Goedkopere adresjes verhogen hun prijzen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goedkopere adresjes verhogen hun prijzen

Ik heb online vastgesteld dat een aantal goedkopere adresjes hun prijzen verhogen. In het Brusselse bijvoorbeeld werden in januari de prijzen bij Soraya's Palace verhoogd van 50 naar 60 €. Na weer wat surfen zie ik dat ook Chez Naomi VIP in datzelfde Steenokkerzeel de prijzen vanaf februari eveneens verhoogd werden van 50 naar 60 €. Nu vraag ik me af of dit een rage aan het worden is en de rest van de streek ook automatisch zal volgen? Of gaan zij de 50 € blijven hanteren om zo de klanten te behagen die afhaken omwille van de verhoogde prijzen?

Wat doe je als het privéhuis of een prostituee in kwestie plots haar prijzen naar boven aanpast? Ga je nog? Ga je minder? Of ga je naar een andere plaats, waar de prijzen toch niet verhoogd werden?
    Leg eventueel met argumenten uit.

Net als bij de benzinepomp: gewoon altijd voor 10 euro tanken. Heb je nergens last van!

Commentaar

Prijzen stijgen altijd overal. Da's de realiteit van de economie waarin we leven. En de sexbranche is er 1 waar dat vaak met sprongen gebeurt in plaats van geleidelijk aan.
      Goede kans dat dit ook elders gaat gebeuren, zeker op plaatsen waar vastgoedprijzen omhoog gaan, en daarmee kamerhuur ook. (pand moet zijn waarde waar maken en zo)

Ikzelf hou mij gewoon aan mijn eigen budget. Als ik daardoor minder op pad zou kunnen of minder vaak voor extras kan kiezen, jammer, maar als de kwaliteit hoog blijft ga ik me daar niet te druk over maken.

Commentaar

Alles wordt altijd duurder.
        Stel de leges of de vergunning en het geld wat ze daar jaarlijks voor moeten betalen duurder is geworden, dan zullen ze dat toch door moeten berekenen.
        Geld ook voor het duurder worden om bv op de grotere bekendere sites en in de kranten te adverteren..
        En ook die prijzen blijven altijd door stijgen.
        Hier in NL bv heb je bij het uppen va een advertentie bv dat de kosten zijn gestegen van 1.60 naar 1.70 en er zijn dames die per dag 4/5x uppen omdat ze anders naar pagina 50 zijn verhuist.
        En intussen hebben sommige sites wel paar nieuwe mogelijkheden om in de spotlight te staan en zo maar dat zijn dingen die allemaal steeds duurder en duurder worden.

Dus als de kosten om te mogen bestaan en om bezoekers te lokken en binnen te halen steeds hoger worden moet dat op een gegeven moment wel worden door berekend aan de bezoekers.
        Zaken of dames zelf kunnen niet blijven in leveren en inleveren.

Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

Als je het vergelijkt met de overige prijsstijging (glas bier in de kroeg voor € 2.75 of € 3) dan valt het allemaal best mee.
          En goedkoop is duurkoop.

Commentaar

Echt spectaculair vind ik je prijsstijging niet, Nacho. Eén keer je lunch overslaan en je hebt het er al uit.

Commentaar

Wat mag je doen voor die 50 a 60 euro?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobje82 Bekijk bericht
                Prijzen stijgen altijd overal. Da's de realiteit van de economie waarin we leven. En de sexbranche is er 1 waar dat vaak met sprongen gebeurt.
                Volledig mee eens. De meeste van ons hebben een loon dat jaarlijks geindexeerd wordt met iets van 1% of 0.x%. DVPs kunnen natuurlijk hun prijs niet gelijkaardig indexeren, want die willen een ronde prijs (geen muntjes en centjes op de kamer). Daarom gaat het dus inderdaad in sprongen.

De privéhuizen waar je naar verwijst hadden bij mijn weten al jarenlang dezelfde prijs. Die zijn dus gedurende een aantal jaar eigenlijk jaar na jaar relatief 'goedkoper' geworden, want ons loon is elk jaar wat gestegen en hun prijs bleef gelijk (elk jaar een net iets kleinere hap uit je maandloon dus). Dat ze ooit eens een prijssprong gingen maken, was onvermijdelijk.

