Hoe behandel je een dvp met respect?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoe behandel je een dvp met respect?

Ja het is een rare vraag, en ik probeer zelf iedereen met respect te behandelen.
    Maar na het lezen van de ergernissen top 10 en de recente #metoo discussie maak ik me toch zorgen.

Mijn wandelgedrag is als volgt.
    Ik zorg dat ik altijd fris gewassen met gepoetste tandjes bij de dame verschijn.
    Ik ding niet af en vraag in principe niet om handelingen die niet op de menukaart staan.
    Als me toch extra mogelijkheden worden geboden dan vermeld ik die niet in recensies en bespreek ik ze verder ook niet met anderen.
    Ik maak meestal van te voren een afspraak, en kom dan ook op tijd opdagen.
    Als de dame tijdens de sex aangeeft dat ze iets niet prettig vindt dan doe ik dat niet meer.
    mijn voorkeur gaat uit naar gfe knuffel sex, dus geen knijpen, gaggen, slaan, anaal of andere HP zaken.
    meestal bezoek ik een dame voor een uur of langer.
    Als ik een dame vindt die me goed bevalt bezoek ik die een aantal keer per maand en neem ik af en toe een kadootje mee.
    Ik zal een dame geen slechte review geven als haar uiterlijk een beetje tegenvalt(5 jaar ouder en 5 kilo zwaarder is acceptabel)

Wel ben ik een man die niet goed is met subtiele hints.
    Hoe een vrouw denkt is voor mij een groot mysterie dus misschien ervaren de dames mij wel heel anders.

Gedurende mijn lange wandelcarriere zijn er wel eens dingen gebeurt waarvan ik me nu afvraag of dat door de dvp als onprettig/respectloos is ervaren.

Ik heb ooit eens aan een dame gevraagd of sex zonder condoom mogelijk was.
    Deze dame had de gewoonte om tijdens het voorspel mijn eikel een paar keer zonder condoom in haar vagina te steken waardoor ik het idee kreeg dat dit mogelijk was.

Ook heb ik een keer een dame via een Facebook privé bericht benaderd omdat ze ineens gestopt was. In de hoop dat ze misschien nog wel geïnteresseerd zou zijn in af en toe een paydate.
    Dit hebben we toen ook een keer gedaan en we hebben nog 2 maanden contact gehouden maar daarna gaf ze toch aan te willen stoppen.

Heb een vaste dame die ik ook op Instagram mocht volgen wel eens in een privebericht gevraagd om een sexy foto.
    deze dame stond geheel naakt met gezicht op kinky.
    En ik bezocht haar toen wekelijks.

Als laatste zit ik met een vraag die nu speelt, ik heb een vaste dame die met een vriendin ontvangt in hetzelfde appartement.
    Nu zou ik graag die vriendin eens willen bezoeken.

Kan dit of is dat ook respectloos?
    Ik heb al een trio voorgesteld maar daar houd mijn vaste dame niet van.

Graag hoor ik van de dames op het forum wat zij vinden van mijn algemene gedrag en mijn gedrag tijdens bovenstaand situaties.

Geen zorgen denk dat je doet wat mogelijk is en de dames hier blij mee zijn.

Commentaar

Leuk TOPIC!

In de basis zou ik zeggen:
      De sleutel tot het met respect behandelen van andere mensen is door hen te behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden.

Ja lastig blijft het altijd om vast te stellen wat respecloos is.
      Zoals bij alle dames (ook als zij geen DVP zijn) is het denk ik heel persoonlijk. De ene mens is nu eenmaal anders dan de andere.

Ik heb de volgende ervaringen.
      Naast dat je hyginisch bent moet er ook een klik zijn met een dame lijkt mij.
      Als je een dame vaker bezoekt is er in het algemeen ook wel meer mogelijk.
      Je gaat dan zelf aanvoelen hoe je jouw betreffende dame moet benaderen.
      Dus de kans dat iets als respectloos wordt ervaren lijkt ook kleiner te worden. Maar ook hier geen garanties.
      Want soms ervaart zij juist iets nog respectloser, omdat je haar nu toch beter zou moeten kennen?

Zoals gezegd het blijft altijd aftasten. Daarnaast wordt een DVP ook betaald voor haar diensten.
      Wat zijn prive bv respectloss zou vinden kan in zakelijk opzicht als DVP vaak wel al normaal geaccepteerd worden.
      Ook kan het per dag verschillen wat een dame als respectloos wordt ervaren. Sommige dames zijn nou eenmaal meer prikkelbaar als ze bv ongesteld zijn of als ze finaciele zorgen hebben.
      Ook zijn DVP meestal niet al te blij als je te veel in hun prive leven gaat zitten vroeten of naar vraaagt. Dit voelen zij denk ik vaak als respectloos. Ook als je zaken wil waar ze niet van gediend zijn. Begrijp dat DVP het heel respectloos vinden als bezoeken heren blijven vragen over zaken die ze niet doen en vooraf (advertentie) al duidelijk hebben aanggeven. Slechte hygiene van jou als klant zal in de regel ook als resptloos ervaren worden.

