aan sport gedaan. Alles voelt slap aan.

17. Dame rookt veel terwijl jij niet rookt. Dat merkt je toch.

18. Muziek staat te hard aan, of het is muisstil. Geluiden / stemmen van buiten klinken flink door.

Wat jullie, nog wat aan toe te voegen ?

(n.b. staat soms in willekeurige volgorde)

I.D.

Bij mij is het afgaan van een mobieltje de grootste ergernis, als de betreffende dame hem dan ook nog opneemt (moet je altijd stil zijn) terwijl je net lekker ligt te ketsen is het helemaal gedaan met de lol.....

Lmn
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-06-16, 15:12. Reden: onnnodige quote
    And the first thing that flashed into my gulliver was that I'd like to have her right down there on the floor with the old in-out, real savage.

Commentaar

Dame zorgt er niet eerst voor dat er een erectie verschijnt, maar begint direct met een poging om en condoom aan te brengen op een halfslappe jan-jaap.
      Daarbij ook nog te weinig ruimte in het vooronder latend voor het moment dat de volle erectie toch verschijnt. De boel zit dus te krap, wil ik maar zeggen.
      Als ik dit zie gebeuren is voor mij driekwart van de erotiek meteen alweer verdampt, en het is voorgekomen dat het hele theater bij mij tot zoveel ergernis leidde, en zo weinig vertrouwen in de kunsten van deze dame dat ik ervan afzag het voort te zetten.
      Wie niet snapt wara het om draait en een levensgrote angst heeft voor een onbeschermde piemel zou er goed aan doen zich bij het Arbeidbureau/CIW in te schrijven op zoek naar passend werk. Misschien aan de lopende band in een knakworstjesfabriek?

++ Spruce Goose ++

Commentaar

Nog een paar aanvullende ergenissen ;

19. De Dame heeft neptieten, en dan niet zomaar neptieten, maar echt heeellll erggg duidelijke neptieten die ook totaal niet bij haar leeftijd of figuus passen.

20. De Dame heeft haargroei op haar borsten, een snorretje, heel veel haar op haar doos, of grijs haar op d'r doos

21. De Dame heeft een keiharde a-erotische stem

22. De Dame loopt de hele tijd overdreven wantrouwend te doen, terwijl daar helemaal geen reden voor is.

23. De bedruimte is heel slecht verwarmd.

24. Het bed is te klein

25. De dame laat kutwinden of erger

26. De dame begint met 1 bepaalde sexuele handeling en blijft vervolgens de hele tijd hetzelfde doen, ondanks lichte verzoeken voor iets anders.

Als ik het zo beschouw, is het een klein wonder dat ik af en toe wel goede dames bezoek. Je kan ook stellen dat wij mannen (of alleen ik) veel te veel eisend zijn.

Misschien kan een van de dames onder ons ook een top 30 ergenissen maken over bezoekende mannen !!

I.D.

Commentaar

[quote=idealdear]

Als ik het zo lees, vraag ik me inderdaad af waarom je in hemelsnaam dames bezoekt.
          Toch vind ik veel van de ergenissen wel begrijpelijk moet ik bekennen.

Een top 30 kan ik niet geven marruh, wat dacht je hier van:

STIPT OP NUMMER 1 tijdens het neuken een tong in mijn oor!!!!
          Wanneer dit gebeurd is het feest direct voorbij...mega afknapper

- mannen die ongewassen aan een bezoek beginnen

- mannen die je onbeschoft benaderen ("hoe duur " of beledigd weglopen wanneer er niet tot
          overeenstemming gekomen kan worden)

- mannen die voor mij willen bepalen wat ik lekker moet vinden ( zomaar ergens vingers instoppen en na vriendelijk verzoek dit niet te doen beantwoorden met : is toch lekker!)

- mannen die proberen door te neuken na het klaarkomen...dit omdat het heel gevaarlijk is aangezien
          het condoom af kan glijden......en denken dat je het niet in de gaten hebt.

