Hoe verhullen jullie de (parfum) geur van een prostituee?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door ps4 Bekijk bericht
    Ik ben zelf vrijgezel, dus ik hief ook niets te verbloemen, als de date zeer aangenaam was dan vind ik het totaal niet onprettig om de parfum 1 a 2 dagen later nog te ruiken. Dan heb ik er juist nog een fijn herinnering aan.
    Klopt ps4, ben ook single en vind het ook zeer aangenaam om nog een tijdje de parfum van de dame te ruiken.

Commentaar

Ik probeer zo veel als mogelijk op zakenreis naar de dames te gaan. Kom je in je hotelkamer en kan je lekker lang onder de douche.
      Belangrijk als je het vlak bij thuis doet: goed je lul wassen (zeep) en dan lang afspoelen. De geur van een condoom blijft anders heel lang aan je hangen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht
        Die vrouw moet dan toch overdreven veel parfum gebruiken, wil dit echt in je kleren gaan hangen.

Nog nooit meegemaakt. Soms ruik ik het wel bij haar, maar dat het echt in mijn kleren trekt? Nee.
        Ja lijkt me inderdaad wel extreem dat dit er echt zo zal blijven in hangen

Commentaar

Ben zelf overigens vrijgezel dus ik hoef hier geen rekening mee te houden ^^

Commentaar

Aan het werk...
          X