Hoe stel jij jezelf voor aan een DVP en hoe begroet je haar?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoe stel jij jezelf voor aan een DVP en hoe begroet je haar?

Misschien ook een aardige vraag: hoe stellen jullie jezelf voor bij een DVP? Met je echte voornaam of met een schuilnaam/nickname? Of misschien wel met je (echte) voor- en achternaam?
    Gebruik je, net als veel DVP's, ook verschillende schuilnamen dan wel wissel ze je regelmatig af? En maakt het wat uit of het om een nieuwe DVP gaat of een DVP die je al langer kent?
    Zelf hou ik het altijd bij een schuilnaam, die ik soms afwissel, maar ik houd er geen 'administratie' van bij.

Trouwens het begroeten van een nieuwe DVP bij binnenkomst is soms ook best lastig als zijzelf wat terughoudend of afwachtend is. Geef je een hand of gelijk een zoen op haar wang of mond? Of zeg je zoiets van "jij ziet er lekker uit, zeg.." en laat vervolgens je hand gelijk over haar billen glijden of betast haar borsten? Om zo het ijs te breken.
    Zelf merk ik dat het begroeten in een (sauna)club minder lastig is dan met een dame bij privé-ontvangst of in een privéhuis. Ik denk, omdat in een (sauna)club meerdere dames aanwezig zijn in de open ruimte of aan de bar en er sowieso een meer geile sfeer hangt.

Zelf gebruik ik gewoon mijn eigen voornaam.

Het ligt een beetje aan de dame, maar als ze wat terughoudender zijn dan geef ik gewoon een hand en stel ik mij voor. Bij een nieuwe dame betast ik haar niet voordat ik betaald heb en het 'spel' is begonnen

Commentaar

Ik heb niets te verbergen dus altijd mijn echte volledige naam.
      ik raak een meisje nooit aan voordat de betaling gedaan is, ook al kom ik al voor de 10e keer bij haar en ken ik haar goed.

Commentaar

Ik gebruik ook altijd mijn echte naam, is niets spannends aan.
        Van mijn vaste dames waar ik kom weet ik ook hun echte naam, ook niets spannends aan.
        Voordat we aan mekaar gaan zitten, zorg ik er wel voor dat er al betaald is of het moet aan de dames zelf liggen.
        Mijn vaste dames lopen me altijd al op te geilen door bij een bakkie koffie al over mijn broek te gaan wrijven of ze lopen gewoon naakt door het appartement en krijg ik in een onbewaakt moment gewoon al een kutje aangeboden waar ik dan lekker mijn tong in mag steken. Maar ja, ik kom dan ook al wat jaartjes bij ze.
        Meesterlikker 😉

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door zipperz Bekijk bericht
          Ik heb niets te verbergen dus altijd mijn echte volledige naam.
          ik raak een meisje nooit aan voordat de betaling gedaan is, ook al kom ik al voor de 10e keer bij haar en ken ik haar goed.
          Idem hier.
          I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Gewoon mijn eigen voornaam en al naar gewilligheid een kus

Commentaar

Eigen naam.
              En de rest naar gelang mijn inschatting

Commentaar

Ik gebruik gewoon mijn eigen naam, is algemeen genoeg

Verder laat ik het een beetje afhangen van de dame, meestal een hand en een zoen, of een knuffel, of een knuffel en een zoen .... Je merkt aan haar opstelling/uitstraling eigenlijk altijd wel wat een dame prettig vindt, en als je relaxed begint komt de rest vanzelf goed. Zeker niet gelijk betasten, dat zal meestal niet gewaardeerd worden. Je hebt de rest van de date nog, tijd zat ... Niet overhaast beginnen.

Commentaar

Ik gebruik mijn eigen voornaam. De begroeting bij nieuwe dames een hand, de rest komt later.
                  Bij bekende dames wordt meteen gezoend en meer, hoeveel en wat meer hangt van de klik met de dame af.

Commentaar

Mijn vaste DVP vliegt me altijd gelijk om de nek bij binnenkomst dus bij haar kom ik niet weg met een handje of kusje
                    Ze zou uitermate ontgoocheld zijn.

Bij nieuwe dames (al is dat al een tijdje geleden) is het afhankelijk van de dame, inschatten dus.
                    Soms handje, wat vaker 3 kussen op de wang, soms de 3e kus op de mond. En bij hoge uitzondering gelijk uitgebreid tongzoenen.

Ik gebruik trouwens mijn eigen naam.

Commentaar

Ik gebruik gewoon mijn eigen voornaam.
                      Voor de rest laat ik hetgeen op mij afkomen en zie waar het naartoe gaat.

