Opnieuw beginnen met wandelen of niet?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Opnieuw beginnen met wandelen of niet?

Ben aan het overwegen terug te wandelen doen of niet doen? Want mis de sex

Moeten wij jou dat gaan adviseren? Vraag aan de slager of je vlees moet eten?!! Waarom ben je er überhaupt mee gestopt en hoe bepaal je dat je gestopt bent? Heb je het dan 1 jaar of langer niet gedaan? Ik wandel vanaf mijn twintigste, soms ook jaren niet gedaan, maar nooit gedacht dat ik gestopt was. Ik denk dat ik pas stop als ik mij niet meer kan herinneren wat ik doe.

Commentaar

Nee dat niet en toch bedankt en ja vandaag of morgen begin ik terug

Commentaar

Wat houdt je tegen? Maar veel succes alvast.

Commentaar

Je mist de sex zeg je zelf : dus doen......Wees nooit een dief van je eigen lul ......

Laat hem lekker uit je broek hangen en dan op deze site lekkere verhaaltjes er over schrijven. Ik zie er naar uit .

En hoe langer je wacht , des te meer je mist
          Een tevreden naaier,
          Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Als je gestopt was om financiële redenen, maar jouw situatie nog niet veranderd is, dan zou ik er niet opnieuw aan beginnen. Je brengt jezelf alleen maar terug in de problemen en dat is het ook weer niet waard.

Commentaar

Just do it....
              Je leeft maar één keer.

Commentaar

Wat was de reden om te stoppen ?
                En belangrijker: Geldt die reden nog steeds ?

Ik zou niet opnieuw beginnen als er een goede reden is om dat niet te doen...

Commentaar

Aan gezien ik nog twijfel niet gegaan maar kans bestaat nog steeds dat ik terug zal beginnen en wordt toch met de dag groter mocht ik beslissen om toch terug te beginnen laat ik het jullie wel weten

Commentaar

Ik ben vandaag terug begonnen het was echt heerlijk dit ga weer voor lange tijd zijn

Commentaar

Schrijf je ook even een recensie dan?

Commentaar

Aan het werk...
                      X