Contact met dvp via Whatsapp

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Contact met dvp via Whatsapp

Het valt mij de laatste tijd op dat dvp alleen contact willen hebben, naast telefoon, via whatsapp. Ik heb een goedkoop pre-paidtelefoon waarmee ik de dames bel en sms. Een dvp vroeg eens aan mij "is that your bad boy phone" toen ik haar nummer opsloeg. En dat kon ik moeilijk ontkennen maar dit terzijde.
    Mijn werkwijze is als volgt:
    Leg telefonisch contact met de dame en maak dan afspraken met d'r. Deze afspraken bevestig ik via een sms. De dame reageert dan met het verzoek te whatsappen. Als ik dan uitleg dat ik geen whatsapp op mijn telefoon heb, wordt er niet meer gereageerd. Ook niet meer na herhaaldelijk bellen.
    Ik vind whatsapp minder anoniem als een sms. Hoe staan jullie hierin? Hoor het graag.

De conversatie is versleuteld, dus de sterke arm kan niet meelezen. Dat kan een prima reden zijn om te willen appen. En het kost geen beltegoed. De meeste Dames hebben vast geen abonnement. Andere kant is wel dat niet iedereen appt en wil je een klant, of niet. Voordeel vind ik ook dat je vaak een profielfoto kunt zien.

Commentaar

Waarom kan je niet whatsappen via je prepaid telefoon? Desnoods via een wifi hotspot van je "gewone" telefoon.

Commentaar

Het kan wel op een smartphone met een prepaid kaart, maar je bent afhankelijk van wifi. Zo zullen veel Dames het doen het vast doen. De vraag was ook waarom appen boven smsen.

Commentaar

Als je smst met iemand kun je dat eenvoudig wissen maar met whatsapp kun je de conversatie wel wissen maar blijft het nummer/de naam, profielfoto wel staan, dat is veel minder discreet.
          Als het klopt dat dames geen abonnement hebben dan is smsen duurder dan appen.
          When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Ronnie V watts app profiel kun je archiveren zodat het niet meteen zichtbaar is rechtsboven in staat dan een blokje met pijl naar beneden

Commentaar

Een correctie omtrent #4 van groentje 1970. Met een smartphone en prepaid zijn we niet afhankelijk van wifi. Er zijn gewoon data bundels te koop, in div. Prijzen. V.a. 1 GB.

Commentaar

Het gaat Stony niet om de kosten of techrnische mogelijkheden als wifi/hotspot etc. Stony doet dit vanwege privacy.. Ik doe precies hetzelfde namelijk en herken je probleem wel. Wat ik gedaan heb is: een viber account geopend gelinkt aan dat goedkope pre-paid nummer. Viber kan je dan op je eigen smartphone zetten en alsnog met een anoniem "bad boy" telefoonnummer contact hebben met dames. Helaas gaat dit niet met whatsapp maar vaak hebben - vooral oost-europese - dames ook viber. Zo houdt je in ieder geval je prive telefoonnummer prive.

En ja, ik ben er ook mee bekend dat je nummers kan blokkeren etc. ik had zelf een telefoon van mijn werk dus houd je het het liefst gescheiden. Met een enkele dame overigens wel contact via mijn prive nummer.

Ter aanvulling over privacy: als je facebook bijvoorbeeld ook gebruikt met je telefoon, geheid dat je met het uitwisselen van je nummer ook zichtbaar wordt als potentieel vriend in de "Find Friends" van Facebook. Al zo vaak andersom gezien, dat ik het nummer van de dame heb en haar facebook profiel met haar echte naam en gegevens verschijnen.... zullen de dames zelf ook niet prettig vinden....
                Laatst gewijzigd door Findus; 04-09-18, 09:04. Reden: aanvulling

Commentaar

Findus, dat wat facebook betreft, dat is toch alleen zichtbaar als je je nummer ook bij facebook bekend maakt?

Commentaar

Geen idee heel eerlijk, ik heb geen facebook (meer) op mijn telefoon maar toch verschijnen er zo nu en dan dvp's in mijn "Find Friends". Al meerdere dames voor gewaarschuwd. Het is echt bizar, ze weten je ongetwijfeld te vinden tegenwoordig... haast niet meer te beveiligen, ja overal mee stoppen en zoals stony doet, alleen nog met de oude Nokia (zonder Viber koppeling anders weten ze het alsnog..)
                    Laatst gewijzigd door Deadalos; 04-09-18, 15:20. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Ik mail altijd met een derde mailadres op een incognitosite, dus nu ook en deze is niet gekoppeld aan andere mailadressen, vooralsnog dacht ik dat de rest van mij afgeschermd was/is.ik heb ook altijd de locatie uitstaan vd tablet en de mobiel, misschien is dat ook van belang, ik zou zeggen probeer mij eens te vinden, ben benieuwd? Kun je dit mailadres zien, of moet ik je dat via een pb sturen?