- mannen die ondanks de afspraak meer willen afdwingen en mij dan ervan betichten moeilijk te zijn wanneer ik hier geen gehoor aan wil/kan geven..

- mannen die ondanks alles toch zeuren over het condoom die eigenlijk weggelaten zou moeten worden

- mannen die roddelen over andere dames, meestal in de trend van..." bij haar mag dit wel of zij doet het voor minder"

- mannen die dronken aan mijn deur komen

- mannen die mij het gevoel willen geven dat ik God op de blote knieën moet danken voor hun (even goddelijke) aanwezigheid

- mannen die denken dat je enkel een gat bent waar geen gevoel in zit en daarom er maar op los willen "bangen"
          (even van speedbanger gejat...plagiaat?)

- Had ik tong in mijn oor al genoemd?

- Mannen die in mijn/onze tijd een heel telefoongesprek gaan afhandelen of tijdens het sexen de telefoon gaan beantwoorden waardoor er weer van voren af aan begonnen moet worden.

- mannen die hun eventuele ega afzeiken om zichzelf minder schuldig te voelen

-mannen die een afspraak niet afbellen..

-mannen die hun "verlies"niet kunnen dragen en vervolgens jou een trap na geven, terwijl je met al je geduld en goedheid je best hebt gedaan

- mannen die standaard tijd rekken, dus niet degene die zijn orgasme even wilt uitstellen, maar de genen die consequent willen proberen langer binnen te zijn dan afgesproken en doen alsof ze niet klaar kunnen komen.

- Maar ook: mannen die wéten dat ze moeilijk komen en dan toch voor een korte tijd betalen, zodat je weer als dame gedwongen wordt te melden dat het nu wel "welletjes is..tenzij "

en verder: even gepikt van je idealdear )

- loopt de hele tijd overdreven wantrouwend te doen, terwijl daar helemaal geen reden voor is.

- kijkt steeds op de klok

- blijkt van vrouwen niets te begrijpen

Zo....even met beide benen op aarde jongens?
          Ik moet wel even er bij zeggen dat dit uitzonderlijke gevallen zijn, maar wel degelijk aanwezig.
          Wanneer meerdere van de bovengenoemde ergenissen zich op één dag herhaaldelijk voordoen heb ik het wel even gehad met sex in het algemeen en mannen in het byzonder.
          Desondanks, jullie zijn best lief

Commentaar

Mijn twee grootste ergernissen bij een bezoek:
            Niet de gemaakte afspraken nakomen. Dit gebeurt mij gelukkig niet vaak. Ik spreek altijd duidelijk af wat mijn wensen zijn en verlang ook dat de dame zegt of ze ermee instemt. Soms leidt de dame echter, na het overhandigen van de waardepapieren, acuut aan geheugenverlies en weet van geen afspraken meer.
            Zoals ik al schreef: dit zijn uitzonderingen.
            Nog een ergernis: slechte hygiene. Ik zorg zelf altijd dat ik schoon ben en verwacht dit ook van de dame. Het is echt niet opwindend om een riool te ruiken als de dame haar benen spreidt, of al copulerend het zweet van al je voorgangers te moeten opsnuiven.

En Rachelle, ik lees dat je afknapt op een tong in je oor. Kort geleden bezocht ik een collega van je in onze hofstad die dat mij juist vroeg omdat ze dit erg lekker vond. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

V.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie

En Rachelle, ik lees dat je afknapt op een tong in je oor. Kort geleden bezocht ik een collega van je in onze hofstad die dat mij juist vroeg omdat ze dit erg lekker vond. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

V.

Klopt helemaal...elk oor smaakt weer anders

Commentaar

Tjongejonge nogantoe... als een argeloze niet-wandelaar dit allemaal leest verklaart hij ons allemaal voor gek dat we deze hobby hebben....

Ik hecht eraan hierbij te verklaren dat geen van de 26 ergernissen mij ooit is overkomen!

(Overigens ook die van Rachelle niet ;-).

