Vriendschap met 'n DVP

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Dat is nou het leuke eraan. Die vriendschappelijke band ik heb met sommige dvp's. Zo nu een dan lekker wat eten, lekker kletsen via facetime en ondertussen doet de 1 de was en de ander staat te koken. Het is heus niet zo dat er altijd vriendschappelijk sex bij komt kijken als ik met hen afspreek. Het is fijn als dat gebeurd, maar is geen must. Zij vertellen hen mij leuke verhalen over die ze meemaken, maar zij zijn ook altijd erg benieuwd of als vrouw wel eens grappige dingen of lastige dingen meemaak met dvp's. Ik kan me voorstellen dat het ook hen uniek is dat er single dame is die 'wandelt'. Ik krijg dan ook vaak te horen dat ze het stoer van me vinden. Zo zie ik het zelf niet, voor mij is het eigenlijk doodgewoon.
    Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Ik heb ook jarenlang etentjes, samen WK en EK gekeken. Spelletjes avonden gehad met forumleden van weleer. Echte wandelaars eentje toendertijd wel 2 a 3 x per week. Andere wat minder frequent maar zeker wel wekelijks, personen op wdvp meetings leren kennen. Geen klanten bij geweest, maar ik hoorde hun avonturen aan of las ervoer en had gezellig tijden met ze. Ook bel ik nu na elke F1 race nog met iemand die ik ooit op wdvp heb ontmoet, soms als het er van komt kijken we samen indy500 en heel soms gaan we hapje eten. Ook deze persoon valt op totaal andere type dames dan ik ooit ben geweest of zal worden, maar de vriendschap is er wel degelijk. Ik ben dus vooral bevriend geraakt met heren die bij andere dames aan hun gerief kwamen en waarmee ik gewoon leuke dingen deed en waarbij heel vrij over van alles en nog wat gepraat kon worden. Ook met andere dames uit het vak heb ik vaak een vriendschappelijke band gehad. Met gezellige etentjes buiten de deur met vriendenclubjes.
      Maar bij mij zijn vriendschappen met heren dus wel erg gescheiden geweest, mijn maatjes heb ik nooit als klant gehad en als op een gegeven moment toch misschien de interesse ontstond heb ik dat wel onderdrukt want je hebt meer aan een maatje dan aan een klant, en je wilt ook niet je maatje verliezen. Ik heb maar een keer gehad dat ik met een klant ging uit eten nadat ie een paar keer was geweest, maar eigenlijk na die etentjes is het wandelen ook vervallen, en hadden we nog alleen maar heel heel af en toe etentjes. Dus vriendschappen met andere wandelaars die niet bij mij wandelen ja, vriendschappen met heren die bij mij als bezoeker, op zoeken nee dat weer niet.
      Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

Ik heb bijvoorbeeld een iemand, waar ik dan mee afspreek en ik grotendeels massage doen ,et tikkeltje erotiek. En dan gaan we daarna uit eten bij de thai, ik betaal de helft en hij de andere helft.
        tijdens het diner word er dan absoluut niet over gesproken over de intimiteit en andere erotische gesprekken vinden gewoon niet plaats.
        maar ik kende hem als wandelaar en zo is het begonnen.
        maar ik ken dit ook ,eerst wandelaar en da maatjes en dan word het uiteindelijk alleen maar maatjes, dus wat dat betreft heb ik liever die volgorde, masr wil absoluut niet dst ik met iemand maatjes ben en dat ie daarna kijn bezoekr word.
        andersom kan wel maar niet deze volgorde,eenmaal maatjes dan als dst de eerste stap is dan blijft het ook bij dat meer niet.

Commentaar

Vriendschap met DVP is voor mij onmisbaar in mijn leven.

ik ben nooit zo goed geweest met gewone meisjes in mijn leven maar met dvp heb ik die moeite niet.

ik ben met meerdere dvp wel gewoon bevriend en mijn allerbeste vriend(in) is ook dvp. We doen alles samen, zij helpt mij soms met dingen, ik help haar soms met dingen. Samen shoppen, stappen, soms thuis samen koken, bankhangen en wat serie kijken ofzo. Eigenlijk alles wat je met andere vrienden ook doet.

