Alleen Nederlandse mannen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alleen Nederlandse mannen

Beste medewandelaars,

ik zie tegenwoordig zo onzettend vaak in advertenties op sexjobs en kinky staan alleen Nederlandse mannen. Ik irriteer me hier dood aan omdat ik dat zo onterecht vind. Dat zou betekenen als je een Britse miljonair bent met een perfect uiterlijk je niet welkom bent? Hebben meer wandelaars hier irritatie door? Ik zie het steeds vaker..

Groet,

The Fishermen

Veel dames hebben nare ervaringen met vooral Arabische mannen dus zo raar is dat niet...een echte Fransman of Duitser hebben ze vaak graag als klant lijkt me..

Commentaar

Misschien hebben die Britse miljonairs dat er zelf naar gemaakt?

Heeft gewoon te maken met persoonlijke verzorging, afdingen, gevaarlijke situaties, rare verzoeken enzovoorts die in bepaalde culturen vrij normaal schijnen te zijn. Snap je?

Gr, M.

Commentaar

Ik irriteer me hier HELEMAAL niet aan, integendeel.
        Als ik dvp was zou ik dat er ook bijzetten!
        En volgens mij weten we allemaal welke bevolkingsgroepen hiermee bedoeld worden.

Commentaar

Mijns inziens is the fisherman een naïeve groenlinkser...

Commentaar

Ik ben blij dat die er nog zijn. Als we allemaal van die berekende yuppen en hipsters hebben rondlopen dan is de lol er helemaal af. Nog even een naïeve vraag, bedoelen ze nou alleen mensen met de Nederlandse nationaliteit?

Commentaar

De meeste dames schrijven het idd omdat ze nare ervaringen met bevolkingsgroepen hebben gehad. Is overigens echt niet alleen de Turkse, marokaanse culturen etc. Maar ken ook dames die bv mensen uit India, Indonesie etc weigeren. Dit komt allemaal door nare ervaringen. Sommige denken na een tijdje nu laat ik het maar weer eens iemand een kansje gunnen, maar dit loopt toch vaak helaas verkeerd.
              Zelf heb ik nooit bepaalde bevolkingsgroepen geweigerd. Ook eigenlijk maar een nare ervaring met een islamitische man (Egyptenaar gehad), maar voor de rest niet. Afdingen dat is overigens echt niet cultuur gebonden. De grootste groep die bij mij probeerde af te dingen, tijd te rekken, proberen meer te krijgen dan wat was overeengekomen zijn eerlijk gezegd de kaaskoppen (plat gezegd), maar bv dan wel een mega gevulde beurs bij hebben, maar het toch blijven proberen. Echt nare ervaringen als niet stoppen als ik vraag om met iets te doen, mij echt pijn doen met dingen en maar doorgaan, dus oost indisch doof zijn, heb ik voornamelijk met hololandse oudere heren gehad, vandaar dat ik die weigerde als bezoekers toen ik werkte. Terwijl een andere dame juist bij deze heren zwoor, toen we een paar keer samenwerkte kreeg ze wel door waarom ik die personen weigerde en waarom ik andere echt niet weigerde. Maar zo is het dus ook voor elke dame anders waar men goede en slechte ervaringen mee heeft.
              Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

De dames gaan echt je paspoort niet controleren op Nederlands staatsburgerschap. Om hen moverende redenen hebben ze blijkbaar liever geen Turken, Marokkanen of negers als klant (ook niet als die Nederlander zijn). Met "Nederlandse mannen" bedoelen ze dus in praktijk "blanke mannen". Ik zie overigens niet in wat daar ergerlijk aan is. Niet onze zaak. Als een sekswerker iedereen met schoenmaat 43 wil uitsluiten, is dat ook haar goede recht en dat heb je maar te accepteren.

Commentaar

[QUOTE=vinnieV;n1983381]en sommige dames accepteren ook geen negers (meestal vanwege hun lijfgeur).
                  In dat geval gaat het om iets totaal anders. De dame zelf heeft een zwarte vriend/pooier die onder geen beding wil dat zijn vrouw door een andere zwarte man wordt genomen. Heel bekend verschijnsel in de prostitutie. Althans 9 keer op 10.

