Informatie over prive ontvangst door buitenlandse dames.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Informatie over prive ontvangst door buitenlandse dames.

Als klant van buitenlandse priveontvangst dames zit met het volgende "probleem".

De dames die ik bezoek zijn per toerbeurt in het land, zitten met meerdere dames in een woning en verplaatsen zich regelmatig.
    Ook heb ik aanwijzingen dat ze voor een organisatie werken of in elk geval door een organisatie worden geholpen met vervoer en het vinden van een ontvangstlocatie.

Dit zijn volgens de experts tekenen van mensenhandel, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Maar mijn ervaring met deze dames is toch anders.
    Ik heb bij deze dames niet het idee dat ze gedwongen worden of dat ze het met tegenzin doen.
    Ze hebben een mobiele telefoon, zitten op social media en als ze niet in Nederland of elders zijn zitten ze gewoon thuis bij hun familie.
    Ook geven ze kapitalen uit aan A merk kleding en spullen.

Behalve het feit dat Thuisontvangst bijna altijd verboden is en dat de dames waarschijnlijk geen werkvergunning hebben doen ze niets anders dan de oost Europese bouwvakkers die op mijn werk rondlopen.
    Ergens werken waar ze beter betaald krijgen dan thuis.
    Aangezien de politie actief jaagt op deze dames, en de buurt meestal snel doorheeft dat er iets niet klopt is het logisch dat ze regelmatig van locatie wisselen.
    En met zo veel mogelijk mensen in een huis wonen is ook exact hetzelfde als wat de bouwvakkers doen, want wonen in Nederland is duur.

Ik ben ooit begonnen met het bezoeken van dames van Golden Angels die toen nog in Hotels ontvingen, hier is toen ook een hele politieactie tegen geweest.
    Uiteindelijk hebben ze toen volgens mij de Nederlandse organisatie die de website hostte en reis van de dames regelde opgerold wegens mensenhandel.
    Als ik nogmaals dezelfde vergelijking mag maken met oost Europese bouwvakkers dan zijn er legio Nederlandse bedrijven die hun geld verdienen als uitzendbureau en deze mensen aan uitkeringen,woningen en werkvergunningen helpen.

Mijn vraag is dus als volgt.

Bezoek ik dames die vanwege de armzalige economie in hun thuisland hier uit eigen initiatief komen werken.

Of bezoek ik dames die zoals in de film "Taken met Liam Neeson" van straat worden ontvoerd door een criminele organisatie en die tegen hun zin in de prostitutie werken.

Ik probeer hier zoveel mogelijk over te weten te komen via kranten en TV, maar zou het waarderen als mensen me boeken of andere media over dit onderwerp willen aanraden.

Alvast bedankt,

Buggs

het is in feite heel simpel
    ik zit ook in het wereldje waar ik in aanraking kom met Polen in de bouw..in sommige gevallen zijn er hier gasten die hier al een tijd zitten en goed nederlands spreken
    die werken dan als een soort koppelbaas
    regelen hier onderdak,werkvergunning, werk an sich,vervoer,en zorgen dat ze gewoon legaal mogen werken...
    het vervelende aan zulke gasten is dat van de 10 er hooguit 3a4 weten wat ze doen,ook omdat ze de hoge standaard van werk niet kennen ..
    ik heb ooit een paar van die gasten 2 badkamers laten doen omdat ik het aanbod niet aankon (dom achteraf)..heb naderhand meer als de helft opnieuw moeten doen..
    tegels schots en scheef en hier en daar losgekomen..vochtplek in de muur omdat de leiding in de muur gaan lekken was...ben je mooi klaar mee dan..

ik hoor mensen ook dikwijls zeggen dat ze uitgebuit worden..jaja..dat zal misschien in de jaren 80/90 ooit zo geweest zijn ,hedendaags betaald een uitzendbureau
    zij het in de logistiek/bouw/weet ik wat,gewoon het wettelijk minimum BRUTO loon..dit is verplicht vanuit de wet..
    echter wat men NETTO overhoud is niet geregeld..
    dus het uitzendbureau houd daarvan nog een paar euro af voor zorgverzekering ,huisvesting ,eventueel vervoer..zodat men inderdaad een euro of 4/5 per uur overhoud NETTO
    dat is pakweg een 500 euro per maand waar een beetje eten ,bier ,en kleding af moet..dat eten delen ze met 6-7-8 man..
    dus houden ze enkele honderden euro's per maand over..pakweg 5-6000 per jaar ..houd dit een jaar of 5 vol en je bent soort van rijk in Polen..

ook zijn er zat die inmiddels goed weten hoe de vork hier in de spreekwoordelijke steel zit ,en hier een eigen auto rijden op buitenlands kenteken ,die men dikwijls ook met een paar man aanschaft
    kopen hier voor een appel en een ei een oude dikke diesel die ons 3-400 euro per kwartaal kost aan wegenbelasting..,
    even thuis op kenteken zetten en voor een paar tientjes per jaar verzekerd en belasting erop....in geval van een langer verblijf hier zet men hem thuis op naam van een broer/zus/neef/nicht
    regelmatig overschrijven en je kunt gewoon blijven rijden hier..voor de technische (soort apk)stuur je 1x per jaar de papieren op en voor een 100 euro is hij gekeurd
    ook weet men terdege hoe de WW werkt in Nederland..maar dat kun je op internet wel vinden hoe men daar mee fraudeert..