Als je in de genoemde privéhuizen gaat voor een half uurtje, dan is de prijs zoals je zegt gestegen van 50 euro naar 60 euro. Ik ga zelf altijd voor een uurtje, en die prijs is gestegen van 100 euro naar 110 euro (toch bij Soraya), wat dus een relatief kleinere stijging is. Die stijging is niets abnormaals: als je er de index op na kijkt (bijvoorbeeld hier) dan zie je dat wat 100 euro kostte begin 2015 ondertussen 108 a 109 euro kost.

Commentaar

Wat zijn de prijzen voor extra's bij Soraya's Palace of Chez Naomi VIP? Ik denk aan rimmen of aan anaal sex. Ik heb net gebeld naar Naomi maar daar zei men mij dat ik dat met de meisjes zelf moet bespreken. Nu wil ik niet naar daar rijden, op de kamer gaan en dan te horen krijgen dat bvb rimmen buiten mijn budget valt ... toch niet als ik speciaal voor die extra service ga. Ik heb in het verleden ook al te vaak meegemaakt dat ik bel en vraag naar een extra service (pijpen met klaarkomen in mond bvb) en aan de telefoon is het "no problem" maar dan eenmaal op de kamer blijkt het "not possible". :-/

Commentaar

Nou ja, de prijzen stijgen altijd... is dat wel waar? Kleurentelevisies, laser/inktjetprinters, telefoontoestellen en telefoontarieven zijn anders fors goedkoper geworden de laatste jaren. Als iets een 'massaproduct' wordt kunnen de prijzen blijkbaar soms ook dalen,
                    Prostitutie is echter geen massaproduct, dus misschien dalen daarom de prijzen in deze branche niet. Aardig om dat eens nader uit te pluizen.
                    Maar als meer heren bereid zijn minder uit te geven aan een DVP, dalen de prijzen op een gegeven moment vanzelf.
                    Dus hoe hoog de prijzen van de dames zijn, ligt deels aan onszelf, de heren.

Commentaar

Op die plaatsen kwamen er ook massa's klanten en misschien zullen ze ook gedacht hebben dat het tijd werd om de prijzen te verhogen. Op een gegeven moment werd het ook bandwerk voor de dames en aan 50 euro trek je natuurlijk ook niet de allerrijkste klanten aan.

Vroeger ging ik misschien minder bij de dames op bezoek, maar betaalde ik ook al eens € 75 à € 80. De service werd steeds slechter en dus ben ik op zoek gegaan naar de lagere prijzen en het bleek dat daar de service vaak een stuk beter was bij de meisjes. En wat doe je dan? Ja, dan blijf je de plaatsjes waar er lagere prijzen zijn bezoeken en dan kun je zelfs een keertje meer gaan hé. Ook al omdat de lonen wel wat gestegen zijn, ook al is het leven heel wat duurder geworden.
                      Prijzen verhogen is een mes dat aan twee kanten snijdt. Het kan soms helemaal verkeerd lopen ook, maar dat verwacht ik bij die huizen wel niet meteen.
                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 16-02-19, 06:07.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht
                        Prijzen verhogen is een mes dat aan twee kanten snijdt.
                        DIt is een uitdrukking die anders wordt geïnterpreteerd boven en onder de Moerdijk
                        In Vlaanderen betekent het, zoals Nacho, bedoelt, iets dat zowel een goede als een slechte kant heeft. In Nederland is het iets dat twee goede kanten heeft, een beetje een win-win-situatie dus.

I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Jarenlang gaan alle prijzen omhoog. Huur, benzine, energie thuis, voedsel, ga zo maar door. Logisch dat in de erotische branche dan ook een x prijzen verhoogd worden. Ze kunnen dat niet tussentijds met bedragen van een paar euro doen dat is onbewerkelijk. Overigens zie ik ook veel aktieprijzen nog bij privehuizen of recensieakties waar je relatief snel kans hebt op gratis sex. Op zich hebben we geen klagen omdat we jarenlang dus geen verhogingen hebben gehad. En ik vind dat een sexuele dienstverlening best een waarde heeft en wat mag kosten.

Commentaar

Ps wat verstaat men precies onder goedkopere adresjes? Wat voor locaties en tarieven praten we dan over?

