Het gevoel wanneer je favoriete dame plotseling gestopt is.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Het gevoel wanneer je favoriete dame plotseling gestopt is.

Herkennen jullie dit? Je leert een DVP kennen waarbij je bij de eerste date gelijk al een goede klik hebt, vervolgens keer je telkens terug bij dezelfde dame en je deelt een aantal dingen over jezelf + je komt e.e.a. te weten over de desbetreffende dame.

Je creëert een soort vertrouwensgevoel waardoor je alleen nog maar bij deze dame komt.. en dan plotseling, stopt de dame.

Mijn vraag is eigenlijk: hoe gaan jullie hiermee om?

Ga je dan gewoon opzoek naar een andere dame, of laat je dit toch even een soort van 'bezinken'?

Ik ben nog niet zo lang met deze hobby bezig, maar dit is wel iets waar ik nu tegen aan loop.. Graag jullie tips/meningen.
    De dame zelf kan natuurlijk genoeg redenen hebben om te stoppen, maar soms zou het fijn zijn om te weten waarom of iets dergelijks.

Als je verder geen gevoel gekregen hebt voor de dame, dan zou ik zeggen ga op zoek naar een ander (Zou ik zelf namelijk gewoon wel doen).

Hoe kwam je erachter dat ze stopt?
    Stond haar advertentie al enige tijd niet meer online of is haar nummer niet meer in gebruik? Ik weet niet of je haar het hebt kunnen vragen waarom ze stopt of dat zij het bij jou aangegeven heeft?

Als je haar nog wel kunt bereiken dan kun je haar vragen of zij dat vertrouwensgevoel met jou ook voelt. Het beste bereik je door gewoon eerlijk te zijn tegen haar als je haar nog spreekt, maar zeker tegen over jezelf in hoeverre dat vertrouwensgevoel voor jou gaat.

Tenzij ze helemaal niet meer te bereiken is dan, weet je het antwoord denk ik wel hoe zij denkt over het vertrouwensgevoel tussen jullie.
    Ik denk dat iedere wandelaar met de ene dame meer een klik dan met de andere. Ik bezoek ook niet altijd dezelfde dvp, maar meerdere.

En ook ik vertel wel eens wat over mezelf en de dame ook. Maar ik houd altijd wel in m’n gedachte dat het voor de dame gewoon haar werk is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen waarin wandelaars een relatie of vriendschappelijk contact hebben met een dvp.
    Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Bedankt voor je bericht.
      Nadat de advertentie uit de lucht werd gehaald werd het eigenlijk wel zeker dat ze gestopt is, maar goed. Ik had geen liefdesgevoelens, maar meer een vriendschappelijk gevoel. Tevens heb ik ook via de app de bevestiging gekregen.

Ik ga denk ik dan maar opzoek naar een andere dame, wordt weer heel wat speurwerk om de juiste dame te vinden, haha.
      Laatst gewijzigd door Krukkie; 07-03-19, 22:44. Reden: Onnodige quote van het voorgaande bericht

Commentaar

Bekend verhaal Narasan, is mij ook al enkele keren overkomen, helaas. Had ook goeie band met die dvp en de service was top, dus bleef ik naar haar toe gaan. Plotseling was ze weg, zonder bericht of wat dan ook. Ze werkte in ‘n privehuis en daar zeiden ze ook alleen dat ze gestopt was. In eerste instantie hoop je dat het tijdelijk is (gebeurd ook soms) of dat ze elders opduikt maar zodra je in de gaten krijgt dat ze echt definitief gestopt is, is dat heel vervelend, balen dus. Maar je weet, zij is aan niemand verantwoording verschuldigd, net zoals jij niet hoeft te melden waarom je bv niet meer naar een bepaalde dvp zou gaan. Kortom dan moet je er bij neer leggen en op zoek gaan naar een nieuwe favoriet
        Dat duurt ooit ff maar soms kan dat ook snel gaan.
        Kijk ik begrijp dat het vervelend voor je is maar het komt ongetwijfeld weer goed.
        Ik weet uiteraard niet in welke regio je iemand zoekt anders kan ik je misschien wat tips geven ( stuur me dan bv een Persoonlijk berichtje)

