Leeftijdsverschil

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeftijdsverschil

Hi allemaal,

Heb een topic en kan deze nergens vinden hier op dit forum: 'maximale' leeftijdsverschil!!

Ik ben benieuwd wat jullie vinden wat het maximale leeftijdsverschil 'zou moeten zijn'?
    Ik ben zelf 42 jaar en zie soms advertenties van veel jongere meiden (ca 21 jaar) die er (uiteraard) heel goed uit zien. Ik was ook erg lekker op m'n 21ste hahaha ...
    Ik vind het logisch dat mannen (hoe oud ze ook zijn!) deze jonge meiden aantrekkelijk vinden. Andersom snap ik totaal niet!
    Aan de andere kant lees je wel 'ns in advertenties dat dvp soms 'ouderen' (ouder dan ?? jaar) stimuleren om langs te komen: vaak omdat ze de dames met respect behandelen.

Ben echt verward. Ik wil dolgraag met zo'n leuke en strakke meid knuffelen, maar ergens zegt m'n geweten: "Dré (zo heet ik), doe 'ns normaal. Je kan haar vader zijn!!!"

Wat vinden jullie???? Ook zou ik het fijn vinden als dvp reageren (Y).

Knuf, Dré

Re: Leeftijdsverschil

Laat ik het zo zeggen...als er 20 jr. of méér verschil zou zitten tussen een man en ondergetekende dan voel ik mij niet altijd op mijn gemak!

Als het jonger is dan zou ik z'n moeder kunnen zijn en als het ouder is dan zou het mijn vader kunnen zijn

Ouderen zijn idd rustiger en gaan niet over je grenzen heen, maar ik heb ook meegemaakt dat sommige nogal bemoeizuchtig kunnen zijn en je ook voor zichzelf opeisen! Dit is niet voor alle oudere heren zo, maar ik heb ze zelf dus zo meegemaakt .

Voor elke leeftijd geldt trouwens dat je respectloze, vieze en nare mannetjes kan tegenkomen.

Als jij trouwens het aandurft moet je het lekker doen hoor

Commentaar

Als de dames er geen bezwaar tegen hebben waarom niet. Maar er zijn inderdaad dames die zich niet voorstellen of weigeren als de klant te oud voor hun is of lijkt.

Vergeet niet dat sommige dames een oudere vriend hebben omdat dat ze meer trekt. Dus die zijn misschien juist blij met een oudere klant.

Commentaar

Ik weet van het forum dat er dames zijn die een maximumleeftijd hanteren of in ieder geval 'te oude' klanten weigeren. En dat is hun goed recht. Vrijwilligheid moet de basis zijn van ieder seksueel contact.

Gelukkig echter kom ik in de raamsector dergelijke dames niet tegen, want anders zou ik mijn wandelschoenen wel aan de wilgen kunnen hangen .
        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Hoe oud ze is vind ik niet belangrijk. Ik vind het wel belangrijk dat ze zich gedraagt als een volwassen vrouw.

Commentaar

leeftijd absoluut niet belangrijk,gaat om de uitstraling en de looks! een meid van bv 23 kan een topper zijn en zich heel volwassen gedragen terwijl een oudere dame zich voordoet als een meid van 16 of zo,dat laatste vind ik een grotere afknapper.
            wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door shyguy41 Bekijk bericht
              Ben echt verward. Ik wil dolgraag met zo'n leuke en strakke meid knuffelen, maar ergens zegt m'n geweten: "Dré (zo heet ik), doe 'ns normaal. Je kan haar vader zijn!!!"

Wat vinden jullie???? Ook zou ik het fijn vinden als dvp reageren (Y).

Knuf, Dré
              Ik snap je verwarring. Zelf ben ik ook al in de veertig en het leeftijdsverschil met sommige dvp's is fors. Maar het belangrijkste is: die dvp is je dochter of je nichtje niet.
              Zoals ik het zelf zie is een afspraak maken met een dvp toch vooral een fantasie uitleven. Ik begin langzaam maar zeker de vijftig te naderen, maar het is af en toe leuk jezelf weer te zien toen je zelf nog jong en snel was. En met een dvp is het weer die tijd terughalen toen je eigen vriendinnen die leeftijd hadden.
              En het leuke van fantasieën uitleven is dat die niet leeftijdsgebonden hoeven te zijn: er zijn hele knappe en boeiende dvp's die in de dertig of veertig zijn. Maar ik geef toe: een dvp van begin twintig doet mezelf weer jonger voelen.

