Contact met dvp via Whatsapp

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door NJoyer Bekijk bericht
    Vraagje aan de alleenstaande mannen: wat doen jullie met de gesprekken van Whatsapp met een dame? Dan doel ik voornamelijk op dames die je 1x heb bezocht, maar niet heel snel weer zou doen,
    Ik verwijder ze gelijk als ik toch niet meer van plan ben ze op korte termijn te bezoeken.
    Ten eerste, het is je vriendin niet. Ten tweede, als je op het werk of bij familie door je contacten scrolled en iemand kijkt plots over je schouder mee krijg je meteen de vraag waar al die 30 mooie meiden toch vandaan komen in je contactenlijst. Leg maar eens uit als vrijgezelle man die al een tijdje geen vriendin heeft gehad.

Commentaar

nightrider100 Je bent die mensen toch geen verklaring schuldig? En daarnaast: als je alleen bent betekend nog niet dat je geen seks heb, toch? Snap je ook wel hoor...

Commentaar

Ik laat ze lekker staan, gesprekken vreten geen brood en je kan nog eens terugkijken wat je met een dame besproken hebt wil je haar nog eens bezoeken.
        Ook makkelijk om in je contacten lijst de links naar profielen te bewaren en evt. commentaar voor jezelf toe te voegen.

Commentaar

Ik ben single dus het maakt me niet uit dat er een whatsappgesprek met een dame op mijn telefoon staat. De contactgegevens van de dame laat ik alleen staan als ik haar een tweede bezoek. Dit geld voor dames die thuis priveontvangen. Dames die in clubs werken bel ik nooit op hun eigen nummer altijd op die van de club.
          Ik heb iwel n Spanje een keer het adres van de club op mijn telefoon doorgekregen.
          “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Ik heb een aparte telefoon met een aparte sim kaart aangeschaft toen ik begon met wandelen. Deze telefoon staat eigenlijk altijd uit en ligt opgeborgen in een kast en ik zet hem alleen aan als ik contact met een dvp zoek voor een afspraak o.i.d..

De Whatsapp gesprekken verwijder ik niet want zo kan ik terug zien wat ik al een keer afgesproken heb enzo. Het is ook niet nodig want het is niet mijn dagelijkse telefoon.

Commentaar

Ik zet de dvp whatsapp gesprekken in het whatsapp archief. Zo kan niemand het zien als ik eens door mijn contacten scroll.

Commentaar

Ik ben zelf niet zo van het bellen voor een afspraak, dus de dames die contact via Whatsapp aanbieden daar geef ik wel de voorkeur aan. Contact verloopt bij bij altijd soepel met de dames. Sommige sturen me dan soms een ingesproken Whatsapp bericht terug. Dus voor is het een fijne manier om een afspraak in te laten boeken, heb er nooit problemen mee gehad. Ook het verwijderen van de gesprekken doe ik eigenlijk niet. Soms archiveer ik ze wel inderdaad.
                Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Eerlijk gezegd gebruik ik mijn eigen nummer op te appen en bellen met de dames...facebook heb ik niet en ik heb er eigenlijk nooit zo over míjn privacy gedacht.. ik vind het prima zo en ik ben vrijgezel en woon alleen dus ben niemand een verklaring schuldig...en om even inhoudelijk te reageren.

bij voorkeur app ik met de dames omdat de meeste toch buitenlands zijn en slecht Engels spreken, mijn ervaring als je ze dan belt is dat ze overal yes yes op zeggen...mocht de dame Nederlands zijn dan bel ik liever

Commentaar

De app's verwijder ik wanneer ik er klaar mee ben. En dat is na een date. Een leuke Dame blijft wel in mijn contacten staan als er herhalingsgevaar dreigt. En alles gaat gewoon op mijn eigen mobiel. Ook ik ben vrijgezel, dus ik zie er geen probleem in. Wel heb ik een aparte groep in mijn contacten gemaakt. Op deze manier hou ik sommige contacten even onder de pet.

Commentaar

Vraagje aan de alleenstaande mannen: wat doen jullie met de gesprekken van Whatsapp met een dame? Dan doel ik voornamelijk op dames die je 1x heb bezocht, maar niet heel snel weer zou doen, maar ergens in de toekomst miss wel? Verwijder jullie de gesprekken en voeg je deze dame toe als je weer zin heb? Of bewaar jullie alles?...
                      Ik bel mijn vaste dame altijd op tijd om een afspraak met haar te maken, ben single dus hoef thuis niets uit te leggen.

Commentaar

De tijd dat ik sms, bel en app met dames, heb ik wel gehad. Maak enkel gebruik van gelegenheden waar altijd dames zijn (clubs en ramen). Als m'n favorietje er dan niet is, dan pak ik een andere dame, er zijn er meestal genoeg gelukkig.

Commentaar

cabardouche wat is je favoriete lokatie?

Commentaar

Toch wel het Schipperskwartier in Antwerpen van de raambuurten. Meer keuze dan in Nijmegen en Eindhoven, betere service dan in Amsterdam, wat netter dan Brussel en gezelligere buurt dan Den Haag.
                            Laatst gewijzigd door Deadalos; 12-01-19, 21:23.

