kwaliteit dienstverlening DVP's

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• kwaliteit dienstverlening DVP's

In hoeverre neemt de inzet en het enthousiasme van de dames af als je niet één van de eerdere klanten van een dame op een dag bent, en ook als ze daarvoor in die week al meerdere dagen heeft gewerkt. Het komt namelijk weleens voor dat je alleen wat later op de dag en in de week de gelegenheid hebt voor een bezoekje. En in hoeverre kun je dit bij de dame en het huis bespreekbaar maken, ook qua geld, zonder dat het vervelend wordt. Je wilt tenslotte toch wel van een bezoek genieten, het maakt niet uit op welk tijdstip. Uiteraard zal dit per huis en per dame verschillen, en vanuit de dames gezien misschien wel begrijpelijk, maar het is toch dienstverlening.
    Laatst gewijzigd door Deadalos; 06-03-19, 01:35.
    Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Misschien is dit een topic voor in de 'Stamtafel' of 'Prostitutie praatjes'?
    Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Aansluitend op mijn eerdere reactie:
      Onlangs een hele slechte ervaring gehad met een gekozen dame in een massagesalon/privéhuis. Nadat ik van tevoren had afgerekend(ook nog het dure nachttarief) voor een bezoek met alles erop en eraan (GFE, zoenen, beffen, vingeren, borsten en billen aanraken e.d., alles met respect voor de dame) bleek ik de dame(ze had er ook nog eens een prachtig lichaam voor, dus extra zonde) niet eens te mogen aanraken, dus snelle massage, neuken en wegwezen en meer niet. Ik vind het toch wel prettig om de opwinding op te bouwen, beetje knuffelen, beetje zoenen, naar de climax toe. Als de dame dat niet wil is het ook goed, maar dat wil ik dan wel graag vooraf weten zodat ik een dame kan kiezen die dat wel wil. Ik ben niet op zoek naar brute seks, alleen respectvolle intimiteit met wat vrijerij(beetje knuffelen, zoenen in het weekend na een stressweek) naar het hoogtepunt toe. De dame had wel al het hele weekend gewerkt, maar laat ze dan in ieder geval zeggen dat ze er geen zin meer in heeft, en niet pas nadat ik grof geld heb betaald. Over korting wegens slechte service viel uiteraard niet te praten. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
      Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Commentaar

Aan het werk...
      X