Maar goed, ik ga alleen bij in mijn ogen goede privehuizen (mijn stekkies zijn met name Karin's Home en Diane's Secret), dat blijkt het risico op ergernissen dus toch aanzienlijk te verlagen.

Die ene van likmenietje (het mobieltje) heb ik overigens wel ervaren, meer dan eens, maar dat vond ik net heel erg kicken: dat je in haar bent, heerlijk haar hele lijf tegen je aanvoelt en dan even rustig aan doet maar wel doorgaat, terwijl ze aan moeder of een vriendin een smoes opdist dat ze moet ophangen omdat er iemand aan de deur is ;-).
                (Ze nam overigens alleen maar op omdat ze wist dat ik het prima vond.)
                Was dus een extra leuke ervaring en geen ergernis.

Commentaar

Na het posten van mijn reactie bedacht ik dat ik toch een ergernis heb. Hoewel de dames van Karin's Home absoluut fantastisch zijn, en ik er dus heel graag kom, vind ik het systeem er flinke nadelen hebben vergeleken met bv. Diane's secret.

Je gaat bij KH naar de kamer en dan gaat je tijd in. Je maakt de afspraak en de dame gaat het geld wegbrengen. Dat ze dan rustig een plasje moet kunnen maken en wellicht nog een woord met de gastvrouw wisselen leidt er toe dat je toch soms een paar minuten zit te wachten. Dat is psychologisch verkeerd, je bent opgewonden dus het lijkt altijd al veel langer dan het eigenlijk is, je weet niet waar je schatje blijft, en je hebt alle tijd om er aan te denken dat de (toch behoorlijk prijzige!) meter doorloopt.

Dan begint het feest, voor een vastgestelde tijd.
                  Mijn kleine zelfstandige heeft daar soms heel andere ideeen over, en daar ben ik het dan vaak nog mee eens ook. Maar de tijd staat vast, dus de dame moet proberen het in die tijd af te ronden. Dat legt haar een vervelende rol op, waardoor ze je moet opjagen, of maar moet accepteren dat je uitloopt, wat ten opzichte van haar weer oneerlijk is. Verlengen kan alleen als de dame stopt, naar boven gaat en er een half uur bijneemt. Dat is op dat moment vanzelfsprekend hoogst vervelend waardoor ik dan iets heb van: laat maar, ik kom wel een keer terug om het later eens af te maken.

Bij Diane's Secret betaal je het huis voor je naar de kamer gaat en de dame na afloop (die daarmee meer kans op een fooi heeft); ze hoeft niet van de kamer om het geld weg te brengen dus niemand voelt zich bekocht; en als je langer wilt blijven betaal je gewoon per kwartier bij. Bij een vaste klant kan dit zonder verdere communicatie, voor nieuwe klanten is er een telefoon naast het bed, waar de gastvouw naar belt om te vragen of er verlengd wordt als de tijd overschreden wordt. Geen gehaast, geen scheve ogen, geen onbetaald uitlopen in het nadeel van de dame. Veel beter toch?

Commentaar

Nog even wat aanvullingen op de ergenissen top 30,
                    zowel op die van mij als op die van Rachel1973 ;

27. Vrouwen die duidelijk de indruk wekken zelf ook willen genieten, maar "lekker niet" gaan zeggen hoe ze het willen hebben en jou na afloop dan een stille hint geven "je kan er maar weinig van vrind".

28. Vrouwen die erop uit zijn steeds met je in discussie te willen treden, en het liefst over de meest onbenullige onderwerpen

29. Vrouwen die overduidelijk te dik zijn, of te grote borsten hebben, en dan aan jou gaan vragen "ik geloof dat ik wat te dik ben of te grote borsten heb, wat vindt jij daarvan ?"