Commentaar

Bovenstaand voor findus, maar een ander mag het ook proberen, indien jullie discreet blijven natuurlijk. Als er iets te vinden is dan graag een pb, lijkt mij interessant en misschien een goede leerschool voor ons allen.

Commentaar

niks te zien zo hoor Ik1961, denk niet dat via mailadres privegegevens als facebook te achterhalen is voor de gewone burger...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Yrref Bekijk bericht
                            Waarom kan je niet whatsappen via je prepaid telefoon? Desnoods via een wifi hotspot van je "gewone" telefoon.
                            Exact. Gewoon ff de McDonalds in en appen. Is ook handig onderweg.
                            A nice colored ass to ride on me is what I search.

Commentaar

dames doen dat vaak om iets meer zekerheid te hebben. In verband met vaak fake afspraken of gasten die alleen geil willen bellen, mailen , smssen. Bij app kan je vaak nog een profiel foto zien en kijken of het nr in gebruik is als ze de man zien tikken.

Commentaar

Ik app ook met wat dames. Niet perse voor een afspraak, maar ook gewoon tussendoor. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld, maar ach dat is hun aandacht wel waard. Als het maar gezellig is...

Commentaar

Heren bedankt voor de reactie's. Maar voor de duidelijkheid ik heb geen smartphone voor het maken van afspraken, maar een goedkoop toestel van 15 euro en dan krijg je ook nog eens beltegoed erbij. Enkel bellen en smsen en dit gemakkelijk wissen. Hiermee kun je weinig "fouten" maken. Ken genoeg verhalen van vrienden die in de fout zijn gegaan met hun smartphone en sporen hebben achtergelaten. Wat hun relatie heeft gekost. Vandaar.

Commentaar

Bedankt findus, het is gewoon zaak de we elkaar scherp houden, waarschijnlijk hebben de meeste wandelaars een relatie,gezin of vrienden en kennissen die niet mogen weten waar wij onze kleine vriend allemaal in stoppen.
                                    Laten we dat zo houden.

Commentaar

Andere vraag, wie heeft er ervaring met Femmy te Velp?

Zag haar adv op speurders geloof ik.
                                      Volgens opgave iets van 37 jaar, haar gezicht staat er niet op en heeft een stevig onderstel volgens de foto.

Noot mod: deze vraag hoort thuis in de rubriek "Wie heeft er ervaring met?"
                                      Laatst gewijzigd door Krukkie; 07-09-18, 14:59.

Commentaar

Ik gebruik een aparte telefoon met prepaid sim voor afspraakjes.. met een apart email adres en ook een aparte andere naam. Dus mix nooit mijn prive met wandelen. Zie dan inderdaad regelmatig dvp als vriend idee op facebook. Dat standaard geïnstalleerd staat. Dus krijg dan de echte naam van het meisje te zien. Zonder dat ze dit zo heeft bedoeld. Dat gebeurd dus ook alleen wanneer het meisje haar prive nummer of app gebruikt.. ik moet wel zeggen dat ik vaak zelf een ad zet dat ik op zoek ben naar... dan reageren er dus meestal geen pro's maar mensen die nieuwsgierig op de site zaten re neuzen..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ik1961 Bekijk bericht
                                          Bedankt findus, het is gewoon zaak de we elkaar scherp houden, waarschijnlijk hebben de meeste wandelaars een relatie,gezin of vrienden en kennissen die niet mogen weten waar wij onze kleine vriend allemaal in stoppen.
                                          Laten we dat zo houden.
                                          Altijd jammer dat er nog zo'n groot taboe op is terwijl het aanbod rijkelijk is, legaal (in de meeste gevallen) is en iedereen het doet. We begaan immers geen moord....

Commentaar

Met mijn vaste dvp's app ik gewoon. Wanneer ik een afspraak wil maken, app ik en in de regel krijg ik altijd zeer snel een antwoord en dan wordt er vervolgens een afspraak gemaakt voor een bepaalde tijd.
                                            Ook met andere dvp's app ik. Soms is het zelfs zo, dat wanneer ik bel naar een dvp en de telefoon wordt niet opgenomen, dan word ik geappt door de dvp voor verdere informatie.

Met groet

Wanderman