Commentaar

Ik heb links en rechts wat geveegd in dit topic.
                    Racistische opmerkingen zijn in strijd met de boardregels.

Commentaar

Bedankt daarvoor Deadalos , wou hiervoor reageren op dit topic, maar de voorgaande opmerkingen hebben me weerhouden. Als gekleurd persoon zijn zo'n dingen altijd wel even slikken, ook al had het in die context niets met mij te maken (al moet ik toegeven dat het n-woordje mij ook niet bepaald gelukkig maakt - bedoel dit niet slecht Welder , want ik vermoed dat je dit niet discriminerend bedoelt en ook al krijg ik hier soms afkeurende commentaar over van mijn gekleurde medemensen, probeer ik toch een onderscheid te maken tussen échte haat en discriminatie en onbedoelde kwetsende uitspraken, maar moest het toch even vermelden, sorry).

Dat terzijde begrijp ik heel goed dat veel dames dit in het advertentie plaatsen; op mijn website vermeld ik ook dat ik enkel met mensen wil afspreken die Nederlands praten. Ik vind het gewoon fijner om met mensen te daten die dezelfde taal spreken als ik omdat dat heel wat onzekerheid en druk wegneemt bij een date. Daarnaast is het praktisch onmogelijk voor heren die anderstalig zijn om te weten wat ik verwacht en niet verwacht bij een date en het uitleggen in gebarentaal of met een Google Translate app, daar begin ik niet aan. Zo vermijd ik ook misverstanden en miscommunicatie wat op zijn beurt dan weer teleurstellingen voorkomt, wat vooral de klant ten goede komt en dan ook een pak veiliger is voor mijzelf. Ik kan je vertellen dat als je met een klant op kamer bent en hij begrijpt bvb. niet dat je niet pijpt zonder en je het tijdens de vrijpartij met handen en voeten nog eens moet uitleggen, dat je er niet bepaald een gezellig gevoel aan overhoudt. De gemiddelde man zal zijn verlies nemen, zelfs al werd het anders aangeprezen in de advertentie, er zijn er toch heel wat die beginnen heel heftig reageren en beginnen dreigen en wat doe je dan als dame, helemaal alleen in huis, naakt in de slaapkamer met een vreemde man die je dan ook nog eens langs geen kanten verstaat en jij hem ook niet? Nu, ik laat mij zeker niet doen en zal altijd op mijn strepen staan, maar zelfs ik besef dat het gevaar in een heel snel hoekje schuilt, dus je probeert een manier te verzinnen om het je zo veilig mogelijk te maken. Of die manier van werken eerlijk is voor iedereen ga ik hier zeker niet beweren, maar men moet ergens kunnen begrijpen waarom een dame of sekswerker dit in eerste instantie zou vermelden. Dit is geen belediging naar anderen toe, maar is eerder om zichzelf te beschermen.

Ik spreek zelf Engels en ik versta ook een heel klein beetje Frans, dus in principe kan ik die klanten aannemen en in uitzonderlijke instanties doe ik dat ook, maar algemeen gesproken vind ik het gemakkelijk, beter en veiliger voor mezelf en de klant dat we dezelfde taal spreken omdat deze dates veel spontaner verlopen, wat voor de klant ook heel wat spanning wegneemt. Ik vermeld er wel bij dat ik geen onderscheid maak op nationaliteit, ras of geloof omdat ik het algemeen gesproken niet goed vind om te veralgemenen en bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten vanwege die redenen en dat komt mede door mijn ervaringen vanwege mijn eigen afkomst en huidskleur, dingen die ik tot op vandaag de dag nog altijd meemaak en waar ik nog altijd zeer moeilijk mee om kan gaan.