30. Vrouwen die als vaste slagzin hebben "ik ben wat nauw, en jij hebt een grote, dus je moet wel een beetje voorzichtig aan doen", terwijl het overduidelijk is dat de dame in kwestie zo ruim is als 10 voetbalvelden naast elkaar en ik gewoon geschapen ben. M.a.w. zo hopen ze dat je overdreven rustig aan doet of juist eerder klaarkomt door je ego te strelen.

N.B. Sommige ergenissen moet je wel met wat korreltjes zout nemen. Dat iemand sproeten heeft, daar heeft diegenen ook niet om gevraagd, en is natuurlijk ook geen grote ergenissen. Misschien eerder een persoonlijke voorkeur.

Aanvulling lijst Rachel1973 (ik kan me voorstellen dat dat ergenissen zijn ) ;

- Mannen die de vrouw waar ze op dat moment op bezoek zijn, steeds aankijken met een blik van "zou je misschien toch geen relatie met me willen ?"

- Mannen die echt voor de sex komen en elk ander contact totaal geen enkele kans geven

- Mannen waarvan het al heel snel duidelijk is dat ze een speciale wens hebben (b.v. anaal of vuistneuken) dan daar de hele tijd indirect op aan sturen.

- Mannen die elk initiatief bij de vrouw neerleggen

- Mannen die voor een briefkaart op de eerst rang willen zitten, en hoe dan ook erop uit zijn meer voor elkaar te krijgen dan een ander. B.v. kwa tijd, kwa mogelijkheden, kwa geld,

I.D.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pokey
                      Je gaat bij KH naar de kamer en dan gaat je tijd in. Je maakt de afspraak en de dame gaat het geld wegbrengen. Dat ze dan rustig een plasje moet kunnen maken en wellicht nog een woord met de gastvrouw wisselen leidt er toe dat je toch soms een paar minuten zit te wachten. Dat is psychologisch verkeerd, je bent opgewonden dus het lijkt altijd al veel langer dan het eigenlijk is, je weet niet waar je schatje blijft, en je hebt alle tijd om er aan te denken dat de (toch behoorlijk prijzige!) meter doorloopt.

Verlengen kan alleen als de dame stopt, naar boven gaat en er een half uur bijneemt. Dat is op dat moment vanzelfsprekend hoogst vervelend waardoor ik dan iets heb van: laat maar, ik kom wel een keer terug om het later eens af te maken.
                      Volgens mij gaat de tijd bij KH officieel pas in, als de dame terug is van het "geld wegbrengen, drankje halen en (eventueel) naar toilet gaan". Bij Donna en Eva heb er destijds weleens een paar keer op gelet, en dan kreeg ik toch echt wel altijd een vol uur (of soms zelfs nog wat langer) vanaf het terugkomen.

Wel ben ik het ermee eens dat het bijboeken niet zo gemakkelijk gaat bij KH. Mijn ervaring is dat dat sowieso vaak niet kan, omdat er vaak al iemand na je "gereserveerd" heeft; veel dames bij KH hebben een nogal volle agenda ....

Commentaar

ohhh..ik weet er nog één:

Ik vind het zo irritant wanneer een bezoeker, nadat hij van mijn diensten gebruik heeft gemaakt me verzuchtend(beetje de 'Wouter Bos look') aankijkt en zegt ..."Zonde van zo'n meid eigenlijk....."
                        :

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rachelle1973
                          Ik vind het zo irritant wanneer een bezoeker, nadat hij van mijn diensten gebruik heeft gemaakt me verzuchtend(beetje de 'Wouter Bos look') aankijkt en zegt ..."Zonde van zo'n meid eigenlijk....."
                          :
                          Deze vind ik wel de leukste eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk.

En verder algemeen over al die punten hierboven. De meeste vind ik wel herkenbaar maar mijn ervaring is toch dat al die punten het meest voorkomen bij de ramen of tippelzones, daar was vooral snel geld verdiend wordt.