Ze is ook wel eens bij me blijven logeren (geen seks)

Ik vind het vooral mooi om allebei de kanten van de pay6 met elkaar te kunnen delen. Ik heb zoveel van haar geleerd en een beter perspectief van het wereldje gekregen

Commentaar

Ik kan me helemaal niet voorstellen om vrienden te worden met een DVP.
            Voor mij (en dat is voor anderen waarschijnlijk anders) is het een activiteit die ik graag naast mijn gewoon leven wil houden. Ik ga er naar toe, heb seks en ga weer weg. Ik verwacht er ook niets meer of minder dan dit: seks.

Dat lijkt in eerste instantie heel egoistisch, maar zie het ook een keer andersom. Veel dames zijn er opeens niet meer daar waar ze tot gisteren nog waren. Sommigen gaan van club naar club of van privehuis naar privehuis, dus na een tijdje zijn ze weer terug, maar ze gaan gewoon het werk doen, en daar is aan hun kant misschien ook weinig interesse aan een vriendschap. Het is immers werk, en wie weet wacht in de volgende plaats hun volgende "vriend".

Ik ben blij van iedereen die een DVP tot vriendin heeft en waar er een klik is, maar voor mij is dit iets waar ik helemaal niet naar op zoek ben.

Commentaar

Ik vraag me af waarom je überhaupt vriendschap met de dames zou willen sluiten.
              Uiteindelijk is dit toch maar een dienstverlening, je wordt toch ook geen vrienden met de kassierster in de supermarkt

Commentaar

Dit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
                Een bezoek aan een DVP is uiteraard veel intiemer.
                Bij een afspraak van een uur of langer zal er ook vaak nagepraat en/of geknuffeld worden, waardoor de kans op een vriendschap groter word.
                Trouwens, wat is daar mis mee ?

Commentaar

Ik ben vrienden met 2 dvp...
                  ze zijn inmiddels gestopt.
                  de een heeft 30 jaar in amsterdam op geldersekade, en later jaren in den haag in de doubletstraat gestaan.
                  de ander heeft zeker 8 jaar in de geleenstraat gestaan.
                  Erg leuk contact mee.
                  Met dame 2 is het contact op een laag pitje omdat ze een serieuze relatie is begonnen.
                  Maar het kan weldegelijk.

Commentaar

Die vriendschappen zijn die geleidelijk gegegroeid of was het er meteen? En vragen jullie dat dan, in de trend van: wil je vrienden zijn?

Commentaar

Bij 1 was het geleidelijk gegroeit.
                      was al een wat oudere dvp...
                      ik kwam er geregeld en we hadden een klik.
                      Op een gegeven moment vroeg ze of ik laminaat kon leggen.
                      Dat heb ik voor haar gedaan want ze woonde dichtbij de doubletstraat.
                      En ik vond haar een lieve vrouw.
                      Geld heb ik niet aangenomen.
                      sinds dien nummers uit gewisseld en contact gehouden.
                      Ik kom af en toe bij haar thuis een bakkie doen of we drinken wat in de stad.
                      de 2e is een ander verhaal.....
                      die kende ik van school vroeger.
                      Heb haar geregeld bezocht in de geleen... Tot ze mij vroeg of ze een keer bij mij op visite mocht komen...
                      Zo gezegt ...zo gedaan... Veel oude herinneringen opgehaald van school en gezamelijke kennissen.
                      Echter is het wel zo dat sinds ik met beide dames bevriend ben er niet meer geneukt wordt.
                      Maarja ik heb er echt leuke vriendschappen aan over gehouden en mooie maar vaak bijzondere verhalen dat ze mij vertellen...want man man man dvp,s die maken wat mee zeg...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jeffiebeffie Bekijk bericht
                        ik kwam er geregeld en we hadden een klik.
                        Op een gegeven moment vroeg ze of ik laminaat kon leggen.
                        Dat heb ik voor haar gedaan want ze woonde dichtbij de doubletstraat.
                        Klik laminaat?

Maar mooi dat je er twee vriendschappen aan over hebt gehouden. Top.
                        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Hahaha leuke woord speling.
                          Idd kliklaminaat ....haha

Commentaar

Aan het werk...
                          X