Conclusie: Repectloos of met respect blijft dus iets dat heel lastig is, en dat van dame tot dame kan verschillen.
      Voor ons als mannen zal het vaak toch altijd moeilijk blijven. Er zijn idd mannen die beter vrouwen aanvoelen dan andere, waardoor de kans op respectloze ervaring minder kunnen zijn. Maar geen garenties.

Opmerking:
      Ik lees hier in de recenties ook bijna altijd, " behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug". Dat vind ik zelf zo 'n zinloze kreet. ALs de dame geen klik met je heeft kan je nog zo respectvol zijn maar wordt het in de regel toch niets. Dus begrijp ook niet goed wat dit nou moet zeggen of moet toevoegen aan de recentie?
      Dat is meteen weer de vraag van mij aan deze heren die dat ferquent schrijven.
      Al enige ervaring:-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Buggs Bunny Bekijk bericht
        Kan dit of is dat ook respectloos?
        Ik heb al een trio voorgesteld maar daar houd mijn vaste dame niet van.

Graag hoor ik van de dames op het forum wat zij vinden van mijn algemene gedrag en mijn gedrag tijdens bovenstaand situaties.
        Vraag heel voorzichtig wat zij er van zou vinden als jij haar vreindin eens gaat bezoeken. Verpak het in een grap. Bv. het zal wat zijn als ik jouw vriending eens zou vragen.
        Dan zal je vanzelf haar reactie zien. Als zij het " respectloos" vindt tov haar, dan weet je dat meteen. Dan zeg je gewoon. Was maar een grappie

Maar zonder te vragen kom je er natuurlijk nooit achter. Maar of zo n vraag nou respectloos is, is ook maar de vraag.
        Zolang de dame(s) in kwestie betaald wordt is het een zakelijk transactie. Jij mag toch zelf weten waar jij je geld uitgeeft.
        Aan haar of haar vriendin. Dat is mijn mening.
        Maar begrijp overweging wel.
        Al enige ervaring:-)

Commentaar

“Behandel haar als stront en je krijgt er een shitdate voor terug” lees je dan weer nooit.
          Here they come! the dogs of lust.
          Out of my mind. into my life.

Commentaar

Ze gaat het niet leuk vinden als je haar vriendin bezoekt

Commentaar

Ben bijna 3jaar vaste klant geweest bij een DVP die ik altijd met zeer veel respect behandelde als dank heb ik van haar een mes in mijn rug gekregen!!

Commentaar

@Walking dead wat is er gebeurt?

Commentaar

“Behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug”. Zinloze kreet? Niet helemaal. Natuurlijk als de dame weinig klik met je heeft dan wordt het een koude bedoening, en daar zal je correct gedrag weinig aan veranderen.Maar er zijn vele dames die aan het begin van hun carrière een GFE prestatie afleverden en twee jaar later zag je dat de dame veel afstandelijker en zakelijker was geworden. Ik denk dat een belangrijk oorzaak terug te vinden is bij de klanten die deze dame op een onbehoorlijke wijze hebben behandeld. Af en toe lees je recensies van wandelaars die vermelden dat de kwaliteit van de prestatie van een favoriete prostituee niet meer is wat ze vroeger was. Ik heb het natuurlijk niet over het feit dat iedereen af en toe een slechte dag heeft maar als je merkt dat de dame regelmatig deze automatisme vertoont , dan ben ik geneigd te denken dat ze structureel een barrière tussen haar en de klant heeft gebouwd wegens slechte ervaringen.

Commentaar

Simpel behandel haar als een mens en niet als een stuk vlees veel mannen openen bij het raam met how much.. maak eerst een korte babbel als ze dan gelijk kortaf is weet je vaak dat ze slecht zal presteren binnen zo niet weet je dat ze menselijk is en de kans op succes ook groter is win-win situatie.

Commentaar

Hmm, ik ben zelf een beginnende DVP en veel ervaring heb ik dus nog niet. Respect heeft voor het grootste gedeelte te maken met luisteren en handelen naar de wensen van een ander. Daardoor is er niet 1 goede manier van respectvol behandelen. Ikzelf denk dat ik jouw gedrag zeker als respectvol zou zien. Je doet in ieder geval je best om rekening te houden met de wensen en gevoelens van een ander. Je beschadigt haar reputatie niet op forums. Al met al, you try! Wanneer iemand zijn best doet om de ander goed te behandelen, is het halve werk al geleverd. De andere helft komt van de DVP zelf af; echter, zij moet aangeven hoe ze behandelt wilt worden.

En wat die vriendin van je DVP betreft, vraag het haar op de man af. Als ze zegt dat het okay is, zou het okay moeten zijn. Zelf zou ik denken dat het niet uit zou moeten maken. Immers, je hebt geen relatie met haar; je bent toegestaan om andere DVP's te bezoeken, net als dat zij toegestaan is om andere klanten te ontvangen. Maar het is inderdaad wel zo netjes om te vragen of ze het okay zou vinden.