Ze komen uiteraard ook in clubs enzo voor. Dat zal ik meteen toegeven maar aangezien je daar eerder wat langer naar de kamer gaat en toch al meer betaalt, de gelegenheid krijgt om met elkaar wat te drinken en te douchen vallen er al een hoop af. Het is ook veelal afhankelijk van de man of de vrouw met wie je te maken hebt. we zijn tenslotte allemaal mensen en nobody is perfect maar sommige (zowel mannen als vrouwen) maken er idd echt een potje van. De simpelste dingen zoals stinken of je afwerken getuigd niet van respect resp. professionaliteit.

Vind het wel top dat Rachelle meeleest en schrijft. Zo horen we ook eens de andere kant van het verhaal.

grtz
                          tiga

PS: die tong in het oor: moet zeggen dat het wel subtiel moet gebeuren van beide kanten, dan is het best een thrill feeling ;D

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door idealdear

14. Dame heeft heel veel moedervlekken en/of sproeten.
                            Het plezier zou je inderdaad bijna vergaan zo ... gelukkig heb ik weinig van het bovenstaande meegemaakt, en waren meeste situaties (bvb. gsm's, inderdaad heel irritant) wel bespreek- en oplosbaar. En wat de dame's hier en daar meemaken klinkt ook niet echt lekker.

Maar in punt 14 kan ik me niet vinden hoor ... ik val eigenlijk wel op sproeten ... dus laat die sproeten er maar gewoon opzitten ;-)

Commentaar

>Volgens mij gaat de tijd bij KH officieel pas in, als de dame terug is van het "geld wegbrengen, drankje halen en (eventueel) naar toilet gaan".

Mij is meerder malen anders te verstaan gegeven.

>Bij Donna en Eva heb er destijds weleens een paar keer op gelet, en dan kreeg ik toch echt wel altijd een vol uur (of soms zelfs nog wat langer) vanaf het terugkomen.

Ik weet ook van Laura nog dat ze nog geen vijf minuutjes weg was geweest in het begin en dat ik zeker een kwartier te lang met haar op de kamer ben geweest.
                              Dat was voor mij in het begin even vervelend en t.o.v. haar aan het eind niet eerlijk natuurlijk. Ik had het pas in de auto in de gaten en zij vond het niet erg geloof ik (we hadden het heel gezellig gehad), ze heeft er in ieder geval niks van gezegd.

Andere meiden wezen wel op de tijd, misschien omdat ze een afspraak hadden, en hoe dan ook hebben ze gelijk: het is hun tijd en daar wil ik ook graag voor betalen.
                              Ik haat het alleen om te moeten haasten, en een half uur erbij na een flinke onderbreking (dame aankleden en de kamer uit) vind ik geen optie.

Daarbij geeft het ook wel eens wrijving: een meisje ging een keer helemaal over de rooie toen ik zei dat ik het systeem zo vervelend vond, dat werd een vervelend einde van een erg fijn uurtje...
                              Ze nam het helemaal persoonlijk op, het blijkt dat mannen wel vaker klagen dat de meisjes lang wegblijven of tijdrekken, dat is tegen het zere been trappen ;-). In mijn ogen (en ervaring) gebeurt dat ook niet bij KH, het is gewoon het systeem dat die indruk wekt.

Kortom, over de meiden niks dan goed, maar het systeem is dus voor hen ook niet gunstig.

Eentje was het wel met me eens maar zei dat het absoluut niet bespreekbaar was bij het management.

Commentaar

>
                                Nummer 27: de dame meent het zich gemakkelijk te moeten maken en bewerkt -zonder overleg- je penis en/of zak met een electrisch hulpmiddel
                                Nummer 28: de dame vindt het pijpen wel erg lang duren en steek een vinger in je anus

Commentaar

Nr 29 Mannen die hookers.nl als pressie-middel gebruiken !!