Commentaar

Heb even advies nodig. Vanochtend al om 0800 dame bericht dat ik haar vanmiddag/vanavond wil bezoeken. Al diverse keren online geweest, maar geen reactie. Gisteren was dat ook al. Had ik haar om 1315 bericht, wel gelezen, maar totaal geen reactie. Weet niet hoe of wat. Heb profielfoto op WA, ben heel netjes en vriendeljjk in de communicatie en probeer mezelf in te houden dat het geen stalken wordt. Bellen is tevergeefs, want ze neemt toch niet op. Heb eerder al gepoogd op diverse tijdstippen. In de nacht (rond 4, als ik net begin met werken), in de verdere ochtend, middag, avond, maar totaal geen reactie. De excuus dat de dame het te druk heb geloof ik best, maar dn nog. Heb ook begrepen dat de dame ruime keuze heeft aan vaste klanten, maar waarom ga je dan adverteren op Kinky als je toch geen nieuwe klanten een kans wil bieden? Advies oid over hoe ik het beter kan doen graag. Weet daarnaast ook wel dat het kwestie van geluk is....

Njoyer

Commentaar

Als dame niet reageerd, heeft ze blijkbaar geen behoefte aan een klant. Niet over nadenken, links laten liggen en een ander zoeken.

Commentaar

NJoyer omgangs normen hebben de meeste niet. Zijn gewoon horken en lekker links laten liggen.

Commentaar

Heb profielfoto op WA, ben heel netjes en vriendeljjk in de communicatie en probeer mezelf in te houden dat het geen stalken wordt.Njoyer
                                    Wie weet zit het hem wel in die profielfoto en ben je gewoon niet haar type. En wat jij misschien nog als inhouden ervaart is voor haar misschien al veel te vaak. Ik zou het er inderdaad gewoon bij laten.

Commentaar

Misschien sta je wel op die fakerslijst of vindt ze het freaky dat je midden in de nacht belt.
                                      Geeft ze aan ook op de tijden te werken dat jij belt?
                                      When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Heb profielfoto op WA, ben heel netjes en vriendeljjk in de communicatie en probeer mezelf in te houden dat het geen stalken wordt.

Njoyer
                                        Wie weet zit het hem wel in die profielfoto en ben je gewoon niet haar type. En wat jij misschien nog als inhouden ervaart is voor haar misschien al veel te vaak. Ik zou het er inderdaad gewoon bij laten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie V Bekijk bericht
                                          Misschien sta je wel op die fakerslijst of vindt ze het freaky dat je midden in de nacht belt.
                                          Geeft ze aan ook op de tijden te werken dat jij belt?
                                          Bellen doe ik natuurlijk niet midden in de nacht. Sowieso is bellen pas een latere optie na aantal berichtjes...

Commentaar

Heb even advies nodig. Vanochtend al om 0800 dame bericht dat ik haar vanmiddag/vanavond wil bezoeken. Al diverse keren online geweest, maar geen reactie. Gisteren was dat ook al. Had ik haar om 1315 bericht, wel gelezen, maar totaal geen reactie. Weet niet hoe of wat. Heb profielfoto op WA, ben heel netjes en vriendeljjk in de communicatie en probeer mezelf in te houden dat het geen stalken wordt. Bellen is tevergeefs, want ze neemt toch niet op. Heb eerder al gepoogd op diverse tijdstippen. In de nacht (rond 4, als ik net begin met werken), in de verdere ochtend, middag, avond, maar totaal geen reactie. De excuus dat de dame het te druk heb geloof ik best, maar dn nog. Heb ook begrepen dat de dame ruime keuze heeft aan vaste klanten, maar waarom ga je dan adverteren op Kinky als je toch geen nieuwe klanten een kans wil bieden? Advies oid over hoe ik het beter kan doen graag. Weet daarnaast ook wel dat het kwestie van geluk is....

Njoyer
                                            Toen k werkte had ik wel eens dat ik ondanks dat ik alle advertenties omhoog gezet had, dat ik door astma aanval, iets verkeerds eten onwijs beroerd werd en die dag niet meer werkte.
                                            Ik ging dan ook niet mijn sms-jes lezen. (in mijn begin tijd had je alleen maar sms, bij het einde van werk periode was er idd whatsapp)
                                            Dus misschien is zo iets de reden.

Ik beantwoorde over het algemeen wel mijn sms-jes en appjes, maar als er van de 100 bericht stuurders 1 persoon daadwerkelijk belde en kwam dan was het veel.
                                            En ik beantwoorde echt alle vragen die er nog waren bij mensen.
                                            Maar mailers, sms-ers, app-ers zijn vooral als het onbekende mensen zijn gewoon geen afsprekers eigenlijk dus het is verspilde moeite.
                                            Zo werkte dat bij mij.
                                            Op het laatst ging ik ook doen wat collega dames al lang deden, alleen bekende mensen beantwoorden en nieuw mensen niet meer.
                                            Scheelde heel veel fustratie en tijd. (frustratie zat vaak in dat er hel vaak gevraagd werd naar de dingen die ik duidelijk in mijn advertentie had staan dat ik niet deed, dat er regelmatig in berichten contact al afgedongen werd, en dat ik de moeite netjes nam om te antwoorden en dat de bericht stuurder vervolgens niks meer laat weten ook niet bv oke sorry dan gaat het over maar bedankt voor de info of zo)

Daarnaast heb je nog de mogelijkheid dat je profiel foto hoewel die in jou ogen netjes is, haar niet aanspreekt.
                                            Of je bent eens zonder af te zeggen niet op komen dagen, je bent gekomen maar met smoesje heb je je uit de voeten gemaakt en op die manier op lijst voor de dames terecht gekomen.

Ik denk dat je gewoon beter verder kan zoeken. En wil je een bepaalde avond probeer dan meerdere van je favorieten lijstje te contacteren.