Kwaliteit van Redlights gedaald?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kwaliteit van Redlights gedaald?

Ben nu toch al iets meer dan 3 jaar aan het wandelen en heb de indruk dat het laatste jaar de kwaliteit van de advertenties op Redlights is afgenomen... Waar ik vroeger 1 à 2 dames gemiddeld per maand zag waarvan ik dacht daar regel ik onmiddellijk een afspraak mee is dat nu misschien 1 dame om de 3 maand Mijn wandelen is daardoor vrij drastisch afgenomen eerlijk gezegd. Heeft iemand dezelfde indruk? Vroeger zag je echt prachtige dames passeren (waar ik in de meeste gevallen ook uiteindelijk bij beland ben) maar nu niet meer. Waar je vroeger in Gent bijvoorbeeld toch maandelijks echt goeie dames zag passeren is dat nu gewoon verdwenen? Je moet nu al naar Antwerpen of Brussel als je iets wil (en zelfs dan nog...).

Sluit me volledig hier bij aan. Mijn filter is ook veel scherper geworden, een hele hoop advertenties worden door mij geelimineerd, alleen al op basis van nationaliteit (nochtans geen rascist) en de 60+ mogelijkheden geadverteerd (wordt nooit aan voldaan). De shortlist van vroegere ervaringen hou ik bij (max 5 DVPs) en nog zelden avonturier ik bij nieuwe dames.

Commentaar

Misschien ben je door de jaren wandelen en de allermooiste dames te hebben bezocht wel wat verwend geraakt. Of heb je een te hoog eisen lijstje gekregen. Dat kan natuurlijk ook.
      En daarnaast misschien wordt het thuis werken in Belgie lastiger gemaakt, net zo dat het hier in NL steeds meer en meer wordt gecontroleerd en ondanks een net boekhouding etc het toch een boete oplevert en je weer moet verkassen of stoppen.
      Ook is het zo als je elke keer een nieuwe bloedmooie dame wil en telkens een die je niet al bezocht hebt zal daar ook de spoeling dunner in worden.
      Heb het idee dat er minder en minder wordt gestart met werken in de erotiek en als dame starten het toch vaak bij vergunde bedrijven is en kiezen voor een achterban (bureau, huis etc) en dan adverteren de dames vaak niet zelfstandig.
      Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

In Gent is het inderdaad wat triestig gesteld. Zeker als je op zoek bent naar Vlaamse dames, dan is het wel effe zoeken.

Commentaar

Goh hoge standaarden gekregen? Ik had niet bijzonder hoge standaarden hoor Vroeger had je gewoon dames die echte foto's gebruikten waar je uiteindelijk wel een betrouwbaar beeld van kreeg hoe ze er uit zouden zien, nu zijn het dames die ofwel echte foto's gebruiken maar niet aantrekkelijk zijn (persoonlijke mening) ofwel dames die zo'n duidelijke getruceerde foto's gebruiken dat ik het gewoon niet wil riskeren want dat het waarschijnlijk bedrog is...

Commentaar

Ik ben nog nooit gaan 'wandelen' maar heb al hier al veel info opgedaan en het zàl er ooit van komen. Over redlights : er zijn bijna geen Belgische vrouwen te vinden. Ik ga er van uit dat je bij buitenlandse vrouwen meer kans hebt op één of andere manier van bedrog of teleurstelling (hier al gelezen). Trouwens , is het leuk om amper iets te kunnen zeggen ? Want Spaans, Italiaans, Sloveens, Russisch ... ik ken geen 3 woorden. Als ze dan ook nog heel slecht Engels en Frans spreken hoe kan je dan iets uitleggen ?

Commentaar

Ik poseer ze meestal als er een taalbarrière aanwezig is, of geef gebaren. En ik denk dat je meer kans hebt op bedrog of slechte service bij de autochtone DVPs, gezien de meeste eendagsvliegen zijn of dit zien als een makkelijke manier van geld verdienen (tenminste, dat is mijn observatie).

Commentaar

Aan het werk...
              X