Commentaar

och heb ik ook meegemaakt... (die kleine van mij ging gelijk staken!!! zoveel verdriet had ie ...toen heb ik hem getroost dat er meerdere favorieten waren werd ie toch weer opgewekter en kon ik weer een afspraak maken met een andere favoriet...)
          Gelukkig op eentje na ...werd ik op geen van ze verder verliefd alleen jammer van de leuke dates met ze en de lekkere seks, maar de meeste zijn trouwens gewoon weer aan het werk na lange tijd maar dan hoefde en nog steeds.. hoeft het voor mij niet meer...
          nu zorg ik ervoor dat ik ze niet te leuk ga vinden en wissel steeds af maar heb toch favorieten natuurlijk ook op dit moment zijn er een of twee gestopt... er heerst wel een griepperiode... krijg toch eventjes weer een klotegevoel en hoop toch stiekum dat ze weer terugkomen...maar dat is nog vrij recent en bij deze wil ik (weer) graag anaal in komend april als ik weer ga beginnen

Commentaar

ja is me weleens overkomen, maar dan bezoek ik gewoon andere dames, want ik ga er niet voor sexloos thuis blijven zitten en er zijn zat leuke dames. En vaak vindt je dan weer een nieuw pareltje

Commentaar

Al meerdere malen meegemaakt. En altijd jammer als er een topper verdwijnt, maar echt niet het einde van de wereld. Gewoon de goede herinneringen bewaren en op zoek naar de volgende.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobje82 Bekijk bericht
                Al meerdere malen meegemaakt. En altijd jammer als er een topper verdwijnt, maar echt niet het einde van de wereld. Gewoon de goede herinneringen bewaren en op zoek naar de volgende.
                idd heb ik ook... de herinneringen bewaren.... denk er altijd met een glimlach aan terug, maar er zijn er nog zat genoeg elders!

Commentaar

Ik ga dan gewoon door naar de volgende. Vroeger vond ik dat allemaal heel jammer, vervelend, e.d. maar tegenwoordig heb ik zoiets van, wie ooit begint, die stopt weleens. Net zoals dat je favoriete pizzeria dicht kan gaan of je favoriete kroeg, kan ook je favoriete dame stoppen. Gelukkig zijn er dan nog heel wat andere die ook lekker naaien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Boefje75 Bekijk bericht

idd heb ik ook... de herinneringen bewaren.... denk er altijd met een glimlach aan terug, maar er zijn er nog zat genoeg elders!
                    Die goede herinneringen zal ik zeker blijven bewaren, maar het is gewoon jammer en vervelend.
                    Op naar de volgende dus.

Commentaar

Narasan , ik hoop dat je weer een fijne en lieve dvp zal vinden waarbij je ook weer met een fijn gevoel weg gaat iedere keer.
                      Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Is mij recentelijk ook weer overkomen, had er deze keer ook echt een kater van. Kwam eigenlijk ook al te lang bij haar (2,5 jaar).
                        heb er even over nagedacht de wandelschoenen aan de wilgen te hangen, maar jeuk is ook niet leuk, dus toch weer aan nieuwe zoektocht begonnen.
                        Hoop toch snel weer een vaste dame te vinden.
                        hoop dat jij oom snel weer een leuke vaste dame kan vinden.

Commentaar

De dames lijken steeds sneller en vaker van werkplek te veranderen. Heeft dit ook te maken met over hen geschreven recensies en sociale media, is het voor hen steeds moeilijker om hun bezigheden een beetje anoniem en verborgen te houden? Het is vaak wel heel jammer dat ze plots ergens weer verdwenen zijn!
                          Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Commentaar

De wereld van de betaalde seks is wat dat betreft vrij hard. Je favoriete sekswerker kan van de ene op de andere dag uit je leven verdwijnen. Zonder afscheidsreceptie of - toernee.
                            Het is niet anders. Beiden, sekswerker en klant, houden hun privéleven strikt gescheiden van hun zakelijke contacten.
                            Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

klopt heb ik nu ook, maar dan meerdere vaste DVPs cq favorieten, zodat je nooit teveel meer naar die ene gaat en dat het dan weer persoonlijk wordt.. en altijd rgens verwachten dat het over kan zijn, dat het je laatste wip met haar kan zijn, trouwens als ik zelf een relatie krijg met een vrouw in het 'gewone' leven, moet er wel inmiddels een wonder gebeuren...., is het DVP bezoeken ook over wat mij betreft...
                              maar ook al had ik ook meerdere vaste dames toendertijd, die ene was echt mijn topfavoriet waar ik ook ong 2,5 jaar ben geweest met regelmaat en op die was ik ook verliefd geweest

Commentaar

Ergens heb ik nu ook wel het idee dat het mij een hoop geld gaat schelen, want ik was namelijk van plan om steeds langere dates te boeken... Je wilt immers vaker en meer en dus kunnen de kosten uit de pan reizen..

