Wat vergeet je nooit meer?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Ik heb net hetzelfde ook al aan de hand gehad. Kan max 6-7 maand tussen gezeten hebben en ik kon mij er niets meer van herinneren. Zij kende me nog bij naam.
    Laatst gewijzigd door Deadalos; 12-03-19, 20:45.

Commentaar

Heb het ook gehad maar dat kon ik wel verklaren. kwam in een thais privéhuis in een dorpje. Ben gek op dat kleurtje maar praten is vaak een probleem met die. en hun lijfje windt me zo op dat 1 uurtje meestal lang zat is en voor te praten kom je toch niet.. in eindhoven zat een Thaise massagesalon met extra's die in het weekend altijd dicht was. voorstellen deden die daar nooit en ja voor mij lijken veel Thaise op elkaar. wat ik niet wist was dat een Thaise masseuse als daar de zaak in het weekend dicht was zij in het Thais privéhuis in dat dorpje zat. daar kwam ik meestal in het weekend. en zij herkent me dus in eindoven doordeweeks en ik haar niet. afgezien dat die thaisen vaak op elkaar lijken koppel ik gezichten aan lokaties. als er nu fatsoenlijk met die thaise viel te praten had ze er niet zo lang over gedaan om mij eea duidelijk te maken. Aan het vervolg van die sessie was te merken dat ze gepikeerd was. De extra's waarvoor betaald was gingen niet door omdat ze geen condoom had gehaald en alleen geld had opgeborgen. als wraak ben ik toen maar heel stilletjes klaar gekomen en heb haar mondje vol gespoten ?
      een andere keer met een negerin waar ik wel eens kwam in Eindhoven . bleek ze ruzie te hebben op haar stekkie met de baas en was nu bij EP bij Carmen. Mijn vaste lady maar Carmen wist wel waar ik gek op ben en had die negerin als extraatje een gedeelte van onze tijd geregeld. Je raadt het al. Haar herkende ik ook niet, want op andere plek. Ze fluisterde wel naar Carmen dat ze mij kende hoorde ik achteraf van Carmen. De negerin heeft het mij nooit verteld en al snel was ze weer terug op het vertrouwde adres. Nooit meer over gesproken. Vond wel 1 ding raar. Carmen heeft me achteraf nog geld terug gegeven omdat ze pzc niet deed. Raar want op dat ander adres wel en ben ik gaan opletten. Ik had daar altijd een bad erbij. En ja daar deed ze dus wel pzc en eenmaal uit bad niet meer.
      Overigens buiten het sexwereldje herken ik ook slecht mensen. Ik heb 1700 collega's waarvan een groot deel in bedrijfskleding en ik niet. Met zoveel mensen zijn er veel die je alleen maar groet op de werkvloer en niet mee spreekt. En als die categorie alleen groetende collega's buiten het werk zonder uniform loopt herken ik ze ook vaak niet.

Commentaar

Iets wat ik niet eens vergeten kan. Zie namelijk elk dag een litteken in mijn voorhuid. Kwam al vele keren bij een dame in breukelen. Elk keer veel plezier. Vaak zo geil dat we half aangekleed al lekker tegen elkaar schuurden. Mijn onderbroek al uit. De dame nog half aangekleed springt op mijn schoot tegen mijn inmiddels lekkere stijve. Op een of andere manier ineens een pijn en bloed. Schrok me rot. Zij ook. Bleek een scheur in mijn voorhuid. Dikke prop toiletpapier erop en naar mijn dokter. Lul in de ritsluiting van je gulp blijven hangen vroeg hij met een knipoog?Weken later alsnog heerlijk verwend door de dame. Happy end dus.

Commentaar

Jaren geleden in de Hunsestraat zag ik een leuke dame en wilde naar binnen maar op de een of andere manier drukte ze op de verkeerde knop en
          stond ik opeens bij iemand in de woonkamer in plaats van in de peeskamer.
          Zaten ze net te eten, gauw weer naar buiten gegaan en toen wel de juiste deur genomen.

Commentaar

Dingen die ik niet snel vergeet zijn handelingen die ik voor de eerste keer doe bij DVP's.

Gister scheurde voor het eerst een condoom toen ik een DVP doggy nam. Zelf maak ik me geen zorgen, maar zou me kunnen voorstellen dat zij daar anders over denkt. Ik heb het ook helemaal niet gemerkt, tot ze aangaf even te willen checken omdat zij wel iets voelde. Als ze dat niet had gedaan, was ik in haar klaargekomen.

Commentaar

Sowieso mijn eerste avond als DVP. De jongen die me had geboekt had me genomen voor 3 uurtjes in de DubaiSuite van t Van der Valk hotel en was zo lief voor me. Hij wilde dat mijn eerste ervaring als DVP gewoon goed was en nu is hij zeker iemand die ik nooit vergeet. Suite had sauna, bubbelbad en was de mooiste kamer waarin ik ooit gezeten had.

Een andere die ik nooit vergeet is m'n eerste slechte ervaring 3 maanden daarna. Man was zo ruw en luisterde niet naar aanwijzingen etc. Anaal was tot bloedends toe en fisting was ook rampzalig. Had dikke blaren en ik kon 2 weken niet meer afspreken want alle standjes deden pijn(ook missionaris) en m'n libido was volledig weg. M'n lichaam was zo kapot gegaan dat ik zowel anaal als fisting sindsdien niet standaard meer aanbied. Veel terughoudender geworden erna.

Een andere avond die ik niet vergeet was m'n eerste betaalde trio met koppel. De klik was super; was geboekt voor 2 uurtjes, maar uiteindelijk de hele nacht doorgegaan omdat t zo leuk en gezellig was en ik ook niet wilde stoppen. ?

Commentaar

Aan het werk...
              X