Commentaar

Leeftijd vind ik eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Soms zien vrouwen van 40 er ook fantastisch uit. Bij mij gaat het vooral om de klik. Met sommige dvp's kan je gewoon leuk praten en ze zijn nog lekker ook. of ze dan 20 of 40 zijn maakt mij niet zoveel uit. verder moeten ze goed luisteren wat je wilt en dat goed uitvoeren.
                klik, looks en act, daar gaat het dus om, niet om leeftijd

Commentaar

Het maximale leeftijdsveschil dat een dvp had ten aanzien van mij was 4 jaar... (zij 22, ik 26).
                  Maar dat heeft ook te maken met mijn eigen leeftijd (nog net geen 27), een leeftijdsgroep waarin zich ook veel dames vp bevinden.

De "bovengrens" voor een dvp zou voor mij 35 zijn, denk ik.
                  ~ Monogamie is bedacht in een tijd dat mensen niet ouder dan 30 werden... ~

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Couple8386 Bekijk bericht
                    De "bovengrens" voor een dvp zou voor mij 35 zijn, denk ik.
                    Alles verandert... Zoals de oude Grieken al zeiden: Panta rhei, ouden menei. Er was een tijd dat de meeste madelieven ouder waren dan ik, nu ben ik ouder dan de meeste. In elke levensfase heb ik totnutoe bijzondere ontmoetingen meegemaakt. In geen geval was het leeftijdsverschil bepalend.
                    Whoremoans. Just whoremoans.
                    B'dum tsch ®

Commentaar

Ik zie er geen bezwaar in om een dame te neuken die 25 jaar jonger is dan ik, integendeel.
                      En ik ben ook nog nooit afgewezen door een dame vanwege mijn leeftijd, maar ja, dat komt wellicht meer door de moeilijke financiele tijden dan door mijn eventuele aantrekkelijke uitstraling.

Het enige wat je moet vermijden dat is een blik in de spiegels rond het bed, want dat ziet er inderdaad wel een beetje koddig uit: zo’n klein slank mooi jong ding, en dan zo’n grote dikke ouwe vent die met elkaar in de weer zijn. Met name het doggyen dat ziet er ronduit idioot uit, wanneer dat enorme horecagezwel van mij ritmisch tegen haar onderrug klotst.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paultje met het paaltje Bekijk bericht
                        Ik zie er geen bezwaar in om een dame te neuken die 25 jaar jonger is dan ik, integendeel.
                        En ik ben ook nog nooit afgewezen door een dame vanwege mijn leeftijd, maar ja, dat komt wellicht meer door de moeilijke financiele tijden dan door mijn eventuele aantrekkelijke uitstraling.

Het enige wat je moet vermijden dat is een blik in de spiegels rond het bed, want dat ziet er inderdaad wel een beetje koddig uit: zo’n klein slank mooi jong ding, en dan zo’n grote dikke ouwe vent die met elkaar in de weer zijn. Met name het doggyen dat ziet er ronduit idioot uit, wanneer dat enorme horecagezwel van mij ritmisch tegen haar onderrug klotst.
                        Nou jij praat ook wel lekker over jezelf niet
                        Ik kijk graag zelf wel in die spiegels.
                        Zelf sex ik het liefst met dames van rond de 30 of wat hoger maar een jong ding op zijn tijd vind ik ook wel lekker
                        Het is niet te hopen dat straks de overheid er zich mee gaat bemoeien en dat je ook niet meer naar een dvp mag met te groot leeftijdsverschil
                        Wat maakt het nou in godsnaam uit?
                        Het is betaalde sex en een keuze van jou als klant,er staan ook geen leeftijdsbordjes voor de ramen toch?
                        Er zullen ook jonge jongens zijn die een dame zoeken die hun moeder had kunnen wezen.
                        Nee met leeftijd heb ik niks als het bij betalen aankomt.
                        Ze zeggen toch liefde heeft niks met leeftijd te maken nou geiligheid ook niet
                        Maar nu snap ik Paultje waarom jij altijd dacht dat je mijn recensies met een korreltje zout moest nemen
                        lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Voor puur sex mag de DVP al wat ouder zijn, maar als je nog eens het schoolmeisjesgevoel wil herbeleven, is dit toch beperkt tot de -25 jarigen.

Commentaar

Ik neuk alles onder 45 als het er maar lekker uitziet

Commentaar

Ik neuk gewoon tussen 18 en 75 jaar.
                              Wat er van komt en me aanspreekt, pak ik als ik wil.