"...doe je best, dan krijg je een goede recensie van me...winkwink"
                                  Komt toch echt over als : Wanneer je niet je best doet, dan......
                                  :

Daar zijn we dus snel klaar mee :wedstrijd afgelast

Commentaar

Zelden ben ik het zó eens geweest als met Rachelle,
                                    want ik vind dat we ons moeten gedragen als Michellin-mannetjes die de restaurants beschrijven: die doen dat volslagen anoniem en gaan ook niet lopen blèren dat er wellicht een extra sterretje te verdienen zou zijn als...
                                    "Nr 29 Mannen die hookers.nl als pressie-middel gebruiken !!"
                                    Goede manieren, en dan bedoel ik in de eerste plaats ter bescherming van jezelf, zijn dan dat je het wel uit je hoofd laat om te melden dat je zelfs maar van het bestaan van deze site op de hoogte bent, laat staan er zelf op schrijft.
                                    Net zo min als je het als wandelaar fijn zou vinden om van de dame te horen dat haar beschermheer ergens buiten rondloopt te wachten tot je naar buiten komt en die dan wel eens even achter je aan naar je huis zal rijden om later eens wat druk op je te kunnen zetten.
                                    Vinden we toch ook niet zo chique, hè?

Ik ben er dus nog nooit over begonnen en niemand heeft mij er ooit naar gevraagd, hoewel ik zeker ben dat sommige dames er best van op de hoogte zijn, nietwaar, Rachele?
                                    People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

31: vrouwen die alleen kijken naar materiele zaken, zonder verder enige diepgang te hebben
                                      32: vrouwen die alleen maar diepgaande gesprekken kunnen hebben
                                      33: vrouwen die maar niet willen geloven dat die haar op de bekleding in je auto van die hond is waar je op moest passen
                                      C & A i s t o c h v o o r d e l i g e r

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer
                                        Ik ben er dus nog nooit over begonnen en niemand heeft mij er ooit naar gevraagd, hoewel ik zeker ben dat sommige dames er best van op de hoogte zijn, nietwaar, Rachele?

Ik denk dat sommige dames inderdaad op de hoogte zijn van het fenomeen Hookers.nl
                                        Dat is ook helemaal niet erg wanneer het bijdraagt aan betere service, een dame die normaal niet zo goed haar best doet houdt er nu toch misschien rekening mee dat het gerapporteerd kan worden.

Het probleem zit hem niet in het feit dat iemand de naam Hookers.nl laat vallen..
                                        Ik moet eerlijk zeggen dat ik dankzij Hookers toch een aantal leuke mannen heb leren kennen, die wanneer deze site niet had bestaan ik waarschijnlijk niet eens ontmoet zou hebben. En dan komt soms Hookers ter sprake, maar niet met de bedoeling mij het gevoel te geven dat het invloed op mijn handelingen zou moeten hebben. Net zo min als dat ik hen zou vragen iets over mij te schrijven..Dit zou belachelijk zijn.
                                        Ik beschouw een goede recensie zeker als een compliment die me ook een beetje de motivatie geeft om te blijven doen waar ik me goed bij voel. Maar dan moet deze wel spontaan zijn en iemand me leuk vinden om de juiste redenen en niet omdat dit afgedwongen is.

En ik doelde dan ook op die kerels hebt die er misbruik van proberen te maken.
                                        Je zou dan nooit een eerlijk oordeel kunnen hebben over een Dame is mijn mening. Misschien is dat voor deze personen niet belangrijk, maar voor mij persoonlijk en vast een aantal anderen wel.
                                        Eerlijkheid duurt namelijk nog steeds het langst.

Maar met de stelling “gedragen als Michellin-mannetjes “ ben ik het niet helemaal eens.

Uitgangspunt zou moeten zijn :Gedraag je gewoon als een man die een leuke/lekkere tijd wil hebben en wanneer je achteraf de behoefte hebt iets over te melden positief of negatief dan is Hookers de aangewezen plek.

Commentaar

Paulus, ik besefte niet dat je daadwerkelijk een antwoord op die vraag verwachte..
                                          Dacht dat het een retorische vraag was namelijk. :

Nu ik zie dat het je toch bezig houd : Natuurlijk val jij daar ook onder, je bent tenslotte toch een aardige vent of niet?