Hoe verhullen jullie de (parfum) geur van een prostituee?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoe verhullen jullie de (parfum) geur van een prostituee?

Hoe verbergen jullie die geur voor je vrouw? Dat moet het vrouwtje toch ruiken bij thuiskomst?

Dit is een interessant topic.
    Ben verschillende keren bijna betrapt of er was in oeder geval veel achterdocht...mijn neus weekt bijna niet en van ons madam heel goed.

ondertussen neem ik mijn showergel mee en douche ik met mijn showergel indien mogelijk if aan de lavabo.

voor handen gebruik ik ook ontsmettingsalcohol wat ook wat verdoezeld en verder heeeeel voorzichtig zijn.

nadien gaan sporten en douchen is ook een mogelijkheid.
    Of in de zomer na bezoek direct bij thuiskomst hrzs afdoen en daarna douchen :-)

Alle binnenkort al de buurmannen direct na thuiskomt op de zitmaaier :-)

Nog iemand tips?

Commentaar

Pros zijn ook vrouwen en bekend met dit fenomeen.Heb je er een die dat niet weet, dan is er maar een remedie: WEGWEZEN.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blaren Bekijk bericht
        Pros zijn ook vrouwen en bekend met dit fenomeen.Heb je er een die dat niet weet, dan is er maar een remedie: WEGWEZEN.
        ze zal maar hevig transpireren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kjeurieus
          En ach.... je vrouwtje zal blij zijn dat je niet naar sex ruikt.
          ruikt ze ook al sex?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SietseV Bekijk bericht

ze zal maar hevig transpireren
            Spring dan maar in een sloot en zeg thuis dat je een arm schaap uit de sloot moest redden

Commentaar

Alle heren die thuis een vrouw hebben: vrouwen zijn niet achterlijk of van een andere planeet.
              Ik durf er bijna zeker van te zijn dat 8 van de 10 vrouwen hun man al lang doorhebben.

Jezelf als man wijsmaken dat je de geur van parfum, de big smile op je gezicht of de kleding die ineens wel heel erg gekreukt is als je thuis komt, kunt verbloemen: droom lekker verder.
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Die vrouw moet dan toch overdreven veel parfum gebruiken, wil dit echt in je kleren gaan hangen.

Nog nooit meegemaakt. Soms ruik ik het wel bij haar, maar dat het echt in mijn kleren trekt? Nee.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SietseV Bekijk bericht
                  Hoe verbergen jullie die geur voor je vrouw?
                  Niet...
                  I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Ik bied in mijn badkamer verschillende douche gels voor mannen, heb ook verschillende deo’s staan. Dat word wel geapprecieerd. Meestal heeft de man ook deo of dergelijke in zijn auto.... ;-)

Commentaar

Aan je vaste dame dezelfde parfum geven als je inspectrice thuis ook gebruikt. Alleen als je ijverig je tong hebt gebruikt en na gedane daden weer thuis komt en je de inspectrice een zoen(tje) geeft is het altijd even spannend ....
                      Levensgenieter

Commentaar

Een goede pro gebruikt sowieso zelf geen geurtjes om te voorkomen dat de geachte bezoeker thuis in problemen komt.
                        Er is reukloos badschuim in de handel speciaal voor dit doel mocht een bad tot de opties behoren.

Commentaar

die van mij weet het niet, want die is zo jaloers dat ze me terllekke vermoord met het keukenmes.

Ik probeer vooraf aan mn werk te gaan, of vooraf aan een afspraak, zodat ik na het eerste uur gewoon weer naar "niks" ruik en ik zelf ook die lekkere zoetsappige geile neuksexlucht niet meer ruik...

Maar IEDERE keer is het toh weer spannend!

Wat bij mij helpt is ook als je NIET naar de hoeren geweest bent eens gek te ruiken, of direct in bad/douche te gaan, word het wat meer "routine" en is het niet ineens "waarom doe je altijd zo-en-zo als je laat thuks komt" of dat soort geneuzel.

Ach....

Commentaar

Hoef niks te verbergen. Mag van mijn vrouw gewoon gaan

Commentaar

En ze brengt en haalt je ook op zeker? haha

Commentaar

Op de terugweg langs de haringkar, lekker vissie eten.

Commentaar

Soms gebruiken die lieverds wel eens een lotion om je lekker te masseren. Dat was eigenlijk het enige geurtje waar ik me zorgen om maakte (Ben nu gescheiden en even later gestopt met wandelen).

Misschien een tip: ga zelf een heren parfum gebruiken. Zelf gebruik ik sauvage. Zet die fles in de badkamer, gebruik het met mate en geloof me, je eigen vrouw en ook anderen zullen het waarderen. Als ik een afspraakje heb en ze ruikt het dan levert het standaard een compliment op.

Ben je nou een keer naar een dame geweest, doe vlak voor thuiskomst wat van je eigen geurtje op. Ze heeft geen achterdocht want je doet dit vaker. Andere geuren worden gemaskeerd, zo goed is de menselijke neus namelijk niet.

Je moet alleen oppassen, als ze er te opgewonden van raakt dan kan de geur van verschroeid rubber elders op je lichaam op gaan vallen.

Commentaar

Ik hoef niets te verbergen want bezoek dames pas na het overlijden van mn vrouw. Ben dus vrij om te gaan.

Na een bezoek ruiken mn kleding en lichaam wel naar de dame. Klinkt beetje raar, maar onderweg naar huis en zelfs thuis aangekomen ruik ik er regelmatig aan. De geur zorgt voor een prettige after roes van een doorgaans leuke date...

Commentaar

Even tanken na een bezoek. Diesel ruikt lekker sterk
                                      A nice colored ass to ride on me is what I search.

Commentaar

Ik rook voordat ik ons huis inga 2 sigaretten achter elkaar. Mijn wederhelft heeft daar zo'n hekel aan dat ze het al ruikt voordat ik binnen ben bij wijze van spreken . Dus ik hoef niet in de buurt te komen. Maar toch blijft het inderdaad iedere keer spannend.

Commentaar

Ik heb geen vrouw, dus hoef niets te verbergen.
                                          Sommige gebruiken wel sterke parfum. Ik ben 1x bij een DVP geweest, die een heel lekker geurtje op had. Dag erna had ik het shirt aan naar mijn werk. Door het geurtje wat er nog in hing heb ik de hele dag nog kunnen nagenieten van haar. Geen idee of collega's iets verdachts geroken hebben, maar die weten ook dat ik happy single ben