Het hele jonge spul komt er weinig van omdat het me vaak is tegengevallen. Het moet dus wel heel aardig voorkomen wil ik het proberen.
                              Midden categorie is het meest aan de orde en daar valt het heel vaak goed.
                              Ouderen van boven de 50 is wat zeldzamer maar toch nog wel enkele keren hoor.
                              Valt heel vaak heel erg goed uit kwa sex en soms ook nog goed kwa uiterlijk.
                              Zelfs eens iemand van 70+ geneukt in een parenclub. Was de beste avond van mijn leven. Met deze top vrouw kon je erg goed kletsen en ketsen en dat was gewoon wederzijds feest ondanks een 40 jaar verschil. Met haar ander-half uur achter elkaar liggen stampen tot mijn knieen echt doorzakten.

Kortom: leeftijd is niet belangrijk voor mij en uiterlijk ook niet zo.

H9876.

Commentaar

Zelf ben ik ergens in de 40, maar de meeste dames die ik bezoek zijn toch wel 20 jaar jonger. Voor mij is dat nou juist een van de aantrekkelijke dingen van het wandelen, dat je heerlijk kunt neuken met dames die qua leeftijd en qua looks anders onbereikbaar zouden zijn.
                                Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt dat een dvp me niet wilde omdat ze me te oud vond.
                                Ik hou het meest van vrouwen in de leeftijdsklasse van 20 tot 35 jaar. Als ze ouder zijn, blijf ik ze soms toch bezoeken omdat ik inmiddels goede ervaringen met ze heb, maar een eerste bezoekje aan een - voor mij - nieuwe dame van boven de 35 is toch tamelijk zeldzaam.
                                Liever heb ik dan een strakke, jonge meid van net in de 20. Voor mij is het de normaalste zaak van de wereld om te betalen voor seks, maar als ik dan toch betaal, neuk ik het liefst iemand die de schoonheid van de jeugd paart aan ervaring en vaardigheid. En gelukkig zijn zulke vrouwen rijkelijk aanwezig in het betaalde circuit!

Commentaar

Tja, we hebben al eens eerder over leeftijdsdiscriminatie gediscussieerd; in mijn geval heb ik er in de praktijk nog nooit last van gehad, de meeste dvp's zien me graag komen; tja dat ik hun overgrootvader kon zijn, daar sta ik maar niet bij stil...

Ik val voor mijn specialiteiten niet echt op jonge meisjes (onder de 25), en ben meestal te vinden bij volwassen vrouwen tussen 30 en 40..
                                  Lik me een weg naar boven

Commentaar

Als mid-50er sta ik er regelmatig echt versteld van dat het voor de meeste dames vanaf 19 geen enkel probleem is om met me te vrijen, en zelfs (in mijn ogen opmerkelijker) te zoenen.
                                    We hebben het altijd gezellig en maken er een ontspannen, voor beiden leuk en lekker uurtje van. Dat blijkt dan toch veel belangrijker te zijn voor ze dan een afgetrainde sixpack, een volle bos haar of een jong koppie...

En dat terwijl ik tot mijn 40e door meiden van mijn eigen leeftijd nooit als aantrekkelijk gezien werd. Overigens word ik de laatste jaren ook in het dagelijkse leven voor het eerst door jonge meiden leuk gevonden.
                                    Door mijn zeer prettig verlopen wandelcarriere ben ik veel zelfverzekerder geworden en zit ik lekker in mijn vel. Daar lijkt het toch vooral om te gaan, in het vak en in het gewone leven. Een onzekere stuntel is het ergste wat een meisje op een date kan overkomen, dat is me meerdere keren in vertrouwen meegedeeld (ook toen ik dat zelf nog was.... dat hielp niet echt hahaha!)

Commentaar

Even nog een vervolg om mijn eerdere reactie..

Begrijp mij niet verkeerd! Ik heb er niks op tegen dat alle leeftijden bij mij ( ons ) komen, maar soms heb ik er een vreemd gevoel bij.
                                      Bij ouderen minder dan bij hele jonge mannen. Ik begrijp niet zo wat zo'n jonge knul bij oudere dvp's moet, misschien dat die meer ervaring hebben

Commentaar

Ik ben 47 en heb regelmatig sex met jonge dvptjes. Waarom ik voor jonge dames ga......Ooit heeft een medewandelaar van mijn leeftijd hierover het volgende gezegd.

"We zijn verwend, we mogen met jonge, knappe dames naar bed"

kort geleden leefde ik een fantasie van me uit. Een trio met 2 bisex dames. Respectievelijk 18 en 21 jaar jong.

Naar mijn gevoel zijn er meer jongere dames in het vak dan rijpere dames.

Heb ik er moeite mee om met een jonge dame te vrijen.....Nee, absoluut niet!
                                        Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Ik ben benieuwd wat jullie vinden wat het maximale leeftijdsverschil 'zou moeten zijn'?
                                          Waarom moet er een maximale leeftijdsverschil zijn? Het gaat om seks, niet liefde dus een maximale leeftijdsverschil is niet relevant in deze!