wbt de meiden hier..
    zal net zo gaan ,Daya of Petra etc wil natuurlijk ook wat centjes verdienen ,en werken in een fabriek om bullen te sorteren of lopende band levert daar niks op..
    en ook al ben je daar soort van hoog opgeleid verdien je er niks..
    dat heeft een meisje die ik een paar keer neukte mij eens verteld ,had een opleiding weg voor architecte maar kon geen fatsoenlijk werk vinden daarin..,en met haar papieren hier in het westen
    mocht ze niet eens een tuinhuisje tekenen
    dat is ook de reden dat de meesten goed engels en duits spreken...dom zijn de meesten niet..
    daarom zal er inderdaad een soort van organisatie achter zitten die tegen betaling de reis hier naartoe regelt ,werkplekken ,toeristen visum fotoreportage ..het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat een
    meisje van begin 20 van daaruit op eigen beweging hierheen komt met enkel een rugzak vol kleren en wat geld
    vandaar dat sommigen hier enkele maanden werken en dan weer terug gaan.om vervolgens weer terug te komen later .ofdat er werkelijk 'dwang'in het spel is?
    tot heden toe heb ik daar nog amper iets van meegekregen..
    zo'n meisje neukt in principe 1000 euro per week na aftrek van haar kosten bij elkaar ..is dat 12000 per 3 maanden?..doet ze dat 5 jaar..dan kan ze thuis heel wat doen..misschien nogwel een eigen bedrijf opzetten of panden kopen en verhuren..ik noem maar wat..
    dat vraag ik soms gewoon regelmatig aan de meiden..en meestal is dat het geval...het is een manier om een goede financiele basis op te bouwen.. en sommige vinden de sex met een westerse vent ook wel prettig..minder gedwongen en rustiger..(bijkomstigheid dan)
    mensenhandel?..zou tot jaren geleden misschien gekunnen hebben,maar daarvoor is mede door social media en steeds groter wordend internet steeds meer controle op..
    bovendien zitten er onderhand zoveel mensen van daar nu hier ,die dikwijls elkaar nog kennen ook..dat dat wel steeds moeijlijker word

het 'Taken' verhaaltje zal ook best voorkomen..maar daarin betaalde men onderhand een miljoen voor een 'maagd'....ik geloof niet dat de gemiddeld wandelaar daar de cash voor heeft..
    het is mij ook al een paar keer gebeurt dat een meisje na een dag gewerkt te hebben zichzelf gewoon na het douchen aankleedde in inderdaad merkkleding en wegging richting vrienden/stad of supermarkt
    ook heb ik er ooit wel eens eentje afgezet bij het station zodat ze naar vrienden kon in Tilburg..ook vroeg ooit iemand op de zaterdag om mee naar de kroeg te gaan
    lijkt mij dat als je gedwongen word je dat niet zo maar kunt/doet
    het verschil tussen het oosten en westen is nog te groot voor de meeste mensen om dit te begrijpen..de meeste hollandse meiden die nu tieners zijn of begin 20 hebben in de regel de kans
    om een goede opleiding te volgen..de ouwelui dikwijls geld zat om het mogelijk te maken..als ze iets vragen dan krijgen ze het meestal nog ook
    studeren ze af op de hoge school vind men dikwijls een goed betaalde baan..,vinden dikwijls nog een kerel met een goed baan en ditto salaris..
    nee dan ga je niet jezelf laten neuken voor geld..
    dat is het grote verschil..

Commentaar

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Door de media (en ook in de film) krijgen veel mensen een bepaald beeld en koppelen dat vervolgens aan (bijna) alle ontvangende dames die dat vanuit een woning of hotel doen. Alsof dezelfde buitenlandse dames (uit een EU land) in een club altijd beter af zouden zijn. Het feit dat veel van deze dames kiezen voor thuisontvangst heeft niets met uitbuiting of dwang te maken maar juist dat ze niet uitgebuit willen worden en zelfstandigheid belangrijk vinden. Immers een Poolse kan gewoon in een Nederlandse club werken als ze dat zou willen.

Net als de Poolse bouwvakker die via een organisatie of uitzendbureau werkt (en misschien juist daardoor uitgebuit zou kunnen worden?). Deze bouwvakkers werken soms ook gewoon als zelfstandige(n) EU bouwvakker in Nederland. Ze laten dan een koppelbaas niet profiteren.

Ik heb ook ooit met een Poolse dame gesproken die eerst in een Nederlandse club zat en later toch weer zelfstandig is gaan ontvangen met enkele andere dames. Maar wat speelt is dat veel instanties thuiswerkers automatisch koppelen aan misstanden, uitbuiting en criminaliteit. Maar die foute zaken kunnen overal voorkomen. Ook in een "keurig" vergund bordeel. Op papier klopt alles maar onderhuids voel je iets anders.

Mensen mogen vanuit een EU lidstaat vrij reizen en werken in Nederland. Het enige verschil is dat deze thuis ontvangende dames dat doen vanuit een woning in plaats van een vergund bordeel. De reden is dat ze kiezen voor meer zelfstandigheid, vrijheid en meer verdienen dan in een club.

Commentaar

Aan het werk...
      X