Commentaar

Misschien het eerste bericht eens lezen?

Commentaar

Sammierom denk hierbij aan de doubletstraat? 30 euro of extras 50 euro totaal... bij sommige word je nog goed behandelt ook als ze je herkennen en waarderen.

Commentaar

Van bijna alles stijgt de prijs. Dat heet inflatie. Denk dat het met onze hobby nog wel meevalt. Bij de omschakeling van gulden naar euro zijn de prijzen verhoogd, daarna valt het wel mee volgens mij.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sammierom Bekijk bericht
                                    Ps wat verstaat men precies onder goedkopere adresjes? Wat voor locaties en tarieven praten we dan over?
                                    Goedkopere prijzen noem ik prijzen die om en bij de 50 euro liggen, vooral gehanteerd door privédames of privéhuizen. Ik snap wel dat het met de verhoging van de prijzen nogal meevalt in deze sector.
                                    Durft er iemand de vergelijking maken met andere jobs? Laten we uitgaan van het goedkope 50 euro. Er zullen weinig hoogopgeleiden dit bedrag verdienen op een half uur of zelfs op één uur tijd. Ik besef ook dat het geld niet allemaal voor het meisje in kwestie is, maar de gemiddelde mens moet best hard werken voor hij 50 euro heeft verdiend en zeker heeft overgehouden.

Door de prijzen te verhogen zou het wel kunnen dat het prostitutiebezoek nog meer gaat teruglopen. Er was al ergens een topic hier over de crisis. Als je 50 euro vraagt en je hebt 10 klanten, dan heb je een stuk meer verdiend dan dat je 60 euro vraagt en slechts 3 of 4 klanten hebt.

Commentaar

Het is een beetje een rare vergelijking. Want zo'n meisje is op een dag, stel dat die 8 uur duurt, niet die volle 8 uur bezig met klanten. Tijdens de lunchpauze verdiend ze niks. Hier en daar zal er zeker ruim een half uur tussen de ene en de andere afspraak inzitten, daarnaast is ze geld kwijt (van die 50,-) voor kamerhuur. Ik ben hoger opgeleid, maar door mijn (redelijk jonge) leeftijd zit ik net iets onder het gemiddelde in Nederland (gemiddelde is bijna 50.000,- per jaar) wat een hogeropgeleide verdiend in Nederland. Als ik dat omreken naar wat ik per dag verdien, zit dat boven de 210,- euro. Hiermee heb ik mijn vakantiedagen meegerekend, want effectief werk ik 46/47 weken per jaar en natuurlijk niet 52.

Ik denk dus niet dat er veel dames zijn die 200,- overhouden op een dag en zeker niet boven de 1000,- op weekbasis.
                                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 24-02-19, 16:20.

Commentaar

Nacho
                                        Het is ook een kwestie van vraag en aanbod. Veel vraag betekent een hogere prijs. Er is niet alleen vraag naar diensten waarvoor iemand hoog opgeleid moet zijn. Als maar weinig mensen iets kunnen of willen doen, terwijl er wel veel vraag naar is, dan gaat de prijs de hoogte in.

Al is de hoogte in wel relatief in dit voorbeeld. Een dame in privé-huis die alles netjes aangeeft weinig over van die 50 euro. Van die 50 euro gaat een deel naar het huis en een deel naar de belasting. Als ze er 2 tientjes aan over houdt, mag ze blij zijn. En ze zit daar de hele dag, ongeacht of jij nu wel komt of niet.

Voor dat geld kunnen privehuizen amper dames vinden. In de praktijk blijkt dat ook zo te gaan. Privé-huizen vinden amper dames, omdat een dame nu eenmaal meer overhoudt als ze zelf in het zwart aan de slag gaat. Klanten kijken gewoon naar het hele plaatje. Dan heb je online meer keuze en voor hetzelfde geld of zelfs goedkoper.

De gemiddelde werknemer beseft ook amper wat hij z'n baas kost, denk ik. Dat is zowat het dubbele van wat hij maandelijks ontvangt. Iemand die 10 euro per uur netto krijgt, heeft ongeveer 14 - 14,5 euro bruto en zal z'n baas een euro of 18 kosten inclusief belastingen en premies, maar zonder veel toeters en bellen.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X