Het zou echter volledig onverantwoord zijn om de andere kant van de medaille volledig te negeren en zelfs ik moet toegeven dat ik heel wat mensen van een andere origine weiger. Niet vanwege hun afkomst, huidskleur of geloofsovertuiging, maar vooral op het gedrag en manier van aanspreken. Vaak zijn deze vrij onbeleefd en neerbuigend. Gisteren zelfs nog kreeg ik een telefoontje van iemand die onmiddellijk na ik opnam in het gebroken Nederlands nogal brutaal zei: "Adres?" Nadat ik nogal verbouwereerd antwoordde: "Excuseer? Met wat kan ik u helpen?" zei hij gewoon opnieuw "Adres! Adres!"
                      Ik krijg ook geregeld heren die afbieden in de trant van: "Je bent wel lekker, voor 50 euro doe ik het wel", "Ewa kom op meisje, doe het gewoon voor minder, je gaat écht genieten." of deze winnaar: "Kan het gratis? Anders wil ik je niet."
                      Ik kan zo nog wel even doorgaan en dan heb ik het nog niet over het fysieke geweld waar veel dames mee te maken krijgen. Ik zeg niet dat het er altijd zo aan toe gaat en ik kan met de hand op het hart zeggen dat ik ook heel erg toffe klanten van een andere origine heb mogen ontvangen of het nu Afrikanen, Marokkanen, Turken, Aziaten of andere zijn. Helaas zijn er bepaalde individuen binnen bepaalde bevolkingsgroepen die het soms onmogelijk maken om het kaf van het koren te scheiden en kan het die meisjes dan absoluut niet verwijten dat ze dit in hun advertentie zetten. Is het moreel correct of aanvaardbaar, daar kunnen we lang en hard over discussiëren, iets waar we op groter niveau zeker een behoefte aan hebben, maar binnen de prostitutie vind ik dat een dame of sekswerker eerst en vooral aan zijn of haar veiligheid moet denken en jammer genoeg kunnen daarvoor heel wat mensen uit de boot vallen, ook mensen die het absoluut niet verdienen.

Zijn er dan geen Nederlandse en Belgische mannen die brutaal en onbeschoft zijn? Toch wel en die weiger ik net zoals ik dat bij iemand van een andere origine zou doen. En omgekeerd. Ik selecteer op gedrag, beleefdheid, respect en een gewoon goede algemene houding. Maar het is vrij pijnlijk - zeker voor mijzelf - om te moeten toegeven dat deze onbeschoftheid toch vooral voorkomt bij allochtonen of anderstaligen. Wat de oorzaak hiervan is en of dit een gegronde reden is om te veralgemenen, te weigeren en zelfs te schofferen (met verwijzing naar de verwijderde berichten) is een zeer moeilijke en pijnlijke discussie, een discussie die bij velen nieuwe en oude wonden open haalt en een discussie die ik op dit platform liever niet wil voeren. We moeten ook erkennen dat dit een probleem is op een veel groter niveau en er heerst al genoeg problematiek binnen de prostitutie zelf, waar genoeg sekswerkers onder gebukt gaan die eerst aangepakt moeten worden vooraleer we dit er bij nemen.
                      Pleasure is my business

Commentaar

Beste Coco Berry, mijn opmerking was inderdaad niet bedoeld om te discrimineren. Ik reageerde alleen op de commentaar van een lid van het forum en ik bracht hem dus op de hoogte van een feit dat zich vaak voordoet in de prostitutie. Of in ieder geval voordeed in de tijd dat veel meer NL vrouwen achter het raam stond.

Commentaar

Zelf zie ik er buitenlands uit, maar ben in Nederland geboren en heb een Nederlands accent. Ik ben altijd zeer respectvol tegenover dvp's en ook ik zie deze opmerking 'alleen Nederlandse mannen' soms staan. Soms vroeg ik mij wel eens af of ik hierdoor ooit op uiterlijk geweigerd zou worden.

Gelukkig heb ik tot nu toe nooit een slechte ervaring met een dvp gehad en heb ik hiermee (gelukkig) nooit problemen gehad. Mijn ervaring is dat als je als klant beleefd en respectvol bent, de dame dat in het algemeen ook voor jou is. Ik weet niet hoe het bij andere dames is, maar bij de dames die ik tot nu toe heb gehad werd ik gewoon als Nederlander gezien.

Iemand die in Nederland is opgegroeid, scholing heeft gehad en correct Nederlands spreekt, een buitenlander noemen heb ik sowieso nooit begrepen. Natuurlijk als iemand geen manieren heeft en zeer belabberd Nederlands spreekt, snap ik het wel. Mocht ik toch ooit een keer op uiterlijk geweigerd worden, zou ik dat toch wel erg jammer vinden, maar verder weinig van aantrekken.

Commentaar

Aan het werk...
                          X