Commentaar

Ik vertel gewoon mijn eigen naam en laat de rest afhangen van de dame.
                        Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Mijn beide werknamen (heb er dus maar twee gehad) zijn we heel dichtbij gebleven bij mezelf.
                          De eerste werknaam heb ik moeten laten gaan omdat ik in een rechtszaak betrokken was en met bedreigingen te maken had.
                          De tweede is een onderdeel van een van mijn doopnamen zoals die ook in alle administraties voorkomen.
                          Ik luister nog naar mijn werknaam en ook naar mijn gewone roepnaam die ik prive gebruik.
                          Stelde me altijd voor als Elise.

Heren hadden wel vaak dezelfde namen, maar ik hield ze altijd uit elkaar in de telefoon door bv beroep of uiterlijk kenmerk erbij te zetten.
                          Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

Gewoon mijn eigen voornaam. En mijn drie vaste dames weten ook meer tot veel meer dan alleen mijn voornaam. Een kwestie van vertrouwen. En is nog nimmer beschaamd.
                            Levensgenieter

Commentaar

gewoon altijd mijn eigen voornaam..en nagelang de dame een kus op haar wang..
                              al doen de meesten dat de eerste keer niet..nogmaals kom ik nooit in privehuizen en ga ik zelden meer dan 3/4 keer naar dezelfde dame..ramen doe ik ook nooit
                              als de dame spontaan is en open over zichzelf vertel ik tot op zekere hoogte ook altijd zat dingen over mijzelf..
                              ik kom al decennia lang in aanraking met mensen uit alle lagen der samenleving en afkomst..ik weet ongeveer wel wanneer iemand eerlijk is..of me probeert op te lichten e.d
                              persoonlijk vind ik het altijd wel leuk als een dame iets over zichzelf verteld..het is per slot van rekening ook maar een mens..vandaar dat ik dat gerust ook doe..ik probeer het ook altijd te onthouden zodat ik voor de volgende keer wat gesprekstof heb

Commentaar

ik gebruik bijna altijd de eerste van mijn voornamen, heb er 4, de laatste gebruik ik niet, dat is mijn roepnaam die ik mijn hele leven al gebruik, nou ja door mijn ouders bepaald al bij geboorte, beetje discretie is wel wenselijk, de DVPs gebruiken ook altijd nicknames, in de privehuizenwaar ik kom
                                ik zal ook nooit gelijk de dame betasten, ook niet als ik vaker bij haar 'kom'..., maar eenmaal betaald bij de receptie en in de kamer na beiden gewassen te hebben... geht es los! dan is het haast niet meer niet te betasten, zelfs niet na de seks, afscheid gaat ook altijd met een of meerdere kussen, ook wel eens op de mond, en zeg vaak tegen ze bij het weggaan... wees voorzichtig! maar dit alles alleen bij de dames waar ik goede tot zeer goede tijden mee heb gehad of nog heb
                                bij de anderen zeg ik droogjes .. dag! meer niet...

Commentaar

Ik gebruik zeker niet mijn eigen naam. Ik heb altijd 1, 2 en heel soms 3 voornamen waarmee ik mij voorstel. Dat zijn vaak namen van kennissen, vrienden van mij. Eerst had ik er een stuk voor 6, maar dat werd te verwarrend, zeker als je zo'n dame vaker bezoekt.

Ik snap ook niet het nut van het vertellen van je echte naam, als de ander dat ook niet doet. Ook al is de kans klein dat er uberhaupt misbruik van gemaakt gaat worden, dan nog is het een onnodig risico.

Commentaar

Mijn voornaam. Mijn achternaam is nooit gevraagd en geef ik ook niet.

En de begroeting? Gewoon, een kus op de wangen.

Commentaar

Zeg ook gewoon me voornaam, en achternaam is niet van belang.

Begroeting verschilt, meestal gewoon drie kussen op de wang, behalve bij de dames waar ik vaker kom.

Commentaar

Ik gebruik altijd mijn eigen naam. Voor wat betreft het betasten: bij een dame waar ik voor het eerst kom is het altijd ff afwachten tot na de betaling. Bij dames waar ik vaak kom is het vaak gelijk bij de begroeting al kussen enz.. Sommige van mijn vaste dames grijpen zelfs meteen naar m’n kruis en ik pak ze bij de billen, heerlijk

Commentaar

Grappig dat veel wandelaars hier gelijk hun eigen naam noemen bij een DVP-bezoek. Verrast me eerlijk gezegd een beetje !
                                          Vraag me dan wel af waarom jullie hier op deze site wél bijna allemaal een schuilnaam gebruiken.