Inmiddels een lijstje gemaakt met een aantal dames die ik wil gaan bezoeken, wie weet zit daar wel weer een nieuw toppertje tussen.

Wat Boefje75 zegt heb ik ook, mocht ik ooit in een relatie terechtkomen dan zal het DVP gebeuren bij mij ook afgelopen zijn. Maar dat is voorlopig nog niet het geval.

Commentaar

narasan, zorg dat je meerdere toppertjes hebt is beter
                                  ik ging ook wel eens langer bij een DVP uurtje soms 2 halfuurtjes op een avond of meerdere keren in de week halfuurtjes, nu weet ik.. althans hoop ik.. ben nu even 3 mdn gestopt om af te kicken even mentaal ressetten zeg maar..., financieel beetje sparen, effe n soa testje gedaan, alles negatief gelukkig, doe ik eens per jaar, ook al doe ik vaginaal en anaal altijd veilig...) dat ik met een goed lang halfuurtje met incl. ong 10 minutenlang neuken genoeg moet hebben om dan weer 2 a 3 weken te wachten, kan ook 2 keer in 2 weken gebeuren, hangt van mijn geile bui af en fitheid, maar dan even 4 weken stoppen als het maar minder wordt dan afgelopen jaren, nu effe fucking moeilijk af en toe... mis een mooi schoon vrouwelijk lichaam en het beffen behoorlijk...

Commentaar

Dit is mij ook overkomen, maar de dame in kwestie bereidde mij min of meer voor dat zij op een gegeven moment weer terugging naar haar thuisland vanwege haar thuissituatie. Zij adviseerde mij zelfs andere dames in het privéhuis die bij mij zouden passen. Nadat het voor mij duidelijk was dat zij echt definitief gestopt was, ging ik naar een ander privéhuis omdat ik daar jaren niet was geweest. Ik had daar een afspraak gemaakt met een dame. Ook met die dame ontstond een klik. Dit was zeker mooi meegenomen, maar ik wissel zelf graag af zodat het wel leuk blijft.

Als mijn 'vaste' dame zou stoppen, dan zou ik gewoon andere dames bezoeken en af en toe terugblikken op de mooie momenten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door martin aston Bekijk bericht
                                      ja is me weleens overkomen, maar dan bezoek ik gewoon andere dames, want ik ga er niet voor sexloos thuis blijven zitten en er zijn zat leuke dames. En vaak vindt je dan weer een nieuw pareltje
                                      Dat nieuwe pareltje vinden valt zeker niet mee.
                                      Mijn beste ervaring had ik bij Malee in de hunsestraat in Den Haag en sinds zij er mee gestopt is heb ik nooit meer een dame of trans gevonden die aan haar kan tippen!
                                      En ik probeer het vaak genoeg.

Commentaar

Het is inderdaad steeds moeilijker om een fijne dame te vinden. Het aanbod wordt steeds groter, maar de wildgroei ook. De dames die de kunst verstaan om het er niet al te dik bovenop te leggen dat het alleen maar om het geld gaat worden steeds zeldzamer. Je betaalt niet alleen voor een kunstje, maar ook voor een ervaring, ook al weet je allebei dat het geen seks is met je vriend of vriendin. Maar de dame kan in ieder geval de moeite doen om het daar wel een beetje op te laten lijken, het is tenslotte hun ‘vak’. En die dames worden schaarser en moeilijker te vinden. Te vaak een tegenvaller voor je weer een ‘goede’ vindt.
                                        Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Commentaar

Al enkele keren overkomen, helaas. Telkens na een tijdje weer op zoek naar een nieuw toppertje. Voor de kenners onder ons:

- Demi aan de Hofstraat in Eindhoven: topservice en bijzondere dienstverlening;
                                          - Wendy aan de Hofstraat in Eindhoven: heerlijkste GFE aller tijden, mooiste meisje ooit;
                                          - Carmen aan de Mecklenburgstraat in Eindhoven: topservice en bijzondere dienstverlening.

Als zo`n meisje stopt, is dat vreselijk balen, maar ook begrip en hoop dat ze gelukkig mag zijn in de rest van haar leven.
                                          Voor mezelf is het dan altijd een periode van bezinning. De zoektocht daarna vind ik een mindere periode. Kan veel miskleunen opleveren.
                                          Nooit proberen het nieuwe toppertje te vergelijken met een voormalige kanjer, maar opnieuw openstellen en proberen te genieten.
                                          Dat lukt wel, maar het verlangen naar de voormalige toppertjes blijft, zeker in de periode van bezinning en de nieuwe zoektocht.