Commentaar

Ik betwijfel of de gemiddelde dvp het fijn vindt als ze wordt benaderd via FB of Instagram. De meeste houden van de anonimiteit, tenzij ze met haar 'artiestennaam' online te vinden is. Als je haar kan vinden onder haar echte naam, zou ik haar zeker niet benaderen. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
                        Ik denk dat het belangrijkste is dat je gewoon respectvol en hygienisch bent en je normaal gedraagt. Dat doe ik ook als ik een dvd bezoek. In de meeste gevallen komt het dan goed.
                        Succes.

Commentaar

ik behandel vrouwen altijd vriendelijk en ben eerlijk tegen vrouwen en behandel ze ook met respect
                          ook een resensie schrijven probeer ik toch netjes te houden in taalgebruik
                          ik lees sommige recensies die niet netjes zijn tegenover de dame in kwestie want de dame leverd haar dienst zo goed mogelijk uitzonderingen daargelaten
                          Er is helaas een dame die niet respectvol naar mij toe is en dat frustreerd me zo dat ik de neiging heb om haar zwart te maken op dit forum
                          ik ben niet snel boos te krijgen maar de dame in kwestie heeft het bloed onder me nagels gekregen
                          dus niet iedere dame hoeft met respect behandelt te worden

Commentaar

Eigenlijk gewoon normaal doen, d.w.z.:

- fris gewassen op pad
                            - vooraf afspraken maken en daar houd ik me aan.

Hetzelfde verwacht ik ook van een dame.

Verder accepteer ik ook dat soms 'n tegenvaller erbij hoort. Kan gebeuren dat een dame wel de afspraken nakomt, maar dat het gewoon niet is wat ik er van had verwacht/gehoopt.

Commentaar

Wat de topic starter stelt, een vriendin van je vaste dame "doen" is een recipe for disaster maar kan ze wel kei jaloers maken. Dat levert wel interessante sex op met dame 1 erna zeg maar. Concurrentie strijd. Als je ff door de shit heen bijt kan je wel lol hebben. Een bak met drama krijg je sowieso. Je eikel swaffelen tegen dr kut zonder condoom. Lijkt mij niet verstandig.

Commentaar

Los van triviale zaken als hygiëne en gewoon normaal doen, denk ik dat duidelijke communicatie en afspraken belangrijk is. Wat ik bijvoorbeeld zelf fijn vind werken (zeker bij nieuwe dames) is vooraf vragen wat haar turn ons zijn en of ze eventueel bepaalde handelingen niet tof vindt. Meestal vraagt de dame ook wat je zelf fijn vindt. Zo kun je beiden inspelen op elkaars behoeftes en het schept een zekere mate van vertrouwen. De kans op een geslaagde GFE neemt dan ook aanzienlijk toe. Wanneer je dezelfde dvp vaker bezoekt is er meestal meer mogelijk en zijn dingen makkelijker bespreekbaar, maar het blijft elke keer respectvol aftasten. En daarnaast heeft iedereen wel eens een mindere dag.

Commentaar

Buggs Bunny Geen zorgen man, je doet niks verkeerd. Enkel dat opzoeken van dames op Facebook kan wat tricky worden. Niet van één of twee keer, maar als je je grenzen niet kent zou ze je kunnen aangeven voor stalking.
                                  I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Je klinkt als de ideale schoonzoon buggs bunny
                                    gewoon zo doorgaan

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cabardouche Bekijk bericht
                                      Eigenlijk gewoon normaal doen, d.w.z.:

- fris gewassen op pad
                                      - vooraf afspraken maken en daar houd ik me aan.

Hetzelfde verwacht ik ook van een dame.

Verder accepteer ik ook dat soms 'n tegenvaller erbij hoort. Kan gebeuren dat een dame wel de afspraken nakomt, maar dat het gewoon niet is wat ik er van had verwacht/gehoopt.
                                      Ben het met je eens, het is altijd een verhaal met twee kanten, het kan vriezen en dooien.

Commentaar

Een vriendin bezoeken moet kunnen, dat zullen de meeste dames ook bevestigen. Maar je moet niet alle details vertellen later, want vaak vinden ze het eigenlijk toch niet leuk. Weet goed waar je aan begint het kan de relatie met de eerste behoorlijk slechter maken!

Commentaar

Ik zou graag eens van een dame in dit vak willen horen wanneer jullie een afspraakje als fantastisch beschouwen. Uiteraard moet de man zich netjes gedragen en geen dingen doen of vragen die de dame op voorhand duidelijk heeft gecommuniceerd niet te willen doen.

Maar los daarvan, wat maakt het voor jullie leuk? Is dat een dominantie man in bed, iemand die initiatief neemt, iemand die goed kust, het lang kan volhouden,...?